YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-07-31 11:17 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

na bekentem a hil féle cuccal a kéder és műanyag dolgokat. ez biztos, hogy jobb, mint az én 30 éves glicerinem. ezek szerint meg tud romlani. kicsit olyan az, mintha vizes lenen nagyon, felvizesedett volna. persze a glicerin szívja a nedvességet, de hát ez le volt zárva.
mindegy kíváncsi leszek. ugye az előző akciót már alapból elpárolgott, de mosás után (meglepő, de kb. egy hónapja mosattam) olyan volt, mint volt. szóval az semmit nem ér.
erre most nagyon kíváncsi leszek. a gumikat a régi cuccal kentem át, mert azoknak úgyis mindegy, jövőre új lesz.
de, hogy a kasznit, hogy oldja meg az ember, hogy ne kenje össze. hiába figyel, pár nap múlva, mintha valahogy lepárologna oda.

YELLOW Elküldve: 2017-07-30 18:00 Centrálzár vezérlő, grundmodul

tompacm3 írta:
YELLOW írta:
tompacm3 írta: Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.
Mi lehet az oka annak, hogy a távirányítóval nem mindig működik a centrálzár?
Előre ős köszönöm a segítséget.


nyitni nem nyit, vagy zárni nem zár? közben a belső világítás kapcsol? ablakot leengedi ha hosszan nyomod? mert akkor a kulcs jó, küldi a jelet. és ez így van, akkor a GM-ben a relé rossz, vagy a vez.oldali ajtóban a centrálzárban egy kis Hall-jeladó. ha csak nagy melegben csinálja, akkor inkább relé.
viszont érdemes figyelni a távolságra, ha csak messzebbről nem nyit, akkor lehet még gyenge jel, ami kulcs hiba is lehet, vagy az autóban lévő vevő, esetleg valami bezavar.


Se nyitni se zárni, se világítás se az ablak nem csinál semmit. Közvetlen az autó mellett se reagál, és ha kulccsal nyitom akkor csak a vezetőoldali ajtót nyitja ki.


úgy sejtem nem rombusz kulcsod van, hanem sima. valószínű elemet kellene benne cserélni, majd újra tanítani a kulcsot, amiről itt is olvashatsz és videókat is találsz róla. de lehet elég lenne csak újra tanítani.
szelektív nyitás lehet beállítva, azért nyitja csak a vez. oldalit, viszont ha újra elfordítod, akkor nyitja a többit is. ha nem, akkor a Hall-szenzorral lesz gond.

YELLOW Elküldve: 2017-07-30 14:58 Centrálzár vezérlő, grundmodul

tompacm3 írta: Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.
Mi lehet az oka annak, hogy a távirányítóval nem mindig működik a centrálzár?
Előre ős köszönöm a segítséget.


nyitni nem nyit, vagy zárni nem zár? közben a belső világítás kapcsol? ablakot leengedi ha hosszan nyomod? mert akkor a kulcs jó, küldi a jelet. és ez így van, akkor a GM-ben a relé rossz, vagy a vez.oldali ajtóban a centrálzárban egy kis Hall-jeladó. ha csak nagy melegben csinálja, akkor inkább relé.
viszont érdemes figyelni a távolságra, ha csak messzebbről nem nyit, akkor lehet még gyenge jel, ami kulcs hiba is lehet, vagy az autóban lévő vevő, esetleg valami bezavar.

YELLOW Elküldve: 2017-07-30 14:40 Egr szelep

John írta:
John írta: Sziasztok tudom ismét kérdezek már itt is de egy valamit ismét nem értek de kb fél napja már.. M43Tu-nál a kipuf gáz miért nem a szívósorba kerűl az Egr-szelepen át és ha nem oda hát hova?nem el kéne ismét égetnie a motornak a kipuf gáz ezen részét? A másik hogy a szekunder levegő az úgy tudom fújja a levegőt hideg motornál a kipuf rendszerbe a katalizátor érdekében,valaki világosítson már fel engem...
Kezdem kapizsgálni hogy lehet az enyémben nincs is és a másodlagos levegőpumpa javít az emisszión hideg mocinál?


látod, rájössz te magadtól is

YELLOW Elküldve: 2017-07-30 12:48 3. Bmwfanatics Baráti Kirándulás

Bitu79 írta:
Nekem az messze van sajnos,én pécsi vagyok.


nekem is messze van, de éppen ezért nem is reagáltam rá semmit.
nem akartam írni akkor, de én inkább helyi FB csoportokba, vagy környékbeli BMW-s csoportokba tenném ki ezt a dolgot. nagyobb esélye volna szerintem.

