
YELLOW Elküldve: 2011-07-12 16:34 320d Motor
marcokeceli írta: Nemtudom köszi a tippet utánnanézek.Nemtudtma hogy ez olyan gyakori probléma lenne...de az biztos hogy nem a fülkéből jön. De azért megnézzük ezt a mutatós dolgot,ezzel mittudunk csinálni? Vagyezt cserélnikell? ammeg ezt nem áram mozgatja a mutatót,mint pl a tankjelzőt? Mert sztem biztosnem spirálzsinórral húzták fel
YELLOW Elküldve: 2011-07-12 15:42 M-packet
Bero írta:YELLOW írta:Bero írta: Hali! Az eredeti E46 m3 hátsó lököse rámegy az én sedanomra? Gondolok itt arra,hogy a sárvédő szélesebb az m3-nak,tehát fúrnom faragnom kellene,hogy rámenjen? Köszi
így van! faragni kell. de van már lökösöd ne agyalj rajta többet
Az igaz,hogy van,de már csak a hátsó lökös és kipufogó csere van hátra a projectbőlM3-as kipufogót rácsapnék az enyémre akkor az szerinted működne?
YELLOW Elküldve: 2011-07-12 13:13 320d Motor
marcokeceli írta: Nem..az a nagyhelyzet hoyg nemértek hozzá..és itt felénk a szerelők is csaknézegetik és aztmondják semmibaja nincs... pedig igenis terhelés alatt beciripel...sem üresbe járatba sem kinyomott kuplunggal nemteszi ezt..sőőt alapjáraton se... csak terhelés alatt egy 2000es fordualttartomány felett..és hírtelen gyorsításra mégerősödik....
fogalmam sincs milehet a gond...
Esetleg valaki tud vmi helyet erre felénk (bács-kiskun megye) ahol nagyonprofin értenek hozzá?
YELLOW Elküldve: 2011-07-12 07:04 Szívócsonk-pillangószelep
anubisz írta: Egyet nem értek,ha ez az alkatrész ennyi,több ezer problémát okozott idáig,és ennyi motort tönkretett,miért nem csinált visszahívást a BMW, annak idején,vagy miért nem perelte be még őket senki,ha ez konstrukciós hiba. Ugye egy 4,5,6 Millás autónál nem mindegy,egy motor generál,saját hibádon kívül.
YELLOW Elküldve: 2011-07-12 06:53 Féktárcsa és fékbetét
anubisz írta:Lacza írta:YELLOW írta:Lacza írta: Sziasztok!
Végigolvastam a hozzászólásokat és 90%-ban tárcsákról van szó, betétről nem sok
Nekem most ajánlottak Brembo betétet hátra (13e/pár) a meglévő (talán gyári) tárcsához.
Ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
üdv
Laci
szerintem gyári tárcsához vegyél gyári betétet. ha jól sejtem a Jurid a gyári beszállító, legalábbis a tiédhez igen.
Vajon melyik a keményebb, azt lehet tudni?
Juridot vegyél bele. itt van a választék,UNIX nál 10% engedményt kapsz.
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx
Értelem szerűen,a drágább az erősebb minőség.
Azt hiszem a Juridnál a 620 az erősebb minőség, de ugye az drágább,571959J-AS 620, 571959J 475, 571959D 260 Ezek a minőségi fokozatok vannak első pofákba a JURID márkánál a kocsidhoz. Neked bőven megfelel a sima J 475 ős, az 13000, 1,6 motorhoz mit akarsz még.
Amúgy a tiedhez a JURID 620 keménységűt írja.
http://bmwfans.info/parts/cata...ad_sensor/
YELLOW Elküldve: 2011-07-11 16:32 Féktárcsa és fékbetét
Lacza írta: Sziasztok!
Végigolvastam a hozzászólásokat és 90%-ban tárcsákról van szó, betétről nem sok
Nekem most ajánlottak Brembo betétet hátra (13e/pár) a meglévő (talán gyári) tárcsához.
Ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
üdv
Laci
YELLOW Elküldve: 2011-07-11 15:50 Vicces :)
YELLOW Elküldve: 2011-07-11 13:15 Fûtés - Klíma
YELLOW Elküldve: 2011-07-10 15:37 Klubtársvadászat!
YELLOW Elküldve: 2011-07-10 14:55 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
bmw320d4 írta:YELLOW írta:janco írta: Szevasztok!
Nemtudjátok mi a különbség az L line és a K line Protokoll között?
Meg, hogy honnan tudom az enyém milyen?
más-más dolgot tudsz vele programozni, vagy épp kiolvasni. az L szálon és a K szálon is bizonyos dolgok tudnak csak menni. a BMW mindkettőt használja. az olcsóbb csatlakozók, pl a KKL VAG-os ott össze kell forrasztani a csatiban a K és az L vezetéket, vagy tűt. mert vagy az egyiken kommunikál vagy a másikon. ha specifikus kábelt veszel, akkor nem kell foglalkoznod semmivel.
szerk.: ez csak dióhéjban, körülbelül...sacc/kb
szerk2.: jajj megvilágosodtam a toaletten, rosszul mondtam. BMW csak az L vezetéket használja. de ha olcsóbb kábeled van, akkor össze kell forrasztani a csatiban.
Elég nagy tévedésben vagy..
YELLOW Elküldve: 2011-07-10 14:52 Klíma
davech írta:
Feltöltettem a rendszert, működik is de nem elég jól hűt.
Működéskor 15-17 báron kellene mennie (azt mondta a srác ez a normális) klímának de 20-21 báron megy és 16foknál csak 19fokot fúj. Klímaventilátor elég magas fordulaton pörgött, gondolom nem tudta visszahűteni és azért.
Szerintem klímahűtő és a vízhűtő között lehet valami dzsuva.
Előröl tisztának látszik, klímahűtőn a lamellák is egész jók.
Hogy tudok a klímahűtő és a vízhűtő közé férni, úgy hogy ne bontsam le a fél kocsit?
(lehet azért szivárgott el a gáz a rendszerből mert túlnyomás volt a rossz hűtés miatt?)
Hátha ott a megoldás...
YELLOW Elküldve: 2011-07-10 14:42 Multikormány beszerelése utólag...
kisg325 írta: Sziasztok!
Új vagyok itt,de remélem ez nem érint engem semmilyen hátránnyal.Úgy néz ki,hogy 6 év E30-azás után lesz egy 2004-es E46 320D Touringom. Szóval a kérdésem az lenne,hogy a gyári nem multis sportkormány,multisra történő lecseréléséhez szükséges plusz kábel,amit említettek itt többen is,az beszerezhető még valahonnan a közeljövőben? Előre is köszi a választ!
Üdv. kisg325