Pocses Elküldve: 2013-11-03 08:35 Gumi
YELLOW írta:Pocses írta:toki24 írta: Na mindegy körbe 225\40 r18lesz... néztem ujba már van 16500ért ilyen kinai linglong stb..
Valakinek van tapasztalata vele? csak azért mert egy ilyen használtva is ennyi dbja max 1-2 ezerrel olcsóbb.. akkor már csak az ujabb nem?!
Meg hogy ezek hátsó kerekesek... vajon hova jobb rakni a jobb gumikat, előre vagy hátra?:
Kínai gumi felejtős! Akkor inkább használtat márkásban. Mindig a hátsókerekekre tesszük a jobb állapotú gumikat, mert azok csak gurulnak "utánad" nem tudod őket kormányozni. Azok a szép M-es kerekek megérdemelnek jó minőségű gumikat, a biztonságról nem is beszélve. Tartja a mondás:
"Akinek van pénze majomra annak legyen pénze banánra is".
jelen esetben nem gurulnak azok a hátsók, hanem hajtanak. téli esetén valóban jobb hátra tenni, hogy el is tudjál indulni. de nyári dumi esetén normál hazsnálat esetében elől nagyobb szerepe van a jobb guminak, mint írtam visszább, ott van nagyobb fékhatás, ott kell jobban tapadnia, illetve normális esetben az első kerékkel kormányzol.
példa: nekem elől magyar, hátul francia gyártású gumi van, igaz hátul szélesebb, bár most nem az az oka, de esőben jobban betapad a hátsó, így volt olyan, mikor hiába kormányoztam tollta az orrát, mert az első nem tapadt be. nos ugyanez igaz, kopott gumi esetén is. hátul a jobb betapad, az elejét meg nem tudod irányítani.
igazából az a legjobb, ha egyforma lenne elől hátul. ja nekem pl a magyar elől van és jobban is kopik, pedig a hátsónak kellene. pedig ugynaza a márka, típus.
Nekem mind a 4 gumi egyforma, kérlek olvass utána hova tegyük a jobb minőségű gummákat. ( hajtástól független ) De nekem teljesen mindegy nekem mindig egyforma minőségű a gumim minden autón és nemcsak tengelyenként egyforma.
