Ez egy archivált weboldal! bővebben
GRM fórum hozzászólásai

GRM Elküldve: 2014-12-31 10:22 320d Motor

YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
Hali!

Ezt olvastam.:

dieselt remélem senki sem használ hosszabb távon (mindennap) alacsony tanktartalommal? Mert felhevül a tankban lévő kevés üa, és lecsapódik belül a pára... és az szépen az adagoló és porlasztó halálához vezet(mind elektromos, mind mechanikus)

Mennyire helytálló ez?! köszi



nem csak dízelre igaz. ráadásul a több üzemanyag segít az üzemanyagrandszernek is. hűti a szivattyút. ha valaki sokat jár negyed tankokkal,vagy kevesebbel, annak meg lesz a következménye. én pl a negyedet és a fél tankot szoktam üresnek tekinteni. ha véletlen hosszabb távra megyek, akkor kijáratom elég alacsony szintre. télen meg pláne érdemes hagyni tartalékot mindig. nem lehet tudni mikor maradsz az út szélén bármilyen ok miatt, amikor jó ha van tartalék.


Kiváncsiságból kérdeztem, mondom hátha itt tudtok adni rá értelmes választ. Én akkor szoktam rátankolni mikor kigyullad a sárga és csurig vágom

Most is televágtam jo kis lukoilos nyállal 207 ft ért


én olyanra gondolok, mint a volt szomszéd, aki 2ezeré tankolt mindig amikor már miuszba fordult a mutató. vagy egy másik ismerős, hogy 5000-től többért sosem tankolt, szinte mindig világított a szegénységjelző. cserélhetett is AC pumpát.


A jó minőségű üzemanyagszűrő nem engedi át a vizet! - de az alacsony üzemanyagszint valóban nincs jó hatással az üzemanyag pumpára - ahogy Yellow is írta...

GRM Elküldve: 2014-12-30 20:52 Turbo

YELLOW írta:
slooter írta:

a szerelő haverom azt mondja, hogy nem szükséges a turbóba olajat önteni, mivel indítás után mindjárt a turbó kapja először az olajat (hozzáteszem, nem nagyon bízom ebben a megoldásban, mivel a garrett videójában is a szerelő önt kb 1 deci olajat a turbó tengelyhez menő csövébe).

vélemény?



inkább tegyél.


Nem hiszem, hogy szárazon rakják össze, de hamarabb ér az olaj a tengelyhez ha öntesz a csőbe is!

GRM Elküldve: 2014-12-30 20:34 izzók / izzókészlet

YELLOW írta:
GRM írta:
Szia Yellow!
Én meg ezen gondolkodom :
https://www.vilagitas.eu/OSRAM...ZO_DUO_BOX -
szerinted jó lehet?


szerintem ez is jó. bár ez is sárgás azért. azért a márkás izzók mind jók.


Csak tartalék izzónak kell egyenlőre, még nem égett ki - "molnál" van akcióba, 3000 pénz + 5 matrica akkor ennyit megér, köszi

GRM Elküldve: 2014-12-30 20:21 izzók / izzókészlet


"nem si tudom nekem melyik van. csak nemrég égett ki az madaras teszkós "fehér" izzó, ugye kékített búra. ahogy berakta a GE izzókat, eszméletlen mennyi fény volt, pedig nem extra izzó. meglepődtem nem rendesen, ez az ósanos volt vagy 5 éve benne.
annyit mondhatok el, ha keveset mész sötétben, akkor felesleges a nightbraker. mert nappalra felesleges világítani. viszont ha sokat mész sötétben, akkor sokkal jobb, mint más. az én véleményem.[/quote]"

Szia Yellow!
Én meg ezen gondolkodom :
https://www.vilagitas.eu/OSRAM...ZO_DUO_BOX -
szerinted jó lehet?




GRM Elküldve: 2014-12-30 19:19 Szívócsonk-pillangószelep

slooter írta: Halo,

ma leszedtük a szívósort, rengeteg trutyi volt benne, mint ahogy a képen is látszik.

Próbáltam féltisztítóval leszedni, illetve kikaparni amennyire elértem. A pillangószelepek rendesen a helyükön vannak, nem lötyögnek. Érdemes gondolkodni dugózáson, vagy az csak akkor ha már ki vannak lazulva? 250.000 van kb az autóban most.

Szia! Egy évvel ezelőtt ezt én is megcsináltam, mert nem tudtam milyen állapotban vannak, de nálam is jól nézett ki az egész, nem lógott semmi, így én benne hagytam.

