Milan fórum hozzászólásai

Milan Elküldve: 2013-03-31 10:03 kettõstömegü lendkerék

Biztos elég lenne, de pár ezer km után ha szétmegy és megint le/fel kell a váltót szerelni
az megint súlyos pénz és idő, ezért is ajánlott egyszerre a kettőt és akkor vagy 150 ezer km-ig nem lesz baj vele megint.

Milan Elküldve: 2013-03-24 17:51 Fék

Nekem gyári van még, az 300-as.
És 16-os a gyárija.

Milan Elküldve: 2013-03-19 14:07 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

Dehogy beteg. Gyönyörű egészséges hangja van

Milan Elküldve: 2013-03-15 09:43 szörcsögõ hang a kocsi alól középen

Vagy a szivattyúból vagy a szűrőből jön.
Nekem is csinálta.

Viszont 3 hete megdöglött az üzemanyagszivattyúm.
Kicseréltem, azóta nincs semmi szörcsögés.

Milan Elküldve: 2013-03-09 18:14 Fék

tomy320ci írta: Sziasztok.
Valami gebasz lesz a fékemmel. Tegnap már annyira nyikorgott hogy hívtam is a szerelőt. Már nem csak fékezéskor, hanem menet közben is nyekergett, sőt a szerelő felé már szorult is, szarul is ment a kocsi. Szétszedtük a féket, betét ok, tárcsa ok, engedtünk ki belőle egy kis olajat is , hátha levegős. 1 napig szuper volt semmi hang. Du.-elindultam vele, egy 150km-ert akartam menni oda vissza. 30km-er megtétele után félre álltam, mert megint nyikorgott, megnéztem a tárcsákat nem melegednek e. Elöl egyik sem, bal hátsó nem és a jobb oldali ahonnan a hang jön, az olyan szinten, hogy hozzányomtam az ujjam és lett rajta egy csinos hólyag.
Beszéltem a szerelőmmelazt mondta hogy előfordulhat hogy a fékcsővel van gond, megáll az olaj..
Valaki tudna valami okosat?



Szia.
Szétszedtétek a féket. Minda4-et?
Mivel hátul van a baj én a kézifékre gyanakszom. Volt már szétszedve?
Nekem ugyanis az szórakozik, fel kellene újíttatni.
Rá lett állítva egy kicsit, mert nagyon fent fogott egy keveset(lejtőn elkezdett
gurulni :mrgreen De azóta a bal oldali be szokott ragadni egy picikét.
Minden kézifék kiengedése után, meg kell mozdítanom az autót hátra, és akkor
kienged teljesen, egyébként nem, és picit rátartja a betétet. Ugyanígy jártam
én is mint Te miután rá lett állítva és kerültem vele egyet.


Közben "ecr33rb25dett" is éppen leírta
Dobfék, és lehet hogy az a kis "fékkulcs?" átfordulófélben van, azért tart rá.
Nekem viszont van hangja. Nyikorgó. De és csak akkor hallom, ha felemelem a hátulját és megforgatom a kereket.



Milan Elküldve: 2013-03-07 16:08 Féktárcsa és fékbetét

csatis1 írta:
Milan írta: Nekem ilyen elektromos kerékkulcsom van, nagyon jó dolog.
Ha jol emlékszem 550nm-rel tud lazítani, szorítani pedig 350 nm-rel
http://p1.vatera.hu/photos/6f/1f/ad56_1_big.jpg


Lehet szabályozni a szorító nyomatékot?
Gumistól tudom (nem én találtam ki), hogy 130Nm már elég a szorításhoz. Ehhez viszonyítva a 350 már nekem soknak tűnik.



Ennek éppen nem, de lehet kapni olyat is, van rajta egy kis lcd kijelző.
Ez automata, minél tovább tartod rajta, ugye annál jobban meghúzza.
De úgyis mindenki meg szokta nézni kerékkulccsal is, így nagy előnye
ennek inkább akkor van, amikor LESZEDED a kereket otthon, aminek
a csavarjait a gumis éppen véletlenségből, hanyagságból úgy rá szaggatta, hogy
keresztkulccsal nem lehet leszedni! Én jártam így egyszer, meg is roppant a derekam,
akkor döntöttem el, hogy nekem KELL egy ilyen.
Nagy peremes felninél is nagyon jó, mert könnyen össze lehet karcolni a peremet
ha nem figyel az ember, ezzel viszont nincs ilyen veszély sem.

Milan Elküldve: 2013-03-07 13:44 Féktárcsa és fékbetét

Nekem ilyen elektromos kerékkulcsom van, nagyon jó dolog.
Ha jol emlékszem 550nm-rel tud lazítani, szorítani pedig 350 nm-rel
http://p1.vatera.hu/photos/6f/1f/ad56_1_big.jpg

Milan Elküldve: 2013-03-06 06:08 Féktárcsa és fékbetét

szotakdavid írta: Hali!

