Darius fórum hozzászólásai

Darius Elküldve: 2014-01-09 14:29 Autóvásárlás

ZoleeSRB írta:
Szemy írta:
lalada írta:
Idézet: Szerintem nem lehetetlen, hogy egy benzines autóban 120-130-140e km legyen 6-8 éves korában. Dízelben nyilván más lenne a helyzet. De mondom mégegyszer, bizonytalan előéletű autók nem érdekelnek, ha meg az derül ki, hogy egyik sem olyan, amilyet szeretnék, akkor átgondolom.

nem lehetetlen, ebben igazad van, csak keresni kell. én az E46-ost venném meg 6 hengeres benzinessel, mondom ezt úgy hogy volt E46-om is és most E91-et hajtok.


Persze, hogy nem lehetetlen! Az en benzines BMW-met (E46) annak idejen 110.000 km-rel adtam el 8 evesen. Egyebkent ha benzines soros 6 hengeres motorban gondolkodsz, akkor en szemely szerint a 25i-t (vagy a 30i-t) ajanlanam. Gondolom a fogyasztas miatt probalsz a 20i-nel maradni, de a 20i es a 25i között minimalis a fogyasztaskülönbseg.

Mindezt ugy tanacsolom Neked, hogy lehet nem is letezem: a mostani automban (3 literes dizel motor) van 106.000 km es 7 eves. Marpedig ez sok forumozo szerint meg a meseben sem letezhet.

Szemy



A kevés km-es autóktól mindenki el van szállva,nem értem miért!?
Kb. annyira jó kevés km-es autót venni mint ha hölgy vagy idős tulajtól vennél autót ami 90% sz.r!!
Ha rövid távokon használod az autót szerintem sokkal rosszabb a motornak a víz az olaj be sem tud normálisan melegedni,ha egy kevés km-es autó kerül hozzád lehet épp majd neked kell minden kopó alkatrészt kicserélned rajta!
Persze azt hozzáteszem a sok km-es autóval is lehet nagyot szopni,ezért mindig állapotot vegyen az ember ne km-ert!



Az előző BMW-m egy 137.800kmert futott 2004-es 320d mpacket II volt,1 tulajos német végig vezetett szervizkönyves...És az előző hozzászoláshoz szolva nekem pont sikerült egy naggyob alkatrész berendeléssel kezdenem vásárlás után(kettőstömegű lendkerék,4 fékbetét,4 tárcsa,4 uj nyári gumi,futómű apró cseprő dolgainak javítása....).

Darius Elküldve: 2014-01-08 18:14 Vicces :)

Neo954 írta: Fogalomkiegészítés!

"A SPER, úgynevezett diffizár, egy idő után összezár a diffi, és ezáltal úgy rúgod neki, hogy FÖLFOSIK MINDENKI A HÁTÁRA !!!"



azaz: "Úgy gyűn ki a ganajbóó mint a szél"

Darius Elküldve: 2014-01-08 17:04 Motorolaj

Superpippo írta:
MattM325 írta:
hancurozo írta:
gdobos02 írta:
compact írta:
gdobos02 írta: Sziasztok!
Sajnos nem találtam hozzá megfelelő topikot, így itt próbálom meg begyűjteni a kellő infót, illetve tapasztalatot.

Olajcserére készülök és arra jutottam, hogy ha már lúd legyen kövér, lecserélem a többi folyadékot is az autóban.
Ebben szeretném a segítségeteket kérni.
Motorolaj 5W40 Castrol Magnatec
Váltóolaj Esso ATF LT1
Szervo olaj: ATF Dex II Multivehicle (ebben nem vagyok biztos)
Fékolaj: Brake Fluid DOT 4
Diffi olaj: Syntrax Long Life 75W-90


A kékkel jelöltekben nem vagyok biztos, ha bárkinek van tapasztalata szerint jobb szívesen venném.



Magnatec és dot4-nél azért én jobbat adnék neki!



Nyár óta van nálam az autó, elsőre is ezt kapta, mármint magnatecből.
Idézem:

A Castrol Magnatec Diesel 5W-40 B4 a korszerű dízelmotorok speciális igényei alapján fejlesztett, speciális, teljesen szintetikus alapolajokat is tartalmazó motorolaj. Kifogástalan védelmet nyújt a kopással és a lerakódásokkal szemben így a motor sokáig megőrzi kedvező hatásfokát, élettartama meghosszabbítható. A Castrol Magnatec Diesel 5W-40 B4 a turbófeltöltős, töltőlevegő hűtővel felszerelt, közvetlen befecskendezésű, közös nyomásterű, részecskeszűrős dízelmotorral felszerelt széles köréhez használható, amelyekhez a gyártó ACEA A3/B3/B4, C3 vagy API CF minősítésű SAE 5W-40-es motorolaj használatát írja elő.

