adams22 írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
Sziasztok!
Tanácsra lenne szükségem. Hidegindításnál, beindítás után néhány másodperccel (amikor már nem megy a szekunder levegő puma)az motor elkezd "traktorozni" és a fordulatszámmérő kb. 700 - 1100 között jár fel alá, van amikor majdnem le is áll a motor és nagyon himbál az egész kasztni. Check lámpa először villog (ütemesen) azután folyamatosan égve marad. Mintha egy henger nem menne. Be is írja hibára: "2-es hengernél gyújtáskimaradás. A gyertyák most újak (Bosch FGR7DQP). Ha kicsi melegedik akkor ez a jelenség nincs, illetve van amikor újra indítom és minden jó.
Továbbá meleg motornál ha nagy gázt adok be remeg az egész autó és megtorpan, majd kis idő múlva újra húz. Mintha sz*rakodna az üzemanyagpumpa, de nem tudom. Alapjáraton mért nyomás az injektornál 3,7 bar. Menet közben még nem sikerült mérnem pedig a megtorpanásnál jó lenne megmérni mennyit esik terhelésnél.
Köszönöm a válaszokat előre is! 
trafó lesz. cseréld meg a kettest a hármassal, és nézd meg átviszi e a hibát. átfogja.
én Beru trafót javaslok és jobb ha cseréled mind a 4-et.
egyébként nekem akkor adta meg végleg magát, amikor új NGK gyertyák kerültek bele, majd 150km múlva kampó. előtte 2x csinálta hidegindításnál, de több hónap különbséggel.
Én is gondoltam trafóra még a gyári bosch-os van benne. Tegnap meg is cseréltem őket csak ugye meg akartam várni amíg teljesen lehűl a motor és úgy beindítani. Ezért ez ma délután fog kiderülni csak.
Az életszerű, hogy rossz trafó miatt a befecskendezési idő is megnyúlik alapjáraton? Mert van amikor 0-hoz közelít úgy tudom az a jó és van amikor fel megy 5-8-ra is.
Köszönöm!
Megcserélés után is továbbra is a 2-es hengerre hozza a gyújtáskimaradást. + annyi hogy mellé még a 4-esre is. Tehát nem vándorol tovább. Valami más ötlet még esetleg ?
lehet rossz a gyertya. én csak NGK-ban bízom.
pont neked mondom, de én a bosch dolgokban nem annyira bízok, ha nem muszáj, és van alternatíva, akkor bármi más.
jó csinálta már gyertya csere előtt is. a gyújtásvezérléssel nem nagyon szokott gond lenni.
trafó jól rá lett dugva a kettes gyertyára is? mert képes lepattani róla. nekem is le volt, én azt hittem a szakival együtt, hogy a gyertyát kilőtte a henger.
vagy a trafóra menő csatlakozókat mozgasd át.
a kérdés, hogy a ketets trafót a hármassal cserélted meg? vagy a négyessel? mert a kettes lehet azért lett szar, mert a gyertya azt is kinyírta.