YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2018-02-24 14:07 fényezés

Cafeesiska írta: Hello.
Kérdésem a következő lenne külföldi okmányos autónál Magyarországi átírás elött érdemes atfujni más szinre az autot vagy utána.
Iletve milyen papirok szükségesek hozzá.


ha lopott, akkor előtte
ha más színnel akarod honosítani, mint ami a kinti papírokon szerepel, az roppant gyanús lesz.
szerintem olyan színnel hozd be, amivel kint megveszed.
de a legegyszerűbb ha bemész egy okmányirodába és megkérdezed.

YELLOW Elküldve: 2018-02-24 14:05 Műszerfal kijelzés

digitalboy74 írta: A segítségeteket szeretném kérni, egy régóta húzódó valószínűleg valami elektromos problémában, hátha valaki találkozott már ilyennel.
A dolog nehézsége hogy ritkán jön elő és persze sosem akkor amikor szervizben van. Tegnap mentem vele majdnem egy órát a városban és tökéletes volt, aztán kiértem a nullásra felgyorsultam 110-re és el is kezdte.
Az Autóm egy 2002-es E46-os 2000-es benzines.
Csináltam egy videót is a problémáról amit linkelek is!

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

SZóval jeleneleg az autó tökéletesen hiba nélkül működik kb. 20km-ig, aztán elkezdi ezt csinálni! Amikor elkezdi akkor ha kirakom üresbe és elveszem a gázt akkor alapjáraton megy, de amint felmegy a fordulatszám 2000 fölé elkezdi az ugrálást megint.
Kicserélték nekem a generátort, mert hogy mintha valami áram ingadozás okozná, de nem segített rajta sajnos.
Az computer igazábol nem ír semmi kézzel foghatót.

Itt elég sok tapasztalt bmw-s van, hátha tud valaki segíteni!
Előre is köszönöm!


kérdés mivel lett hibakód olvasva? nem mindegy. mezei vackokkal sokra nem mész.
ha jól hallom közben megy az autó? kicsit tompa nekem a hang, a motor járása is ugrál amikor csinálja?
én főtengely jeladóra és motorvezérlőre gyanakodnék.
minden fokozatban csinálja? csak ennél a fordulatnál?

YELLOW Elküldve: 2018-02-24 14:01 Izzítás vezérlõ

oldwarrior írta: Sziasztok
szeretnék segítséget kérni tőletek a következőhöz
E91 320d touring automata
Kb 2 és fél éve használom, 50-60 ezer km-t tettem meg vele.
Az utóbbi 3 hónapban garázsban állt,
Havonta 1x mentem vele 20-30 km-t hogy járassam a téli hónapokban
Olajcserén nemrég volt,eddig csak a shellnél tankoltam, kevesebb mint fél éve új osztrák akksit kapott
Eddig elsőre indult mindig, nagy hidegekben kicsit tovább köszörült,
Viszont legutobb meg se nyikkant, és mintha megbolondult volna az autó elektronikája. Hullámzóan elkezdte fujni a levegőt, minden lehető lámpa kigyulladt a műszerfalon, perec, abs, stb...
Eddig még 1x sem csinált ilyet
2 hónapja volt műszakin, eddig megbízható autónak tartottam.
Betoltam a kulcsot(ezzel ráadtam a gyujtást, pedál benyomva , start stop gomb megnyomva erre felugrik a csomagtartó résznél a retesz...
miután kivettem a kulcsot a ventillátor ugyanugy fújt tovább hullámzóan.
Mi lehet a probléma forrása?
Előre is köszönöm a válaszokat
Üdv!


ventilátor előtét ellenállás (süni) kuka. az álláskor is valószínű beindult a venti leszívta az akksit. ha próbál tekerni, de kattog, villog a műszerfal, és valószínű az első lámpa is, az gyenge akksira utal. fel kell tölteni. de a rossz süni miatt bárikor beindulhat a venti, és leszívja. csak úgy mondom, hogy kb 20-30 perce venti járás leszívja úgy az akksit, hogy utána nem fog beindulni az autó.

