YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-08-09 21:26 Multikormány beszerelése utólag...

Robinson írta:
YELLOW írta: ma végre bekerült a multi M-es kormány.
Köszönet még1x bmw320d4-nek (Miki-nek)! és persze örülök, hogy megismerhettem, hála istennek most is pozitívan csalódtam, így tudom már, hogy lehet értelmezni azt amit ír. én mondom sokat jelent a személyes tali.
ráadásul kicseréltük a gyertyákat is, mintha jobban menne. arról nem is beszélve, hogy a tempomat-ot nyomkodva mintha jobban gyorsulna. szokni kell, mert furcsa, hogy nem nyomom a gázt
és végre zárásra villan is az index
ja és persze kiderült, hogy valóban 85ezer km van az autóban

hazafelé jövet, nem gyenge eső kapott el, kb 50-el kellett jönnöm, alig láttam valamit.

nagyon remélem nemsokára lesz erre is tali, és találkozhatok másokkal is.


Voltál annál a huligánnál? Be kéne tiltani azt a csávót.

Tempomattal meg tényleg jobban gyorsul a verda alacsonyabb fordulatról is, ezt én sem értem


tényleg örülök, hogy pozitívan csalódok általában.
az hagyján, de gyertya csere is volt, komolyan mondom még durvábban megy, mondjuk már ideje volt cserélni, porcelán repedezett volt már. azé gyári gyertya 85ezerrel...

lassan találkozok mindenkivel

YELLOW Elküldve: 2011-08-09 20:01 Olajzabálás

BarG írta: Volt a múlt héten egy nagyon komoly füstölésem a pályán hazafelé, de ahogy lefékeztem, a füst megszűnt, olyan, mintha semmi se történt volna. Voltam kiolvasáson, csak egy nem aktív lambdaszonda hiba volt eltárolva. A szívócsőben leltünk sok olajat, meg fogyogat rendesen, egy Pest-Miskolc távon elmegy fél liter. Amúgy nem füstöl, ha nyomom, akkor megy, most nem tudok - szerencsére - egyéb hibát találni, csak az olajfogyást.
Tippek?


pfúú ez marha sok. hallottam egyszer olyat, hogy nagy fordulaton, pályázáson a 6 hengeres motorok hajlamosak a főtengelyszimering mellett nyomni az olajat. viszont mondod, hogy a szívócsőben van, akkor viszont a turbonál beereszti.

YELLOW Elküldve: 2011-08-08 18:04 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta:
Taxi írta: Csáó!
nekem is hasonló gondom van hidegindításkor 1-2 percig rázkódik a motor majd utána szépen jár (hibakód nincs)! Ha esetleg valaki rájött hogy mi a problem írja meg
kösszi!


Én még mindig nem oldottam meg,nincs most vele türelmem foglalkozni.Hiába a meleg,ha 1-másfél napig áll,ha indítom visszafullad,második indításnál már pöccre indul. Biztos valami szenzor,vagy jeladó lesz. Nálam sincs hibakód.Rettenetesen rezonál,remeg a kocsi amíg 1000 ről 700 ig nem esik a fordulat, csak hidegen. ( hidegen kb 30 mp, ennyi idő alatt nem is melegszik a motor,max 2 fokot.) utána úgy jár, alig érezni, hogy van benne motor.


régen a karbis motorok voltak ilyenek, amikor kipárolgott a karbiból az anyag a nagy melegben, vagy pár nap után.

YELLOW Elküldve: 2011-08-08 17:59 angel eye

troooger írta:
SirToma írta:
SirToma írta:
YELLOW írta:
SirToma írta: Sziasztok srácok.

Vettem smd led-es angel eye-t a street vox-tól.
Minden funky vele, de az a nagy kérdésem, hogy a kicsi sárga vezetéket hova kötöttétek be?
Esetleg kapcsolóra nem lehet kötni, hogy tompított felkapcsolásánál világítson csak?
Gondolom így a tompított izzók hibája folyamatosan világítani fog!?



ezt a kérdésed nem értem...

az AE-t a helyzetjelzőre kötöd be. a helyzetjelző akkor is megy, ha tompított van fellőve.
így nem értem a kérdést. az emberek 95%-a vagy lámpa nélkül közlekedik (akkor amúgy sem világít az AE) vagy tompítottal, uye mer kötelező (akkor viszont ég a helyzetjelző is, azaz az AE is)

vagy fogalomzavarban vagy és nem tod melyik a tompított és melyik a helyzetjelző...



