Milan fórum hozzászólásai

Milan Elküldve: 2012-10-15 21:01 Futómû és hibái

Nekem is detto ez a bajom.
Ki is ábrándultam belőle.
Csak a gyári méretet viseli el magán.
Volt Et47-es 8 col széles 17-esem, 225/45-el, utána
ugyanez 225/50-el, vitte a nyomvájú...
Más ET-vel 205/50-el is vitte, szedte ki a kormányt a kezemből.
Kellett cserélnem lengőkart, kormányösszekötőket, így vittem állításra, de
semmit nem változott.
Én most ott tartok, hogy belefáradtam.
Felraktam a gyári téli kerekeket, azzal jó.
Én félek egy kazal szilentet kicserélni, újra futóműállítás, aztán
szinte alig lenne jobb... === agyérgörcs

Milan Elküldve: 2012-10-11 20:28 Hifi beszerelése e46-ba

Hát pedig jó lenne ha nem csak a rádió hallgatása közben kapcsolna
be az erősítőm

Milan Elküldve: 2012-10-10 21:34 Hifi beszerelése e46-ba

Hello.

Olvasgattam jó pár oldalt de nem találtam semmit...

Van egy erősítőm, remote szálat honnan tudok legegyszerűbben leszedni?
Jobb oldalt a csomagtartóban szedjem le a kárpitot?
Esetleg a vezeték színét tudja valaki?

Milan Elküldve: 2012-10-03 00:26 Trükkök és okosságok

Én megértelek.
Aknára állj rá, és engedd csak le!
Kirándulni én nem mennék vele, mert az mégtöbb pénzben lessz...
Főleg, ha valami besz@rik az autón, mert általában ekkor szokott
mindig valami hülyeség előjönni, vagy fogsz egy fácánt vagy rosszabb!
Engedd csak le inkább. Egyébként tényleg a kereskedő fogja belőle kijárni
én számoltattam be autót az enyémbe, kapásból azzal szaladgáltak, nézni
is rossz volt.

Milan Elküldve: 2012-09-29 10:26 Fékjavítás

Alesi írta: Sziasztok!

Az olasz szerpentines nyaralas ota nagy sebessegnel fekezeskor egy picit raz az auto. Futomuveshez elvittem, centiroztak, futomuvet allitottak igy annak semmi baja, marad az, hogy a fektarcsa lett hullamosra rallyzva. Ez azert kellemetlen, mert kb 15e km-rel ezelott lett a teljes fekrendszer vadiuj Textarokra cserelve.

Kerdes, hogy van ertelme ezeket szabalyoztatni, vagy torodjek bele, hogy ez ilyen marad, amig nem cserelek tarcsat?



Az a baj, hogy ha anyagában nagyon elvetemedik, hiába esztergáltatod, nem lesz jó
soha. Én ugyanígy beszoptam ate powerdisk, kb 100 km volt a tárcsában, a munkahenger gondolt egyet megszorult, kész.
3x volt sztergálva, 2 különböző májsztrónál, utóbbinál még az agy része is kívül-belül
és a mai napig nem 100-as, felemelem, megforgatom a kereket és hallom még mindig hogy
cisssz-cisssz-cisssz. Beleuntam, lesz@rom. Pedig fékezésnél nem rángat, bár nem
szoktam akkorákat fékezni hogy liluljon mert nem száguldozok, de mégis valahol
csak bosszant.
Egy esélyt adj neki azért, nem tart sokáig levenni sem, és kb. 1500 ft-ért megcsinálják, hátha...

Milan Elküldve: 2012-09-14 11:50 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Peter320D írta: Heló érdeklődnék hogy 18-as 8,5széles et20 as alufelni elfér e46-os 320D-n ha igen mekkora gumival,gyári futómű köszönöm a segítségeteket



Oldalamon a Fekete Brock B1 az 17-es, 8,5 coll széles, ET 13 körbe.
Szépen kint van, de 205/50-es gumival használom.
Ehhez tudsz viszonyítani, 7mm-rel lenne ugye beljebb az ET20-as.
Hátul határeset, de elöl még szerintem mindig mint lessz egy picit.
Viszont brutálisat fog mutatni
Gumit meg hát... előre 205/45-öt ami qrva ritka, vagy max 215/45-öt raknék,
hátra... hátra is vagy esetleg 215/40, vagy 215/40 körbe. De ezt
szerintem csak én tenném

Milan Elküldve: 2012-09-14 11:42 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

ember84 írta: e46-on,225/45zr17 es kerekek,35-ös ET-vel!Mindig húzza azért az út,pedig minden jó rajt!Nem is lessz ezzel másképp!Sztem a felni ET a ludas,a gyári 17-esnek mennyi az ET-je?Vagy azzal is húz vályús úton??


