Darius fórum hozzászólásai

Darius Elküldve: 2013-12-12 10:02 320d Motor

Sziasztok!Az autó egy 2002es E46 318d sedan még az adagolós 204D1 motorkodú.Az alábbi problémával szembesültem,hidegen reggel első indításnál miután beindult a motor erősen rázza a kasztnit,és bele bele-ránt,egyenetlen az alapjárat,eléggé füstöl.Miután bemelegedett megszűnik a probléma.Az auton most lett adagolo cserélve,még az előző tulaj,illetve külföldi volt az auto és 6-7 hónapig állt pont adagoló probléma miatt.Most megy majd szerelőhöz diag kiolvasásra,de addig is a kérdésem annyi lenne hogy mi lehet a problémája?

Darius Elküldve: 2013-12-04 19:41 Autóvásárlás

Valaki magyarázza meg nekem hogy egy 2003as kombi e46 20d-nél hogy lehet az hogy az első szélvédő kéder gumija szétvan repedezve meg darabok hiányoznak belőle?Meg az ajtónál levő gumi is kivan szakadva.Olasz autóról beszélünk,185.000ezer km végig vezetett szervizkönyv valós előélet. Kiváncsi lennék hogy ez mitől van...?

Darius Elküldve: 2013-12-03 12:13 Mi lehet a baj?

Hi!Barátom E39 520d-je alábbi problémát produkálja.Hidegen nehezen indul többet teker az öninditó,ha beindul szépen jár,más hibajelenséget nem csinál.Volt gépen nem irt ki semmilyen hibát,izzitógyertyák jók,2-3 fokos az előgyujtás.Igazábol az érdekelné a haveromat hogy az adagolón lehet e esetleg állítani vagy a befecskendezésen hogy könnyebben induljon?

Darius Elküldve: 2013-12-02 17:03 320d Motor

Sziasztok!Olyan jellegű kérdésem lenne van az egyik barátomnak egy 2002-es 520d sedanja ami az alábbi problémát produkálja,megkért irjak ide hátha vki tud vmi tanácsot adn.Hidegen nehezen indul többet teker az öninditó,ha beindul szépen jár,más hibajelenséget nem produkál.Volt gépen nem irt ki semmilyen hibát,izzitógyertyák jók,2-3 fokos az előgyujtás.Igazábol az érdekelné a barátomat hogy az adagolón lehet e esetleg állítani vagy a befecskendezésen hogy könnyebben induljon?

Darius Elküldve: 2013-12-01 20:31 Társalgó

compact írta:
BarG írta: Egy németországban a TÜV-nél dolgozótól azt hallottam, hogy a bmw gyárban külön sorok vannak attól függően, hogy az autót melyik régióba szánják. E szerint van arab/német/oszták vonal a legjobbaknak!, van nyugat eu, meg kelet eu sor. Lehet tippelni, hogy mi hol helyezkedünk el a sorban. Az lenne a kérdésem, hogy hallottatok-e valaha ilyesmiről?!


Ez minden autógyárnál így van, nagyon sokminden függ attól, hogy melyik régióba szánják /gyártják/ az autókat ezért van pl. az eltérő alapfelszereltségek és hogy van olyan ami egy európaiban soha nem létezett a legmagasabb szinten sem, de mondjuk skandináv országoknak alapfelszereltség, stb, stb.





Biztosan van különbség.Akkor ezért lehet rengeteg pl az österreich paket felszereltségű BMW az osztrák használtautós oldalakon?

Darius Elküldve: 2013-11-30 19:21 Társalgó

anubisz írta:
dbtibi írta:
Pocses írta:
Darius írta: Sziasztok! M 135 BMW Doppelspeiche tipusú alufelnit keresek.Ha esetleg vkinek van szép állapotú eladó,az irjon!Vagy ha vki tudja hol tudnék ilyet venni!Köszi!


"Citromcsavarós" felnit találsz : Duen, Racing, Apród, Jófogás, stb stb a "Qoogle" nagyon hasznos segítség ebben!


Akár a Power-en is, csak utána kell olvasni ...


Gondolta jön a Karácsony,valakinek kell a pénz, lekapja a kocsiról, eladja 20 ezerért darabját.



