KGR Elküldve: 2015-01-28 22:52 Mi lehet a baj?
[quote="KGR"]
Sziasztok!
Ma telefonálgattam és ez alapján miután hazaértem aláfeküdtem a kocsinak. Jobb első féltengelyem lóg. Teljesen szétment. Elvileg ezen cseréltek porvédő gumiharangot, szóval szerintem észre kellett volna venniük, hogy haldoklik.
jrtom írta:KGR írta: Sziasztok!
Most hoztam haza a vasat trélerrel és egy kis segítségre van szükségem.
E46 325xi touring automata.
Épp szervizből jöttem, ahol futóművet csinálták, illetve vízpumpa, szíjak és görgök cseréje zajlott.
Próbaúton az autópályán egyszercsak elmentek a fokozatok a váltóból. Csak pörgött a motor. Azóta semmilyen fokozatra nem reagál (se d, se r). Tolni lehet n állásban. Visító hangot ad a váltó D-ben, majd P-be rakva egyre lassuló daráló hang.
Kérdésem az, hogy összefügghet-e ez a hiba valamilyen módon a szerviz munkájával és ha igen, hogy?
Előfordulhat-e, hogy olajhiány okozza ezt?[/q
Váltóban cseréltek esetleg olajat? Amúgy szerintem eddig bírta a váltó sajnos.
Nem. Viszont hétfőre lett volna időpontom automata váltóshoz olajcserére, mert enyhén szivárgott a váltóolaj. Ettől függetlenül nagyon nagyon fura az összefüggés, hogy eddig nem panaszkodott az autó olajhiányra. Nem rántott, nem rezgett, szépen egyenletesen váltott. Aztán amikor elhozom a szervizből, azonnal.
Sziasztok!
Ma telefonálgattam és ez alapján miután hazaértem aláfeküdtem a kocsinak. Jobb első féltengelyem lóg. Teljesen szétment. Elvileg ezen cseréltek porvédő gumiharangot, szóval szerintem észre kellett volna venniük, hogy haldoklik.