Azzal is húz.
Volt gyári ET48-asom is 225/45-el, volt másik 225/50-essel... viszi mindet.
Egyedül a 16-os gyári lemezzel 205/55-el tűrhető...
Vagy még 205/50 amivel valamivel jobb.
Ez a típus ilyen sajnos

Milan Elküldve: 2012-08-19 09:01 Féktárcsa és fékbetét

BalaBMW írta: A múltkor ugye írtam, hogy a gumi fékcsöveket is cserélni akarom. Beszéltem a haverommal aki rallyzik de nem lettem okosabb. Ősz ő véleménye az volt, hogy utcai autóra felesleges és nem tudott tovább segíteni, hogy hol tudnám beszerezni őket a BMW-re... Így ez a téma egyelőre mellékvágányon van.

Ha mondjuk mégsem lyuggatottat választok, akkor az ATE vagy Jurid a befutó. A Brembo-ról nem sok jót hallottam...

Amúgy ilyenkor gondolom a fékbetéteket is illene cserélni, de mi van akkor ha én azokat márciusban cseréltem? Akkor is muszály lenne?



Nem feltétlen, megcsiszolod smirglipapírral és mehet vissza.
Csak nagyon figyelj a bekoptatásra, semmi nagy fékezés.

Milan Elküldve: 2012-08-13 08:03 E46 320d kombi porlasztócsúcs

norbeee írta:
czellaia írta:
Pistamann írta:
czellaia írta:
Pistamann írta:
csanadizoli írta:
czellaia írta: Kedves mindenki!A minap kileltek szedve a csúcsok,elvitték beméretni nem tudom hova.
Ma hívott a szerelő hogy a négyből egy teljesen szar,a többi három csak félig szar.
Nem tudom mi tévő legyek,a felújítást nem nagyon ajánlják.A szerelő is keresget és telefonálgat hátha tud valamit intézni.A legjobb persze az lenne ha vennék 4 újat darabját 90.000.ezerért csak most nem nagyon van kedvem hozzáVan egy cég Győrben:turbó-tec kft.
Felhívtam őket és elbeszélgettem egy kedves úrral aki azt mondta hogy náluk 40.000.+áfáért
teljesen felújítják darabját és 24 hónap garanciát vállalnak km megkötés nélkül és természetesen csak gyári bosch alkatrészekkel újítanak.Kérdem én ha két év garit adnak akkor miért nem ajánlja a legtöbb ember a felújítást.Mondjuk szerintem ez egy komolyabb cég lehet komolyabb háttérrel.A honlapjuk is igényes.Ja és még szólt a szerelő hogy valami turbó felé menő cső sajnos elfáradt nem repedt nem lyukas hanem szitás és nyomja az olajat.
Komolyabb cső lehet mert 47.000.ezer körül van.Kérném a hozzá értőket írjanak pár sort hogy ők mit tennének.

Nagyon köszönöm:czellaia

Hello!
Csak ugy kiváncsi lennék,hogy mennyit birtak ki km-ben a porlasztócsucsaid?


Szeva

Próbáld meg ezt a számoz. Szerintem olcsóbb lesz és garit is adnak meg mérési papírokat. 70/6067378


188000km van az autóban,de nem maguktól mentek gajra szerintem.Tankoltam egy gagyi kuton
mert már jelzet a lámpa.5000-ért raktam bele.Másnap kezdte a füstölést nehezen megindulást stb.Nem lehet véletlen,valószínű vizes lehetett az egyébként is szar trutyija amit árulnakÜdv.



Csakis OMV maxxmotion.....semmi más....de tényleg ha jót akarsz a gépednek...

Igen,már többen mondták az OMW-ét,állítólag valóban kintről hozzák az üzemanyagot,ha ezen túl leszek nagyon figyelni fogok.Nem szoktam gagyi kúton tanlokni,ez véletlen volt.Jó drága véletlemn.Üdv.


