YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-07-14 10:57 Vicces :)

YELLOW Elküldve: 2011-07-12 16:34 320d Motor

marcokeceli írta: Nemtudom köszi a tippet utánnanézek.Nemtudtma hogy ez olyan gyakori probléma lenne...de az biztos hogy nem a fülkéből jön. De azért megnézzük ezt a mutatós dolgot,ezzel mittudunk csinálni? Vagyezt cserélnikell? ammeg ezt nem áram mozgatja a mutatót,mint pl a tankjelzőt? Mert sztem biztosnem spirálzsinórral húzták fel



azt nem tudom, de elektronyos. nekem akkor kezd el ciripelni, amikor a mutató 10 literes fogyasztás felé megy és alacsony fordulatról gyorsítok, magasabb fokozatban.

esetleg az ékszíj feszítőgörgő is tud ciripelni, de azt álló helyzetben is hallanád.

YELLOW Elküldve: 2011-07-12 15:42 M-packet

Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Az eredeti E46 m3 hátsó lököse rámegy az én sedanomra? Gondolok itt arra,hogy a sárvédő szélesebb az m3-nak,tehát fúrnom faragnom kellene,hogy rámenjen? Köszi


így van! faragni kell. de van már lökösöd ne agyalj rajta többet


Az igaz,hogy van,de már csak a hátsó lökös és kipufogó csere van hátra a projectből M3-as kipufogót rácsapnék az enyémre akkor az szerinted működne?


mindent meg lehet oldani, a gázt biztos kivezeti... de a kérdés a Te motorodhoz jó lesz-e az az öblítés, nem-e fog túlöblíteni. bár ha minden más marad gyári (katalizátor középdob), akkor talán nem lesz annyira baj.

amúgy Kaszánál van egy facelift előtti M-optik

YELLOW Elküldve: 2011-07-12 14:45 M-packet

Bero írta: Hali! Az eredeti E46 m3 hátsó lököse rámegy az én sedanomra? Gondolok itt arra,hogy a sárvédő szélesebb az m3-nak,tehát fúrnom faragnom kellene,hogy rámenjen? Köszi


így van! faragni kell. de van már lökösöd ne agyalj rajta többet

YELLOW Elküldve: 2011-07-12 13:13 320d Motor

marcokeceli írta: Nem..az a nagyhelyzet hoyg nemértek hozzá..és itt felénk a szerelők is csaknézegetik és aztmondják semmibaja nincs... pedig igenis terhelés alatt beciripel...sem üresbe járatba sem kinyomott kuplunggal nemteszi ezt..sőőt alapjáraton se... csak terhelés alatt egy 2000es fordualttartomány felett..és hírtelen gyorsításra mégerősödik....
fogalmam sincs milehet a gond...
Esetleg valaki tud vmi helyet erre felénk (bács-kiskun megye) ahol nagyonprofin értenek hozzá?



nem lehet, hogy a pill. fogyasztásmérő mutatója ciripel? az elég gyakori. és mivel a mutató csak menet közben mutat, így talán érthető is, hogy álló helyzetben miért nem ciripel.

YELLOW Elküldve: 2011-07-12 07:04 Szívócsonk-pillangószelep

anubisz írta: Egyet nem értek,ha ez az alkatrész ennyi,több ezer problémát okozott idáig,és ennyi motort tönkretett,miért nem csinált visszahívást a BMW, annak idején,vagy miért nem perelte be még őket senki,ha ez konstrukciós hiba. Ugye egy 4,5,6 Millás autónál nem mindegy,egy motor generál,saját hibádon kívül.


marha egyszerű. presztízs! nem fogja beismerni az ilyen hibákat, mert azzal saját hibáját ismeri be, és csökken a presztízs. látsd kiszakadó futómű felfüggesztés, stb.
pl egyik ismimnek a 120d kigyulladt, állítólag a hűtőventi felől jött a tűz. igaz volt benne utólagos nagy hifi, csipsz tuning, szal én inkább a hifire fognám. a lényeg, hogy a BMW-nek is írt, felvette velük a kapcsolatot, és a végén még a BMW mondta, hogy tovább pattog, akkor ők fogják feljelenteni. a BMW arra hivatkozott, hogy a kulcsból kiolvasott km óra állás és az autóban lévő nem egyezett kb 150ezer km eltérés volt, mindez egy 4 éves autónál kb. szóval ilyenek vannak. (valami 250ezer körül lehett benne összesen, vagy több)

szal a BMW nem fogja elismerni sohasem, nem egy Off opel kategória, mert az sokat nem veszít ilyennel, ha visszahivat.