én megfordítottam volna a dolgot. olyankorra tettem volna a lagzit, amikor valami BMW-s rendezvény van, és annak a helyszínére. szerintem a találkozó hevében nagyon sokan csatlakoztak volna. tudom kicsit macerásabb, de a siker garantált. így nem hiszem.

YELLOW Elküldve: 2017-07-27 20:49 320d Motor

minimal írta:
Az hogy az interneten mi van fent az nem jelent semmit...
Az hogy kiragad telefont és veszi fel és tölti fel ez alapján nem lehet azt mondani hogy a neten túl sok BMW ég le, és bár én nem néztem ezeket meg, de gyanítom(lehet tévedek) 1., nem fiatal 1-5 éves autókról van videó, hanem öregebb típusokról(a mostani cikkben az n47d20ról beszélnek éppen csak), 2., sosem tudjuk meg milyen műszaki állapotban voltak azok az autók 3., nem látjuk az előzményt.
Persze ha telenyomja a turbó olajjal a részecske szűrőt és kigyullad azzal csak annyit lehet tenni, hogy eloltod ha elkapod az elején és ha van poroltó az autóban. Belgiumban kötelező tartozék, nálam is 2012 óta van, de szerencsére előbb járnak le minthogy kiürítsem...


a sok kókány hi-fi beépítésről nem is beszélve, vagy utólagos xenon kókányról, amik potenciális tűzforrások lehetnek.
na meg hogy használták. V8 M3-at is láttam már kigyulladni, túlhajtotta, megállt a lámpánál, kint is hőség, majd lángra kap, ami éppen lángra kap.

YELLOW Elküldve: 2017-07-27 20:45 Klíma

John írta: Igazából a működési elve érdekelne digit klímával kapcsolatban annak hogy az mitől lehet (Úgy tudom fordítva kéne lennie...)hogy ha klíma nélkül megyek az ereje fos a kocsinak viszont ha klímával (22-20 a legkisebb állás amire állítom de leginkább 22 fokra..)közlekedem amint benyomom a gombot a lovak előjönnek kb normál állapotra,ilyenkor több anyagot nyom neki a vezérlő vagy miért nem fogja meg a motort a kompresszor??? Hűtésem kielégítő belül pedig és a fogyim se lesz több klímával mint a nélkül amit senki nem hisz el nekem de ha valaki vezetné érezné a különbséget.. Fordítva van összerakva a kocsim vagy hogy?


te hack-keltél valamit, tudod, amit írta, én nem tudom mire való volt, de lehet motortuningoltad az autót. a klímakompresszor besegít a motornak, így kompresszoros lesz a motorod, amit a klíma gombbal aktiválsz.

YELLOW Elküldve: 2017-07-27 20:43 Társalgó

Heidt írta: Sziasztok, Kis segítséget kérnék a következő tünetekkel: BMW X5 E53, 2003 Autó ment, majd leállítottuk, és nem akart elindulni. Ezelőtt hibátlanul működött. Próbálkozás közben lemerítettük az aksit is természetesen. BMW Zágráb szervizben kicseréltek két relét, majd átadták az autót lemerült aksival. Bebiláztuk, elindult. Csakhogy világított a műszerfal mint a karácsonyfa és egy csomó dolog nem ment. Központ ablakemelő, kipörgésgátló, és még egy csomó minden. Hazafelé megálltunk egy benzinkútnál, leáálítom a kocsit kiveszem a kulcsot, és hallom, hogy jár a motor..... Szerencsére hazahozott, de ez így nagyon nem jó. Valakinek volt már hasonló? Vagy ötet, hogy mi lehet? Lehet ez a probléma a lemerült aksitól, vagy gyenge aksitól? És van valami BMW guru akit ismertek? Köszi a segítséget.


hát próbáld ki, ha feltöltöd az akksit, akkor produkálja-e a tünetet.
sajnos lehet rosszul bikázni, BMW érzékeny is rá. nem mondom, hogy az lett a baja, csak hallani ilyeneket.

YELLOW Elküldve: 2017-07-26 23:10 alapjárati probléma

BMW0926 írta:
Jobbulást Neked!

Srácok, a helyzet az, hogy most vettem a bömbit, és azt mndta a szerelő, hogy lehet az előző gazdája fullba lemosta a motort! És valami víz kerülhetett valahová, ami galibát okozott. A hibakódot törölte a szerelő, és ennyi, állítólag semmi baja a kocsinak. Azért nemtudom... Nekem van egy olyan érzésem, hogy valami mégiscsak van a kocsival. Az alapjárat pl kicsit össze-vissza püfög, nekem gyanús... Mert ha kipróbálásnál, és a múlt héten nem jött elő a sárga motorhiba jelzés, akkor miért pont most hétvégén jött elő, mikor kiálltam a garázsból, és kiporszívóztam? Nevetséges, de tényleg ennyit csináltam! Ja, meg max 3x indítottam be a kocsit, hogy kiálltam a garázsból, leállítottam, és este visszaálltam a garázsba vele. Garázstakarítás miatt. De ettől nem kellene problémáznia.

