YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-09-30 20:16 Valaki segítsen

anubisz írta:
Jaj,Beró, ne legyél már kiborulva Nem is mérettél nyomást,akkor most kicseréled a fél kocsit? olyan szerelőt találni még,akinek nincs benzinnyomásmérője? Még mindig nem mérettél,de mondod,hogy rossz. Ezt nem hiszem el. Cseréld ki,persze,ha nem lesz jó,mi következik? Újabb üzemanyag pumpa? lehet megint elromlott,nem mérjük,de biztos. Hozzatok egy másikat Azóta se tudtál méretni egy rohadt üzemanyagnyomást?
Lényeg,hogy Gondolattal diagnosztizálsz autót Tátom szoktad nézni a TV2 a Jósok,médiumok műsort. Szólj nekik,küldjenek benzinnyomás energiát,percenként 450 ért.


Bero már csak ilyen. nem jöttél még rá? M3-ast épít, csak szép fokozatosan. annyi minden ki lesz cserélve, hogy új autója lesz.

YELLOW Elküldve: 2011-09-30 19:10 Összeszereléshez segítség

kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta: Na írok már ide úgyis régen írtak.

nem tudom felrakni az M-es toronycsapágy takarót... az egyik baj az, hogy ha két csavar bele is pattan, a harmadik az istenért nem akarja. a másik, hogy a jobb oldalon a +jelzésű fekete doboz miatt nem megy fel. én nem tom Hori, hogy csinálta, de ügyes volt...

ui.: lassan 5 év után észrevettem a zöld kis biszbaszt, amivel a tanksapkát kell kinyitni a csomagtérből...

erről lenne szó:


Az akkucsatlakozónál ki kell mérni és kivágni belőle egy darabot.

Amúgy finoman fel kell ütni a helyére és rászorul a csavarokra.

Csinálok majd fényképet ha akarod.



mindenképp szeretnék képet. csak így a holnapi talira nem lesz fent



A kép itt van, ügyesen csak...



Egyébként nem egy nagy valami. Nagyon finoman kell kivágni egy kis darabot, hogy úgy passzoljon az akkucsatlakozó mellé, hogy ne lehessen észrevenni. Feltettem ha már hosszú perceket eltöltöttem az illesztésével, de ha egyszer lejön, nem teszem már vissza.




köszi! de lehet inkább átszerelem a dobozt mondjuk a másik oldalra, mármint az akksihoz (nekem elől van).

YELLOW Elküldve: 2011-09-30 17:12 Összeszereléshez segítség

kempelen írta:
YELLOW írta: Na írok már ide úgyis régen írtak.

nem tudom felrakni az M-es toronycsapágy takarót... az egyik baj az, hogy ha két csavar bele is pattan, a harmadik az istenért nem akarja. a másik, hogy a jobb oldalon a +jelzésű fekete doboz miatt nem megy fel. én nem tom Hori, hogy csinálta, de ügyes volt...

ui.: lassan 5 év után észrevettem a zöld kis biszbaszt, amivel a tanksapkát kell kinyitni a csomagtérből...

erről lenne szó:


Az akkucsatlakozónál ki kell mérni és kivágni belőle egy darabot.

Amúgy finoman fel kell ütni a helyére és rászorul a csavarokra.

Csinálok majd fényképet ha akarod.



mindenképp szeretnék képet. csak így a holnapi talira nem lesz fent

YELLOW Elküldve: 2011-09-30 16:33 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila

Sziasztok!

Alkatrész tekintetében mindenképpen Attilát ajánlom! Sokáig óckodtam az elején, de nem bántam meg, hogy immár többször is tőle rendeltem.

- rendkívüli elkötelezettség a vevők iránt
- segítőkész (minden téren)
- szerintem a legjobb, legkorrektebb ajánlatot tudja adni
- valóban gyári beszállítós alkatrészekkel foglalkozik (persze mellette bármit beszerez)
- a legjobb esetben akár másnap megkapod az alkatrészt, de max 3 nap az én esetemben
- mindig minden körülmények között a rendelkezésedre áll

YELLOW Elküldve: 2011-09-30 14:49 Hidegindításkor "himbál" a motor

pneurob írta:
tomizej írta:
YELLOW írta:
tomizej írta: Sziasztok!
Nekem is ugyanezek a problémák, 3hete vettem egy BMW 318i E36ost. Semmi problem nem volt a motorral eddig. Annyit észrevettem, hogy reggelente kicsit nehezebben állt be az alapjárat, 700 - 1300 között ugrál 3szor 4szer, aztán semmi gond utána, fél perc se kell és beáll. Viszont a napokban reggel 10fok körül volt, indításnál befulladt a motor, második indításra is csak gázzal tudtam megfogni, kellett neki 1 perc mire megmaradt a motor. Amint a hőfok mutató feljebb ment, szépen járt a motor. Annyira nem zavarna, csak kicsit aggaszt, hogyha +10fokba nem maradt meg a motor, mit csinál majd -15fokba... Sport légszűrőnek lehet bármi köze hozzá?


túl sűrű olaj is okozhat gondot hidegben, főleg ha nem biztos a forrása. amúgy számtalan oka lehet még.



