Robinson fórum hozzászólásai

Robinson Elküldve: 2012-12-20 13:07 Társalgó

kempelen írta: Nem vagyok rendőr és nem is akarom őket védeni, mert a törvény úgyis védi őket, de egyetlen egyszer sem láttam még olyan kommentet, hogy srácok belefutottam képzeljétek el, nekem be kell fizetnem, de ti - ha arra jártok - figyeljetek. Ellenberger:

- megmértek, a kurva anyjukat
- megmértek, hogyan tudok kibújni alóla
- 50 helyett 86-al mentem, majd keresek két tanút és megoldottam az ügyet


De annál bővebb a szokásos proli magyar virtus. Mindenkinek a kurva édesanyját, de én akkor is kivétel leszek.
(erősen kíváncsi lennék ha majd egyszer egy hasonló gyorshajtás miatt mondjuk egy járdáról lelépő gyereket kell agyontaposni akkor is az lesz az első hogy nem a zebráról lépett le, igaz? és itt már nem a tény, a lényeg hogy jogos e vagy sem, hanem a következmény)

Magam is léptem túl a sebességet (főleg autópályán, de városban volt rá eset), de minden egyes csekk ami emiatt jön gondolkodásra késztet, hogy hátha én nem csinálok jól valamit. Ehelyett itt a többség csak önmagát mosdatja...

Minden kétséget kizáróan vannak szélsőséges esetek, mint a kint felejtett 30as és az indokolatlan 20as mérése.




Márpedig én ragaszkodom hozzá, hogy a büntetéseim nagy része ki@@@@ttul indokolatlanok. Megválogatom, hol mennyivel megyek, a forgalmi, és egyéb viszonyokat is figyelembe veszem. Nem száguldozok ha szakad a hó, vagy merő jég az út stb. Igen, mindannyian szabályt szegünk, de én akkoris kötöm az ebet a karóhoz, hogy irreálisak nagyon sok helyen a szabályozások. egy nagyonjó példa erre a negyedik kerületi óceánárok utca. 50-es korlátozás, ahol 70-el szoktak mostmár rendszeresen bemérni...

http://www.norc.hu/pano/SsgxdKYN/

"4 sáv", erdő jobbról-balról, jó hosszan. 50-el mész, olyan mintha állnál. Vajh itt mi indokolja az 50-et?

Robinson Elküldve: 2012-12-19 21:55 Társalgó

BarG írta:
Coyote írta: Na most már nem bírom magamban tartani: mostanában ritkán írok, mert annyira agyérpattintó témák jönnek fel...

Ilyen kommentek (némi demagógiával túlzok persze), hogy "arra jártam persze, gyorshajtottam, de HOGY LEHETNE MÉGIS MEGÚSZNI?" meg "közmunkával ki lehet váltani a 30ezret?" Tegnap meg a gagyigumi volt a téma R18-ra...

Egy pillanatra azt hittem, hogy valami kisebbségi fórumba csöppentem az Indexen, mindenki mindent "okosba" oldana meg.

Basszus, az ilyenek elgondolkoznak azon, hogy esetleg NEM 10 éves BMW-vel kellene villantani, hanem valami olcsóbbal vagy öregebbel? A Suzuki fórumon tuti tudnak tesco gazdaságos megoldást minden hasonló problémára, ott bizonyára arra is rájöttek már, hogy az esővíz kiváló kenőanyag ha gyakran cseréled, szilikon helyett érdemes takonnyal kenegetni a gumikédereket, és ha minden tankolás után belehugyozol a tankba, akkor azzal nyersz 5 km-t, mert a kocsi el tudja dolgozni azt a kevés szennyet, csak rosszabb hatásfokkal...


