Darius fórum hozzászólásai

Darius Elküldve: 2013-12-19 20:12 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Darius írta: A tempomat miért növelné a fogyasztást?Tapasztalatból tudom legalábbis nálam mindig jobb fogyasztast erek el a tempomattal,mint nélküle.Ráadasul még kényelmes is.



mert az mindig korrigál. néha ad kisebb gázokat, illetve ha lassulni kell, mondjuk lejtőn, akkor nem evszi el full a gáz, hanem minimálisan rajta van. ezt abból látod, hogy nem efkszik ki a pill. fogyimérő nullára. ezek sokat számítanak, főleg ha olyan helyen laksz, vagy mész.



Igen ezt én is észrevettem az eddigi tempomatos Bmw-imen amiket leírtál,de nekem az a tapasztalat h kevesebbet hozok ki vele.Hozzáteszem autopályán és hosszu távokon hasznalom.Nem hegyen völgyön ott élményautozom

Darius Elküldve: 2013-12-19 19:41 Mi lehet a baj?

MattM325 írta:
Zoli90 írta:
Darius írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
YELLOW írta:
Zoli90 írta:
kb 6km kell neki, addigra üzemi hőfokon megy, aztán utána ha okosan megyek viszonylag jól fogyaszt de azalatt a 6-7 kmen a bc-s visszaszámlálón 30 km is lemegy ha ez számít valamit. mindegy, egy szó mint száz városban kb 9 litert benyel az tuti lehet tizet is, pályán kb 7-et országúton 6 ami már nemrossz szerintem


jah amit mutat arra nem kell feltétlen alapozni. ha mésze gy hosszút, majd korrigálja magát.


iiigen feltűnt, volt hogy győrig elmentem és 100km-el többet mutatott mint amikor elindultam. de aztán amikot beértem győrbe az a 100 km vissza is esett egy az egyben mire célba értem... érteném minek van ha nincs értelme? tisztára rá vagyok feszülve arra a számlálóra.. ezzel biztos csak én vagyok így.lekell szoknom róla..dehát, mindegy. szeretem a vasat. annyira , hogy az se érdekel ha huszat eszik meg.


Majd a valós tankolás után számolt lesz az igazi. Amit mutogat az az aktuális és az addig mért adatok alapján számolgatja, de nem igazán érdemes nézni
Nekem teletanknál 1000-1100 km-et szokott írni aztán az sehogy nem jön össze
Azt a számlálót igazából akkor szoktam nézni, amikor para van csont szárazt tank miatt és benyakutat keresek. Az enyém elég pontosan mér így tudom, hogy tényleg mennyi km- van hátra. De ez igazából az utolsó 70 km szokott lenni.



jaja, rátankolással méricskélek.. a legjobb féltankkal kb 450 km volt..az vegyes de túlnyomóan pálya és országútvolt. csak a városi fogyi aggaszt, de mondom, elég rövidet megyek ilyenkor, míg az asszonnyal odaérek reggel a melóba meg este hazahozom. azon kívül pest, győr meg átlagos városjárás(vásárlás, ügyintézés stbstbstb) fehérvár meg elég kicsi, hogy hideg maradjon a motor. mire hazafelé jövök általában felfelé megy a számláló. tempomat spórol szerintetek?


Hát kérem! Aki asszonyt tart a háznál ...


A leírtak szerint a termosztát jól működhet. Az állóhelyzeti meg nem érné meg, mert ennyi km alatt nem tudná a moci visszatölteni az aksiba amit a fűtés kivesz belőle
Tempomatot nem tudom, mert városban nem szoktam használni, meg pesten nem is lenne értelme max hajnali 2 és 4 között


pályán használom, meg országúton. ezenkívül pesten általában hajnal 5kor megyek és éjfél-1órakor jövök. porlasztócsúcs csere hogyér amúgy?