Köszönöm az okos hozzászólásokat..csak gratulálni tudok hozzá. Ezeket a köröket már lefutottam, amiket irtatok.Ha találtam volna ott ilyen tipusu felnit nem írtam volna ide is kedves hozzáértők...

Darius Elküldve: 2013-11-30 14:34 316i alapjárat

YELLOW írta:
Vik_86 írta: Sziasztok,
En fel eve vettem a 316i-t es semmi baja nem volt.
Viszont sajnos mostanra kiderult mi a baja...nox katalizator..
Horror aron van az eredeti.
Valaki valamilyen tipp?
Esetleg nem lehet kikotni?
Koszi a valaszt


az elmúlt időben nagyon felkapott lett ez a NOX kat. vagy mi.



Sajnos ez a motor egy elbaszott konstrukcio(az összes hozzáértő fanatikus BMW szerelő ismerősöm szerint) ,már ha a 116 lovas valvetronicosról beszélünk. Nekem az volt csak E46 ban,és folyamatos szopás volt mindig volt vmi a motorral,a jeladókkal.Nagyon sok pénz rá ment mire normális lett.Kétszer örültem mikor megvettem és mikor eladtam...azóta hajtom a sokak által szidodt 320dt,amivel az égegy adta világon eddig semmi bajom nem volt.Hozzáteszem évi 15 ezret megyek,de sose vennék többet háromezer ccm alatti benzines BMW-t.Kitartást!



Darius Elküldve: 2013-11-30 08:10 alufelni

Sziasztok! M 135 BMW Doppelspeiche tipusú alufelnit keresek.Ha esetleg vkinek van szép állapotú eladó,az irjon!Vagy ha vki tudja hol tudnék ilyet venni!Köszi!

Darius Elküldve: 2013-11-30 08:09 BMW alufelni

Sziasztok! M 135 BMW Doppelspeiche tipusú alufelnit keresek.Ha esetleg vkinek van szép állapotú eladó,az irjon!Vagy ha vki tudja hol tudnék ilyet venni!Köszi!

Darius Elküldve: 2013-11-30 08:07 Társalgó

Sziasztok! M 135 BMW Doppelspeiche tipusú alufelnit keresek.Ha esetleg vkinek van szép állapotú eladó,az irjon!Vagy ha vki tudja hol tudnék ilyet venni!Köszi!

Darius Elküldve: 2013-11-28 10:36 Autóvásárlás

[quote="Medvedisznoman"]
Darius írta:
Medvedisznoman írta:
Superpippo írta:
Darius írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Továbbra is autókeresőben vagyok, így nem mondanék le a segítségetekről. A hasonló cipőben járó fórumozóktól kérdezném, hogy a következő autók közül, megnézte-e már valaki valamelyiket és ha igen, akkor mik a tapasztalatok, érdemes-e megnézni őket élőben? Nem lustaságból kérdezem, csak ezek az autók 100-120km-re vannak tőlem és ha előre tudom, hogy le vannak lakva, akkor el sem indulok.
A link neve
A link neve
A link neve
Köszönöm előre is!


Szerintem az ezüst állapotban nem ér fel a másik kettővel.Plusz nem is szervízkönyves,ami nem jelenti az hogy rossz,de azért jobb ha van vmi amin vezetve vannak a szervizek és az alkatrész cseréket.A lilás őszintének tűnik nagyon.Érdekes lehet.A fekete meg csodaszép,bár ezekről az ujabb valvetronicos benzinesekről én személy szerint nem sok jót hallottam.Én is befürödtem egy garantált 110ezer kmeres valvetronicossal.A CI 150lovassa szétüthetetlen.


Az ezüst az olyan boyraceres..Az szerintem felejtős, a fekete nem 20i hanem 18i, mivel 143 lovas. Az első lilás színű szerintem az megér egy misét egyetértek a Darius kollégával.Sok sikert!


Nagyon köszönöm az észrevételeket, nagyjából egy véleményen vagyunk az autókról.
A fekete tulajánál voltam már egy másik autó miatt ugyanúgy 318i volt és ugyanúgy 320i-ként hírdette szándékosan, azt mondta azért, mert az emberek nem tudják, hogy ez is két literes. Teljesítményre amúgy nem rossz ez a motor, számomra legalábbis pont megfelelő. Technikailag viszont laikus vagyok és nem sokat tudok a motorokról.