YELLOW Elküldve: 2018-02-24 06:40 Mi lehet a baj?

lakacsama írta: Sziasztok!
Időnként, főleg alacsony fordulatszámon három hengereik a 116i, de magason is elő-elő fordul, annyi a szerencse(?), hogy az út maximum 20%ában csinálja.. Rákötöttük hibakót olvasóra, a 2E33 kódot dobta ki, ami az injektorra utalt, majd tettünk a tankba spurit bőven, kb 100km-en keresztül nem jött vissza a motor check engine kód, és nem is 3 hengerezett, azonban ma újból elkezdte. Esetleg ötletek, hogy az injektor tisztítón kívül mit lehetne megnézni, kipróbálni? Lehet máshol is gond az injektoron kívül a hibakód olvasó ellenére?
Egyéb ötletek, tapasztalatok?
Köszönöm!



N43B16 motorkód? akkor injektor csere lesz ebből. ha csak nem a koksz van a szelepekhez beragadva.

YELLOW Elküldve: 2018-02-21 22:02 Mi lehet a baj?

adams22 írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Tanácsra lenne szükségem. Hidegindításnál, beindítás után néhány másodperccel (amikor már nem megy a szekunder levegő puma)az motor elkezd "traktorozni" és a fordulatszámmérő kb. 700 - 1100 között jár fel alá, van amikor majdnem le is áll a motor és nagyon himbál az egész kasztni. Check lámpa először villog (ütemesen) azután folyamatosan égve marad. Mintha egy henger nem menne. Be is írja hibára: "2-es hengernél gyújtáskimaradás. A gyertyák most újak (Bosch FGR7DQP). Ha kicsi melegedik akkor ez a jelenség nincs, illetve van amikor újra indítom és minden jó.
Továbbá meleg motornál ha nagy gázt adok be remeg az egész autó és megtorpan, majd kis idő múlva újra húz. Mintha sz*rakodna az üzemanyagpumpa, de nem tudom. Alapjáraton mért nyomás az injektornál 3,7 bar. Menet közben még nem sikerült mérnem pedig a megtorpanásnál jó lenne megmérni mennyit esik terhelésnél.

Köszönöm a válaszokat előre is!


trafó lesz. cseréld meg a kettest a hármassal, és nézd meg átviszi e a hibát. átfogja.
én Beru trafót javaslok és jobb ha cseréled mind a 4-et.
egyébként nekem akkor adta meg végleg magát, amikor új NGK gyertyák kerültek bele, majd 150km múlva kampó. előtte 2x csinálta hidegindításnál, de több hónap különbséggel.


Én is gondoltam trafóra még a gyári bosch-os van benne. Tegnap meg is cseréltem őket csak ugye meg akartam várni amíg teljesen lehűl a motor és úgy beindítani. Ezért ez ma délután fog kiderülni csak.
Az életszerű, hogy rossz trafó miatt a befecskendezési idő is megnyúlik alapjáraton? Mert van amikor 0-hoz közelít úgy tudom az a jó és van amikor fel megy 5-8-ra is.

Köszönöm!


Megcserélés után is továbbra is a 2-es hengerre hozza a gyújtáskimaradást. + annyi hogy mellé még a 4-esre is. Tehát nem vándorol tovább. Valami más ötlet még esetleg ?


lehet rossz a gyertya. én csak NGK-ban bízom.
pont neked mondom, de én a bosch dolgokban nem annyira bízok, ha nem muszáj, és van alternatíva, akkor bármi más.
jó csinálta már gyertya csere előtt is. a gyújtásvezérléssel nem nagyon szokott gond lenni.
trafó jól rá lett dugva a kettes gyertyára is? mert képes lepattani róla. nekem is le volt, én azt hittem a szakival együtt, hogy a gyertyát kilőtte a henger.
vagy a trafóra menő csatlakozókat mozgasd át.
a kérdés, hogy a ketets trafót a hármassal cserélted meg? vagy a négyessel? mert a kettes lehet azért lett szar, mert a gyertya azt is kinyírta.