Azok 35-45től indulnak amennyiben felújított mellett döntesz cserében. Vagyis úgy hogy a tiéd meg marad a felújítónál cserébe.
Ezen addig viszont nincs értelme agyalni, amíg nincs bevizsgálva mind a 4. Ez nem azt takarja, hogy a korrekciós értékeket megnézik gépen, mert az csak a csúcsok egymáshoz viszonyított állapotáról ad némi képet. Valós bemérésnél kiveszik a csúcsokat és megnézik a porlasztási képet, nyomáspróbázzák stb. Sajnos ennek az üzemanyag rendszernek egy az achilles sarka.


oh az fain. jólvan. akkor utána járok ha minden kötelező kört lefutottam. van egykét apró bibi a kicsikével, szóval sorra kerül. (nem nagyon akar hallgatni rám a tükörmozgató motor, a hátsó ablakmosó löttyöt alig éri el a törlőlapát, nagyon nehezen párátlanít hátul a fűtőszál, néha nem akaródzik lejátszani a cédéket..)




Sztem felesleges a városi fogyasztáson aggodnod.Nekem városba a 2004es 20d-m megette télen simán a 10litert, és a 18dm-sem eszik kevesebbet 8,5nél.De kint simán lemegy 5,5...6ra.


Köszönöm neked is a választ, sokkal nyugodtabb vagyok már


Na, akkor a tények.
Teljesen jó a fogyasztásod, ne aggódj miatta. Sokan terjesztik a világban, hogy a dízelük milyen keveset eszik, 5.5, max 6 liter, főleg a kínai Passat-os kollegák, ez egy 1.9 szívódízelnél így is van, de a cr már nem az a kategória, persze az újabb efficient dynamik megoldásoknál már elérhető az alacsonyabb fogyasztás.

Porlasztós téma: Felejtsétek el a felújítást, nem megoldható, próbálkozók persze vannak, egy darabig jó is lesz, mondjuk a következő olajcseréig, de vannak akik megelégednek azzal, hogy indul, jár, megy az autójuk, de 100%-os sosem lesz, csak a Bosch által felújított, és itt nem a sarki Bosch-ként üzemelt szervizekről beszélek.
Megoldás venni új/GYÁRI technológiával felújított új injektort, 50e körül dobálják.
Mielőtt bárki bármit mond, több dízel szakival állok kapcsolatban, Ő szavuknak hiszek, és a saját tapasztalatomban, kb. 3 hónapot bírtak a csúcsaim felújítás után.

Valaki írta, hogy a hibás injektor miatt lehet alacsonyabb a fogyasztás. Ez így van, saját tapasztalat.

Ja a tempomat: A fogyasztást nem csökkenti, hanem növeli.




Porlasztócsúcs ügyben jó hogy ezt leirtad mert pont most csereltetem a jelados porlasztomat,es meretem be a tobbi 3at.Ugy voltam vele ha rossz vmelyik akkor felujitatom es jo lesz,de akkor inkabb megveszem a gyarit,ha ilyen rossz a tapasztalat a felujitottal....A tempomat miért növelné a fogyasztást?Tapasztalatból tudom legalábbis nálam mindig jobb fogyasztast erek el a tempomattal,mint nélküle.Ráadasul még kényelmes is.

Darius Elküldve: 2013-12-19 16:44 Mi lehet a baj?

Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
YELLOW írta:
Zoli90 írta:
kb 6km kell neki, addigra üzemi hőfokon megy, aztán utána ha okosan megyek viszonylag jól fogyaszt de azalatt a 6-7 kmen a bc-s visszaszámlálón 30 km is lemegy ha ez számít valamit. mindegy, egy szó mint száz városban kb 9 litert benyel az tuti lehet tizet is, pályán kb 7-et országúton 6 ami már nemrossz szerintem


jah amit mutat arra nem kell feltétlen alapozni. ha mésze gy hosszút, majd korrigálja magát.


iiigen feltűnt, volt hogy győrig elmentem és 100km-el többet mutatott mint amikor elindultam. de aztán amikot beértem győrbe az a 100 km vissza is esett egy az egyben mire célba értem... érteném minek van ha nincs értelme? tisztára rá vagyok feszülve arra a számlálóra.. ezzel biztos csak én vagyok így.lekell szoknom róla..dehát, mindegy. szeretem a vasat. annyira , hogy az se érdekel ha huszat eszik meg.