Milyen olajat javasoltok?


BMW Quality Longlife-04 oil SAE 5W-30



egy 94-es autóba???

jó lesz oda az 5w-40 LL-98

YELLOW Elküldve: 2011-09-30 14:47 Összeszereléshez segítség

Na írok már ide úgyis régen írtak.

nem tudom felrakni az M-es toronycsapágy takarót... az egyik baj az, hogy ha két csavar bele is pattan, a harmadik az istenért nem akarja. a másik, hogy a jobb oldalon a +jelzésű fekete doboz miatt nem megy fel. én nem tom Hori, hogy csinálta, de ügyes volt...

ui.: lassan 5 év után észrevettem a zöld kis biszbaszt, amivel a tanksapkát kell kinyitni a csomagtérből...

erről lenne szó:

YELLOW Elküldve: 2011-09-30 07:21 Társalgó

4 járatos körforgó tegnap. nekem 90 fokkal balról passzát, jelez kifelé, hogy kijön (ott ahol én be akarok menni), szépen elindulok a hülye gondol egyet és jön tovább. persze rámdudál, ekkor azt hittem egy tőgyarcú férfi. mivel láttam merre megy, így fordultam egy azzal párhuzamos utcára, hogy elkapom. aztán amikor elém keveredett jobbról, látom egy tőgyarcú nő. de még csak azt se nézte hogy rám dudált egy perccel korábban. visszadudáltam neki, legszívesebben pofánvertem volna, csak lakóövezetbe ment be, mondom nem balházok. tőlem nem faszkorbácsot kapott volna, hanem egy állast.

YELLOW Elküldve: 2011-09-30 07:14 Fûtés - Klíma

bmw320d4 írta:
YELLOW írta: lehetséges olyan, hogy a klíma vezérlőpanelje, vagy a BC mutasson belső/utastér hőfokot?
csak abból jutott eszembe, hogy ugye a klíma szabályozás miatt mér valamit, de azt ki tudja jelezni?


Sajnos nem tudja kijelezni

ui. láttam, hogy 3 hónapja kérdezted



legalább megvan de amúgy mintha már válaszóltál volna rá...

YELLOW Elküldve: 2011-09-29 22:12 Fûtés - Klíma

Gatinho írta: Sziasztok!

A klímám bekapcsoláskor furcsa morgó hangot hallat, ami 10-15mp alatt fokozatosan elhalkul. Néha induláskor a fordulatszám emelkedésével is hallok egy folyamatosan emelkedő-süllyedő hangot, ezt is csak közvetlen indulás után pár másodpercig.

A szervizben azt mondták, hogy klímakompresszor kezdi "megadni magát" és a tünetek rosszabbodni fognak(hangosabb lesz, tovább morog majd, stb.). Az új ára egy ilyennek kb. 200.000,-Ft, amit rohadtul nem szeretnék kiadni. Kérdésem, hogy érdemes-e bontottat, felújítottat venni, esetleg a sajátomat megpróbálni felújítani? Járt már valaki hasonló cipőben? Ha igen, akkor tudtok-e megbízható céget aki ilyennek a felújításával foglalkozik normális áron?


ez érdekes a 0 km-es új OFF autónkban is morog bekapcsoláskor, vagy épp sziszeg a gázos teló. mindenki azt mondja ezekre, hogy kezdi megadni magát az adott alkatrész. na neeee... a hűtőknek is van hangja, ilyen egy kompresszor,a bár hűtőknek nincs hangja, de az le van szigetelve mint állat.

YELLOW Elküldve: 2011-09-29 14:15 Futómû és hibái

tostya írta:
YELLOW írta:
tostya írta: Sziasztok!Segítség kéne nekem.Az a problémám,hogy egy E46-ban(kombi 2004-es évjárat)cseréltem első futómű gumi szilentet a két nagyot ami az alvázhoz van csavarozva.
De még mindig rázza az elejét fékezéskor(90-100-as tempónál)Volt féktárcsa is cserélve még a szilentek cseréje előtt.Mi lehet a baj? Fékezéskor majd el töri a kormány a kezem úgy ráz.


mivel nem írod, ezért feltételezvén: kerék centrírozás nem volt? Gumi nem szálszakadt? Féknyeregbe a dugattyú nem mozog nehezen, nincs berohadva, kivállasodva?



Köszi a kérdést.Tök új tárcsa van rajta kb:15000km mentem vele.elején nem rázott kb:1000km-ig.Lehet,hogy tényleg dugattyú szorulna?Vagy eldeformálódott az új tárcsa?A hátsó lengőkarnál is lóg a szilent (a hosszúba ami előre néz)jobbra balra mozog kb:1cm-rt.Ez nem gáz???Ha hátul ülnek hárman akkor még jobban rázza a kormányt.


de még mindig nem mondtad, hogy gumisnál voltál-e, kereekt centríroztani, vagy a gumit megnézni, hogy nem-e szálszakad???? előbb ezzel kellene kezdeni. ha már túl vagy rajta, akkor sorry a kérdésért.
én is mikor feltettem az ATE PowerDisc-et, kb 1000 km után elkezdett rázni, pedig nagyon csínnyán bántam a fékkel, nem volt nagy fékezés sem, sosem melegítem túl.
emeld meg az autót és forgasd a kereket, ha a tárcsa vetemedett, akkor megszorulna. nekem nem szorul meg mégis üt valahogy, vagy mi. bár nem mindig.