Na most belenyúlok néhány márkatárs lelkivilágába
98-2006 között akinek E46-ja volt, az egy elit prémiumautóval járt, 6 milka alatt ilyenbe nem lehetett beleülni. Ott még nem volt téma a Limlom gumi, meg hasonlók. Aztán múltak az évek és ma eljutottunk oda, hogy egy Szuzuki árának HARMADÁÉRT be lehet ülni egy E46-ba. Ez bizony néhány szinttel lejjebb lévő jövedelmi osztályban teszi lehetővé a bmw-zést. Ezzel aztán másfajta problémák köre jelenik meg a fórumon is. Megjelenik a hogyan tartsuk életben az autónkat befőttesgumival-szigszalaggal témakör is, még ha ez a "régieknek" nem is tetszik. De ezek a régiek idővel eltünedeznek, mert átnyergelnek/tek E60/E90 stb vonalakra, sőt jön majd az F10/F30 is. De mivel a problémahalmaz az öreg gépeknél van, az aktivitás is ezeknél lesz, F30-as témát még nem is láttam itt, és még egy darabig valószínüleg nem is fog előfordulni.


Alapjában véve igazatok van sajnos. De azért egy suzuki árának harmadáért? Igen, új suzuki.. de ezek 10 éves autók. Párhuzamot lehet állítani ilyen kontextusban? Nem. Akkor nézzünk meg egy 10 éves suzukit, és annak az árát

Akik a befőttesgumi hadjáratot űzik, azok abba a hibába estek bele, hogy nem gondolták végig, könnyen hozzá lehet jutni egy ilyen autóhoz, de aztán nem olyan könnyű fenntartani. Egy olajcsere annyiba kerül, mint a suzukin a full-szerviz vezérműszíj, olaj és fék cserével. Nagyon nem mindegy. És akkor még ott van, ha valami tönkre megy, az könnyen lehet annyi, mint egy komplett suzuki. Pl turbó, generátor, adagoló, kettőstömegű vagy porlasztó, abból már lehet venni egy használ suszkát. Egyenként.

Sokminden nem változott, csak a beugrás ára. A fenntartás ugyanolyan prémium kategória sajnos mint anno... (egy e90-et fenntartani olcsóbb mint egy e46-ot alkatrész szempontjából... /tudom, túlzok/)

Ahhoz a gondolathoz hozzá kell szokni, hogy lassan az e46 hülyegyerekversenyautó lesz az alacsony beugró miatt.

Robinson Elküldve: 2012-12-15 11:33 Hózokni

YELLOW írta: ez a hózokni inkább jeges útra való. a hólánc hóba. igazából ha az ember felkészült akar lenni, akkor mindenből kéne tartani magánál.
illetve ónos eső estén is jó lehet.
de sokra megy az ember ha vigyázik, mikor más belecsapódik...

szerk.: ráadásul ahogy figyelem ezt sem könnyebb feltenni, ami a videón meg látszik útszakas, ott nyárival is el lehetne menni


Sima hóban baromságnak tartom, jégen meg a szöges gumin kívül semmi nem véd meg.

Robinson Elküldve: 2012-12-15 11:27 Társalgó

Szia!

Az új regisztrálók egyáltalán nincsenek mostohán kezelve, amennyiben a játékszabályokat betartják. Durván hangzik, de ez minden közösség működési elve. Mind virtuális, mind pedig valós társaságokat tekintve igaz ez a mondás.
Ezen szabályok közé tartozik pl. az is, hogy új felhasználóként nem nyithatsz új témát. Valóban. Ez pusztán azért van így, mert újként még valószínüleg nem tudod, hogy az adott téma, amirő beszélni szeretnél, van-e már nyitva egy fórum vagy nincs. Rengeteg olyan téma van, ahova feldobhatod a kérdésedet, mert általánosan vannak a címek megfogalmazva. Ennek okán a lehetőség elvétele nem igaz.

Sajnos általános, hogy az újak (és sajnos régiek is néha) teljesen feleslegesen nyitottak új témákat, mert csak azért regisztráltak be, hogy feltegyék a kérdésüket, aztán soha többé nem láttuk őket. Ezek az egyedek (akik egyébként többségben voltak) nem használták a keresőt, nem vették a fáradtságot, hogy a játékszabályokat betartsák, elolvassák a korábbi hozzászólásokat, egyszerűbb volt rögtön új témát nyitni. Ennek az eredménye a teljes káosz lett, és az átláthatatlan fórum, amit mai napig nem sikerült sajnos normalizálni, és kiírtani a felesleges tartalmakat.

Amíg nem tanulod meg használni a keresőt, addig bizony ne is nyiss új témát, mert nem tudod, hogy van-e már olyan. Bizony, ez ilyen, és nem hiszem, hogy ennek az ellenkezőjét meg tudnád ideologizálni.