Majd a valós tankolás után számolt lesz az igazi. Amit mutogat az az aktuális és az addig mért adatok alapján számolgatja, de nem igazán érdemes nézni
Nekem teletanknál 1000-1100 km-et szokott írni aztán az sehogy nem jön össze
Azt a számlálót igazából akkor szoktam nézni, amikor para van csont szárazt tank miatt és benyakutat keresek. Az enyém elég pontosan mér így tudom, hogy tényleg mennyi km- van hátra. De ez igazából az utolsó 70 km szokott lenni.



jaja, rátankolással méricskélek.. a legjobb féltankkal kb 450 km volt..az vegyes de túlnyomóan pálya és országútvolt. csak a városi fogyi aggaszt, de mondom, elég rövidet megyek ilyenkor, míg az asszonnyal odaérek reggel a melóba meg este hazahozom. azon kívül pest, győr meg átlagos városjárás(vásárlás, ügyintézés stbstbstb) fehérvár meg elég kicsi, hogy hideg maradjon a motor. mire hazafelé jövök általában felfelé megy a számláló. tempomat spórol szerintetek?


Hát kérem! Aki asszonyt tart a háznál ...


A leírtak szerint a termosztát jól működhet. Az állóhelyzeti meg nem érné meg, mert ennyi km alatt nem tudná a moci visszatölteni az aksiba amit a fűtés kivesz belőle
Tempomatot nem tudom, mert városban nem szoktam használni, meg pesten nem is lenne értelme max hajnali 2 és 4 között


pályán használom, meg országúton. ezenkívül pesten általában hajnal 5kor megyek és éjfél-1órakor jövök. porlasztócsúcs csere hogyér amúgy?


Azok 35-45től indulnak amennyiben felújított mellett döntesz cserében. Vagyis úgy hogy a tiéd meg marad a felújítónál cserébe.
Ezen addig viszont nincs értelme agyalni, amíg nincs bevizsgálva mind a 4. Ez nem azt takarja, hogy a korrekciós értékeket megnézik gépen, mert az csak a csúcsok egymáshoz viszonyított állapotáról ad némi képet. Valós bemérésnél kiveszik a csúcsokat és megnézik a porlasztási képet, nyomáspróbázzák stb. Sajnos ennek az üzemanyag rendszernek egy az achilles sarka.


oh az fain. jólvan. akkor utána járok ha minden kötelező kört lefutottam. van egykét apró bibi a kicsikével, szóval sorra kerül. (nem nagyon akar hallgatni rám a tükörmozgató motor, a hátsó ablakmosó löttyöt alig éri el a törlőlapát, nagyon nehezen párátlanít hátul a fűtőszál, néha nem akaródzik lejátszani a cédéket..)




Sztem felesleges a városi fogyasztáson aggodnod.Nekem városba a 2004es 20d-m megette télen simán a 10litert, és a 18dm-sem eszik kevesebbet 8,5nél.De kint simán lemegy 5,5...6ra.

Darius Elküldve: 2013-12-18 14:57 Mi lehet a baj?

batigol09 írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta:
batigol09 írta:
haka írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

A következő a problémám, az autó 2 nap! állás után már nehezebben indul.. azaz eddig pl tekert 2őt mire beindult, most 4et, 5öt. Üzemmelegen pöccre természetesen. Alapjárat tökéletes, nem ingadozik, nem füstöl minden ok. Akkumulátor lehet a probléma, vagy vmi üzemanyagellátási probléma szerintetek? (porlasztócsúcs stb)
köszi


Csáó,

Nekem is így indult
Aztán már csak a betolás segített.
Ma derült ki végre, hogy két porlasztónak annyi. Annyira szarok, hogy nem is újítják fel őket...
Plusz a kispumpa is kezd behallni a hangja alapján. A nagynyomású hála isten jó, azt is bemérték.
A fura, hogy alapjárat tök jó volt, és a diag is tökéletesnek írta a csúcsokat....
Viszont teleírta üzemanyag nyomás problémával a hibatárolót, szóval lehetett sejteni, hogy ott gáz van, csak nem értettük (ma sem) miért indult akkor be bikázásra (amikor még beindult arra )

Szóval szerintem rakjátok diagra az sokat fog segíteni.


köszi, fura is lenne 3 eve nem cseréltem csúcsot épp ideje ....


Voltam diagon, hibamentes a verda!!! javasolták, h töltsek bele vmi üzemanyagpucoló adalékot...


isten ments, hogy valami adalékot tegyél bele. inkább tankolj prémium üzemanyagot.


oké, de megmondom őszintén hogy a franc se tudja h valóban van benne jobb minőségű anyag... vagy csak lehúzás a literenként 40 ft...



