YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-04-08 22:15 M-packet

hil írta:
carobi írta:

Értem, köszi szépen a kimerítő választ ! Már régóta vágyom egy BMW-re és most eljött a pillanat, hogy megengedhessem magamnak. 2 hete olvasgatok és érdeklődök mindenhol, mert egy igazán jó-t szeretnék venni 700-800e Ft körül. E felé kacsingatok most nagyon, kérlek nézd meg és ha pár szóban véleményt mondanál nekem, nagyon megköszönném : http://vateraauto.hu/hirdetes/...D62xF.html
Tudom, hogy 96-97-es évjáratúakat is adnak már ennyiért, de mire azt átalakítattnám ehhez hasonlóra bele lógna az 1 millióba és az már sok nekem. Vagy ha tudsz egy eladót ajánlani szívesen megnézném


Szia! A helyedben ezt az autót elkerülném! Túl öreg és ahhoz képest drága! 92-es évjárat, lehet, ebben nem vagyok a vezérlés még nem láncos. Az autó eleje, motorház tető, stb nagyon nem gyári, az mintha az e46-é lenne. Ronda a hátsó lámpa. A leírás nagyon szűkszavú. Persze ez csak az én véleményem, úgy döntesz, ahogy akarsz.


én úgy tudom E36-ba már amit szereltek 2.0 6 hengerest az mind láncos volt.

YELLOW Elküldve: 2012-04-08 20:07 19" felni

dcsabi írta: hello mindenki.bocs az ekezetem miatt de angliabol irok itteni geprol es ezek a bunkok nem ismerik a rendes abc-t.

a kerdes az lenne hogy e91 re fel lehetne tenni hatra 19 collos 9j szeles et 27es felnit vagz et 40 kellene?

link http://www.ebay.co.uk/itm/2307...1438.l2649

errol lenne szo

vagy errol

http://www.ebay.co.uk/itm/2307...1438.l2649

igay a masodik link nel meg ay elsoben sem vagyok biztos.

please help:


húúú az első linken lévő az egyik kedvencem

YELLOW Elküldve: 2012-04-08 07:14 meg akar halni a bmw :|

bbubbuka írta: Elkezdett villogni a sárga motor sziluettem menet közben, 5.dikbe mentem 90-100-al hosszabb ideje. Utána folyamatosan égett,és 2,5e fordulaton tiltott a motor.
Megálltam hülye hangja is volt. Leállít/újraindít és minden oké volt.
Ez gyújtáskimaradás volt valamelyik hengeren?
Kedd előtt nem tudom rádugni diagra.


ha subarus lett a hang, akkor mindenképp. nekem 2x csinálta indítás után, leállít újraindít és jó. majd eccercsak 40-el mentem és meghalt az egyik trafó.

YELLOW Elküldve: 2012-04-07 22:13 Üzemanyag fogyasztás

hil írta:
zoliika írta:
csbalu írta: Kedves fórumozók!

Épp autóvásárlás elött állok. 2 kiszemelt példány van. 2002-es 320 touring mind a kettő azzal a különbséggel, hogy az 1ik automata a másik pedig manuális. Autópályán használnám az autót napi ingázásra 80km (90%pálya 10% város). Nagyon félek hogy az autómata többet fogyasztana. Kb 110-120-as tempóval szeretnék közlekedni tempomattal. Mivel havi 2-3000km-ről van szó így már 1 literes fogyasztáskülönbség is éves szinten egy welnesshétvége árába kerülne. Alapvetően manuális váltó beállítottságú vagyok de a kiszemelt automata egy gyönyörű fekete példány ami nagyon megdobogtatta a szívem és ezért vacillálok most.

Amit eddig tudok:
Manuális: a tulaj kb 5-10 km-ekre használja napi szinten városban BC 30km/h áltagsebességet mutatat és 5.7L-t.
Automata: 7.5L-t mutat napi szinten 3-4 km-t mennek vele 5 lámpa van az útvonalban. BC átlagsebességet nem láttam.
Véleményem szerint mind a 2 autó kb ugyan olyan körülmények között van használva, annyi a különbség hogy az automata garázsban áll a manuális pedig szabad ég alatt.

Előre is köszönöm a segítséget!!

Üdv.: Egy leendő BMW tulajdonos!


Aki kapásból tudna ebben érdemben nyilatkozni,már az automatával kapcsolatban az Kempelen.Nekem mivel kézi váltós van ÉN annyit mondanék,hogy soha többet kézi utálom és nagyon bánom ,hogy nem automatát vettem.Elég gyakran használom városban és halál......és bizony meg is eszi az araszolásban a 7lityit sőt a 7.5-t!Most én is inkább pályán használom mivel németbe járkálok lehet most veszem észre "mekkora"áldás a kézi váltó..nem tudom.Egy biztos ha fél liter a különbség akkor sem érdekel mert kézi váltóst soha nem veszek.100-110 km/h tempónál meg,hogy kézi vagy automata szerintem olyan min. a különbség ,hogy nagyon.