És egy másik kérdésem is volna hozzád/hozzátok:

Ugye az autón 17"-os gyári, széles gumik vannak, és az aszfalt ahol próbáltam a kocsit, elég nyomvályús. És mivel ezek előtt soha nem mentem széles gumis sportfelnis kocsival, emiatt nem is tudom, hogy mennyire normális az ilyen kocsinál, hogy az egyenletlen, esetemben a nyomvályús úton néha kicsit félrehúz a kormány? Nem figyeltem arra, hogy akkor csinálja-e, mikor kis kátyúba belemegyek, vagy a nyomvályús aszfalton a nyomba megyek, vagy kijövök belőle, de mondom, néha balra kapta a kormányt. Nekem nagyon furcsa volt. Ez normális? Ennyire átvenné a széles gumi az úthibákat? Vagy egy futómű beállítás csodát tenne vele?

Utolsó kérdésem ,feljövök ide a bmwfanatics oldalra, és kb 4-5 reklámablakot nyit meg örök szüntelen, és szinte minden egyes kattintásnál ezt csinálja. Tetszik az oldal, de engem nagyon bosszantez a dolog! Sose lépek ilyen oldalra, ahol ennyi reklámablak nyílik meg, mert így könnyen megfertőzheti valami a gépet! Az AD Blocker se fogja meg ezeket az ablakokat. Titeket ez nem zavar? Engem kiidegel minden egyes alkalommal!



sok ENTER-t sem kell ütni a kommentbe, mert vannak, akik a sok üres helybe fognak beírni.
AdBlock AdBlock+ nekem fogja Chrome alatt, nincs felugró.
széles gumi jobban viszi, ha nyomvájú van, vagy lejt az út oldalra. nekem ilyen, téli keskennyel, meg alig.
nekem is volt mosva a motor, de nekem nem volt gond. azérte gy hibatörlés önmagában kevés. ha BMW spec programot használt, akkor lehet csinált egy adaptáció törlést és azért lett jó.

YELLOW Elküldve: 2017-07-26 05:17 alapjárati probléma

John írta: Ilyenkor bánom hogy az én 4 trafóm egybe van és nem csereberélgethető,ilyen esetben tudnék hibát kizárni,fenébe... Üzenném a kérdezőnek hogy a régi E46 Fórum oldalon bocs hogy fél nappal később válaszoltam de cefett beteg voltam hétvégén kb most lábadozom


azt is ki lehet mérni, csak felesleges, mert úgyis egyben kell cserélni.
igen az hátrány, hogy egyszerű módszerrel nem lehet kizárni. bár esetedben a diag segíthet megmondani melyik hengerben nincs robbanás.
de nyugtasson meg, hogy nálad legalább ez sem gyakori probléma, hogy a trafó rossz legyen. fater Astra H-ban 15ezer után cserélni kellett

YELLOW Elküldve: 2017-07-25 21:43 alapjárati probléma

BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: LoL

Ne haragudj hogy csak most írok, de kicsit bénáztam! Nem tudtam hogy mi az a Beru, azt hittem, egy ilyen nevezetű fórumtárnak írod! Aztán kezdett gyanús lenni, hogy nincs ilyen nevű fórumtárs itt a topicban, és a google kidobta a beru márkájű gyujtógyertyát.

Ami a márkát illeti: Bosch, vagy denso nem jöhet szóba? Anno Denso-t használtam a motoromba és azzal ment a legjobban. Az NGK tapasztalataim szertint egy csapnivaló szr volt pl...

Nem válaszoltam valamire?


az idézet alá válaszolj, ne felé kezd el írni a szöveget arra céloztam.
én gyertyára a NGK-ra esküszöm. nem tudom mibe használtad, de neki is vannak olcsóbb kategóriái. nekem 3e/db volt az ára kedvezménnyel. vagyis akörül.
trafó pedig a bosch csak drágább, gyárilag is azok, ha minden igaz, és mennek tönkre. mondjuk neked kicsit másak a trafók. de én Beru-ra esküszöm.


Jaa oké, szoknom kell még az oldalt

Egyébként logikusnak tűnik a dolog, de azért megkérdezem: Ebből a gyujtótrafóból hengerenként 1-1 db van a kocsiban igaz?


igen, hengerenként 1db.
amúgy úgy tudod kideríteni a dolgot, otthoni körülmények között, hogy beindítod az autót. majd a trafókról sorba lehúzod a csatlakozót. aztán visszadugod. majd a következő henger. amelyiknél nem változik semmi az alap rossz járáshoz képest, ott lesz a probléma. a többinél ugye még rosszabb lesz, ahol nem változik az a rossz.

