InsectKiller írta:
YELLOW írta:
a Jurid az E46 gyári beszállítója. nekem az volt benne, sőt meg is van még, mégsem visít.
semmi baj nincs a Jurid-dal.
Brembo tárcsa XAR, csak a drágák nem, de arra nincs pénzed. Zimmermann-ból is sok hamisítvány van. Sokan a Textar betétet is szidják, vagy a Ferrodo-t.
minden márkával kapcsolatban lesz 1 ember, akinek lesz negatív tapasztalata. sok esetben az összeszereléskor hibáznak a szerelők.
mellesleg a fékcserénél, hivatalos papírt kell adni a szervíznek, némelyik próbamérést is csinál.
a sípolás meg azé van, mert sokan nem koptatják be a féket, hanem rögtön satuznak, és megég a felülete. mint ahogy írták is.
Nekem Ferodo volt, ilyen hülye ezüst színű. Túl sok volt benne a fém, és a szerelő akármilyen kocsira is rakta, nyikorgott, mint a fene. Lehet, h mindenki szarul koptatta be?
Lehet...De az új ATE betétekkel nincs ilyen és azt is én koptattam! 
a betéteket is gépek gyártják, a gépeket emberek üzemeltetik. az alapanyagok sem mindig olyanok. minden másnál is vannak rosszabb minőségek.
nekem Jurid volt, semmi baja nem volt, hátul gyári betét, elől már volt cserélve, és gyári Jurid tárcsák. nem is tudom miért cseréltem ATE-ra, igaz sok bajom azzal sincs, csak rázott, meg néha ráz. szerencsére nincs nyikorgás. off autónkban (astra H) 25ezer km van, és sípol a fék, mert apám elfékezte valószínű, mert ő is olyen digitális sofőr. gáz, meg fék, köztes állapot nem nagyon... ha valaki nem vezet normálisan, akkor mindegyik sípol. a másik, hogy a suzukik 95%-a sípol, a maradék 5% meg majd fog.