Lehet hogy hülyének néz bárki is de nekem az Agip Dieseltech csodákat tett a kocsival,érezhető volt a különbség mint a sima omw-s.

Darius Elküldve: 2013-12-18 14:51 320d Motor

YELLOW írta:
cheeka írta: Sziasztok!
Nekem is ez az indítási problémám van. Garázsban és meleg motornál szépen indul, de ha kint áll és hideg van egy izzítás után egyenetlenül jár, füstöl. Kiírt valami izzítási hibát, de már nem emlékszem, hogy pontosan mit. Ja 180000 van benne, most került hozzám Németből, vezetett szervizkönyves, ez még az adagolós változat. Az autóvillanyos haver először azt javasolta, hogy próbáljam tovább izzítani, hiába kialszik a lámpa, hallgassam a relé kapcsolását, belső lámpa visszaerősödését nézzem. Amikor 2x kb 15mp izzítok, akkor hidegben is szépen indul. Most szétbontotta a villanyos haver, 3 gyertya kijött szépen, ez még 5v-os rendszerű, szépen izzik mind, a negyedik, amit nem akart erőltetni, az is ugyanannyi áramot vesz fel, az izzítórelé szépen kapcsol, azt mondja, hogy NEM ELEKTROMOS BAJA VAN! Szerinte és másik szerelő szerint a kompressziót kellene megmérni, lehet a szelepek le vannak kokszolódva. Most itt tartunk, valami tipp, ötlet?
Esetleg valaki aki tudna mérni kompressziót izzító nyíláson keresztül? Debrecenben van a kocsi.
Utólag lehet, hogy kár volt szétszedni, de jót akartam, megelőzni a bajt, pedig nem volt vészes.


egy értelmű, hogy izzítás probléma, máshol ne is keresgélj, semmi felesleges meló nem kell.



Izzitásvezérlő,izzitásrelé környékén nézz körül,nekem az ment szét.plusz még ezaz...

Darius Elküldve: 2013-12-17 17:16 320d Motor

cheeka írta: Köszi a tippet, elmondtam a havernak ezt is, délután újra nekifut a dolognak.

Puli írta:
cheeka írta: Sziasztok!
Nekem is ez az indítási problémám van. Garázsban és meleg motornál szépen indul, de ha kint áll és hideg van egy izzítás után egyenetlenül jár, füstöl. Kiírt valami izzítási hibát, de már nem emlékszem, hogy pontosan mit. Ja 180000 van benne, most került hozzám Németből, vezetett szervizkönyves, ez még az adagolós változat. Az autóvillanyos haver először azt javasolta, hogy próbáljam tovább izzítani, hiába kialszik a lámpa, hallgassam a relé kapcsolását, belső lámpa visszaerősödését nézzem. Amikor 2x kb 15mp izzítok, akkor hidegben is szépen indul. Most szétbontotta a villanyos haver, 3 gyertya kijött szépen, ez még 5v-os rendszerű, szépen izzik mind, a negyedik, amit nem akart erőltetni, az is ugyanannyi áramot vesz fel, az izzítórelé szépen kapcsol, azt mondja, hogy NEM ELEKTROMOS BAJA VAN! Szerinte és másik szerelő szerint a kompressziót kellene megmérni, lehet a szelepek le vannak kokszolódva. Most itt tartunk, valami tipp, ötlet?
Esetleg valaki aki tudna mérni kompressziót izzító nyíláson keresztül? Debrecenben van a kocsi.
Utólag lehet, hogy kár volt szétszedni, de jót akartam, megelőzni a bajt, pedig nem volt vészes.


Nekem ugyanilyen a kocsim, hasonló hibám volt és az izzító relé kábele volt kontaktos. Javítottuk és már szépen izzít!





Nekem sajnos kiderült hogy tönkrement a jeladós porlasztó illetve az izzitásvezérlőm is kuka....

Darius Elküldve: 2013-12-16 19:54 320d Motor

compact írta:
Darius írta:
ute107 írta:
Milan írta:
Darius írta: Hi!Azt szeretném megkérdezni hogy 204D1es vp44es 318d motor.Gondolkodok rajta hogy kicseréltetem benne az izzitógyertyákat így a tél beálltával illetve kitudja mikor cseréltek benne utoljara amugy 228ezer km van benne.Kérdésem annyi lenne mivel sokan sok félét mondanak erről(ne cseréljem ki csak ha baj van vele,beletörhet kiszedésnél,felesleges cserélni) de én úgy gondolom hogy ártani nem árthat ha 4 új van benne.Vélemény?



