KGR fórum hozzászólásai

KGR Elküldve: 2015-11-24 09:31 Tolató radar

[quote="hil"][quote="KGR"]
hil írta:
KGR írta: Sziasztok!


Köszönöm a válaszodat! Talán igazat is adok neked, hiszen felesleges költségbe verem magam viszont nagyon szeretném gyári állapotban megtartani az autót emiatt a javaslatodat elvetném. Már csak azért is mert touring kivitelről van szó és ennek speciális hely van kialakítva a PDC fogadására. Biztosan be lehet valahogy applikálni egy nem gyári tolatószenzort is, de ilyen barkácsba nem szívesen mennék bele. Még tennék egy próbát a gyárival mindenképpen.

A gyárival egyező méretű a szenzor, bemegy barkács nélkül a helyére. Nekem is most touringom van, már folyik az átalakítás.



Tudnál dobni egy linket a konkrét kütyüről?
Ettől függetlenül továbbra is próbálkoznék a gyárival, ha már költöttem rá. Hátha sikerül feléleszteni.

KGR Elküldve: 2015-11-23 22:13 Tolató radar

hil írta:
KGR írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Mióta megvettem az autómat (1 éve) rossz a PDC benne. Most elhatároztam, hogy életet lehelek bele. Az átvizsgálás során márkaszerviz megállapította, hogy 2 szenzorom hibás. Ebben a tudatban rendeltem is 2 db utángyártottat amik ma meg is érkeztek. Gyorsan beszereltem őket a 2 középső pozícióba (hang alapján próbáltam megállapítani, hogy melyik szenzor lehet hibás, a jókat a két szélső pozícióba rendeztem). Viszont továbbra sem működik. R-be kapcsolva hosszú sípoló hang fogad.
Szükségem lenne a környéken valakire akinél gyári programmal lehetne tesztelni, hogy mi lehet a gond. Esetleg van valaki a környéken akinek van gyári programja és bevállalja, hogy segít? Természetesen nem lennék hálátlan. XVII. kerület és Maglód környéke lenne jó nekem.

Sajnos nekem csak univerzális kiolvasóm van ami eddig tökéletesen elegendő volt, de ugye ezt már nem tudja.

Előre is köszönöm a válaszokat!



Szia!
Azt mondanám, feleslegesen bajlódsz a gyári PDC-vel, én most szerelem ki az enyémet és helyettesítem 6000 pénzért vett radarral. Kijelző a belső tükör tetején, mutatja az akadály távolságát cm-ben, valamint annak pozícióját, nem csak sípol. Előző autómba is ilyet építettem, nagyon bejött, hasznosságban közelében sincs a gyári



Köszönöm a válaszodat! Talán igazat is adok neked, hiszen felesleges költségbe verem magam viszont nagyon szeretném gyári állapotban megtartani az autót emiatt a javaslatodat elvetném. Már csak azért is mert touring kivitelről van szó és ennek speciális hely van kialakítva a PDC fogadására. Biztosan be lehet valahogy applikálni egy nem gyári tolatószenzort is, de ilyen barkácsba nem szívesen mennék bele. Még tennék egy próbát a gyárival mindenképpen.

KGR Elküldve: 2015-11-23 21:03 Tolató radar

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Mióta megvettem az autómat (1 éve) rossz a PDC benne. Most elhatároztam, hogy életet lehelek bele. Az átvizsgálás során márkaszerviz megállapította, hogy 2 szenzorom hibás. Ebben a tudatban rendeltem is 2 db utángyártottat amik ma meg is érkeztek. Gyorsan beszereltem őket a 2 középső pozícióba (hang alapján próbáltam megállapítani, hogy melyik szenzor lehet hibás, a jókat a két szélső pozícióba rendeztem). Viszont továbbra sem működik. R-be kapcsolva hosszú sípoló hang fogad.
Szükségem lenne a környéken valakire akinél gyári programmal lehetne tesztelni, hogy mi lehet a gond. Esetleg van valaki a környéken akinek van gyári programja és bevállalja, hogy segít? Természetesen nem lennék hálátlan. XVII. kerület és Maglód környéke lenne jó nekem.