GRM Elküldve: 2014-12-24 11:28 Boldog Karácsonyt

Boldog Karácsonyt mindenkinek!

GRM Elküldve: 2014-12-15 19:28 Mi lehet a baj?

abkapos74 írta: Sziasztok, nem tudjátok véletlenül mi lehet az oka, hogy az autó e46 2.0 d nem éri el az üzemi hőfokot. Köszönöm


Szia, nagy valószínűséggel a termosztát rossz..., ez már eu4-es motor?


GRM Elküldve: 2014-12-08 13:18 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

lalada írta: sziasztok!
tudja esetleg vki hogy az INPA 5.0 progi fut-e Win7 alatt?
XP alatt jó csak W7 lenne kérdéses.
Köszi

Szia!
Igen - nekem is ez van fenn - csak XP kompatibilis módban kell telepíteni!

GRM Elküldve: 2014-12-02 11:43 Társalgó

troooger írta: Sziasztok,
Megtudnátok mondani, hogy melyik kategóriában és hol találom a motortartó bak számát a realOEM-en? Valahogy nem találom


22 \ Engine and transmission suspension \ Engine Suspension

Szia Tano! Nagyon gyors vagy!


GRM Elküldve: 2014-12-01 19:33 E46 Visszahívás?

Baci írta:
Turbo73 írta: Én még októberben voltam a Wallis Motor Pest-nél. Miután regisztrálták az autót, meg felvették a munkalapot, azt mondta az úriember, hogy 2,2 1/2 hét. Azóta sem telefon ,sem email. Az is érdekes, hogy azt mondták még, hogy ez 2 órás munka. Ha nagyon lassan csinálom, akkor kb. 15 perc kicserélni a jobb 1 légzsákot. Egyáltalán van valaki, akinek már sikerült kicseréltetnie?

Szia,
ugyanez a helyzet nálam is.
Október közepén voltam bent a C-mobilnál Szegeden,1-2 hetet mondtak,aztán semmi nem történt...
A totalcaron volt erről szó mostanában,azt mondták,nem győzi a takata legyártani az utánpótlást,beszállitókat keres.
Kb.2 millió légzsákról van szó összesen, több féle márkába is kerültek,nem csak Bmw-be...

Üdv:Szabi


Én a múlt héten voltam ugyanitt, nekem 2-3 hónapot mondtak mire lesz belőle valami.
Megrendelték, majd hívnak ha meglesz a cseredarab. Van akinek szeptemberben megrendelték és még nem jött meg...

GRM Elküldve: 2014-09-24 20:08 Társalgó

Tano írta:
pomzi írta: Köszi a választ, nem tudod kb hány fokig legyen hőàlló? A grafitszürke kódot azért kérdeztem mert kb ilyet szeretnek kevertetni, nem az én autóm ilyen szinű. Köszi


Gyorsan ráguglizva ahogy nézem a féknyeregre való festékek kb. 300 fokig hőállóak. Szerintem te is számolhatsz ezzel.


Szia pomzi!
Itt tudsz színkódot keresni:
http://bmwccbc.org/resources/t...colors.pdf
http://www.uniquecarsandparts....es_bmw.htm

GRM Elküldve: 2014-08-15 08:04 hûtõ

Pocses írta:
mormota26 írta: Sziasztok egy kis segítség kellene, kifogytunk az ötletekből, már csak 1 maradt. az volt pár hónapja a problémám h 1.5 hónap alatt elkopott a hűtővizemből, 7-8 deci. Akkor azthiszem "Yellow" mester mondta h hűtőcsere lesz, igaza is volt szét volt repedve, hűtőcsere megvolt, plusz 1-2 cső.meg pár tömítés. most viszont az a nagy büdös helyzet h ugyanúgy tűnik el a hűtővíz, de már mindent megnéztünk és nem tudjuk hogy hol. kb hetente 4-5 deci tünik el, és már jelez is a lámpa. betonon állok garázsba, egy csepp víz sincs a betonon. Kérdésem lenne hogy hengerfejes lehet az autó? (azért zárnánk esetleg ki, mert se fehér füst nincs mögöttem, ugyanolyan erős mint eddig volt, nem lomha, nem forralja a vizet, nincs víz olaj keveredése) lehetséges h ezeken felül hengerfejes lenne ? ha esetleg nem, akkor vkinek vmi ötlet ? VÁLASZOTOKAT ELŐRE IS KÖSZÖNÖM.


Szia!