Tulajdonságai és előnyei:
A A Castrol Magnatec Diesel 50W-40 B4 az egyedi alapolaj kombináció eredményeként az szinte mágnesként tapad a motor belső felületeire, így mintegy negyedére csökkenti a kritikus indítási-felmelegedési szakaszban jelentkező kopást.
Kifogástalan védelmet nyújt
Autópályán és városban
Csikorgó fagyban és a legforróbb kánikulában
Az indítókulcs elfordításának pillanatától

Minősítések és jóváhagyások:
API CF
ACEA A3/B3/B4, C3
MB 229.31
VW 502 00/505 00


A fékolajról dunsztom sincs csak találtam egy keresőben.


Kicsit hiányolom a BMW LL04 jóváhagyást. Én olyan olajat használnák, ami bele való.


Érdekes, hogy a Castrol sem ajánlja ebbe a motorba ezt az olajat, bár a legújabb dpf-s már tudja a LL04-t, de akkor sem méltó egy ilyen autóba.


Elvileg Catrolból nem a Magnatec hanem az Edge 5w-30 vagy 5w-40 való bele.




Én nekem is 2002-es e46 318d-m van és én BMW Original Longlife-04 5W-30-at raktam bele.

Darius Elküldve: 2014-01-06 19:06 Mi lehet a baj?

pot írta: Sziasztok lehet ,hogy nem a témához szólok de mikor kell vezérműláncot cserélni szerintetek??



Ha rendesen rendeltetésszerűen használod az autót akkor örök élet meg egy nap.

Darius Elküldve: 2014-01-05 15:36 Társalgó

Neo954 írta:
Darius írta:
Neo954 írta:
Darius írta: Egy jó ellenpélda a tds ellenzőknek!800.000km.Jó kis 2.5 tds nekem is volt e39 1998 as limusine imádtam!


http://suchen.mobile.de/auto-i...=Limousine


Ennyi!

Üdv.:Neo



Visszasírom!Szerettem.Király a kocsid Neo!


Köszönöm!
Let's Rock!




Darius Elküldve: 2014-01-05 15:02 Társalgó

Neo954 írta:
Darius írta: Egy jó ellenpélda a tds ellenzőknek!800.000km.Jó kis 2.5 tds nekem is volt e39 1998 as limusine imádtam!


http://suchen.mobile.de/auto-i...=Limousine


Ennyi!

Üdv.:Neo



Visszasírom!Szerettem.Király a kocsid Neo!

Darius Elküldve: 2014-01-05 14:57 Motorolaj

BarG írta:
Darius írta:




Nem értek egyet veled.Szep is lenne egy szarfos Opel Astravsl megjelenni egy Packard előadáson.Ellőtte csak BMW-i voltak miert valtana szar opelra,ha az bevalt...?Az ár/érték et a szerviz minosegre ertettem...kinnt azt teszik bele ami bele valo.itthon meg azt ami epp van...hiaba fizeted ki a dragabbat.A haverom kollegái A8al meg Panamerakkal járnak,mert megtehetik,így ő még lefele lóg ki.Az hogy neked az hogy vki BMW el jár az magamutogatast jelent azt csak sajnalni tudom illetve ha igy gondolod akkor miert vagy itt?


Te a saját gondolataidat se tudod értelmezni?!
Ezt írtad: Tudod egy bizonyos szint felett szàmít hogy milyen autód van,nem mindegy hogy mivel jelensz meg,üzleti protokoll.
Kedves kolléga, ez hol szól az ár/érték arányról???
És én azért vagyok itt, mert IGÉNYEM volt a bmw-re, amit én a megszállottság kategóriába sorolok. És igen, amikor valaki bmw-t vesz, aztán meg teszi rá a matador meg wanli gumit, az szín magamutogatás, semmi egyéb. Meg megy a javítás helyett a "drótozzuk meg, Józsikám", mert másra már nincs zsé. Meg ott áll a szerelő udvarán a gép fél évig, mert nincs keret a javítás kifizetésére. De azért meg kellett venni a bmw-t!