Az új hozzászólások rossz helyre történő küldése esetén a törlés egyértelműen van kommunikálva, elmagyarázza a felhívás a fórum lényegét, és hogy mire figyelj, véleményem szerint ez nemhogy kirekesztő, de inkább segítőkész, és mindenkinek a javára válik:



Azt vajon észrevetted-e, hogy van Gyakran Ismételt Kérdések, Fórum szabályzat és Oldallal kapcsolatos kérdések témacsoport?
És igen, ez utóbbiban ha egy pici időt szánsz rá, vagy a válaszodat találod meg, vagy egy olyan témát, ahova a kérdésedet írhatod azzal kapcsolatban, hogyan is használd az oldalt.

Nemhogy megvonnánk az esélyedet, inkábbis rengeteg lehetőséget biztosítunk.
Milyen közösségi oldal ez? Ahol alkalmazkodni kell a többiekhez annak érdekében, hogy egy olyan oldalt élvezhessünk mindannyian, ahol meg lehet találni a kérdéseidre a választ. (És ahol nemmellesleg kötzekedéssel kezdtél )

zolikae36 írta: Üdv.
Regisztráltam ere az oldalra mert én is bmw tulaj vagyok .Gondoltam igy tapasztalatokat szerezhetek esetleg tanácsokat kérhetek az autommal kapcsolatba.
De szomoruan tapasztalom hogy bár ez egy nyitott oldal mégis mostohán kezelik az uj embereket.
Pl.:szeretem volna segitséget tanácsot kérni forumon de mint friss regisztrált ez lehetetlen .De találkoztam még néhány durva leoltásal más hozám hasonlo kezdö ellen.Miért gondolja azt mindenki hogy minden egyes ember ugy születik hogy pontosan tudja mit hova cimezen irjon?Esélyt nem kap a kezdö semihez.
Akor ez milyen közöségi oldal tulajdon képpen??






Robinson Elküldve: 2012-12-09 23:18 Társalgó

Na jó...
Nem, nem összeesküvés elméletről van szó, hogy eltereljék a valódi okról a figyelmet, de ezt is csak Ti tudjátok kiolvasni a soraimból

Amit írtam, az ezt jelenti: Ennek az egész stratos dolognak sokkal komolyabb kísérleti értéke volt, mint amit valójában az embereknek eladtak a Felix-en keresztül, ez pedig a ballon magassági rekordja.

A videó amit linkeltem, azon egyszerű tényt magyarázza el, hogy mint a folyadék esetén, gáznál is igaz, hogy kiszorított folyadék/gáz mennyisége lényeges a súly stb. változása szempontjából. Jelen esetben a lényegi rész a levegő ritkulása, ami megnehezíti a ballon "gázkiszorítási" lehetőségeit. Nyilvánvaló, minél ritkább a gáz (levegő) jelenléte, annál kevesebbet lehet kiszorítani.

Persze Felix is rekordot döntött, de az legalább annyira volt tudományos ebben a projektben, mint a 24 órás hulahoppkarikázás. (Persze kinek mi a fontosabb, Öveges professzor versus X-Factor)

http://en.wikipedia.org/wiki/R...s#Analysis

(anubisz, ez nem Felix projektje volt, hanem a Red Bull-é, ergo neki vajmi keveset kellett gyűjtögetnie )

Robinson Elküldve: 2012-12-09 18:15 Társalgó

anubisz írta:
Robinson írta:
anubisz írta: Hát azért ezt megnézném hányan csinálnák utána, mikor el is ájult,egy rövid időre zuhanás közben, a pörgésből is alig tudta kivenni magát, és 1100 Km/h zuhant mikor el kezdett pörögni. Lehet hallani ahogy veszi a levegőt, szinte majdnem megfullad. Arról nem is beszélve, hogy 2 lábra érkezni, egy botlás nélkül, az nem semmi, ez után.
Amúgy az előző csúcstartó ott ült az irányítóközpontba az a nagydarab szemüveges. Azért nyitott előbb ernyőt, hogy a szabadesés csúcs megmaradjon neki.
Egy mezei ernyős simán belepusztult volna.
Ilyen a világ, az Everestet is miért másszák meg, a 10% a hegyen hal meg, és le se tudják hozni, ott marad megkeményedve, vagy ezer évig, a többiek meg kerülgetik.