Sajnos nekem csak univerzális kiolvasóm van ami eddig tökéletesen elegendő volt, de ugye ezt már nem tudja.

Előre is köszönöm a válaszokat!


KGR Elküldve: 2015-11-21 18:42 lámpa

notoriusbg írta:
PociPz írta: Sziasztok. Több külföldi honlapon is láttam, hogy menetfény címszó alatt ilyen olyan ledes csík helyett, az angel eyes, a ködlámpák, meg az indexek világítanak (mint "szélességjelző" gondolom). Szerintetek nálunk ez legális lenne? E46 M-packetről van szó.



Szia! Szerintem az index tuti nem (mondjuk furán is nézhet ki), én rövid távokra helyzetjelző+ködlámpát szoktam kapcsolni, kímélendő a xenont. Elvileg ez sem szabályszerű,de manapság már nem piszkálnak miatta a kékek (Pesten legalábbis), szerintem pont a menetfények elterjedése miatt.


Tök jófej vagy. Szerinted miért szabálytalan indokolatlanul ködlámpával szaladgálni? Engem piszkosul idegesítenek az utakon az ilyenek, mert vizes aszfalton, vagy félhomályban piszkosul tud vakítani. Használd csak rendesen a tompítottat MÁSOK érdekében kérlek.

KGR Elküldve: 2015-11-20 09:19 Olajzabálás

maestro006 írta:
KGR írta:
markans16 írta:
BarG írta: Kartergáz szűrő csere megvolt?


Még nem, ott hol megy el az olaj?
Holnap veszek bele, hátha az a baj.


Sziasztok!

Témához kapcsolódva szeretnék kérni egy kis segítséget. Egyszer már írtam, hogy van egy kis minimális olajszivárgásom valahol a motortérben. Szeretném végre felderíteni az okát, de nem tudom hogy fogjak hozzá. Tud valaki abban segíteni, hogy belinkel akár egy youtube videót, hogy mit hol keressek és hogyan tudom ellenőrizni? 6 hengeres, 2.5-ös motor. Csövek, szűrők, stb. A szivárgás a motor jobb oldalán jó mélyen, bent. Csak elemlámpával bevilágítva lehet látni az olajsarat. Minimális a szivárgás, mert nívópálcán 10e km alatt nem látni változást, de fűtési szezonban kellemetlen égett olajszag jön be az utastérbe.



Szelepfedél tömítés csere volt már?


Igen. Azzal kezdtük, mert ott is eresztett. Azóta a szelepfedél körül száraz a motor.

KGR Elküldve: 2015-11-19 09:25 Olajzabálás

markans16 írta:
BarG írta: Kartergáz szűrő csere megvolt?


Még nem, ott hol megy el az olaj?
Holnap veszek bele, hátha az a baj.


Sziasztok!

Témához kapcsolódva szeretnék kérni egy kis segítséget. Egyszer már írtam, hogy van egy kis minimális olajszivárgásom valahol a motortérben. Szeretném végre felderíteni az okát, de nem tudom hogy fogjak hozzá. Tud valaki abban segíteni, hogy belinkel akár egy youtube videót, hogy mit hol keressek és hogyan tudom ellenőrizni? 6 hengeres, 2.5-ös motor. Csövek, szűrők, stb. A szivárgás a motor jobb oldalán jó mélyen, bent. Csak elemlámpával bevilágítva lehet látni az olajsarat. Minimális a szivárgás, mert nívópálcán 10e km alatt nem látni változást, de fűtési szezonban kellemetlen égett olajszag jön be az utastérbe.

KGR Elküldve: 2015-11-16 14:00 Mi lehet a baj?

Tano írta:
asbi írta: Sziasztok!

Nem találtam megfelelő topicot. Sikeresen beleejtettem az autóba a helyzetjelzőt, a tokjával együtt.. Kettes alkatrész.
Úgy sejtem az alsó műanyag borítás fogta meg. Jól látom, hogy lényegében csillagcsavarhúzóval azt onnan le lehet szedni?

Esetleg Pesten nincs valakinek aknája, amit pár sörért cserébe használhatnék egy 20 percre, ha addig nem hagyom el a cuccot onnan lentről?
Még megpróbálok itt a parkolóban délután randalírozni picit, hátha kiesik valahogy.