Ártani nem árt, de ha jó mind, akkor tényleg felesleges, mert macerás levenni a szívósort.
Inkább tedd azt a pénzt félre másra.




Nem macerásabb levenni a szívósort, mint kiszedni a gyertyákat.
Ez a fajta motor elindul 4 rossz gyertyával is. Ahogy érzed...de érdemes akkor nekiállni, mikor nem nagyon kell a kocsi, hogy ha beletörik akkor pár napig úgy sem lesz...
Én 140.000-rel vettem a BMW-t, most 364 van, és nem cseréltem...



Értem.Sajnos nem biztos hogy a gyertyáknak van baja,a szerelőm szerint most még szétszedés előtt hidrotőke,vagy porlasztócsucs problémája lehet a héten majd a tüzetes átvizsgálásnál kiderül hogy mi pontosan a baja...(hideg inditásnál rázkodik a kasztni,bele beleránt a motor nem jár mind a 4 henger ingadozik az alapjárat,melegen semmi baja).Ha nagyon bele kell nyúlni akkor ugyis kicseréltetem a gyertyákat is.



Ezt eddig nem írtad, hogy hiba tünet is van...
Amúgy izzítógyertyára utalnak a dolgok szerintem.




Igen azt még előzőleg írtam,és abból kifolyólag gondoltam hogy kicseréltetem a izzítógyertyákat,ha van velük gond ha nem,mivel számomra a megbízhatóság az első.Én is a tünetek alapján arra gondoltam hogy az lehet a hiba ,de sajnos a szerelőm szerint vmi más is lehet a bibi....remélem a héten kiderül (a szerelőm tüzetesen átvizsgálja),és nem vmi nagy horderejű a probléma van

Darius Elküldve: 2013-12-16 09:25 320d Motor

ute107 írta:
Milan írta:
Darius írta: Hi!Azt szeretném megkérdezni hogy 204D1es vp44es 318d motor.Gondolkodok rajta hogy kicseréltetem benne az izzitógyertyákat így a tél beálltával illetve kitudja mikor cseréltek benne utoljara amugy 228ezer km van benne.Kérdésem annyi lenne mivel sokan sok félét mondanak erről(ne cseréljem ki csak ha baj van vele,beletörhet kiszedésnél,felesleges cserélni) de én úgy gondolom hogy ártani nem árthat ha 4 új van benne.Vélemény?



Ártani nem árt, de ha jó mind, akkor tényleg felesleges, mert macerás levenni a szívósort.
Inkább tedd azt a pénzt félre másra.




Nem macerásabb levenni a szívósort, mint kiszedni a gyertyákat.
Ez a fajta motor elindul 4 rossz gyertyával is. Ahogy érzed...de érdemes akkor nekiállni, mikor nem nagyon kell a kocsi, hogy ha beletörik akkor pár napig úgy sem lesz...
Én 140.000-rel vettem a BMW-t, most 364 van, és nem cseréltem...



Értem.Sajnos nem biztos hogy a gyertyáknak van baja,a szerelőm szerint most még szétszedés előtt hidrotőke,vagy porlasztócsucs problémája lehet a héten majd a tüzetes átvizsgálásnál kiderül hogy mi pontosan a baja...(hideg inditásnál rázkodik a kasztni,bele beleránt a motor nem jár mind a 4 henger ingadozik az alapjárat,melegen semmi baja).Ha nagyon bele kell nyúlni akkor ugyis kicseréltetem a gyertyákat is.

Darius Elküldve: 2013-12-14 17:53 320d Motor

ember84 írta:
Darius írta:
ember84 írta:
Darius írta:
ember84 írta:
Darius írta: Hi!Azt szeretném megkérdezni hogy 204D1es vp44es 318d motor.Gondolkodok rajta hogy kicseréltetem benne az izzitógyertyákat így a tél beálltával illetve kitudja mikor cseréltek benne utoljara amugy 228ezer km van benne.Kérdésem annyi lenne mivel sokan sok félét mondanak erről(ne cseréljem ki csak ha baj van vele,beletörhet kiszedésnél,felesleges cserélni) de én úgy gondolom hogy ártani nem árthat ha 4 új van benne.Vélemény?



