Milan fórum hozzászólásai

Milan Elküldve: 2013-04-30 12:27 320d Motor

Ez jó... szoftverfrissítés.
Minek? Lejárt a licensz?

Audinál is állandóan ezt csinálták mert bekavarodott a multitronic,
mégsem lett jó pár napnál tovább.

Milan Elküldve: 2013-04-29 11:10 320d Motor

Ha van olajnyomás a mérés szerint, akkor persze.
Mennyit volt járatva az autó? Pár másodperc, vagy percekig?
Lehet hogy a motormosó feloldott valami lerakódást... de lehet az is hogy
tényleg csak a szenzor, az elektronika ördöge szórakozik.
Én még az akksisarut is levenném hosszabb időre, mondjuk 1 órára, ki tudja.

Milan Elküldve: 2013-04-28 19:39 320d Motor

Egyébként olajszint jeladó szenzor amit szoktak cserélni.

De gépre raktátok már hogy mit ír? Mert ezt a szenzort ha rossz, akkor kiírja.

Milan Elküldve: 2013-04-26 19:54 E46 futómű állítás

Én azt javaslom, nézesd meg a futóművet nem-e lóg valami, vagy szilent vagy más.
Ha lóg a talpas gömbfej, az is okozhatja, a nyomvájú még ha nagyon kicsi is, nagyon
tudja vinni az enyémet is ha nem gyári kerékméret van alatta. (16-os, 205/55-ös gumival)
Nekem is volt már 4 garnitúra kerék alatta! Különböző gumiméretekkel! És minddel viszi
a picit is rossz út.

Milan Elküldve: 2013-04-24 10:31 320d Motor

Sajnos minden fiatal autónak van valami gyíkja, egyiknek ez, a másiknak az.
Én is sokat kérdezősködtem mielőtt megvettem volna az enyémet.
A használtautó piac meg ilyen, qrva nehéz eleve jót is kifogni, amit
rendszeresen szervizeltek megfelelő anyagokkal.
Én már másnap szétszedtem a szívósort, hogy megnézzem hogy vannak ezek a tetü
pillangószelepek. 2 picit mozdult, már rendeltem is meg a vakdugókat.
Én megértelek teljesen, volt hogy én is venni akartam már a benzint, hogy felgyújtsam
mert mindig van valami kis apróság... (20-30 ezres tétel).

DE! A többi sem jobb egy fokkal sem. Longlife szerviz meg a bárcás jó büdös@@đĐ[[$#Ł az!


A Volkswagenről/Audiról csak annyit, hogy eleve hitvány minőségű, nem is megfelelő olajat
önt a motorjaiba (legalábbis a dieselbe biztos nem). Ismerőstől hallottam, hogy
jól ki lett tömve pár zseb, hogy a mol-t tegyék bele.
Eszi ahogy kell. Van a családban 2.0 PD Auid, 25 ezer alatt az 5ezerpárszáz/liter forintos olajból megevett 6 litert.
Érdekes, amióta Shell van benne, 4 ezer alatt kb. 2 decit.
A Mercedesről nincs tapasztalat.

Milan Elküldve: 2013-04-06 15:15 Segítsetek!

Milan írta: Szopatósra vette a figurát, ma reggel kb. 15 másodpercnyi töltés nélküli ketyegés után egyszer csak ingott egyet az alapjárat, és megjött a töltés 14,06-ra... megérezte a vesztét



Probléma megoldva.
Generátor fesszabályzó lett cserés.

Milan Elküldve: 2013-04-02 09:17 Autóvásárlás

Én azt mondom gyűjtögessél még
Vagy keress egy szép E30-at
Fenntartása mint bármelyiknek.


Milan Elküldve: 2013-04-02 09:15 Segítsetek!