Azért egy értő olvasás óra neked sem ártana.
Az ár/érték arány dolgot arra irtam hogy itthon az SI szolgaltatas nem azt jelenti mint Münchenben..Olvasd el még egyszer.Amit a későbbiekben leírtál azzal maximálisan eggyet értek:"Akinek van pénze majomra,annak legyen banánra is".Holott nem értem ennek mi köze a Service Inclusive szolgaltast jellemzo posztomhoz.Megnyugtatlak az 535d-n nem matador van...

Darius Elküldve: 2014-01-05 14:20 Motorolaj

BarG írta:
Darius írta:
Neo954 írta:
haka írta:
Darius írta:
Pontosan a fent említett dolgok és az SI miatt hordja az ismerősöm Münchenbe a BMW-hez az E60 535d-jét az időszakos szervízekre,mert mint mondja az az időnkénti kiruccanás megér annyit hogy nem az itthoni kókány (Rack,Wallis,Schneider) tábaszós lehúzos cégekhez hordja az autót.


Kicsit ilyenkor mindig elcsodálkozom, hogy vajon én vagyok-e a hülye, hogy autónak kezelem a kocsit, amiből életem során lesz 15 legalább és jó esetben 3-4 márka lehetőleg folyton egyre jobb
Persze tudom nyilván itt azért vannak teljesen fanatikusok ami rendben is van.
Csak úgy látom, hogy talán sok ember többre tartja a kocsiját a gyerekénél, feleségénél, ami talán már túlzás vagy nekem legalább is fura





BMWFanatics érted?!

Viccet félretéve, én személy szerint úgy állok a dologhoz, hogy az autóm mindig megbízható legyen, és soha ne hagyjon cserbe bármilyen világégés is van.
Ennek megfelelően ha előjön rajta valami hiba, akkor azt úgy akarom megjavítani, hogy többet ne jöjjön elő.
Az olaj meg nem játék, mert ha kikönyököl a hajtókar mondjuk az nem épp szép látvány, és akkor már nem kell aggódni, hogy pl. a feleség hogy megy a boltba a gyerek meg az oviba.

Üdv.:Neo



Teljesen megertem a baratom aki "nős és 2 gyereke van" mert nem azert fizetett ki 10-en x milliot a 535dre főleg SI csomaggal hogy az itthoni kókány márkaszervíznek nevezett BMW kereskedések kárt tegyenek az autójában.Ez nem fanatizmus kérdése pusztán üzletemberként a legjobb ár/érték arànyt válassza.Az hogy münchenbe jár meg jó kirándulás az asszonynak és a gyerekeknek is.



Szerintem meg, aki ár/érték arányban gondolkodik, az sose vesz bmw-t! Az megáll a vw golf meg opel astra szinten, akkor mozdul tovább, ha 120kg vagy 190cm, esetleg pakolási mániája van vagy 2-nél több gyereke. Bmq, audi, merci az vagy megszállottságot jelent, vagy kifelé megmutatkozási igényt, hogy lám nekem mim van, mire telik.

Nagyon jól tudom, hogy a régebben nekem adott márkaszervizes olajat a szervíz nem 8000-ért szerezte be, hanem 2500-ért. Annyiért már netes boltban is lehet venni, csak erre majd jön a HAMISÍTOTT! felkiáltás. Amire meg úgyse tudunk mit mondani, mert nincs otthon egy olajlaborunk.



Nem értek egyet veled.Tudod egy bizonyos szint felett szàmít hogy milyen autód van,nem mindegy hogy mivel jelensz meg,üzleti protokoll.Szep is lenne egy szarfos Opel Astravsl megjelenni egy Packard előadáson.Ellőtte csak BMW-i voltak miert valtana szar opelra,ha az bevalt...?Az ár/érték et a szerviz minosegre ertettem...kinnt azt teszik bele ami bele valo.itthon meg azt ami epp van...hiaba fizeted ki a dragabbat.A haverom kollegái A8al meg Panamerakkal járnak,mert megtehetik,így ő még lefele lóg ki.Az hogy neked az hogy vki BMW el jár az magamutogatast jelent azt csak sajnalni tudom illetve ha igy gondolod akkor miert vagy itt?

Darius Elküldve: 2014-01-05 13:52 Motorolaj

Neo954 írta:
haka írta:
Darius írta:
Pontosan a fent említett dolgok és az SI miatt hordja az ismerősöm Münchenbe a BMW-hez az E60 535d-jét az időszakos szervízekre,mert mint mondja az az időnkénti kiruccanás megér annyit hogy nem az itthoni kókány (Rack,Wallis,Schneider) tábaszós lehúzos cégekhez hordja az autót.