Nézesd meg őket,ha rosszak,cseréld ki,ha jók akkor ne.Meg fogják mondani.Amúgy az izzitásvezérlő is szokott szarakodni,vagyis nem néztem a tied fl előtti-e,az utániakban igen,ugyhogy az izzítással többféle gond lehet!




Köszi!Holnap viszem a szerelőhöz megnézetni,Faceliftes 2002es a kocsi de még a régi motoros vp44es 318d. Csak igazából azt gondoltam az izzitógyertyáknak is van csere intervallumuk.


Ami jól működik,azt minek cserélni?Ezt így gondolom



Mert fő a biztonság főleg egy dízel kocsinál.Én meg így



Akkor állj neki,és cserélj:injektorokat,turbót,légtömegmérőt,egr-t,szívócsonkot,ac-t,nagynyomásut,azán majd ha még van valami,kicseréled,csakhogy új legyen



Félreértettél... Szép is lenne

Darius Elküldve: 2013-12-14 17:44 320d Motor

ember84 írta:
Darius írta:
ember84 írta:
Darius írta: Hi!Azt szeretném megkérdezni hogy 204D1es vp44es 318d motor.Gondolkodok rajta hogy kicseréltetem benne az izzitógyertyákat így a tél beálltával illetve kitudja mikor cseréltek benne utoljara amugy 228ezer km van benne.Kérdésem annyi lenne mivel sokan sok félét mondanak erről(ne cseréljem ki csak ha baj van vele,beletörhet kiszedésnél,felesleges cserélni) de én úgy gondolom hogy ártani nem árthat ha 4 új van benne.Vélemény?



Nézesd meg őket,ha rosszak,cseréld ki,ha jók akkor ne.Meg fogják mondani.Amúgy az izzitásvezérlő is szokott szarakodni,vagyis nem néztem a tied fl előtti-e,az utániakban igen,ugyhogy az izzítással többféle gond lehet!




Köszi!Holnap viszem a szerelőhöz megnézetni,Faceliftes 2002es a kocsi de még a régi motoros vp44es 318d. Csak igazából azt gondoltam az izzitógyertyáknak is van csere intervallumuk.


Ami jól működik,azt minek cserélni?Ezt így gondolom



Mert fő a biztonság főleg egy dízel kocsinál.Én meg így

Darius Elküldve: 2013-12-14 17:15 320d Motor

ember84 írta:
Darius írta: Hi!Azt szeretném megkérdezni hogy 204D1es vp44es 318d motor.Gondolkodok rajta hogy kicseréltetem benne az izzitógyertyákat így a tél beálltával illetve kitudja mikor cseréltek benne utoljara amugy 228ezer km van benne.Kérdésem annyi lenne mivel sokan sok félét mondanak erről(ne cseréljem ki csak ha baj van vele,beletörhet kiszedésnél,felesleges cserélni) de én úgy gondolom hogy ártani nem árthat ha 4 új van benne.Vélemény?



Nézesd meg őket,ha rosszak,cseréld ki,ha jók akkor ne.Meg fogják mondani.Amúgy az izzitásvezérlő is szokott szarakodni,vagyis nem néztem a tied fl előtti-e,az utániakban igen,ugyhogy az izzítással többféle gond lehet!




Köszi!Holnap viszem a szerelőhöz megnézetni,Faceliftes 2002es a kocsi de még a régi motoros vp44es 318d. Csak igazából azt gondoltam az izzitógyertyáknak is van csere intervallumuk.

Darius Elküldve: 2013-12-14 13:57 320d Motor

Hi!Azt szeretném megkérdezni hogy 204D1es vp44es 318d motor.Gondolkodok rajta hogy kicseréltetem benne az izzitógyertyákat így a tél beálltával illetve kitudja mikor cseréltek benne utoljara amugy 228ezer km van benne.Kérdésem annyi lenne mivel sokan sok félét mondanak erről(ne cseréljem ki csak ha baj van vele,beletörhet kiszedésnél,felesleges cserélni) de én úgy gondolom hogy ártani nem árthat ha 4 új van benne.Vélemény?

