KGR Elküldve: 2015-06-14 12:03 kiegyenlítő tartály
Engem is foglalkoztat a téma, mert nem szeretnék pórul járni. A hűtőcsöveim meglehetősen kemények. Csak viszonylag nagyobb erővel tudom összenyomni. Van egy ELM327 bluetooth kis diagom. Kb2.500 Ft volt és arra jó, hogy rögtön ki tudjam olvasni az esetleges hibaüzeneteket, illetve real-time tudjam diagnosztizálni a kocsit. Ma kicsit tesztelgettem vele. Az autó alap, üzem meleg állapotban 92-93 fokos hűtővizet produkál. Alapjáraton járatva felengedi 95 fokra, majd bekapcsolja a ventilátort és visszahűti 92-re. Menet közben fix 93 fokra áll be. Teljesítménycsúcsoknál, (1-1 erősebb kigyorsításnál amikor a fordulatot felengedem 5-6.000-ig), akkor 10-15 másodpercre felkúszik a hőmérséklet 96 fokra majd visszaáll 93-ra.
Kérdésem,hogy végzett-e már valaki hasonló tesztet és ha igen, annak mi lett az eredménye?
Szerintetek természetes-e ez a működés?
29 fok külső hőmérsékletet mutatott a hőmérő a teszt közben, illetve egy E46 2001-es 325xi-ről van szó.
Készítettem videót a viszkóról. Most töltöm fel. Később belinkelem majd. Meleg motornál egyébként erősebb megtekerés után körülbelül negyed, vagy annál egy kicsit kevesebb fordulatot pörög tovább.
Közben feltöltöttem a videót:
http://auto.indavideo.hu/video/BMW_325xi_viszko