Kicsit ilyenkor mindig elcsodálkozom, hogy vajon én vagyok-e a hülye, hogy autónak kezelem a kocsit, amiből életem során lesz 15 legalább és jó esetben 3-4 márka lehetőleg folyton egyre jobb
Persze tudom nyilván itt azért vannak teljesen fanatikusok ami rendben is van.
Csak úgy látom, hogy talán sok ember többre tartja a kocsiját a gyerekénél, feleségénél, ami talán már túlzás vagy nekem legalább is fura





BMWFanatics érted?!

Viccet félretéve, én személy szerint úgy állok a dologhoz, hogy az autóm mindig megbízható legyen, és soha ne hagyjon cserbe bármilyen világégés is van.
Ennek megfelelően ha előjön rajta valami hiba, akkor azt úgy akarom megjavítani, hogy többet ne jöjjön elő.
Az olaj meg nem játék, mert ha kikönyököl a hajtókar mondjuk az nem épp szép látvány, és akkor már nem kell aggódni, hogy pl. a feleség hogy megy a boltba a gyerek meg az oviba.

Üdv.:Neo



Teljesen megertem a baratom aki "nős és 2 gyereke van" mert nem azert fizetett ki 10-en x milliot a 535dre főleg SI csomaggal hogy az itthoni kókány márkaszervíznek nevezett BMW kereskedések kárt tegyenek az autójában.Ez nem fanatizmus kérdése pusztán üzletemberként a legjobb ár/érték arànyt válassza.Az hogy münchenbe jár meg jó kirándulás az asszonynak és a gyerekeknek is.

Darius Elküldve: 2014-01-05 10:50 Motorolaj

bmw320d4 írta:
BarG írta:
bmw320d4 írta:
BarG írta:

Osztán azzal mi van, hogy a garancia időn belül a szervíz INGYENES? Tehát egy fityóka többlet haszon nem lesz a gyakoribb olajcseréből! Persze ki lehet húzatni a Service inclusive pontot, de értelmes ember ilyet nem tesz, még ha nem is kötelezi rá semmi. Ha te fogsz ki egy balul sikerült példányt, ez az egyetlen mentsvár, hogy talán nem hagy a bmw a slamasztikában, néhány év harcolás után. Ha a garis szervizeket kihagyod, akkor eleve vesztettél, a legelső percben.



Az SI nincs ingyen! És emelkedik az ára is ezzel a lépéssel.

A Méltányosságról annyit, hogy szinte egy büdös vasat sem fognak kifizetni, tudom mert dolgoztam ilyen helyen. Végigszervizelt, magyarpiacos E92 M3 motorcsere semennyi támogatást nem kapott. Vagy a sok láncszakadt végig szervizelt kocsi sem.

Garis szervizt mi is csinálunk, a BMW rendszerébe rögzített elektronikus szervizkönyvvel, pecsételve számlával.

Márkaszerviz egyvalamire jó: Garis alkatrészcserére!



Igen, a service inclusive-ért fizetni kell, bár nem túl sokat. Ha elhagyom ezt az opciót, akkor 107e Ft-tal lesz kisebb a számla. És tényleg, az előbb rosszul írtam, a SI Plus, amiben benne van az olaj +egyéb kopó anyagok ára is, azért még szép 444,2Ft-ot kell leszurkolni, tehát sajnos nincs ingyen. Viszont most, hogy számolgatok, lehet, hogy megéri az SI Plus is. 100e km-ig van 6db szervíz. Durván 550e Ft, hogy nem hagyom el, meg megveszem a kopó anyagokat előre. Ez kb 90e Ft/szervíz. Anno 120-140 környékén fizettem a kötelező szervizekért. 8000Ft/liter olaj és egyéb nyalánkságok miatt, nem tudom, hogy normalizálódott-e a helyzet azóta. Nem tudom, mi egyebet tartalmaz még a "kopó alkatrész" kategória. Ja és előre kifizeti a vevő a 3 év szervizeit (nálam, 30ekm/év miatt), valamint ha kiszeretsz a boltból, ahol vetted, akkor úszhat a maradék pénz/szervíz - jó paranoiásan nem fogják az olajadat lecserélni.