Üdv


Az alsó burkolatot akna nélkül is le tudod venni. Megemelve az egyik oldalt alá tudsz bújni annyira hogy leszedd a burkolatot. Nem mondom, kicsit szűkös de megoldható.


Várjál mielőtt leszeded! Én is ejtettem már bele és én ki tudtam venni a ködfényszóró cseréjénél használatos nyíláson keresztül. Elöl, alul van egy műanyag rács aminek a két szélét ki lehet pattintani. Onnan már be tudsz nyúlni.

KGR Elküldve: 2015-11-15 18:17 Vonóhorog

germina írta: Sziasztok!
Megmondanátok, hogy hol kellene találnom a vonószemet az autóban? (gyári tároló):
e46 facelift touring
köszi!


Csomagtartó. Bal oldali tárolórekeszt kinyitod, majd van egy bőr tasak. Abban vannak a szerszámok és a vonószem is.

KGR Elküldve: 2015-11-09 14:54 Csomagtartó nyitás

TSR írta:
YELLOW írta:
TSR írta: 2000-es évj BMW 330d Touring
probléma: A hátsó ablak nem nyílik az ablaktörlőnél lévő kapcsolóval és a kulcs csomagtartó nyitásra az egész ajtót nyitja. Kipróbáltam tesóm 320d 2003 -án ott az ablakot nyitja a KULCSON LÉVŐ csomagtartó nyitó gomb. Merre induljak el? Kárpit le v. ablakot kinyitni vhogy?


2 dolgot kell tisztázni.
most vetted az autót és ilyen azóta?
vagy most kezdte el, és korábban jól működött?
ugyanis ha emlékeim nem csalnak, akkor ez programozható és be lehet állítani, hogy ne nyíljon külön az üveg.
amenniyben korábban jó volt és nem lett piszkálva lapto-ppal az autó, akkor lehet kábelszakadás van a kábel átvezetőben.


Most vettem és azóta ilyen. Értelek köszi akkor egyenlőre ne bontsam, piszkáljam hanem vigyel el pl. Szabó Daniékhoz Budaörs-re és kérdezzem meg tőlük h valóban programozható-e.


Megerősítem, hogy programozható. Én átállítattam, hogy az ajtót nyissa a kulcs és ne az üveget, mert nekem arra volt szükségem. Ettől függetlenül nekem az üveg nyílik az ablaktörlő alatti gombbal.

KGR Elküldve: 2015-11-05 11:05 E90 vásárlás

notoriusbg írta:
lalada írta:
Akos108 írta: Sziasztok! Szeretnék egy 325i-t automata váltóval. A kiszemelt darab egy 275000km futott 2005-ös kis szépség. Valakinek tapasztalata egy ilyen sokat futott géppel? Mire kellene odafigyelnem, mik lehetnek a buktatók ? Köszi mindenkinek!!!
PS: fogyasztással tapasztalatok? 9-10l-el ki lehet hozni ezt a motor váltó kombót? Nem vagyok túl nehéz labú


ha számít a fogyasztás, kézi váltósat vegyél. meg egyébként is. kár elrontani az élményt..



Szia! nem tudom, mennyire segítség, de nekem most 11,1L-es átlagot mutat a számítógép úgy, hogy van benne Pesten tötymörgés bőven. Szerintem a 10 nem lehetetlen, de ahhoz tényleg könnyű láb és sok országút kell.


Asszony 325xi-vel nyáron 8,7-es fogyasztást produkált.. Nem tudom hogy csinálta, de utánaszámolva is annyi volt. Az tény, hogy Maglód - M0 - M2 - Fót úton használja csak.

KGR Elküldve: 2015-10-28 22:57 Elsõ lámpák

spongya írta: Üdv http://img96.imageshack.us/img...04para.jpg ilyen tipusú autómba szeretném kicserélni a ködlámpák h11 izzóit.Hogyan férhetek hozzájuk? Köszönöm a válaszokat


Szia!

A ködfényszórók alatt van az a fekete vízszintes rácsos légbevezető. Ez 3 részre van osztva. A jobb és a bal oldala külön kipattintható és onnan lehet hozzáférni.