Ja, kicsit zizi vagyok, bocs.
A lényeg, tehát kap egy testet, meg egy pozitívat. a tirisztor kapcsol egy vékony sárga kábelen, azt hova kössem be?Mert ha kap azis +-t, akkor amint rajt a gyújtás égni fog. Úgy szeretném, hogy helyzetjelzőnél/tompítottnál égjen.Illetve a helyzetjelző dobni fogja a hibát gondolom?


Tehát akkor a karika két vezetékét rá tudom kötni a helyzetjelző foglalatra, és csá?
Vagy már én nem értek semmi!


A sárgát ne kösd be sehova! A többit meg ahova kell ( helyzetjelző vezetékéhez. ) Ennyi. És úgy fog égni ahogy szeretnéd. Nekem is így van.


jó neked, hogy érted mit akar. én nem vágom úgy meg van fogalmazva
azt írta, hogy bekötötte, ergó úgy működik ahogy akarná, de közben elekzdi írni, hogy gyújtásra kapcsoljön, meg a sárga vezeték. szóval én konkrétan nem tudtam eldönteni, hogy mi van, és mit akar. vagy valójában lehet csak arra volt kiváncsi, hogy kösse be. de mégsem így kérdezte...

YELLOW Elküldve: 2011-08-08 16:43 karbantartás

hi!

nem tudom mi van, de a mai nap hihetetlenül be van lassulva az oldal. 4 féle böngészővel, több gépről, és szolgáltatóval néztem, de marha lassú.
van valami? vagy másnál is ilyen?

YELLOW Elküldve: 2011-08-08 13:04 angel eye

SirToma írta: Sziasztok srácok.

Vettem smd led-es angel eye-t a street vox-tól.
Minden funky vele, de az a nagy kérdésem, hogy a kicsi sárga vezetéket hova kötöttétek be?
Esetleg kapcsolóra nem lehet kötni, hogy tompított felkapcsolásánál világítson csak?
Gondolom így a tompított izzók hibája folyamatosan világítani fog!?



ezt a kérdésed nem értem...

az AE-t a helyzetjelzőre kötöd be. a helyzetjelző akkor is megy, ha tompított van fellőve.
így nem értem a kérdést. az emberek 95%-a vagy lámpa nélkül közlekedik (akkor amúgy sem világít az AE) vagy tompítottal, uye mer kötelező (akkor viszont ég a helyzetjelző is, azaz az AE is)

vagy fogalomzavarban vagy és nem tod melyik a tompított és melyik a helyzetjelző...

YELLOW Elküldve: 2011-08-07 15:30 Társalgó

laci320d írta: Üdv!

Valaki tud nekem abban segíteni,hogy hol tudom törölni a hirdetésem?

Köszi


Apróhirdetések -> Saját hirdetések -> a hirdetésed alső részén lesz egy Töröl gomb

YELLOW Elküldve: 2011-08-06 15:57 Ültetés

troooger írta:
YELLOW írta:
troooger írta: Sziasztok,
Melyik fajta rugót ajánljátok?
Weitec, KW, Merwede, 40/30 ültetés lenne.

Jah, és még egy kérdés 18" kerekekkel nem lesz majd gond?

Köszi


én még mindig nem értem, hogy miért az átmérő miatt aggódtok??? szinte semmivel nem lesz nagyobb a kerék, ha a váltóméretnek megfelelő gumi kerül rá. az a lényeg, hogy ne lógjon ki nagyon a felni, azaz az ET és a szélesség jobban számít. mellesleg ez nem egy nagy ültetés, így nem jelenthet gondot.
szerintem mindegy melyiket veszed. a KW drágább lehet. a Weitec meg vagy a bilstein, vagy KW, vagy Koni leánycége saknos nemtudom így nem akarok hülyeséget mondani. én a Weitec-et venném ha eközül kellene választanom.



Oké, köszi az infót Valójában KW és Weitec között vacilálok én is.