Próbáld meg hűtőtömítő adalékkal megfogni a szivárgást, nekem jó lett vele és fűtésem is van azóta is. Liqui Moly márkát vettem az Unixban. Jó 30 percig járattam a motort alapjáraton max fűtéssel, ez volt még a tavasszal, azóta nem néztem a szintet, de nem is jelzett a "fürdőkád pilács".

Üdv.: Pocses


Most cserélt hűtőt, én nem tenném bele - tovább kell keresni, lehet hogy hő hatására tágul valami és akkor enged valamennyi vizet ami forró helyen el is párolog. A heti 4-5 deci hány kilométer alatt fogy el?

GRM Elküldve: 2014-08-08 10:41 Autóvásárlás

YELLOW írta:
duga írta: Sziasztok!

"Kombit" szeretnék vásárolni, kis családom és magam részére.
320d-ket néztem, vásárlás előtt mindenképpen elviszem őket átvizsgáltatni.
Véleményetekre vagyok kíváncsi, ezt nézném meg:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-8154819


én olcsónak találom, hogy igaz legyen... vagy még nincs magyar forgalomba helyezve.


Érvényes magyar okmányokkal + 2 év műszaki...most hozhatták be

GRM Elküldve: 2014-07-24 16:14 Business rádió kérdés

Medvedisznoman írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta: én valahogy sosem éreztem azt, hogy nekem valaha is szükségem lenne magyar, vagy akármilyen nyelvű hazsnálatira egy fejegységnél. egyszerű mint a kő. tipikusan úgy működik, mint a legtöbb fej. egyedül ami érdekes infó volt valamikor a fejjel, bár az úgysincs a hazsnálatiba, hogy a "titkos" menüjébe, hogy lehet belépni. kb olyan ez, mint hazsnálati útmutató egy fitball-hoz, hogyan kell felfújni.
becsülendő, hogy időt szakít erre valaki, hogy lefordítsa, bár nem értem minek, mikor biztos van a neten magyar szkennelt változat is. láttam már, de mint írtam, valahogy sosem éreztem szükségességét, hogy beleolvassak. apám H Astrájában lévőt beleolvastam, de az már nem is a teljesen szokványos változat, az már nem csak rádió fejegység. mert maga az a része ugyanúgy működik.


Kedves YELLOW !

Volt egy olyan megérzésem (bárcsak a nyerő lottó számokat is így megérezném ), hogy ehhez is lesz egy negatív, lenéző hozzászólásod (már megszoktuk Tőled, hogy mindenkinek "beszólsz" ......... sokszor több időt és energiát/billentyű leütést fordítasz arra, hogy valakit kioktass, hogy olvasson visszább, stb., stb., stb. ................ minthogy leírd neki a 3 szavas választ a kérdésére ............. ennek mi értelme?)
A neten nincs magyar változat (és nem mindenki tud angolul/németül, én sem!), így megcsináltam magamnak (mert én ilyen igényes "barom" vagyok ) ........ és ha már megcsináltam felajánlottam olyanoknak akiknek szintén igényük van rá, elég sokan is kérték privátban, (gondolom azért ott, hogy nehogy itt valaki leszólja őket a "tudatlanságukért") volt olyan aki talált is benne olyan beállítást amit eddig nem tudott ............. tudod nem mindenkinek volt BMW a jele az oviban, és senki sem született úgy, hogy mindent tud

Készítettem magamnak (és hangsúlyozom magamnak, nem azért, hogy ha netán egyszer eladásra kerül az autó, akkor ezzel többet érjen ....... ) magyar nyelvű szervizkönyvet is az autónkhoz, ugyanolyan A5-ös kinyomtatható igényes formátumban hogy minden egyes javítás/karbantartás vezetve legyen benne, az adott szerelő vagy szerviz igazolásával. Az eddigi összes autómnál vezettem ilyet (még a tankolásokat is írom, km. óra állással, stb), igaz eddig csak egy füzetben, most ezt is megcsináltam igényesebb változatban (ezek a dolgok is megmutatják ki mennyire gazdája vagy csak tulajdonosa egy autónak)

Úgyhogy akit érdekel ez a szervizkönyv az is nyugodtan írhat és elküldöm akinek igénye van rá!!! (ehhez nem kell negatív hozzászólást írjál YELLOW........ megvagyok nélküle)

További szép napot!



Szép repost


Hát igen, egy év után ebből megtudtam, hogy van sebességfüggő hangerő beállítására lehetőség. Köszi Feco!

GRM Elküldve: 2014-07-08 15:34 Társalgó

Sziasztok! Nem tudom hogy csinálták, de jó lett!


YouTube videó