YELLOW Elküldve: 2018-02-20 22:20 Mi lehet a baj?

adams22 írta: Sziasztok!

Tanácsra lenne szükségem. Hidegindításnál, beindítás után néhány másodperccel (amikor már nem megy a szekunder levegő puma)az motor elkezd "traktorozni" és a fordulatszámmérő kb. 700 - 1100 között jár fel alá, van amikor majdnem le is áll a motor és nagyon himbál az egész kasztni. Check lámpa először villog (ütemesen) azután folyamatosan égve marad. Mintha egy henger nem menne. Be is írja hibára: "2-es hengernél gyújtáskimaradás. A gyertyák most újak (Bosch FGR7DQP). Ha kicsi melegedik akkor ez a jelenség nincs, illetve van amikor újra indítom és minden jó.
Továbbá meleg motornál ha nagy gázt adok be remeg az egész autó és megtorpan, majd kis idő múlva újra húz. Mintha sz*rakodna az üzemanyagpumpa, de nem tudom. Alapjáraton mért nyomás az injektornál 3,7 bar. Menet közben még nem sikerült mérnem pedig a megtorpanásnál jó lenne megmérni mennyit esik terhelésnél.

Köszönöm a válaszokat előre is!


trafó lesz. cseréld meg a kettest a hármassal, és nézd meg átviszi e a hibát. átfogja.
én Beru trafót javaslok és jobb ha cseréled mind a 4-et.
egyébként nekem akkor adta meg végleg magát, amikor új NGK gyertyák kerültek bele, majd 150km múlva kampó. előtte 2x csinálta hidegindításnál, de több hónap különbséggel.

YELLOW Elküldve: 2018-02-19 19:47 Mi lehet a baj?

TomyMU írta:
YELLOW írta:
TomyMU írta: Sziasztok! Van egy kis problémám, mikor ráadom a gyújtást a gépre, ilyen nyikorgó, vagy nem is tudom, búgó hang hallatszik alólam, és általában csak hidegen csinálja, és kb 2-3mp. Volt már valakinek ilyen? Üzemanyag szivattyú haldokolhat?


alattad nincs szivattyú.
vagy a klímavezérlőpanelből a picike venti hangja, vagy ha gyújtásra kapcsol a panel és a nagy venti, az is nyekereghet. vagy a klímaboxban a csappantyúk.
szivattyú a hátsó ülés alatt van.
a motortérben vannak még hasonló hangok, amit éppen hallhatsz lentről a váltó felől, főleg ha olyan garázsban állsz.


A link neve

Itt a videó, és 13mp után hallani hogy nyöszörög. Most már menet közben is hallom.


neked nem problémád van, hanem egy chewbacca-kád
hát fogalmam sincs, ilyet csak akkor hallok, ha a csomiajtót nyitom/zárom.
de most beindítottad és rögtön leállítottad, amikor a hangot adja?

YELLOW Elküldve: 2018-02-19 14:31 Csak egy Vélemény.Hibakeresés,megoldás.

Asi írta:
Moonline84 írta: Sziasztok!Vettem egy 99-es e46-os 1.9-es 316i-t!az lenne a kérésem, hogy segítsetek abba az összes alkatrészlistába ami a tempomathoz kell,a kormányon kívül,mert azt már vettem!Köszönöm a segítséget!Fényképeknek főként örülnék!


https://www.youtube.com/watch?v=4ZD9qNNCS9U

Talán ez segít,elvileg nem túl bonyolult ...Kicsit kell a németet érteni


csak neki kell egy dupla bowdenes tempomat egység a szívótorokhoz, mert ez a motor nem elektromos gázpedálos.

YELLOW Elküldve: 2018-02-19 14:29 Mi lehet a baj?