YELLOW Elküldve: 2011-07-12 06:53 Féktárcsa és fékbetét

anubisz írta:
Lacza írta:
YELLOW írta:
Lacza írta: Sziasztok!

Végigolvastam a hozzászólásokat és 90%-ban tárcsákról van szó, betétről nem sok
Nekem most ajánlottak Brembo betétet hátra (13e/pár) a meglévő (talán gyári) tárcsához.
Ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?

üdv
Laci


szerintem gyári tárcsához vegyél gyári betétet. ha jól sejtem a Jurid a gyári beszállító, legalábbis a tiédhez igen.


Vajon melyik a keményebb, azt lehet tudni?


Juridot vegyél bele. itt van a választék,UNIX nál 10% engedményt kapsz.
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx
Értelem szerűen,a drágább az erősebb minőség.
Azt hiszem a Juridnál a 620 az erősebb minőség, de ugye az drágább,571959J-AS 620, 571959J 475, 571959D 260 Ezek a minőségi fokozatok vannak első pofákba a JURID márkánál a kocsidhoz. Neked bőven megfelel a sima J 475 ős, az 13000, 1,6 motorhoz mit akarsz még.
Amúgy a tiedhez a JURID 620 keménységűt írja.
http://bmwfans.info/parts/cata...ad_sensor/



így van, gyárilag a 620-as van benne

YELLOW Elküldve: 2011-07-11 16:32 Féktárcsa és fékbetét

Lacza írta: Sziasztok!

Végigolvastam a hozzászólásokat és 90%-ban tárcsákról van szó, betétről nem sok
Nekem most ajánlottak Brembo betétet hátra (13e/pár) a meglévő (talán gyári) tárcsához.
Ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?

üdv
Laci


szerintem gyári tárcsához vegyél gyári betétet. ha jól sejtem a Jurid a gyári beszállító, legalábbis a tiédhez igen.

YELLOW Elküldve: 2011-07-11 15:50 Vicces :)

User kérdése:
Tavaly a Barátnő 1.0-mat Feleség 1.0-ra fejlesztettem, és az új program váratlanul elindította a “gyerek” proceszt, amelynek rendkívül nagy a tár- és erőforrásigénye. A termékismertetőben nem esik szó erről a jelenségről. Ráadásul a Feleség 1.0 minden más programba beinstallálja magát, és már a rendszerindításkor betöltődik. A különböző programok, úgy mint az Éjszakai póker 10.3 és a Sörivászat 2.5 azóta nem futnak, indulásukkor a rendszer összeomlik. Úgy tűnik, nem is tudom kiirtani a rendszerből a Feleség 1.0-t. Gondolkoztam a Barátnő 1.0-ra való visszatérésen, de az Uninstall nem működik. Tudnak segíteni?

Válasz:
Kedves felhasználó, ez egy általános probléma. Sokan fejlesztik Barátnő 1.0-jukat Feleség 1.0-ra, gondolván, hogy ez pusztán szórakoztató segédprogram. Ellenben a Feleség 1.0 operációs rendszert arra tervezték, hogy mindent ő futtasson. Ne is próbálkozzon az installálásával!!! A Feleség 1.0 későbbi eltávolítása a rendelkezésre álló erőforrások sérülésével járhat ! Néhányan megpróbálták installálni Barátnő 2.0-t, illetve a Feleség 2.0-t, de több problémával találkoztak, mint az eredeti rendszerben. Mások megpróbálták a Barátnő 2.0-t futtatni a háttérben, a Feleség 1.0 működésével egy időben. Feleség 1.0 érzékeli a Barátnő 2.0-t, és ez összeütközést okoz, amely a rendszer összeomlásához vezethet. A legegyszerűbb módja a problémák elkerülésének, ha egyik verzióját sem installálja a Feleség szoftvernek, csak a Barátnőt használja. A Barátnő 1.0, 2.0, 3.0 stb. tökéletesen kompatibilisek, és együtt is futtathatók!!! És akinek ez még nem elég, az jobb ha vigyáz, mert a Feleség 1.0 gyakran fertőzött az Anyós 1.0 nevű rendkívül veszélyes vírussal, ami a Feleség 1.0 meglévő és használható részeit tönkreteheti. Nem lehet mást tenni, csak irtani, irtani, mert ez a vírus olyan káros, hogy bizonyos idő múlva a Feleség 1.0 teljesen átalakul Anyós 2.0-vá, azaz a vírus saját magát fejleszti tovább.

