Darius Elküldve: 2013-12-12 10:02 320d Motor
Darius Elküldve: 2013-12-12 10:02 320d Motor
Darius Elküldve: 2013-12-04 19:41 Autóvásárlás
Darius Elküldve: 2013-12-03 12:13 Mi lehet a baj?
Darius Elküldve: 2013-12-02 17:03 320d Motor
Darius Elküldve: 2013-12-01 20:31 Társalgó
compact írta:BarG írta: Egy németországban a TÜV-nél dolgozótól azt hallottam, hogy a bmw gyárban külön sorok vannak attól függően, hogy az autót melyik régióba szánják. E szerint van arab/német/oszták vonal a legjobbaknak!, van nyugat eu, meg kelet eu sor. Lehet tippelni, hogy mi hol helyezkedünk el a sorban. Az lenne a kérdésem, hogy hallottatok-e valaha ilyesmiről?!
Ez minden autógyárnál így van, nagyon sokminden függ attól, hogy melyik régióba szánják /gyártják/ az autókat ezért van pl. az eltérő alapfelszereltségek és hogy van olyan ami egy európaiban soha nem létezett a legmagasabb szinten sem, de mondjuk skandináv országoknak alapfelszereltség, stb, stb.
Darius Elküldve: 2013-11-30 19:21 Társalgó
anubisz írta:dbtibi írta:Pocses írta:Darius írta: Sziasztok! M 135 BMW Doppelspeiche tipusú alufelnit keresek.Ha esetleg vkinek van szép állapotú eladó,az irjon!Vagy ha vki tudja hol tudnék ilyet venni!Köszi!
"Citromcsavarós" felnit találsz : Duen, Racing, Apród, Jófogás, stb stb a "Qoogle" nagyon hasznos segítség ebben!
Akár a Power-en is, csak utána kell olvasni ...
Gondolta jön a Karácsony,valakinek kell a pénz, lekapja a kocsiról, eladja 20 ezerért darabját.
Darius Elküldve: 2013-11-30 14:34 316i alapjárat
YELLOW írta:Vik_86 írta: Sziasztok,
En fel eve vettem a 316i-t es semmi baja nem volt.
Viszont sajnos mostanra kiderult mi a baja...nox katalizator..
Horror aron van az eredeti.
Valaki valamilyen tipp?
Esetleg nem lehet kikotni?
Koszi a valaszt
az elmúlt időben nagyon felkapott lett ez a NOX kat. vagy mi.
Darius Elküldve: 2013-11-30 08:09 BMW alufelni
Darius Elküldve: 2013-11-28 10:36 Autóvásárlás
Darius írta:Medvedisznoman írta:Superpippo írta:Darius írta:Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Továbbra is autókeresőben vagyok, így nem mondanék le a segítségetekről. A hasonló cipőben járó fórumozóktól kérdezném, hogy a következő autók közül, megnézte-e már valaki valamelyiket és ha igen, akkor mik a tapasztalatok, érdemes-e megnézni őket élőben? Nem lustaságból kérdezem, csak ezek az autók 100-120km-re vannak tőlem és ha előre tudom, hogy le vannak lakva, akkor el sem indulok.
A link neve
A link neve
A link neve
Köszönöm előre is!
Szerintem az ezüst állapotban nem ér fel a másik kettővel.Plusz nem is szervízkönyves,ami nem jelenti az hogy rossz,de azért jobb ha van vmi amin vezetve vannak a szervizek és az alkatrész cseréket.A lilás őszintének tűnik nagyon.Érdekes lehet.A fekete meg csodaszép,bár ezekről az ujabb valvetronicos benzinesekről én személy szerint nem sok jót hallottam.Én is befürödtem egy garantált 110ezer kmeres valvetronicossal.A CI 150lovassa szétüthetetlen.
Az ezüst az olyan boyraceres..Az szerintem felejtős, a fekete nem 20i hanem 18i, mivel 143 lovas. Az első lilás színű szerintem az megér egy misét egyetértek a Darius kollégával.Sok sikert!
Nagyon köszönöm az észrevételeket, nagyjából egy véleményen vagyunk az autókról.
A fekete tulajánál voltam már egy másik autó miatt ugyanúgy 318i volt és ugyanúgy 320i-ként hírdette szándékosan, azt mondta azért, mert az emberek nem tudják, hogy ez is két literes. Teljesítményre amúgy nem rossz ez a motor, számomra legalábbis pont megfelelő. Technikailag viszont laikus vagyok és nem sokat tudok a motorokról.
Tipikus nepper hozzáállás,szerintem hanyagold vagy nagyon nézesd át,főleg mert az újabb valvetronicos motor miatt,mert az tud szopóroller lenni nekem elhiheted.Én sima 150lovas 320i ben gondolkodnék továbbra is!Azok a motorok megbízhatóak,és minden "faluban" szerelhetőek.A fogyasztása is jó.Persze te döntöd el.De mint minden autóvásárlásnál nagyon nézd át.Ezek új korukba 8-9-10 milliós autók voltak.
Mi volt a baj a valvetronikkal, ha meg szabad tudni?