Asi írta: Sziasztok ! Van egy E46 2001 330 Ci-m A hátsó híd bal felől olyan rázást érzek mintha tojás lenne a kerék(a kerék teljesen jó..gumi is) a sebesség függvényében ez egyre erősebb a rázkódás,150 felett meg olyan már az autó mintha nem is lenne az úton,mintha már nem lenne tapadás,és igaziból folyamatosan korrigálni kell hogy egyenesen menjen,kanyarban instabil,de csak jobb kanyarban,legéscsillapító jó,én a féltengelyre gyanakszom...
Van valakinek valami ötlete hogy mi lehet a probléma ??
Köszi előre is !


nem nagyobb középméretű a felnid? és nem fekszik fel a tehermentesítőre. pontosan milyen felnik? gyári E46?
a másik a lengőkarok lehetnek inkább, ahol a házsó kerék előtt becsatlakoznak a kaszniba. ott a szilent. vagy lehet az egész futóműtartó ki van szakadva, ami típushiba dízeleknél, és nagy motoros benyásoknál.

YELLOW Elküldve: 2018-02-17 19:54 Reggel nehezen indul...

John írta:
anubisz írta:
Szabi46 írta: Igaz nekem benzines, de az első indításnál hideg motorral nekem csak kis gázra indul, különben ha alapjáraton gáz nélkül akarok indítani akkor elindul elkezd akadozni, mintha nem kapna anyagot majd leáll.
Ha nyomok 1 kis gázt induláskor akkor elindul, de csak a beindulás pillanatáig nyomom a gázpedált.
Valaki járt már így?


Igen, én. Nekem az AC volt a hibás. Szerintem neked is az lesz. Pont ugyan ezt csinálta, melegen meg semmi. Visszaejti az üzemanyagot, és reggelre nem marad a rendszerbe, azért nem indul pöccre. Tegyetek rá üzemanyag nyomás mérőt, és nézzétek meg menyi a nyomás, 3Bár kel lenni, utána állítsd le a kocsit, és hagyd rajta a műszert. Nekem 3 óra alatt ejtett 1,5 Bárt. Ilyet nem csinálhat. Meg kell tartani a nyomást. Gondolhatod reggelre mi marad a vezetékbe. AC csere után pöccre indul -10 ben is, gázadás nélkül.

Szinte biztos, hogy neked is az lesz. De azért mérjetek rá, mert ki tudja, nehogy mégsem,aztán én leszek a hibás.De mindjárt rakok videót a privátodba, nézd majd meg a tied is ezt csinálja e.

Szabi46 Szia,így utólag mi volt a megoldás?


nem hiszem, hogy lesz válasz. meglepődnék.
max, ha írsz neki privátban talán kap e-mail értesítést...

YELLOW Elküldve: 2018-02-15 18:36 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Adriano98 írta:
sosa91 írta: Sziasztok!

Adott egy E91 Business mavigácio. Volt egy műszerfal kiszerelés és azóta a következőt produkálja; a navigáció elindul, minden ugy mukodik mintha tökéletes lenne, de hiába vagyok Magyar földön, valahol németbe rakja a kis nyilat és onnan nem tágít...ha állok, ha megyek akkor is ott van...
valakinek ötlet, hogy mi lehet a baj?


Szia! Én arra tippelek, hogy talán az antenna nincs rendesen csatlakoztatva és így nem érzékeli az autó helyzetét.


jaja, mindenképp ebbe az irányba kell elmenni, nem találja a pozíciót.
jobb esetben csak rosszul lett összedugva, vagyis nem lett összedugva a GPS antenna kábele. rosszabb esetben a vezérlője szállt el. de inkább az első, mivel bolygatva volt a műszerfal.