Elmesélem pici történetemet az első fékeimmel.



Menj el a gumishoz, kerék le, kormány elfordít, és adjatok neki a levegős
kerékkulccsal! Ha az nem szedi le maximumon, akkor tényleg Dr. Flex...
Vannak olyan barmok akik rá szokták veretni 3-4-esen is.

Milan Elküldve: 2013-02-23 20:50 BMW kulcsok

Azt tudom hogy nincs köze a töltöttségének.
Egyelőre mindenképpen a kulcs a hibás.
Megnéztem a sima műanyag kulccsal is, azzal is indul
de a távossal nem, így minden bizonnyal annak kampó.
Jó azért hogy ennyi kulcs van hozzá

Milan Elküldve: 2013-02-23 09:33 BMW kulcsok

Érdekesség:
Valaki járt-e már úgy, hogy a kulcs nyitja-zárja az autót, de indítani
nem indítható vele? Havonta cserélgetem a kulcsokat, hogy mindig
toppon legyenek az akkuk. Előző nap jó 200 km-t mentem vele.
Másnap indítanám az autót, üzemanyag szivattyú megy, de meg sem nyikkan
az önindító. Gyújtás le, újra ráad, akkor meg beindult. Ok...
Ezt eljátszotta még 2x, majd este amikor menni akartam még valaholva
már nem indult, 5x próbálkoztam, semmi.
Lehoztam a másik kulcsot, azzal meg azonnal indult.
Kérdés:
Létezhet hogy az immo chipjének elgyengült a jele, illetve meg is halt teljesen?
Mert a műszerfalon semmi jelzés nincs hogy az immo beavatkozik.

Volt egy Audink ugyanilyen probleméval, kulcsos mondta hogy van ilyen.
De ott jelzett a műszerfalon, és az be is indult, csak rögtön le is állt.

Milan Elküldve: 2013-02-16 23:51 E46 320d kombi porlasztócsúcs

Mert több üzemanyag mehet át azon ami megfelelő, ezáltal
kompenzálódik... szerintem

Milan Elküldve: 2013-02-12 07:54 320d Motor

kecsurobi írta:
Űdv hallottatok már arról hogy átállítják a motor agyát és kevesebbet eszik másfél literrel? 45ezerért csinálják



Igen, én hallottam, sőt nekem be is van építve, amióta
megbüntettek párszor gyorshajtásért céges autóval.

Egy szép kis darab cserépléc, a gázpedál alá. Azóta nekem is 1 literrel
kevesebbet eszik. Tökéletes.

Milan Elküldve: 2013-02-08 20:12 elektromos üzemanyagszivattyú

Szivattyú kicserélve, sikerült megoldani aknára állás nélkül is.
22 ezerért sikerült szereznem.
Nem pierburg, nem gyári, de 1 év gari van rá, tesztelésnek jó, kíváncsi vagyok
meddig bírja.

Milan Elküldve: 2013-02-07 15:58 Szívócsonk-pillangószelep

sam87 írta: Sziasztok!
Engem most a szerelő azzal ijesztett meg hogy 2 pillangó szelep ki van kopva és ha az leszakad beszívja a motor akkor motor csere!Nekem azt javasolta hogy vegyek új szívósort(azt hiszem így hívják) ami kb.:100-120 ezer!(320d 2002-es 150le)
Az a kérdésem hogy magukat a pillangó szelepeket lehet-e külön-külön cserélni vagy tényleg komplett szívósor kell?
Sajnos nem vagyok jártas a szerelésben és nem szeretném hogy lehúzzanak ennyi pénzel!
A válaszokat előre is köszönöm!!!


Szerintem vakdugóztasd le, és soha nem lesz velük bajod, soha nem kell
szétszedni, soha nem kell azon idegeskedni hogy ugyan melyik lazul fel
ismét. Olvass vissza pár oldalt, van rá több mód is.

Milan Elküldve: 2013-02-06 22:00 elektromos üzemanyagszivattyú

Macsek írta:
Zsolti írta: Sziasztok srácok!

Lenne egy olyan kérdésem hogy hidegen beinditás után nagyon finoman ingadozik az alapjárat és valami búgó hangot hallat az auto.melegen aztán már csak folyamatosan búg de nem mélya hang.
mi lehet ez? valamelyik üzemanyag szivattyúra tippelek..

320d 2003.12 km:193454




Szerintem a vezetõûlés alatti zúg!Nekem is csinálta,és ha erõsõdik majd idõvel a hangja akkor szép lassan csere lesz!
Az alapjárat ingadozás nemtudom,hogy attol lehet-e!?





Ajjaj...
De jó hogy van ez a topic. Ma nekem is elkezdett eléggé hangosan búgni
az első ülés alatti pumpa... Az enyém 196 600 km-nél jár.
Hát ez nem hiányzott most...