Anno nekem kifizetődött a brutál drága márkaszervizes járás, mert gari időn túl cserélték a két oldali kéder gumimat, ami akkor vagy 160e Ft lett volna, meg a ground modult, ami szintén nem két fillér. De ez inkább szerencse kérdése, biztosan nem lehet rá építeni. Meg aztán az a szalon be is zárt, ahol ez történt. Szóval jó kapcsolatokat lehet építeni optimális esetben, ahol talán többet is kaphatsz, mint ami a kötelező minimum. De ez nem tuti.

Szóval Ti tudtok garanciális szervízt csinálni, amit elfogad a bmw?

Amúgy a bmw-ről, mint cégről, igen lesújtó a véleményem, az egyetlen szerencséjük, hogy a többi is pont olyan kutyaütő, mint ők. Meg talán a fejlesztőiket nem nyomják el annyira, mint mások, a garanciális irányvonalat meghatározókat kéne fellógatni néhány órácskára csak.



Az olaj beszerzési ára bent nem 8000 Ft, a SI-nél a gyárnak fizetsz, a márkaszerviznek alig van rajta valami haszna, ezért is van az, hogy a 8 liter az nem 8 liter

Ha garanciában cserélnek pl olajszűrőházat, az olajat és a szűrőt Neked kell kifizetned 8000 Ft-os áron. Korrekt...

Igen, tudunk és csinálunk is garis szervizt ami benne van a BMW rendszerében, megjelenik a szerviztörténetben.



Pontosan a fent említett dolgok és az SI miatt hordja az ismerősöm Münchenbe a BMW-hez az E60 535d-jét az időszakos szervízekre,mert mint mondja az az időnkénti kiruccanás megér annyit hogy nem az itthoni kókány (Rack,Wallis,Schneider) tábaszós lehúzos cégekhez hordja az autót.

Darius Elküldve: 2014-01-05 10:44 Heeelp...!

Gaben320d írta: Sziasztok. Kérdésem 320d 136 kéti kombi ha kiherélném a katalizátorom milyen károsodás léphet fel vagy hangosabb lesz az autó, vagy nem lesz semmi gond. mer állítólag ha kiszedem kicsit fürgébb lesz és a fogyasztás is kedvezőbb. Végül is megéri e vagy sem!? köszönöm!



vmivel jobban megy majd,kicsit füstöl is,de műszaki-n nem fogják később díjazni...

Darius Elküldve: 2014-01-05 10:38 Társalgó

Egy jó ellenpélda a tds ellenzőknek!800.000km.Jó kis 2.5 tds nekem is volt e39 1998 as limusine imádtam!


http://suchen.mobile.de/auto-i...=Limousine

Darius Elküldve: 2013-12-23 16:59 Ennyit a szervízekrõl!!!

Pocses írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
dio írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
dio írta: Helllo
2013 decembere... BMW E46 M3 vásárlás előtti bevizsgáltatás... Rack Autó Budaörs...
Vélemény: ilyen csuda autót még sosem láttak, semmi hiba.
A vásárlás megtörtént, egyébként az autó teljesen tip-top, újszerű, a gazda fanatikusan vigyázott rá és karbantartotta. Egyetlen szépséghiba, ami csak nekem hülyének most tűnt fel: xenon lámpa, viszont sehol a lámpamosó, és van magasságállító. Én abban a hitben voltam, hogy minden M3 alapból csak xenonnal jött ki.
A Rack autós 2 ÓRÁS bevizsgálás mindössze CSAK 27.000 HUF-ba került, kaptam is egy papírt, hogy minden fasza. Persze ebbe az árba már egy nyavalyás felszereltséglista nem fért bele, a maga 3 db A4-es lapjával, illetve amin röhögtem, hogy a hűtőfolyadékhoz a checklistán a barom beikszelte, hogy utántöltés szükséges, nehogy már öntsenek bele 2 dl-t, mivel max kb. annyi kellett volna.
Na hát most felhívtam az úriembert, aki intézte a dolgot, hogy hogy is van ez: fizettem 27 e forintot és hogy nem tűnt fel, hogy utólagos xenon van a kocsiban? Amúgy is megvettem volna a kocsit, de legalább akkor alkudok belőle. Az emberke szerint az a fontos hogy a lámpa világít, működik. Amikor pedig feltettem azt a kérdést, hogy mit mondok majd ha a rendőr megállít és beleköt, illetve majd ezért szarakodhatok a műszakival is, mivel köztudott, hogy mostanában erre harapnak. Erre az volt a válasz, hogy szerinte ez nem probléma, illetve beszéljek az eladóval, ő nem tud mit tenni. Aztán kevésbé baráti hangon megköszöntem neki a segítséget, és most szeretném őket reklámozni. Eddig is gyűlöltem a lehúzós szervizeket, nem változott a véleményem. Fel kellene nyomni őket a fogyasztóvédelemnél... Hiszen azzal hogy ő kiad egy állapotlapot a kocsiról, szerintem vállalnia kell érte a felelősséget.
Amúgy máshol megkérdeztem, mindössze csak 118 e forintba kerül egy lámpamosós cucc beszerelése utólag...