Darius Elküldve: 2013-12-12 15:55 Mi lehet a baj?

hancurozo írta:
Hammon írta:
Darius írta: Sziasztok!Az autó egy 2002es E46 318d sedan még az adagolós 204D1 motorkodú.Az alábbi problémával szembesültem,hidegen reggel első indításnál miután beindult a motor erősen rázza a kasztnit,és bele bele-ránt,egyenetlen az alapjárat,eléggé füstöl.Miután bemelegedett megszűnik a probléma.Az auton most lett adagolo cserélve,még az előző tulaj,illetve külföldi volt az auto és 6-7 hónapig állt pont adagoló probléma miatt.Most megy majd szerelőhöz diag kiolvasásra,de addig is a kérdésem annyi lenne hogy mi lehet a problémája?


Nekem nagyon hasonló a hibám....szombaton viszem leszereltetni az adagolót.De közben ezt találtam:

Szia.Tuti adagoló hiba mégpedig mennyiségi mágnesszelep hiba.Ti más részét jaívtottátok előltöltés hiba ilyet nem csinál.Vezérlőt kell cserélni mágnesszeleppel együtt.

ELŐZMÉNY:
Sziasztok BMW 320 d VP44 adagolóval. Beindul megy 5-10 mp-et elkezd rángatni,dadogni alapjáraton,leáll.Ha rángatáskor finoman elkezdem adni a gázt dadogva felveszi a fordulatot, elkezd éktelen kéket füstölni.
Közlekedni nem lehet vele,rángat. Hibakód nincs benne.A turbo, adagoló felujitott.Van valakinek ötlete


Lehet porlasztó, a tankban lévő szivattyú eltömődött szűrője, üzemanyag szűrő (finomszűrő), izzítógyertya, és még rengeteg mechanikai hiba.



A motordiagnosztika remélem kideríti....

Darius Elküldve: 2013-12-12 15:44 Mi lehet a baj?

Hammon írta:
Darius írta: Sziasztok!Az autó egy 2002es E46 318d sedan még az adagolós 204D1 motorkodú.Az alábbi problémával szembesültem,hidegen reggel első indításnál miután beindult a motor erősen rázza a kasztnit,és bele bele-ránt,egyenetlen az alapjárat,eléggé füstöl.Miután bemelegedett megszűnik a probléma.Az auton most lett adagolo cserélve,még az előző tulaj,illetve külföldi volt az auto és 6-7 hónapig állt pont adagoló probléma miatt.Most megy majd szerelőhöz diag kiolvasásra,de addig is a kérdésem annyi lenne hogy mi lehet a problémája?


Nekem nagyon hasonló a hibám....szombaton viszem leszereltetni az adagolót.De közben ezt találtam:

Szia.Tuti adagoló hiba mégpedig mennyiségi mágnesszelep hiba.Ti más részét jaívtottátok előltöltés hiba ilyet nem csinál.Vezérlőt kell cserélni mágnesszeleppel együtt.

ELŐZMÉNY:
Sziasztok BMW 320 d VP44 adagolóval. Beindul megy 5-10 mp-et elkezd rángatni,dadogni alapjáraton,leáll.Ha rángatáskor finoman elkezdem adni a gázt dadogva felveszi a fordulatot, elkezd éktelen kéket füstölni.
Közlekedni nem lehet vele,rángat. Hibakód nincs benne.A turbo, adagoló felujitott.Van valakinek ötlete



Szia!Az adagolóhibán meglepődnék,mert most lett cserélve nemrég az előző tulajnál egy garanciásra igaz állt a kocsi 6 hónapot.Izzitógyertya?Megnyúlt lánc?A sok állás miatt?

Darius Elküldve: 2013-12-12 14:55 Mi lehet a baj?

Sziasztok!Az autó egy 2002es E46 318d sedan még az adagolós 204D1 motorkodú.Az alábbi problémával szembesültem,hidegen reggel első indításnál miután beindult a motor erősen rázza a kasztnit,és bele bele-ránt,egyenetlen az alapjárat,eléggé füstöl.Miután bemelegedett megszűnik a probléma.Az auton most lett adagolo cserélve,még az előző tulaj,illetve külföldi volt az auto és 6-7 hónapig állt pont adagoló probléma miatt.Most megy majd szerelőhöz diag kiolvasásra,de addig is a kérdésem annyi lenne hogy mi lehet a problémája?