YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-02-12 19:15 Olajzabálás

hil írta:
zoliika írta:

"Hát ennyi a tapasztalatom a PROLONGAL!Nem muszáj elhinni,de ez van"!
Ez volt az utolsó mondatom én sem hiszek a csodákban ,de amit fizikálisan érzékelek abban hiszek.Eszem ágában sincs vitatkozni tapasztalat r'go megosztom a FÓRUMON elvégre ez azért van.


Jaaa, én sem hiszek a Calgonban (sem), mert mennyi egy doboz Calgon és hány mosásra, a mosógép fűtőbetétje meg max 4000 pénz.
Nem támadásként írtam előző válaszomat, csak mint említettem régebben ez nagyon ki volt tárgyalva, nem kéne újra kezdeni.



amúgy is ott van a citromsav... nem kell jobb

YELLOW Elküldve: 2011-02-12 08:09 Csak egy Vélemény.Hibakeresés,megoldás.

anubisz írta:
Csak ezért írtam ezt a pár gondolatot,és lehet sokan ezek után, ha megjavították a kocsiját le írja hogy a hibára mi lett végül is a megoldás.


általában meg is szokták írni, mégpedig abban a topic-ban, ahol korábban kérdeztek. annyit valóban megtehetnének, hogy pont a saját kérdésüket válaszolják meg (azaz visszakeresnek, amikor kérdeztek). az, hogy egy adott szerelő mit mond, az egy dolog, a legtöbb pont a BMW-től idegenkedik, mert lövése nincs. saját tapasztalat, hogy "vóót máá nálunk béjemvé", de nekem kell megmutatni, hogy hol mit keressen. Sajnos nincs minden szerszámom, ezért rá vagyok kényszerülve. pl gyári BMW szervízben láttam a sok értetlen fejet. mondjuk ilyen minden márkánál van...

YELLOW Elküldve: 2011-02-12 08:04 Csak egy Vélemény.Hibakeresés,megoldás.

Robinson írta:
YELLOW írta:
davech írta:
hil írta:

Azzal kiegészíteném, hogy tényleg jó lenne a nagyon gyakran keresett dolgokat kitenni valahová, a SI reset talán már fent van, az olaj kiválasztás, meg hogy mi is az a 0w,5w,10, szám az olajokon szintén jó lenne.


Esetleg akkor már lehetne egy GY.I.K (Gyakran Ismételt Kérdések) menüpont a fórumon belül.


felesleges...
GYÍK az oldal működésében való gyors segítségnyújtás.
ahhoz, hogy a gyakori hibák és azok megoldásai ki legyenek gyűjtve, ahhoz 100%-os megoldások kellenek, ahhoz pedig 100%-ig hozzáértő ember véleménye az alap.
itt sokan csak a tapasztalatait írja le, amiből lehet következtetni, de ezek sosem 100%-osok. hasonló hibákra, nem biztos, hogy a megoldások is hasonlók. ott a kereső tessék használni, és nem gyíkolni kell



Na mi van Yellow, odaengedet asszonyt a gép elé, hogy írja meg a nevedben az első igazán értelmes hozzászólást? Kapott is egy "köszönömöt"


ababn igazad van, hpgy tőle írtam a kommentet
azé biztos volt legalább még 1 értelmes hozzászólásom a 4000-ből...

YELLOW Elküldve: 2011-02-11 20:36 Csak egy Vélemény.Hibakeresés,megoldás.

davech írta:
hil írta:

Azzal kiegészíteném, hogy tényleg jó lenne a nagyon gyakran keresett dolgokat kitenni valahová, a SI reset talán már fent van, az olaj kiválasztás, meg hogy mi is az a 0w,5w,10, szám az olajokon szintén jó lenne.