Látom lejött a lényeg Amúgy ájultan zuhanni szkafanderben ami megvédi mindentől, és még az ernyőnyitás is bele van programozva bárki tud. Kapaszkodj meg, még én is.

Felküldeni egy léggömböt ilyen magasságba viszont már fizikai kísérlet: http://videosmart.hu/video/cso...olegballon


Ezt most kicsit, túl dolgoztad -50 fok 0 légnyomás, nó oxigén. 200 nál raktad már ki a kezed kocsiból? gondolhatod 1200 nál, még ha a gyorsulás az elején szinte nulla levegőbe történt, de gy perc alatt már volt sűrű légkör, és ott is 900 repült, ami simán lehámozza a ruhát az emberről. Elenged egy varrás, lefagy az oxigén reduktor,stb.. ez elődök közt akik alacsonyabbról ugrottak épp hogy túlélték, volt akinek szivárgott a szerelés, olyanra duzzadt a keze mint egy lufi. 0 légnyomáson nem kell mondanom mi történik ha nem szigetel a ruha, nem véletlen használnak szinte űrruhát.
Ha meg ennyi pénzt ölnek bele millió dollárokat, csak tegyék már be a tv be, már a szponzorok miatt. Egy x faktoros díszbuzi aki elénekli a bocibocit már sztár lesz, és letérdelnek előtte. Itt lenyomta a tévé és kész, én élőbe néztem a tv ben. Nem volt semmi. Egy ilyen légkörbe lépés óriási terhelés. Mindjárt felteszek egy videót mikor az űrsikló gyorsítók visszatérnek, érdemes hallgatni hogy sír , morajlik a fém, pedig az nem repül hangsebességgel.


Ó istenem, feladom...
Anubisz: Igen, ebben az egészben az volt a lényeg, hogy mekkora király a Félix!

Robinson Elküldve: 2012-12-09 17:41 Társalgó

anubisz írta: Hát azért ezt megnézném hányan csinálnák utána, mikor el is ájult,egy rövid időre zuhanás közben, a pörgésből is alig tudta kivenni magát, és 1100 Km/h zuhant mikor el kezdett pörögni. Lehet hallani ahogy veszi a levegőt, szinte majdnem megfullad. Arról nem is beszélve, hogy 2 lábra érkezni, egy botlás nélkül, az nem semmi, ez után.
Amúgy az előző csúcstartó ott ült az irányítóközpontba az a nagydarab szemüveges. Azért nyitott előbb ernyőt, hogy a szabadesés csúcs megmaradjon neki.
Egy mezei ernyős simán belepusztult volna.
Ilyen a világ, az Everestet is miért másszák meg, a 10% a hegyen hal meg, és le se tudják hozni, ott marad megkeményedve, vagy ezer évig, a többiek meg kerülgetik.


Látom lejött a lényeg Amúgy ájultan zuhanni szkafanderben ami megvédi mindentől, és még az ernyőnyitás is bele van programozva bárki tud. Kapaszkodj meg, még én is.

Felküldeni egy léggömböt ilyen magasságba viszont már fizikai kísérlet: http://videosmart.hu/video/cso...olegballon

Robinson Elküldve: 2012-12-09 13:17 Társalgó

YELLOW írta:
Robinson írta:
Robinson írta:
anubisz írta: Ezek a nagy dolgok, hangsebességgel repülni.


Ja, csak az nem jött le a népnek, hogy ebben az egészben nem a Félix Báb-nak az ugrása volt a nagy dolog
Tényleg, egyébként miért is tartják nagy dolognak, hogy leugrott? Miért volt mindenki oda meg vissza emiatt?

Az igazi ok, amiért felküldték ezt a kirakatbábút, az meg nem elég érdekes az embereknek ahhoz, hogy ekkora show-t csináljanak belőle, ezért kellett ez a melléktermés, a fizika túl unalmas és kinemszarjale. Értem én


Aki megírja a helyes választ, hogy mi is volt valójában a lényegi része ennek a kísérletnek, kap egy piros pontot és egy "gondolkodó ember" kitüntetést


semmi inkább nem írok semmit



Nem is értettem ezt a nacionalista hozzászólást

Robinson Elküldve: 2012-12-09 13:03 Társalgó

Robinson írta:
anubisz írta: Ezek a nagy dolgok, hangsebességgel repülni.