szerintem meg kabbe, amijé M3-od van




Itt ha beütöd a VIN kódot ad felszereltség listát amit pdf-ben le tudsz menteni.

bmw archiv


Köszi, de már lekérdeztem a másik szervízben...


nem mindenhol menő a xenon, sok helyen direkt nem kérik.


Rack autó Budaörsről én is csak rosszakat hallottam másoktólis, múltkor software frissítést csináltattam volna, ugyan így 27e-t mondtak, és hogy csak akkor csinálják ha valami baj van az autóval egyébként nem, és nem vállalnak érte felelősséget ha nem sikerül. Kérdezem tőlük, hogy nem az a legjobb az autónak, ha mindig a legújabb firmware van rajta, a bmw.hu-n is ez áll... -Jaa ez más, ez tönkremehet mert smg-s, de megcsináljuk ha vállalja a felelősséget... Erre bepöccentem, mondom és akkor az olajcserékre, hogy vállaltok felelősséget, mikor berakjátok a sarokba az autót ameddig az ügyfél várakozik és 1-2 óra múlva megkapja, azt nem történt vele semmi? Annyira nem akadtak ki.


Az olajat azért leszokták cserélni mindenhol, mert ugye az látszik. a többit meg viszik haza a szerelők maszekban eladják.
Vőm anno dolgozott az egyik győri opel márkakereskedés szervízében, mint autómosó. Na ott oktatták a "szerelők" mit hogyan merre...
A másik szervizben szintén opel, ott meg anyósomnak a kis corsa ótójánál felszámolták a kulcsban az elemcserét a gond csak az, hogy még központi zár sincs benne!



Rack auto Budaörs egy rakás fos....Tavaly néztem egy 320d-t egy haverom ismerősé-é volt a kocsi,aki végig NT autonal szervizelte a kocsit.Na mondtam neki érdekel a kocsi találkozzunk a TF-nél az OMW kúton,egyeztetek időpontot a Rack autoba és ha azt mondják jó a kocsi akkor megveszem. Aznap elismentünk Rack autoba időpont reggel 10.Belépek elmondom miért jöttünk,mondták tudnak róla üljünk le,kis türelem és vihetjük be az autót.10:47kor odamentem a pultnál ülő kislányhoz hogy mostmár kicsit kezdek ideges lenni mikor 10re kértem időpontot...és lassan 11 van.Azt mondja megkérdezi.Visszajön még 15 perc és vihetjük a kocsit.Mondom oké.11:35kor odamentem és kérdeztem h mizu?Erre ő megkérdezi.Kijön h 12kor betudom vinni a kocsit.Na ekkor mondtam neki hivja az üzletvezetőt,és a szervízvezetőt,ekkor 11:47.Elmondtam nekik hogy 27ezerért nem ezt várnám el és hogy 09:51 óta itt várunk hogy megnézzék a kocsit ami 10re van bejelentve.Erre hogy igy meg ugy sajnálják.Mondanom sem kell a 2 óra alatt se egy pohár vizet se egy kávét nem kaptam...Sőt az Üzletvezető még azt sem ajánlotta fel h ingyen megcsinálják az átvizsgálást.Hanem egy másnap reggel 10es időpontot ajánlott.Na mondanom sem kell panaszkönyv beírás után gyorsan távoztunk....faszfejek....

Darius Elküldve: 2013-12-22 17:34 alufelni

b_imi írta:
Darius írta: Ilyen felnit keresek http://m.olx.co.za/item/show/397501721 .Vki tudna segíteni benne hogy mi a gyári megnevezése ennek?Köszönöm


Styling 236 V-Speiche



Köszi,már megtaláltam a felni katalógusban!

Darius Elküldve: 2013-12-22 13:19 alufelni

Ilyen felnit keresek http://m.olx.co.za/item/show/397501721 .Vki tudna segíteni benne hogy mi a gyári megnevezése ennek?Köszönöm