YELLOW Elküldve: 2018-02-14 09:56 xenon próbléma.

horzsat írta: Sziasztok!
E53 X5 2004-es xenon fényereje gyengének látszik.
Az "izzók" pár hónapja lettek cserélve, mivel kiégtek.
A lámpatest külső borítása matt, polírozást fogok kérni, mert csúnya.
Kérdésem az volna, hogy a polírozás segít-e a fényerőn, avagy a vetítő lencse is homályos lehet? Ezek az eredeti, 14 éves lámpatestek. Tudom, hogy a sima halogén testeknél is mattul a foncsor, előállhat ilyen öregedés a xenon lámpatesteknél is?
Érdemes polírozásra pénzt költeni, avagy új lámpatest hoz csak megoldást?
Ugyanitt kérdés, hogy a bal oldali ködlámpa belső párásodása sztenderd zűrzavar? A jobb oldali tiszt, a bal meg tele van vízpöttyökkel. A használat kiszárítja, de pár nap múlva megjelenik. Be tudok itt avatkozni?
Harmadik kérdés, hogy a gyári angyalszemek 10W-os izzói helyett tudtok-e nagyobb teljesítményű izzóról? LED-re átszerelni nem tudom, nekem megfelelne egy erősebb izzó, de a boltokban nem kaptam.
Köszi a válaszokat előre is.
Tamas


a xenon 100x jobban eszi meg a foncsort. ha valaki halogén esetén 55W-ost használ csak, az nem nagyon teszi tönkre a foncsort.
polír javíthat, ha nem anyagában van már elöregedve a búra és repedezve.
ködlámpa valószínű nem szellőzik, eldugult a szellőző pöcke.
tehető bele LED-tenni azt hiszem, de nem biztos.

YELLOW Elküldve: 2018-02-12 16:06 xenon próbléma.

Jani69 írta:
Tano írta:
Jani69 írta: Köszi! Bekapcsolásnál csinálja a mozgatást,csak a szembejövők mindig villognak,pedig nincs magasra állítva.


5-ös imbusszal be lehet állítani az automata lámpát is manuálisan a megfelelő pozícióba. Egy fal elé állva meg lehet oldani, a gyári vetítés kép megtalálható a TIS-ben.


Köszönöm!Be vannak állítva és annó műszakin is jók voltak,de megnézem a gyári adatokat.



műszakira ne alapozz, az a tapasztalatom a gépet sem tudják használni. még ha kérem hogy nézzék meg, akkor sem tetszik, vagy odatolja, és azt mondja jó, közben biztos semmit nem nézett rajta.
aki meg villog, az lehet alacsonyabban ül.
én utálom a xenon-t, nem kellene olyan autó, legalábbis nem örülnék neki. szerencsére leszokta róla, vagy halogén van, vagy LED.

YELLOW Elküldve: 2018-02-11 13:05 Izzítógyertya???_

Fater írta:
Tano írta:
Fater írta: Üdvözlet!

Segítséget kérek! Nincs izzítása az autónak!(X3-2.0D) Minden izzitógyertya új,izzitásvezérlő új, vastag főkábelen ott a 12v.(izzitásvezérlőnél)Kapcsolási rajzot megnéztem és a rajz alapján mértem,rendben találtam azt amit mérni lehetett.Izzítás továbbra sem megy! Hibakód nincs.
Ha valaki találkozott hasonló problémával kérem ossza meg velem. Köszönöm!!!
Üdv.:


És akkor miből gondolod hogy nem működik?

A motor indítása után büdös kipufogógáz,pici kimaradások, voltmérővel megmérve nincs áram a gyertyákon.Ebből gondolom,közben a vezérlőt kiolvasva újra betette mind a négy gyertya szakadt kijelzést.A gyertyák hibátlanok és ebbe a motorba valók!Harmadik gse101- et vásároltam a Bárditól!
Az előzőeket bevizsgálás után kicserélték!Mindegyik rossz lenne?


voltmérővel mértél áramot?

YELLOW Elküldve: 2018-02-11 13:03 xenon próbléma.

Tano írta:
Jani69 írta: Sziasztok!Az a kérdésem,hogy lehet megnézni működik-e rendesen az automatikus lámpamagasság állító.
Köszönöm!


Bekapcsoláskor megcsinálja a mozgatást, ez látszik a megvilágításon, illetve ha rossz lenne, akkor a legalsó állásban tartja.


meg be kell terhelni a hátulját, aztán állítania kell magát. (járó motornál)