És azt megtudod mondani, hogy mennyi az az ET tartomány ami még elmegy,ennél az ültetésnél? Most van egy 17" et 42, de ez le akarom cserélni egy 18"ra. Milyen ET számokig fog elférni?


látom nem érted
jó lenne tudni milyen széles felniről beszélünk! de szerintem 18-asban mondjuk egy 8coll széles felni olyan ET35 a legkisebb felette lehet, 8,5coll szélességben ET40 alá semmiképp ne menjél. de mondom ez a hátsó 3centi csüccs nem egy drasztikus dolog, elvileg nem ér bele. persze hátra a fent említett ET-k mellett 235-östől nagyobb gumit ne tegyél fel.

YELLOW Elküldve: 2011-08-06 15:28 Ültetés

troooger írta: Sziasztok,
Melyik fajta rugót ajánljátok?
Weitec, KW, Merwede, 40/30 ültetés lenne.

Jah, és még egy kérdés 18" kerekekkel nem lesz majd gond?

Köszi


én még mindig nem értem, hogy miért az átmérő miatt aggódtok??? szinte semmivel nem lesz nagyobb a kerék, ha a váltóméretnek megfelelő gumi kerül rá. az a lényeg, hogy ne lógjon ki nagyon a felni, azaz az ET és a szélesség jobban számít. mellesleg ez nem egy nagy ültetés, így nem jelenthet gondot.
szerintem mindegy melyiket veszed. a KW drágább lehet. a Weitec meg vagy a bilstein, vagy KW, vagy Koni leánycége saknos nemtudom így nem akarok hülyeséget mondani. én a Weitec-et venném ha eközül kellene választanom.

YELLOW Elküldve: 2011-08-06 01:34 Futómû és hibái

anubisz írta:
Hát a defektűrőt tényleg hagyjuk,3 évig használtam,borzalmas. Futómű gyilkos.Szerintem neki is az eszi meg a lengéscsillapítót.


de nem esz meg neki semmilyen lengéscsillapítót! csak a defekt tűrő gumi miatt mér rossz értéket.
ha kézzel nyomva a kasztnit mozog és nem himbál be, akkor nincs baja. amúgy a téli gumi is necces, mert az oldalfala annak is sokkal vastagabb és merevebb, mint egy nyárinak ugyanolyan méretben. az sem mindegy, hogy egy guminak mi a súly indexe, ettől is változik egy mérés.

YELLOW Elküldve: 2011-08-05 13:02 Futómû és hibái

sarolta írta: Sziasztok!
Valaki tud abban segíteni,hogy a 17-s 225/45-s peres gumikkal a lengés csillapítónak többet vagy kevesebbet kell mutatnia,mint 195/65 15 gumikkal?
Mert így 40% a lengéscsillapítóm és kb.3 hónapja cseréltem ki(kb.700 km-t mentem vele),Monrooe-l beszélek,ja és ez már a második cserém mióta nálam van az autó(3 éve),az előző Monrooe 1,5 évet bírt
A gumi és a felni ennyire nyírná a lengéscsill.-t vagy valami utángyártott M.-t sóztak rám?
Egy rally versenyző nem cserél ilyen sűrűn lengéscsillapítókat mint én
Köszi


nekem is műszakin ilyen körüli értéket mérnek mind a négy 40 és 50% között van. már többször terveztem, hogy télen a téli szettel elviszem megméretni, mert tutti a peresebb vastagabb oldalfalú guminak köze van hozzá. lökd fel a télit és vidd el méretni. egy új autóval beállnál, és akkor is 60-70%-ot mér jobb esetben.... amíg nem libeg az autó ha megnyomod, addig xard le. pont egy E39-et láttam egy kollégánál, amikor állt le vele a csápos emelőről és keresztben van a merevített hidacska, és ahogy arról lejött, 4 méteren keresztül hintázott az eleje. mintha valami légrugós ikarus lenne.

YELLOW Elküldve: 2011-08-04 16:53 Vicces :)

YELLOW Elküldve: 2011-08-04 08:31 Ajtónyítási Gondok!

ute107 írta:
YELLOW írta: tegnap bmw320d4 mesternél járva az INPA kiírta, hogy relé zárlatom van. sőt hozta, hogy a csomagtér ajtó zár is rossz. pedig azzal sosem volt semmi, az mindig nyílt. szóval akinek az ajtóval van problémája, akkor az INPA meg fogja mondani, hogy relé zárlata van-e vagy sem.

már csak olcsón kellene szerezni ilyen relét... valaki?


ebay....


az lesz ha minden kötél szakad, keresek valakit aki ért hozzá, a rendeléshez...