Ja, csak az nem jött le a népnek, hogy ebben az egészben nem a Félix Báb-nak az ugrása volt a nagy dolog
Tényleg, egyébként miért is tartják nagy dolognak, hogy leugrott? Miért volt mindenki oda meg vissza emiatt?

Az igazi ok, amiért felküldték ezt a kirakatbábút, az meg nem elég érdekes az embereknek ahhoz, hogy ekkora show-t csináljanak belőle, ezért kellett ez a melléktermés, a fizika túl unalmas és kinemszarjale. Értem én


Aki megírja a helyes választ, hogy mi is volt valójában a lényegi része ennek a kísérletnek, kap egy piros pontot és egy "gondolkodó ember" kitüntetést

Robinson Elküldve: 2012-12-09 12:59 Társalgó

anubisz írta: Ezek a nagy dolgok, hangsebességgel repülni.


Ja, csak az nem jött le a népnek, hogy ebben az egészben nem a Félix Báb-nak az ugrása volt a nagy dolog
Tényleg, egyébként miért is tartják nagy dolognak, hogy leugrott? Miért volt mindenki oda meg vissza emiatt?

Az igazi ok, amiért felküldték ezt a kirakatbábút, az meg nem elég érdekes az embereknek ahhoz, hogy ekkora show-t csináljanak belőle, ezért kellett ez a melléktermés, a fizika túl unalmas és kinemszarjale. Értem én

Robinson Elküldve: 2012-11-18 22:28 Tud valaki egy jó BMW szerelõt?

Tano írta:
reveszt írta: Sziasztok!

Nyíregyházán vagy környékén egy jó BMW szakembert tud valaki ajánlani jah és persze elérési lehetőséggel..( tel.szám )

Köszi előre is


Szia!

Szerencsés vagy közel laksz egy jó szerelőhöz. Miki a te embered. Telszámot én most nem tudok írni, mert nincs nálam az otthoni telóm, de valaki fog tudni, vagy privátban felveszed vele a kapcsolatot.
Üdv!


Nem, nincs! Egyse! Ahogy szerviz-értékelések menüpont sincs.

Robinson Elküldve: 2012-11-17 10:59 Extra gyors találkozó!

veszkoo85 írta:
xlzx írta: Ez jó volt nagyon


Az biztos!!!!!!!!!!


Aha, szóval Te voltál az új arc Tetszetős az AC emblémád

Robinson Elküldve: 2012-11-16 11:44 Társalgó

Itt van egy nagyon jó videó, érdemes megnézni! Csak nektek csak most csak itt. Ne hagyd ki!

Robinson Elküldve: 2012-11-16 10:00 Centrálzár vezérlő, grundmodul

YELLOW írta: ha az itt leírtakat nézem, akkor zárszerkezet. de mivel ez a legdrágább megoldás, ha cserélni kell...


Nekem Miki mondta, hogy relé cseréje megoldja, és az elég erős érv
piramisépítés STOP!

Robinson Elküldve: 2012-11-15 18:27 Centrálzár vezérlő, grundmodul

ute107 írta:
PG_Junior írta: Sziasztok!

Nekem is ajtónyitási problémám van. Tudja valaki, hogy 2 db relé honnan szerezhető be a legolcsóbban? hil, esetleg a leírást nekem is eltudnád küldeni?

Köszönöm!


Hil nagyszerű műve megtalálható a Csináld magad témában, felül katt a Cikkekre.
Ha Hil-féle javítással kezded, akkor nem kell relé.


Szerintem nem az lesz a problémája, hanem az ami nekem is.
Zárni lehet a kocsit de nyitni nem (kulccsal nem tudom, mert nekem a záram ki van véve, csak távirányítóval tudok nyitni-zárni. Illetve most nyitni nem. Azaz nem mindig...
Nekem is azt mondták, hogy két relét kell cserélni a GM-ben. Egyre többször tapasztalom a dolgot, szóval egyre inkább sürgetővév válik nekem is
Szóval villog a kocsi meg minden, de nem nyílik. Hallani, hogy erőlködik is, de nem nyit.