YELLOW Elküldve: 2017-07-25 21:24 alapjárati probléma

BMW0926 írta: LoL

Ne haragudj hogy csak most írok, de kicsit bénáztam! Nem tudtam hogy mi az a Beru, azt hittem, egy ilyen nevezetű fórumtárnak írod! Aztán kezdett gyanús lenni, hogy nincs ilyen nevű fórumtárs itt a topicban, és a google kidobta a beru márkájű gyujtógyertyát.

Ami a márkát illeti: Bosch, vagy denso nem jöhet szóba? Anno Denso-t használtam a motoromba és azzal ment a legjobban. Az NGK tapasztalataim szertint egy csapnivaló szr volt pl...

Nem válaszoltam valamire?


az idézet alá válaszolj, ne felé kezd el írni a szöveget arra céloztam.
én gyertyára a NGK-ra esküszöm. nem tudom mibe használtad, de neki is vannak olcsóbb kategóriái. nekem 3e/db volt az ára kedvezménnyel. vagyis akörül.
trafó pedig a bosch csak drágább, gyárilag is azok, ha minden igaz, és mennek tönkre. mondjuk neked kicsit másak a trafók. de én Beru-ra esküszöm.

YELLOW Elküldve: 2017-07-24 21:18 Trükkök és okosságok

mrdani írta: Sziasztok,

Nem regiben vettem egy ELM327 tipusu intefeszt. kivancsisag gyanant, de sehogy sem akar kommunikalni az ecuval....
obd2 csatlakozos.

Valakinek valami otlet, vagy masnak sikerult?

Elore is koszi


ez valami bluetooth kütyü? milyen progival akarod használni?
7-8-as lábat össze kell kötni szerintem.

YELLOW Elküldve: 2017-07-24 17:44 Mi lehet a baj?_

Benyo89 írta: Sziasztok!

Van egy olyan problémám hogy az autó nem indul. Forgatja, néha ugyan felpörög de egyből le is áll. Hibakódom nincs... Van valakinek valami ötlet? n42b18 motorkód.
Köszönöm!


ha nincs hibakód, akkor így elsőre azt mondanám, hogy üzemanyag ellátási probléma van. szűrő dugult, vagy rossz a pumpa.
esetleg adj rá többször gyújtást, de ne indíts, csak kb a 4-5. gyújtás ráadás után.

YELLOW Elküldve: 2017-07-24 07:34 alapjárati probléma

BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: Üdvözlök mindenkit!

Új vagyok itt az oldalon, remélem tudtok segítséget adni.

Adott egy 320i E46 hat hengeres gép, aminek a motorhiba visszajelző fénye sárgán kezdett világítani. Az autót leállítottam, majd 1-2 óra múlva újra beindítottam, gondoltam hátha meggondolja magát. Hát sajnos nem. A kis motorhiba visszajelző folyamatosan sárgán világít. Amit észrevettem: Az alapjárat elég egyenletlen. Szerintetek mi lehet vele a probléma?


egyenletlen? nem ráz jobban az autó, nincs fura szaga a kipufogó gáznak? ha járatod, akkor néha nem kezd el villogni az a kis check engine lámpa? nem erőtlen az autó?
szerintem nem indul be egy henger. 6 hengeresnél nehezebb észrevenni ezt.
hibakód olvasás sokat segít. de én arra gyanakodnék, aztán szerintem trafó baja lesz.

Szia

Arra tippeltem én is, hogy egy, vagy két henger nem megy, azért döcög. Bár én a gyertyákra gondoltam, lehet azokat is kellene majd cserélni. Menni pedig nem mentem vele mostanában, és nem is járattam, nehogy nagyobb kárt tegyek benne.

Nézegettem az árait a trafóknak a bárdi oldalán. ha ez lesz a gond, kénytelen leszek cseréltetni. Szerinted melyik a jobb minőségű? A link neve


Beru. igaz nekem 4 hengeres, de én mind a 4-et cseréltem. ugyanis a gyáriból volt egy széria, amit sok motorba betettek, igaz ezek 50-200ezer km között bárhol behalhattak. nekem pl pont gyertyacsere után, bár volt előjele 2x, igaz nagyobb idő és km különbséggel.
gyertyákból NGK.
tudom soknak tűnik az áruk, de mindenkinek van olyan ismerőse, aki ilyen helyekről tud kedvezménnyel vásárolni.
ui.: plííz alulra válaszolj!