Még senki nem vette fontolóra a 2T olaj használatát? Több ezer hozzászólás és millió fórum van német oldalakon ahol a kétütemű olaj jótékony hatásait ecsetelgetik több százezer futott kilóméter tapasztalatai alapján. Rengeteg német autótulajdonos 2T vel adagolja a gázolajat min 200:1 arányban ha keleteurópai országokban tankol. Persze nem jó akármilyen, több paraméternek is egyeznie kell. Vannak akik az autó újkorától adagolják.




Én spuri-t használok. A 2T-t én is hallottam már, vagy a Stihl olajat, de inkább maradok a spurinál, az legalább elméletileg magyar, és magyar brigádot támogatok vele, na meg nálam bevált.

Milan Elküldve: 2012-08-11 08:01 E46 320d kombi porlasztócsúcs

Pont ez a jó a cr-ben hogy szinte a legtöbb esetben fel lehet újíttatni
és nem dobós mint a pd.
Békéscsabán is van egy adagolós/porlasztós, 2 Volvo kamionunk porlasztóit is
vittem már el hozzájuk, és mindet sikerült megjavítani, ott helyben le is tesztelik
sőt állapotfelmérés miatt is voltam náluk, mert a szervizben természetesen
cseréltetni akarták negyedmillióért darabját, és közben semmi bajuk nem volt.
0666431353, 06209576951
Kérdezz rájuk, hátha tudnak segíteni.

Milan Elküldve: 2012-08-04 21:50 Motor hibajel(sarga)

Egy ismerősöm is így járt az 530-asával, de nála be sem indult a motor.

Főtengely jeladó szenzor volt nála is a gond.

Milan Elküldve: 2012-08-01 16:05 Féktárcsa és fékbetét

Nekem is ATE powerdiscem van mint Yellow-nak, Ate betéttel, tökéletes, van benne
már úgy 10 ezer km. Nem csikorog, nem nyekereg, végzi a dolgát.
Annyi hogy én Dot 5-ös olajat használok.

Milan Elküldve: 2012-07-30 07:48 Futómû és hibái

dio írta: Hello
Hátul széles a kerekem, és így nagyobb döccenőknél a kerék eléri a karosszériát. Hallottam, hogy lehet kapni rugóerősítő gumibakot, ami esetleg segíthetne megoldani ezt a problémát. Tud valaki infót, hogy ez valós-e és hol lehet beszerezni?
Köszi


Szia.
Az egy hülyeség, én is vettem próbára (nem a bmw-hez).
Inkább a gátlószárra tegyél új felütésgátlót.
Nézd meg milyen állapotú ami rajta van, nem-e morzsolódik
szétfele, mert lehet elég egy új. Ha nincs "kedved" hozzá,
akkor én ezt úgy oldottam meg, hogy volt a garázsban Golf 1 első
felütésgátlóm, az tiszta gumi. Annak levágtam szikével a "gallérját"
mert túl sok is lett volna. Utána keresztbe is átvágtam, hogy rá tudjam
passzírozni a gátlószárra.
"bódé" felemel, gátlószárra rányom, majd fogtam 2 db kötegelőt, és összehúztam
hogy véletlenül se essen le. Tudom, nem "szakszerű" munka, de a célnak
tökéletesen megfelel, és a kiskutya se látja, se nem foglalkozik vele.
És olcsó. És nem kell "szakemberhez" elvinned, ééés kb. 20 perc az egész,
tovább tart nekikészülődni.
Nekem is ez volt a Brock B1-ekkel, hiába volt rajtuk 205-ös gumi.

Milan Elküldve: 2012-07-28 23:08 Az E46 Üzembentartási költsége.

Egyetértek, ez egyáltalán nem ide való.

Milan Elküldve: 2012-07-27 10:51 Az E46 Üzembentartási költsége.

Pontosan, sok sok évig gyűjtögettem erre az autóra, meg adtam érte a polo-t
így amit annál megszoktam (hogy megbízható, télen-nyáron-bármikor számíthatok rá)
azt ennél is meg akarom kapni, kb. 10 évre terveztem "Vele" a dolgokat, aztán majd
meglátjuk. Egyedül a kettőstömegűvel nem vagyok kibékülve vezethetőség szempontjából,
mert itt nem lehet úgy dobálni a "sebességeket" mint a polonál, az szinte "sporváltós"
ehhez képest /és emiatt már bánom hogy nem automata, de attól megint csak félek mert
ha nem cserélték benne az olajat akkor az megint zsebbenyúlós/ de ezért a kellemetlen-ségért kárpótol a nyomaték, na és ugye télen a hátsó hajtás.