Szia!
Már megbocsáss, de írásod még 3 szori átolvasásra is nem teljesen érthető. Szidod a kézi váltóst egyik mondatodban, a másikban meg dicséred, utána pedig, hogy soha többet kézi váltós. Ezzel jó tanácsot adtál! Az aut váltós szerintem többet fogyaszt, főleg városban.

Az eredeti kérdésre visszatérve: az nem derül ki, hogy benzinesről vagy dizelről van-e szó, pedig fontos lenne. Az utóbbi esetben, ha napi szinten ilyen sokat van használva, akkor jó eséllyel hidegen is volt pörgetve, ami nem túl szerencsés neki. Ez okozhat bajokat a továbbiakban.



szerintem aut. váltós autó öregeknek, nőknek és nagyon kényelmes embereknek való. nekem túl unalmas lenne, én inkább városozok, de marhára bírom a kézit. nekem több olyan ismerős van, aki szívott az aut. váltó miatt, míg manuális egy sincs. aut. váltónak nagyobb dízelnél látok értelmét, amúgy nem igazán. ez az én hülye véleményem. vagy legyen olyan automata, amit lehet kézzel is kapcsolni

YELLOW Elküldve: 2012-04-07 21:34 meg akar halni a bmw :|

Kristen76 írta: Sziasztok!

Olyan gondom volna, hogy nem akar húzni a vas.Nyomom a gázt, és először azt érezni, hogy 1-2 másodpercig nem is reagál,utána eléggé lassan de kezd menni, viszont enyhén rángat, és amikor eléri a 4000-4500 fordulatot akkor vége van.Onnan tovább nem megy, megfullad, durrog,köhög.A diagnosztika szerint a légtömegmérő és a lambda szonda szerint minden rendben az értékekkel.De akkor mi a gond?


márpedig a kettő közül valamelyik.
húzd le a légtömegmérő csatiját változik-e a helyzet. ha igen akkor az, ha nem, akkor lambda.

szerk.: jah most olvastam a másik topic-ban

YELLOW Elküldve: 2012-04-06 20:28 Segítsetek!

jokerface írta: Valami ilyen


jah így már vágom

YELLOW Elküldve: 2012-04-06 20:23 hangos a motor

aniko77 írta:
YELLOW írta:
aniko77 írta: Sziasztok!

Segítsetek légyszi.E46-om van,ma menet közben hallottam egy csörgő hangot,ami ha gázolom csak akkor hallatszik és erős kipufogó gáz szag van az utastérben.Megnéztem álló helyzetben,úgy,hogy valaki nyomta a gázt,a motor bal oldaláról jön a hang,és kipufogó füst is onnan jön.Ha valaki tud tanácsot adni,nagyon megköszönöm.


rezgés csillapító ment szét, ami a leömlő után van, fémszövet borítású.


Köszi,és ennek köze van ahhoz,hogy 2-esben,3-asban dombon felfelé nincs olyan ereje?Vagy csak parajonás vagyok?


nem kelltöbbször leírni, ha tudunk válaszolunk.
én nem tudom, nem hiszem, bár a motor folytása változik, de nem hiszem, hogy ez okozna torpanást. viszont a szagért, zörgésért ez felel.

YELLOW Elküldve: 2012-04-06 20:15 Segítsetek!

jokerface írta:
RePTaiL írta: Ti mivel szoktátok így megtisztítani a motorteret?


Én csak simán svédrongyal szokom áttörölni.


ammeg milyen?

YELLOW Elküldve: 2012-04-06 19:54 hangos a motor

aniko77 írta: Sziasztok!

Segítsetek légyszi.E46-om van,ma menet közben hallottam egy csörgő hangot,ami ha gázolom csak akkor hallatszik és erős kipufogó gáz szag van az utastérben.Megnéztem álló helyzetben,úgy,hogy valaki nyomta a gázt,a motor bal oldaláról jön a hang,és kipufogó füst is onnan jön.Ha valaki tud tanácsot adni,nagyon megköszönöm.


rezgés csillapító ment szét, ami a leömlő után van, fémszövet borítású.

YELLOW Elküldve: 2012-04-06 19:53 Gyújtógyertya.

calibra írta: Sziasztok.

Szeretnék segítséget kérni vagy tippet, hogyan kell a gyujtótrafó ellenállását kimérni.
Milyen érteket kellene mérnem?
2 hengerbe gyujtáskimaradásom van, szeretném kizárni ennek a lehetőségét.
Gyertyák nemrég voltak kicserélve gyárira.


szerintem azt úgy nem tudod kimérni. majd ha beszarik, akkor kiderül. én próbáltam mérni az enyémet, jót/rosszat, de semmire nem jutottam.