Szopatósra vette a figurát, ma reggel kb. 15 másodpercnyi töltés nélküli ketyegés után egyszer csak ingott egyet az alapjárat, és megjött a töltés 14,06-ra... megérezte a vesztét

Milan Elküldve: 2013-04-01 19:41 Segítsetek!

szerintem próbaképpen nézz meg egy akksit.[/quote]

Nem sokat mentem vele, csak itt helyben, kb 2 km.
Sajnos nincs rá lehetőségem másik akkut megnézni, de most egész éjszakára fent lesz
töltőn, reggel kiszedem az akkut és elviszem terheléses mérésre, az kiadja.

Milan Elküldve: 2013-04-01 19:39 Segítsetek!

valter320d írta:
Milan írta: Kisegítő fűtés:


Nos a kisegítőfűtésed akkor is megy mikor nem kapcsolod a fűtést



Ááá értem. Okos megoldás.
Max 10 perc, most hogy +8 fok volt kb. 5 perc múltán az első csíknál volt.

Milan Elküldve: 2013-04-01 19:00 Segítsetek!

Hát... 10 éves az autó, és még gyári akku van benne, így én ennek a feszkónak is örülök ami van Van c-tek töltőm, 2 hetente rá szoktam rakni, így kihúzta még ezt a telet de szerintem hamarosan cserés lesz az is. Minden jel a generátorra utal.

Milan Elküldve: 2013-04-01 16:20 Segítsetek!

Kisegítő fűtés:
Ezt passzolom, mert szinte soha nem kapcsolom be a fűtést amíg be nem melegszik
a motor, inkább lehúzom egy kicsit az ablakot még hidegben is hogy ne párásodjon
be annyira.
A nap végi leállítás előtt is mindig először lekapcsolom a levegő keringetést
és úgy állítom le a motort, hogy ha másnap vagy később indítok, ne az legyen
az első hogy fújja a hideget és terheli az akkumulátort.
Viszont szerintem van benne.

Lényeg a lényegben, hogy ma sem kapcsoltam be, mert 100ágra süt a nap végre, így napfénytető elhúz és fűt a nap tehát még ma használva sem volt a fűtés/levegőkeringetés... és nem is lesz

Milan Elküldve: 2013-04-01 16:09 Segítsetek!

12,3 voltot mutat.
Ha beindítom, 11,44

De ha zárlatos lenne az akkum, akkor be sem indítaná az autót nem?

Milan Elküldve: 2013-04-01 13:47 Segítsetek!

Hello.
Segítséget szeretnék kérni, tippet...
Ma délután indítottam az autót, és nem aludt el a töltésjelző (piros akku jel).

Van ilyen szivargyújtóba dugható feszültségmérőm, és bizony járó
motornál 11,44 körül mutat.

Még soha nem újíttattam generátort mert nem halt meg 1 autómnál sem, így létezik
ilyen hogy 1-ik percről a másikra elszáll?
Vagy biztosíték mehetett ki? Na de az is miért ment volna... nem tudom.

Valakinek van tanácsa, tippje, szivesen fogadom.
2003 Facelift E46 20D

Milan Elküldve: 2013-03-31 10:08 kettõstömegü lendkerék

andree írta: Sziasztok!
Hallottatok már kettős tömegű lendkerék felújításáról?
A minap olvasgattam a Bárdi oldalán a kuplung árakat és egy olyan megjegyzésre lettem figyelmes idézem "kettős tömegű lendkerék cseréje, javítása szükséges lehet".
Kíváncsi lettem és rákerestem mire találtam egy pár céget aki ilyennel foglalkozik. E-mail és jön a válasz hogy, természetesen lehetséges 1-2 nap 1év gari és 20-50e Huf.
Mit gondoltok? Tapasztalat?


Jól hangzik.
Én megpróbáltam volna az biztos ha tudom hogy van ilyen amikor én cseréltettem az enyémet.
Mondjuk még megvan a garázsban a régi, lehet ha addig meglesz az autó és eljön
az idő megint a cserére akkor kipróbálom.
Hogyan lehet őket elérni? Honlap esetleg?