Darius Elküldve: 2013-11-27 18:40 Autóvásárlás
Superpippo írta:Darius írta:Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Továbbra is autókeresőben vagyok, így nem mondanék le a segítségetekről. A hasonló cipőben járó fórumozóktól kérdezném, hogy a következő autók közül, megnézte-e már valaki valamelyiket és ha igen, akkor mik a tapasztalatok, érdemes-e megnézni őket élőben? Nem lustaságból kérdezem, csak ezek az autók 100-120km-re vannak tőlem és ha előre tudom, hogy le vannak lakva, akkor el sem indulok.
A link neve
A link neve
A link neve
Köszönöm előre is!
Szerintem az ezüst állapotban nem ér fel a másik kettővel.Plusz nem is szervízkönyves,ami nem jelenti az hogy rossz,de azért jobb ha van vmi amin vezetve vannak a szervizek és az alkatrész cseréket.A lilás őszintének tűnik nagyon.Érdekes lehet.A fekete meg csodaszép,bár ezekről az ujabb valvetronicos benzinesekről én személy szerint nem sok jót hallottam.Én is befürödtem egy garantált 110ezer kmeres valvetronicossal.A CI 150lovassa szétüthetetlen.
Az ezüst az olyan boyraceres..Az szerintem felejtős, a fekete nem 20i hanem 18i, mivel 143 lovas. Az első lilás színű szerintem az megér egy misét egyetértek a Darius kollégával.Sok sikert!
Darius Elküldve: 2013-11-27 17:53 320d Motor
YELLOW írta:Darius írta:YELLOW írta:Darius írta:YELLOW írta:hancurozo írta:YELLOW írta:Darius írta: Sziasztok!Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok,hogy mi a különbség a 204D1 motorkódú E46 116 lovas 318d és a 136 lovas verzió között?Csak elektronikusan van visszafojtva,vagy más dolog is kisebb a 318d-ben?Ugye ezek még VP44el vannak szerelve nem common railesek.
136 lovas 20d VP44, 18d CR
Az első 318d is VP44. nem tudom mikor volt ott váltás CR-re (2003 01-től hozza mind a két motort.(http://realoem.com/bmw/partgrp...&fg=15))
http://realoem.com/bmw/partgrp...&fg=15
jah igaz, sorry
Értem igazából a kérdésem továbbra is az hogy a vp44es 318d az miben gyengébb a 136 lovas vp44estől?Ha valaki tud sz ügyben vmit légyszíves árulja el?
igen most már dereng, ha jól emlékszem kisebb a turbo, és a vezérlés programja más.
Köszönöm!És ezek a Vp44-es adagolósok mennyire bírják a motoroptimalizálást,chiptuningot?Legyen az 318d,vagy320d?Ha minden alkatrész még gyári és normál értéket mutat?
ugye a 18d hajtásilag ugyanaz, mint a 20d. tehát jobban bírja. bár inkább legyen egy strapabíró autóm, mint erős. gondolok itt arra, hogy korábban volt téma, hogy a 20d-ben a lendkerék, kuplung, stb, azért mert jobban tönkre, mert éppen csak oda van tervezvce, a 18d ezért jobban bírja. most ha felerősíted azt is, akkor ugyanott vagy. ha nem hosszútávra tervezel, érdemes talán, de akkor már inkább egy nagyobb turbo, meg a vezérlést cserélni egy 18d-ben egy 20d.jére. annyi hogy forgalmiban, meg biztosításilag, adóilag kisebb teljesítmény után fizetsz.
na de a dízel nem az én asztalom, majd más.
Darius Elküldve: 2013-11-27 17:50 Autóvásárlás
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Továbbra is autókeresőben vagyok, így nem mondanék le a segítségetekről. A hasonló cipőben járó fórumozóktól kérdezném, hogy a következő autók közül, megnézte-e már valaki valamelyiket és ha igen, akkor mik a tapasztalatok, érdemes-e megnézni őket élőben? Nem lustaságból kérdezem, csak ezek az autók 100-120km-re vannak tőlem és ha előre tudom, hogy le vannak lakva, akkor el sem indulok.
A link neve
A link neve
A link neve
Köszönöm előre is!
Darius Elküldve: 2013-11-27 17:35 320d Motor
YELLOW írta:Darius írta:YELLOW írta:hancurozo írta:YELLOW írta:Darius írta: Sziasztok!Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok,hogy mi a különbség a 204D1 motorkódú E46 116 lovas 318d és a 136 lovas verzió között?Csak elektronikusan van visszafojtva,vagy más dolog is kisebb a 318d-ben?Ugye ezek még VP44el vannak szerelve nem common railesek.
136 lovas 20d VP44, 18d CR
Az első 318d is VP44. nem tudom mikor volt ott váltás CR-re (2003 01-től hozza mind a két motort.(http://realoem.com/bmw/partgrp...&fg=15))
http://realoem.com/bmw/partgrp...&fg=15
jah igaz, sorry
Értem igazából a kérdésem továbbra is az hogy a vp44es 318d az miben gyengébb a 136 lovas vp44estől?Ha valaki tud sz ügyben vmit légyszíves árulja el?
igen most már dereng, ha jól emlékszem kisebb a turbo, és a vezérlés programja más.