Ez egy archivált weboldal! bővebben
Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2008-04-18 18:37 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

peetie írta: És ez a gyári xenonos, projectoros lámpa?

Egyébként oda van írva, hogy pár-ra vonatkozik az ár


Ez nem gyári, hanem FK Automotive gyártmány.
És ez csak magát a lámpatestet tartalmazza, a xenon cuccait (trafó, égõ stb.) még ehhez meg kell venni. Arra is figyelni kell, hogy nem biztos hogy mindegyik motorosan állítható pl.
A benne lévõ AE milyen? Gondolom ledes.

Tano Elküldve: 2008-04-15 20:39 Fûtés - Klíma

Amikor én csekkoltattam meg utántöltettem a klímámnak akkor a szaki úgy nézte meg hogy mennyire jó hogy a legkissebb hõfokra állította és egy hõmérõvel megnézte milyen hideget fúj. Kb 6-7 fokot mutatott.
A használatnál az elején én külsõ levegõbõl szivatom, mert akkor az még hûvösebb mint ha az autó belsõ levegõjét kellene lehûtenie. Így könnyebb a klímának is. Miután lehûlt a beltér, akkor már többnyire belsõ keringetést használok, de idõnként kisszellõztetek Így talán elérem, hogy kevesebbet terheli a motort is.

Tano Elküldve: 2008-04-14 14:15 Olajcsere_

Ha korábban cserélsz a BC akkor is ugyanannyit fog kiírni. Újraszámolni csak a resetelés után fog. Mivel nem érzékeli hogy mikor engedted le és töltötted bele az újat
Én nem vezetem a szervízkönyvet, nem akarom eladni még sok évig ezt a masinát, és már használtan vettem eleve. Sokra nem mennék vele.
Többet érsz ha a javítás meg alkatrészszámlákat megõrzöd.

Tano Elküldve: 2008-04-10 20:31 Olajcsere_

Az autó alján hátrább a váltó alatt lévõ mûanyag borítólemezt kell csak levenni. Néhány gyorszáras csavar fogja.

Tano Elküldve: 2008-04-08 19:23 Féktárcsa és fékbetét

Tib írta: Ez engem is érdekelne, mert mostanába parkolás után /kézifék kienged/ szaggatott surlódást lehet hallani egy jó ideig. Mi lehet ez?
Talán a rugók nem húznak vissza rendesen?

Ja, és hol vannak a kézifék-polfák?


Az elõfordulhat hogy egy kicsit berozsdásodott és azért nem húz vissza rendesen. Valaki úgy is járt már itt a fórumon, hogy mosás után behúzva hagyta, és legközelebb nem tudott elindulni úgy beragadt.

Helyileg pedig a hátsó féktárcsák középsõ nagyobb részének a belsején találhatóak. Gyakorlatilag egy kis dobfék.

Tano Elküldve: 2008-04-04 19:49 Olajcsere_

Azok a bizonyos matricák a váltó oldalára vannak felragasztva, arra van ráírva az olaj típusa. Menetirány szerint a jobb oldalon, ahol a betöltõcsavar is van.
Általában MTF-LT1 vagy LT2 kell bele. 1,5 liter.

Tano Elküldve: 2008-04-04 19:45 Csomagtartó nyitás

Szedd le azt a mûanyag elemet, amiben a gomb van. Alulról fogja 4 csavar. Utána kihúzod, majd a csatlakozót amit találsz tisztogasd meg, lehet hogy kontakthibás. Nálam is volt már ilyen.
A rendszámtábla világításod ég? Ha nem, akkor lehet hogy szakadásod is van valahol. 3 vezeték lesz ott, 1 test, egy a csomagtérnyitó kapcsolójáé és egy a világításé.

Tano Elküldve: 2008-04-02 20:23 M-frontspoiler - Szárny?

Köszi Tiba a tippet, de inkább maradok az eredeti elképzelésemnél. Ez tényleg hasonlít egy kicsit elsõ látásra, de ha jobban megnézzük elég gagyinak tûnik fõleg ennyi pesóért. Nem tudom milyen fröccsöntött lehet ennyiért, talán még egy szúnyog becsapódását sem viseli el.
Azért köszi még1szer. Majd ha meglesz a lóvé a gyárira, akkor felaplikálom.

Tano Elküldve: 2008-04-02 05:27 Kippuffógó rezgéscsillapító?

Nekem is volt már cserélve, másodszor. Amikor megvettem a vasat, akkor már nem a gyári volt rajta, így az megadta magát. Ugyanis nem elég erõset raktak rá amikor lecserélték a gyárit, így az már nálam megadta magát. Arra figyelj, hogy legalább 3 rétegû legyen amit belerakatsz, mert a dízelnek erõsebb a rezgése, kell neki az erõsebb csillapító.
A hegesztéshez nekem sem szerelték le az egész rendszert.

Tano Elküldve: 2008-04-02 05:23 Turbo

Nem vagyok egy szaki, de józan paraszti eszemmel gondolkodva én nem látok összefüggést a két meghibásod között. A szivattyú meg a turbó teljesen elszeparáltak, mûködés szempontjából sincs közvetlen kapcsolat közöttük. Valszeg ennyit bírt, és most adta meg magát.
A hûtési ciklusokat be szoktad tartani?

Tano Elküldve: 2008-03-31 12:54 kormány

Ez jó a "srác bõre" Legközelebb másik testrészérõl kérjetek

Tano Elküldve: 2008-03-27 05:33 Belsõ díszcsík

Már korábban írtunk errõl ebben a topicban, és nyugodtan nekiállhatsz.
Én annyit javasolnák, hogy a cavarhúzó+rongy kombináció helyett inkább mûanyagot vagy fát használj. Akár csinálhatsz is valami ék szerûséget. Én pl konyhai lapos fa keverõanálból készítettem.

A váltónál levõ konzolt 2 csavar fogja a váltózsák alatt. Csak ki kell pattintani a zsákot. A többi díszcsíkot is patent fogja. Az ajtón lévõket az ajtók hátsó felétõl kezdve szedd le, a mûszerfalon lévõt pedig a kesztyûtartónál levõnél kezdd!
Üdv!

Tano Elküldve: 2008-03-25 11:05 Hifi beszerelése e46-ba

Hali!

Van néhány kép a galériában, pár embernek van ilyen a masinájában.
Gyors kereés és már találtam is:

http://www.bmwe46.hu/modules.p...fullsize=1

Az antenna kérdést passzolom

Üdv!

Tano Elküldve: 2008-03-15 15:18 BMW Sauber F1

Nem szeretnék elõre inni a medve bõrére, de remélem holnap örülhetünk.
Bíztató kezdet után csak még jobb folytatás jöjjön! Egész évben!

Go BMW!!!!

Tano Elküldve: 2008-02-28 07:05 Kézifék kar

Anno amikor kicseréltem, akkor levágtam a bilincset, és a másikra egy sima kábelkötegelõvel raktam vissza a takarót. De várjunk csak Talán a gyári eredetit nem is fogja csavar, csak simán le kell húzni? Már nem emléxem pontosan, mert az új az csavaros, de ha a gyárin nincs csavar, akkor csak le kell húzni.