KGR Elküldve: 2015-10-27 19:41 Nem indul el

szotakdavid írta:
screwdriver írta: Sziasztok

A BMW m kidobott egy sarga kormanyt lakattal... kormanyzarral lehet valami. Az auto nem indul.

Eltudok meg ma indulni vele vagy komolyabb lehet a baj esetleg valami egyszeru megoldas van a problemara?


Kormányzár hiba. Kormányoszlop cseréje lesz a megoldás a problémára.


Van ilyen ikon a műszerfalon?

KGR Elküldve: 2015-10-20 16:48 Az E90/E91 üzemben tartási költsége

jokerface írta: Helo.
Amire figyelj még mindenképp,az a motorolaj,motor szívósor,hütörendszer,féktárcsák-fékbetétek,automata váltó olaj állapot. A szívósort 150eKM-nél javasolt cserélni. Mivel 165e van a kocsiban,nem látom valószínüségét,hogy az elözö tulaj cserélte. Kb.400-500€ a csere munkával. Ha a fékrendszer is ramaty állopotban van,csere javasolt. Esetleg esztergáltatni,de az már nem olyan. Ha origi cuccban gondolkodsz,az is 800€ körül van. Az automata váltót mindenképp nézesd meg és jó lenne azt is tudni,mikor volt utoljára olaj cserélve benne. Legjobb,ha minden 60-80e KM után cserélve van benne. Ha a hütöfolyadék nem látványosan,de észrevehetöén mindig kevesebb,akkor a vízpumpát is érdemes megnézetni. Ott is el szokott mennei a tömítés.
Ami hirtelen eszembe jutott.



Kiegészíteném még gyújtógyertya, fékfolyadék, szervóolaj, szűrők (gázolaj, lég és pollen) és minden szíj cseréjével.
Jártam úgy hogy egy szíj annak ellenére, hogy előző héten vizsgáltam át én + 1 szerelő, elszakadt. Függetlenül attól, hogy láncos a vezérlése a kocsinak, nagy károkat tud tenni a motortérben egy elszabadultan pörgő szíj.

KGR Elküldve: 2015-10-16 09:25 Motor-váltó

Sacca84 írta: Sziasztok!
F10, 520d (2011) autóm 100 ezer km-hez ért és olvasva a mindenféle negatív történeteket a tönkremet automata váltóról és vezérlésről, úgy döntöttem szeretném lecseréltetni az automata váltoban az olajat illetve a motor vezérlését.Wallis természetesen azt mondja soha nem kell egyiket sem cserélni.Tudtok-e ajánlani valakit aki pest megyében megcsinálná ezt?


Én év elején cseréltettem Karaba Zoltánnal Gödöllőn. 40 eFt volt, ha jól emlékszek. Azóta ~15ekm ment a kocsiba és nincs vele bajom, viszont azóta olvastam róla negatív tapasztalatokat, szóval nem merem nyugodt szívvel ajánlani.

KGR Elküldve: 2015-10-16 09:19 Futómû és hibái

asbi írta: Sziasztok!

Múlt héten lett cserélve az első kerekeknél stab pálca és szilentek, mert az autó bal oldalán lógott már, bár hangja még nem volt. Azóta alacsony sebességnél (10-20 km/h) jobb elölről hallok kopogást minden egyes apró útegyenetlenségen, vagy egy gyakorlatilag gyalogtempóban való fekvőrendőr áthaladásnál, de ez normális városi vagy országúti tempónál már nem jelentkezik, nagyobb huplikon sem. Alig mentem vele 100km-t összesen a csere óta, viszem is vissza az autót, de gondoltam rákérdezek, hogy szerintetek ez mi lehet? Rossz minőségű alkatrészt raktak volna bele? Azért egy pár ezer km-t annak is kéne bírnia, ha így lenne, de tudtommal nem gagyi lett belerakva.

Üdv


Tapasztalataim alapján ez a jellegű hang inkább valamelyik lengőkar felfüggesztés miatt szokott jelentkezni. Valószínűsítem, hogy a kicserélt alkatrészek miatt feszesebb lett a futóműved ami miatt csak most veszed észre a hangot.