YELLOW Elküldve: 2011-07-11 13:15 Fûtés - Klíma

Közben kaptam egy infót, hogy a ventillátoron van egy ellenállás és ha az túlmelegszik, akkor leáll a venti. nekem valszeg túl melegedett és be sem indult emiatt.
egyébként mintha lett volna már feszegetve ez a téma, kezd derengeni.

YELLOW Elküldve: 2011-07-10 21:26 Vicces :)

YELLOW Elküldve: 2011-07-10 15:37 Klubtársvadászat!

Most hétvégén senki nem volt Tiszafüreden a Halasnapokonon? Marha sok BMW-st láttam, fiatalokat.

láttam egy E39 klub rendszámtartós E39-et, ezüst, JOU-... rendszámmal.

YELLOW Elküldve: 2011-07-10 14:55 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
janco írta: Szevasztok!

Nemtudjátok mi a különbség az L line és a K line Protokoll között?
Meg, hogy honnan tudom az enyém milyen?


más-más dolgot tudsz vele programozni, vagy épp kiolvasni. az L szálon és a K szálon is bizonyos dolgok tudnak csak menni. a BMW mindkettőt használja. az olcsóbb csatlakozók, pl a KKL VAG-os ott össze kell forrasztani a csatiban a K és az L vezetéket, vagy tűt. mert vagy az egyiken kommunikál vagy a másikon. ha specifikus kábelt veszel, akkor nem kell foglalkoznod semmivel.

szerk.: ez csak dióhéjban, körülbelül...sacc/kb

szerk2.: jajj megvilágosodtam a toaletten, rosszul mondtam. BMW csak az L vezetéket használja. de ha olcsóbb kábeled van, akkor össze kell forrasztani a csatiban.





Elég nagy tévedésben vagy..


akkor legalább kijavítaniál! (mert így a kérdező még nem kapott helyes választ akkor)
nekem ilyet mondtak, és hogy ezért vegyek KKL VAG-COM-os kábelt. jó persze, aki komolyabbra akarja használni, az hozzáférhet más vonalhoz is, de általános felhasználásra elég az L vonal nem?

YELLOW Elküldve: 2011-07-10 14:52 Klíma

davech írta:

Feltöltettem a rendszert, működik is de nem elég jól hűt.
Működéskor 15-17 báron kellene mennie (azt mondta a srác ez a normális) klímának de 20-21 báron megy és 16foknál csak 19fokot fúj. Klímaventilátor elég magas fordulaton pörgött, gondolom nem tudta visszahűteni és azért.
Szerintem klímahűtő és a vízhűtő között lehet valami dzsuva.
Előröl tisztának látszik, klímahűtőn a lamellák is egész jók.

Hogy tudok a klímahűtő és a vízhűtő közé férni, úgy hogy ne bontsam le a fél kocsit?

(lehet azért szivárgott el a gáz a rendszerből mert túlnyomás volt a rossz hűtés miatt?)
Hátha ott a megoldás...


szerintem ilyen melegben, sosem fog 16 fokot fújni. sőt nem is ajánlatos. a külső hőmérséklettől 4-6fokkal célszerű kevesebbre beállítani a klímát.

YELLOW Elküldve: 2011-07-10 14:42 Multikormány beszerelése utólag...

kisg325 írta: Sziasztok!

Új vagyok itt,de remélem ez nem érint engem semmilyen hátránnyal. Úgy néz ki,hogy 6 év E30-azás után lesz egy 2004-es E46 320D Touringom. Szóval a kérdésem az lenne,hogy a gyári nem multis sportkormány,multisra történő lecseréléséhez szükséges plusz kábel,amit említettek itt többen is,az beszerezhető még valahonnan a közeljövőben? Előre is köszi a választ!

Üdv. kisg325


hali!

nem kicsit furcsa, hogy a nagy E30-as öntudatod erre vitt rá
igen kell kábel, kb 7ezer Ft. márkaszervízben lehet nem adnak, csak kormánnyal együtt. legalábbis valaki mondta már ezt.