YELLOW Elküldve: 2011-08-03 20:39 Valaki segítsen

Metacska írta: Sziasztok!

Először is szögezzük le, hogy többnyire most egy gondoskodó autószerető, de ugyanakkor laikus BMW-s problémáját fogom kifejteni. 2 hibajelenség lépett fel, ami elképzelhető, hogy összefügg. Igyekszem minél pontosabban leírni őket.

1. Télen vásároltam az autót, ezért nem közlekedtem lehúzott ablakokkal, ezért sem tűnt fel a hiba. Ugyanis bent tökéletes csend honolt (és honol most is), szép motorhang stb stb. Késő tavasszal - nyáron figyeltem fel arra, főleg autópályán korlátok mellett, parkoló autók mellett, házfalak mellett haladva, hogy valami elölről kelepelő hangot ad ki. Én lyukas kipufogóra (valahol a leömlőnél vagy a csöveknél) tippeltem. A hang akkor szűnik meg menet közben, ha üresbe dobom a váltót és csak gurulok. Elvittem egy jó ismerős bandához. Egy Honda márkaszervizről beszélünk, ahol valóban hozzáértő emberek dolgoznak (sajnos gondolom nem 100%-ban BMW hozzáértők). Felemelték átnézték nem láttak semmit, leengedtük beindítottuk, a hang nem tapasztalható álló helyzetben, megvizsgálták, pörgettük a motort...nem találtak elől gondot. beleültem megemelték velem együtt, sebességbe tettem fix fordulaton forgattam semmi. Ergo a kipufogó elméletileg rendben van.

3 dologra egyébként azért felhívták a figyelmemet:

    A hengerfej sarkánál alig észrevehetően fagyállós a blokk (vizet egyébként nem eszi, olajat nem eszi, olajat nem dolgoz bele a vízbe).
    A váltó alja szintén egy pindurit olajos volt (váltó szimering????)
    A hátsó dobom belül rohad (4e fordulat felett elkezd folyamatosan sípolni).


    2. Jelzem, hogy nagyon nagyon ritkán pörgetem a motort, nem szokásom hajtani, de ma előzésnél észrevettem, hogy 4e fordulat felett tiltásig forgatva füstöl az autó....., az oldalsó visszapillantóban tisztán láttam. Alacsonyabb fordulaton, kisgázzal-padlóval nincs ilyen jelenség, csakis magas fordulaton.

    Fontos megemlítenem, hogy TÉNYLEG kiváló műszaki és esztétikai állapotban van az autó a hibák ellenére. Egyébként mégiscsak 270e km van benne (12 éves)..........

    Bocsánat a kisesszéért. Várom a hozzáértő véleményeteket, az első és a második jelenség kapcsán. Rengeteget dolgozom így szeptemberig nem tudok érdemben foglalkozni a dolgokkal, de mivel BAROMIRA zavarnak, főleg az első kelepelő, kicsit "lyukas kipufogós", traktoros hang....megnyugodnék, ha tudnám mi a hiba oka.

    Köszönöm!





ajánlom figyelmedbe a hullámok terjedése, ezen belül is a hanghullámok-ra gondolok, de amúgy tök mindegy tananyagot. az ilyen álló autók, szalagkorlátok mellett, házak, kerítések melletti elhaladás tud érdekességeket produkálni, erősítenek minden neszt. azt külön kiemelném, hogy a felnid kifejezetten nagy neszt tud kelteni. próbaképpen nézd meg acélfelnivel.

az, hogy nagy fordulaton füstöl lehet lambda hiba is, esetleg injektor. de ha fehér nagyon a füst, akkor hengerfejes és csak nagy nyomáson préselődik be a hűtővíz. azé nem fogy látványosan belőle, mert leírásod alapján nem hajtod.

ez mind tipp, ne vedd készpénznek.

YELLOW Elküldve: 2011-08-03 14:19 Hírek itt is...