YELLOW Elküldve: 2011-09-29 07:11 Futómû és hibái

tostya írta: Sziasztok!Segítség kéne nekem.Az a problémám,hogy egy E46-ban(kombi 2004-es évjárat)cseréltem első futómű gumi szilentet a két nagyot ami az alvázhoz van csavarozva.
De még mindig rázza az elejét fékezéskor(90-100-as tempónál)Volt féktárcsa is cserélve még a szilentek cseréje előtt.Mi lehet a baj? Fékezéskor majd el töri a kormány a kezem úgy ráz.


mivel nem írod, ezért feltételezvén: kerék centrírozás nem volt? Gumi nem szálszakadt? Féknyeregbe a dugattyú nem mozog nehezen, nincs berohadva, kivállasodva?

YELLOW Elküldve: 2011-09-28 19:36 Autóvásárlás

Coyote írta: Az gáz. Se te, se csatis1 kolléga nem tudja majd bemesélni ezt, hacsak nem muzeális állapotú a gép, vagy ismerősnek adjátok el.

Ilyen alacsony futásteljesítményhez én inkább egy nagy benzinmotoros szörnyet vettem volna, hiszen ennyi használatnál le van szarva a fogyasztás.

5000 km - ez azért elgondolkodtató. Én jövő héten megyek 3500-at Lengyelországon át. És tudom, hogy minden percét élvezni fogom a BMW-ben. El sem tudom képzelni, hogy évente csak 5000-et üljek benne...

Amúgy mivel jártok, busszal vagy céges autóval? Vagy a BMW csak második autó?


én is kb évi 5000-et megyek. miért? a munkahelyem itt van 700m-re, beringa. mivel 3 napot dolgozok olyankor nem igazán vezetek, napi 12 óra után. illetve helyi tömegközlekedést használom, még akkor is, ha épp aznap autókázok. barátnőmék előtt nem hagyom az autót (csak nagyon ritkán) inkább hazahozom a garázsba, aztán irány a busz/bringa. rokonok is max 80km-en belül vannak. illetve van apámnak autója, amit azért használok, főleg ha uyg megyünk rokonokhoz. de attól élvezem az autót

YELLOW Elküldve: 2011-09-27 18:48 Hidegindításkor "himbál" a motor

tomizej írta: Sziasztok!
Nekem is ugyanezek a problémák, 3hete vettem egy BMW 318i E36ost. Semmi problem nem volt a motorral eddig. Annyit észrevettem, hogy reggelente kicsit nehezebben állt be az alapjárat, 700 - 1300 között ugrál 3szor 4szer, aztán semmi gond utána, fél perc se kell és beáll. Viszont a napokban reggel 10fok körül volt, indításnál befulladt a motor, második indításra is csak gázzal tudtam megfogni, kellett neki 1 perc mire megmaradt a motor. Amint a hőfok mutató feljebb ment, szépen járt a motor. Annyira nem zavarna, csak kicsit aggaszt, hogyha +10fokba nem maradt meg a motor, mit csinál majd -15fokba... Sport légszűrőnek lehet bármi köze hozzá?


túl sűrű olaj is okozhat gondot hidegben, főleg ha nem biztos a forrása. amúgy számtalan oka lehet még.

YELLOW Elküldve: 2011-09-26 22:35 Kormány légzsák, hogy kel kinyitni?

Bero írta: Ugyan nem a kormányt,hanem a mellette lévő az anyósülés előtti légzsákot meglehet nézni,hogy egyáltalán benne van-e? Ha igen,hogyan? Köszi!


díszléc le, és allat lesz csavar, ami a légzsáktakaró műszerfalelemet fogja.

szerk.: nem csavar csak be van pattintva. itt lesz pár kép ha gördítesz le:

http://forum.e46fanatics.com/s...p?t=644722

YELLOW Elküldve: 2011-09-26 22:09 Üzemanyag fogyasztás

én nem rég mértem ismét. 250 km-t mentem le, 80%-ban városban (kisváros, tele zebrákkal, relatíve sok leállítással), közben voltam kisebb faluban házakat nézegetni, kis utcák 2-es, 3-as fokozatban. néha azért odanyomtam neki, de nem huzamosan, csak szeretem hallani a hangját kigyorsításnál.
szóval 250 km után, mentem a kútra, ugyanoda, ugyanahhoz a kútfejhez, és 17 litert tudtam rátankolni. ezt kiszámolva 6,8l/100km jött ki. nekem pont ennyit mutatott a fedélzeti is. régebben mértem már így, most újra mértem.

jah persze az hozzátartozik, hogy 2500 felé nem nagyon pörgettem, csak néha.