Tipikus nepper hozzáállás,szerintem hanyagold vagy nagyon nézesd át,főleg mert az újabb valvetronicos motor miatt,mert az tud szopóroller lenni nekem elhiheted.Én sima 150lovas 320i ben gondolkodnék továbbra is!Azok a motorok megbízhatóak,és minden "faluban" szerelhetőek.A fogyasztása is jó.Persze te döntöd el.De mint minden autóvásárlásnál nagyon nézd át.Ezek új korukba 8-9-10 milliós autók voltak.




Mi volt a baj a valvetronikkal, ha meg szabad tudni?





Láncvezető kellett bele h ne ugorjon el a vezérlés ezenkívül gyújtótrafó,abs jeladó főtengely jeladó,folyamatos elektronikai hibák...Pörgős motor volt szerettem,de az állandó hibák miatt hamar eladó sorba került.Nem beszéllek le róla,de nézesd át rendesen!remélem tudtam segíteni.

Darius Elküldve: 2013-11-27 18:40 Autóvásárlás

[quote="Medvedisznoman"]
Superpippo írta:
Darius írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Továbbra is autókeresőben vagyok, így nem mondanék le a segítségetekről. A hasonló cipőben járó fórumozóktól kérdezném, hogy a következő autók közül, megnézte-e már valaki valamelyiket és ha igen, akkor mik a tapasztalatok, érdemes-e megnézni őket élőben? Nem lustaságból kérdezem, csak ezek az autók 100-120km-re vannak tőlem és ha előre tudom, hogy le vannak lakva, akkor el sem indulok.
A link neve
A link neve
A link neve
Köszönöm előre is!


Szerintem az ezüst állapotban nem ér fel a másik kettővel.Plusz nem is szervízkönyves,ami nem jelenti az hogy rossz,de azért jobb ha van vmi amin vezetve vannak a szervizek és az alkatrész cseréket.A lilás őszintének tűnik nagyon.Érdekes lehet.A fekete meg csodaszép,bár ezekről az ujabb valvetronicos benzinesekről én személy szerint nem sok jót hallottam.Én is befürödtem egy garantált 110ezer kmeres valvetronicossal.A CI 150lovassa szétüthetetlen.


Az ezüst az olyan boyraceres..Az szerintem felejtős, a fekete nem 20i hanem 18i, mivel 143 lovas. Az első lilás színű szerintem az megér egy misét egyetértek a Darius kollégával.Sok sikert!


Nagyon köszönöm az észrevételeket, nagyjából egy véleményen vagyunk az autókról.
A fekete tulajánál voltam már egy másik autó miatt ugyanúgy 318i volt és ugyanúgy 320i-ként hírdette szándékosan, azt mondta azért, mert az emberek nem tudják, hogy ez is két literes. Teljesítményre amúgy nem rossz ez a motor, számomra legalábbis pont megfelelő. Technikailag viszont laikus vagyok és nem sokat tudok a motorokról.


Tipikus nepper hozzáállás,szerintem hanyagold vagy nagyon nézesd át,főleg mert az újabb valvetronicos motor miatt,mert az tud szopóroller lenni nekem elhiheted.Én sima 150lovas 320i ben gondolkodnék továbbra is!Azok a motorok megbízhatóak,és minden "faluban" szerelhetőek.A fogyasztása is jó.Persze te döntöd el.De mint minden autóvásárlásnál nagyon nézd át.Ezek új korukba 8-9-10 milliós autók voltak.

Darius Elküldve: 2013-11-27 17:53 320d Motor

YELLOW írta:
Darius írta:
YELLOW írta:
Darius írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
Darius írta: Sziasztok!Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok,hogy mi a különbség a 204D1 motorkódú E46 116 lovas 318d és a 136 lovas verzió között?Csak elektronikusan van visszafojtva,vagy más dolog is kisebb a 318d-ben?Ugye ezek még VP44el vannak szerelve nem common railesek.