YELLOW Elküldve: 2012-04-06 18:51 Üzemanyag fogyasztás

zsolti85 írta: Sziasztok,

Auto vásárlás előtt állok és ami fontos számomra,hogy benzines legyen illetve nem szeretnék 1.6-os motort a 105 Le-re sokan mondják h ehhez a kasznihoz kevés(meg szerintem is) viszont a 2.3-as illetve a 2.5-es az meg már túl sok lenne számomre.Leginkább a fogyasztás miatt...12 l azért jo lenne elkerülni

Igy jelenleg az 1.8-as 143 LE motorokat keresem,erről ugy gondolom h a 143 LE elég nekem illetve mivel 4 hengeres a fogyasztás is "csak" 8-9 l körül mozog. Vélemény? Jol tudom vagynem?
A kérdésem még az lenne h a 2.0-as(170 LE) benzines motor már 6 hengeres vagy még 4 hengerrel gyártották?

Illetve h amiket leirtam azok valóban igy is vannak vagy rosszak az információim?

Előre is köszönöm a választ.
Üdv,


a 170 lovas az 2.2-es, csak 320i-nek írják a típust. és 6 hengeres. a 150 lovas 2.0 de az facelift előtti, és 6 henger.
a 318i az 1896cm3 és 143 lovas és 4 henger facelift előtti, illetve van a 318i, ami 1998cm3 143 lovas 4 henger facelift-es.

YELLOW Elküldve: 2012-04-06 18:44 Motorolaj

gronholm írta: Hello Mindenki,

Egy hatalmas nagy kérdésem lenne mindenkihez! Castrol Maganatec 10w-40 részben szintetikus motorolaj mennyire jó illetve rossz választás E46 318Ci-be? Tudom nem gyári és nem is írja senki hogy ez kell bele de ártani nem ártok vele szerintem csak attól tartok hogy nem kapta meg a minősítést a BMW-től és nem lesz jó bele! Bár a Volkswagenbe is bele töltöttem és semmi gond. Szóval nem tudom belerakjam-e vagy ne! Köszi


1. felesleges bele a 10w-40, inkább 5w-30, 5w-40
2. magnatec? felejtsd el. a te autódba szintetikus olaj való, a magnatec a legalja és sokszor kétes az eredete.

YELLOW Elküldve: 2012-04-06 05:08 újonc kérdései :)

Hori írta:
BMW_0902 írta: Fanatikusok!

Ezt a kérdést nem mertem máshova leírni, csak ide...

Nemrégen óraállítás volt, de az én BMW-ben még mindig 19:00 van a 20:00 helyett...

Kérdés, hogy melyik gomb hosszú, rövid megnyomásával lehet az órát beállítani, ha egyáltalán a klímapanelon kell, mert ott nyomtam én mindent...

Köszönöm előre is a helpet!

Egy a BMW-jében még a másik időszámítás szerint élő ember



a müszeregységeden kell tekerni az órát, most arra nem emlékszem hogy a napi kilóméter nullázóval vagy a másikkal



NEM a napi számlálót kell (remélem még nem tekerte) a jobb oldalival kell, nem kell fosni erő kell hozzá.

szerk.: jah ha van benne BC, akkor az órára kell léptetni

YELLOW Elküldve: 2012-04-05 22:10 Jobbkormányos ülések átszerelhetőek?

keksz írta:
nickname írta:
keksz írta: Sziasztok,

venni szeretnék e46 coupe-ba sport bőr üléseket (belsőt) és találtam egy jobbkormányos szettet és azt nem tudom, hogy át lehet-e őket szerelni hogy jo legyen az en balkormányosomba? Nem tudja vki? Arra gondoltam, hogy csak siman az ülések alját leszerelem és átcserélem. Működne ez?

Köszi!
Keksz


igen egy az egyben belemegy, de a beölés érzékelőt át kell "rakni vagy rakatni", ha elektromos ülés akkor a vezérlő panelt is cserélni kell bal kormányos verziósra + burkolat



Mi az a beölés érzékelő?
Ha most jobban belegondolok, lehet hogy jó a vezérlőpanel úgy ahogy van, max az anyósülés lesz memóriás, ami nem igazán izgat. Szoval sztm csak be kell rakni és kész.


ülésfoglaltság jelzőre gondolt...

YELLOW Elküldve: 2012-04-05 18:23 Társalgó

jons írta: Állásinterjún voltam, már a 2.körösön.
"látom nagyon szép autóval érkezett, hát a fiamnak csak egy 20 éves fiatja van"

Szerintetek felvettek??


jajj ne is mond. melóhelyen letagadom, hogy BMW-m van. bár alapból rákérdeznek. meg akkor az jön milyen jól keresek. jah itt 3,5 éve dolgozom, az autó meg 5 éve van meg. nah de hát mindegy. ez van.