136 lovas 20d VP44, 18d CR


Az első 318d is VP44. nem tudom mikor volt ott váltás CR-re (2003 01-től hozza mind a két motort.(http://realoem.com/bmw/partgrp...&fg=15))
http://realoem.com/bmw/partgrp...&fg=15



jah igaz, sorry



Értem igazából a kérdésem továbbra is az hogy a vp44es 318d az miben gyengébb a 136 lovas vp44estől?Ha valaki tud sz ügyben vmit légyszíves árulja el?


igen most már dereng, ha jól emlékszem kisebb a turbo, és a vezérlés programja más.



Köszönöm!És ezek a Vp44-es adagolósok mennyire bírják a motoroptimalizálást,chiptuningot?Legyen az 318d,vagy320d?Ha minden alkatrész még gyári és normál értéket mutat?


ugye a 18d hajtásilag ugyanaz, mint a 20d. tehát jobban bírja. bár inkább legyen egy strapabíró autóm, mint erős. gondolok itt arra, hogy korábban volt téma, hogy a 20d-ben a lendkerék, kuplung, stb, azért mert jobban tönkre, mert éppen csak oda van tervezvce, a 18d ezért jobban bírja. most ha felerősíted azt is, akkor ugyanott vagy. ha nem hosszútávra tervezel, érdemes talán, de akkor már inkább egy nagyobb turbo, meg a vezérlést cserélni egy 18d-ben egy 20d.jére. annyi hogy forgalmiban, meg biztosításilag, adóilag kisebb teljesítmény után fizetsz.
na de a dízel nem az én asztalom, majd más.



Köszönöm.Nem vételi szándékból(már van)csak érdekel hogy az adagolósok mennyivel tartósabbak mint a CRek,és én is azt gondolom hogy inkább egy megbízható autó mint egy erős megbízhatatlan.Ha erősebb kocsit akar erősebb motorral vegye.Tiszta sor

Darius Elküldve: 2013-11-27 17:50 Autóvásárlás

Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Továbbra is autókeresőben vagyok, így nem mondanék le a segítségetekről. A hasonló cipőben járó fórumozóktól kérdezném, hogy a következő autók közül, megnézte-e már valaki valamelyiket és ha igen, akkor mik a tapasztalatok, érdemes-e megnézni őket élőben? Nem lustaságból kérdezem, csak ezek az autók 100-120km-re vannak tőlem és ha előre tudom, hogy le vannak lakva, akkor el sem indulok.
A link neve
A link neve
A link neve
Köszönöm előre is!


Szerintem az ezüst állapotban nem ér fel a másik kettővel.Plusz nem is szervízkönyves,ami nem jelenti az hogy rossz,de azért jobb ha van vmi amin vezetve vannak a szervizek és az alkatrész cseréket.A lilás őszintének tűnik nagyon.Érdekes lehet.A fekete meg csodaszép,bár ezekről az ujabb valvetronicos benzinesekről én személy szerint nem sok jót hallottam.Én is befürödtem egy garantált 110ezer kmeres valvetronicossal.A CI 150lovassa szétüthetetlen.

Darius Elküldve: 2013-11-27 17:35 320d Motor

YELLOW írta:
Darius írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
Darius írta: Sziasztok!Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok,hogy mi a különbség a 204D1 motorkódú E46 116 lovas 318d és a 136 lovas verzió között?Csak elektronikusan van visszafojtva,vagy más dolog is kisebb a 318d-ben?Ugye ezek még VP44el vannak szerelve nem common railesek.


136 lovas 20d VP44, 18d CR


Az első 318d is VP44. nem tudom mikor volt ott váltás CR-re (2003 01-től hozza mind a két motort.(http://realoem.com/bmw/partgrp...&fg=15))
http://realoem.com/bmw/partgrp...&fg=15



jah igaz, sorry



Értem igazából a kérdésem továbbra is az hogy a vp44es 318d az miben gyengébb a 136 lovas vp44estől?Ha valaki tud sz ügyben vmit légyszíves árulja el?


igen most már dereng, ha jól emlékszem kisebb a turbo, és a vezérlés programja más.



Köszönöm!És ezek a Vp44-es adagolósok mennyire bírják a motoroptimalizálást,chiptuningot?Legyen az 318d,vagy320d?Ha minden alkatrész még gyári és normál értéket mutat?