Esetleg akkor már lehetne egy GY.I.K (Gyakran Ismételt Kérdések) menüpont a fórumon belül.


felesleges...
GYÍK az oldal működésében való gyors segítségnyújtás.
ahhoz, hogy a gyakori hibák és azok megoldásai ki legyenek gyűjtve, ahhoz 100%-os megoldások kellenek, ahhoz pedig 100%-ig hozzáértő ember véleménye az alap.
itt sokan csak a tapasztalatait írja le, amiből lehet következtetni, de ezek sosem 100%-osok. hasonló hibákra, nem biztos, hogy a megoldások is hasonlók. ott a kereső tessék használni, és nem gyíkolni kell

YELLOW Elküldve: 2011-02-10 17:32 Futómû és hibái

zoliika írta:
imici85 írta: Sziasztok

Egy olyan gondom van,hogy ha 70-100 km/h között ráz a kormányom.Ha nem adok neki gázt csak gurulok akkor is.70 alatt és 100 fölött nem ráz be.Mind a 4 kerék ki lett centírozva.Tapasztalt már valaki ilyent.


Szó szerint ugyanilyen problémákkal küzdöttem és ha nincs a futóműves barátom hát én nem is tudom mennyit költöttem volna az autómra a történet a következő:
Novemberben ugye téligumikat rakjuk fel ,de ne a nyári 16-os alufelnire így lőttem a neten 15”-os vasfelniket kopottak voltak a gumák rajta így vegyünk rá gumit vettem is új yokohamákat felrakva felcentírozva gondoltam én milyen jó lesz így a télnek nekimenni.Aztán arra lettem figyelmes ,hogy 60tól 90-ig ráz a kormány szidtam a gumist,hogy nem lett jó felcentírozva elmentem egy másik gumishoz újra centrírozás és ráz a kormány kigörgöztettem utána a kerekeket semmi bajuk nem volt egyébként utólag kiderűlt nem ütött egyik sem.Azt mondták vigyem el futóműveshez beálltam sem difi nem volt tökéletes a futómű elmentem egy körre vele és rázott ott témázott két órán át mire rájött mia baj ez E-39-re való kerék……………..Azóta orvosóltam a „hibát” és nem ráz


hát igen az E39-nek nagyobb az agyátmérője és a középfurat. azaz E46 agyán nem fekszik fel a tehermentesítőre, csak odarakták és a csavarokkal felhúzták. elég szomorú, ha ezt a gumis nem vette észre már az elején. én ugyanahhoz a gumishoz járok és mindig megnézi, hogy rendesen felfelkszik-e a tehermentesítőn.

YELLOW Elküldve: 2011-02-10 17:25 Alufelni méretek

funkilaci írta: Hali!

Gyári nyári 16os kerekem helyett akarok venni 17colos felnit gumival.
Mire kell odafigyeljek?
Köszi


olvass vissza és rájössz!

YELLOW Elküldve: 2011-02-08 23:13 Valaki segítsen

Qucsy írta:
Bero írta: Üdv! Úgy néz ki beszart a katalizátorom... 4-5 ezernél nem pörög többet,úgyhogy csere. Mennyibe fáj ez ? Újonnan vagy használtan? Gyárit vagy utángyártottat? Köszi a válaszokat! Hali


YELLOW-t keresd meg ő biztos tud neked segíteni..


sajna ebben pont nem tudok segíteni, nekem csak hátsó dobom van eladó

YELLOW Elküldve: 2011-02-07 19:55 Akkumulátor

kabec írta: Sziasztok!
Kérdezném, hogy a régi 12V 80Ah 640A es aksim helyére 12V 90Ah 720Aes aksit tennék. Lesz belőle valami gond? A rádiót letiltja ha kiveszem az aksit és kér kódot vagy csak simán kiveszem a régit az újat pedig beteszem és liszt?!


ha fizikai méretben ugyanolyan, akkor nem lesz gond. nekem nem szokott kódot kérni a rádijó. de ha elég gyors vagy a cserében akkor lehet amúgysem kérne. de ez passz. egyébként a rádijó állomásai és beállítása nekem megmaradnak, csak a napi számláló és a BC adatai, óra, fogyasztás iylenek törlődnek.

YELLOW Elküldve: 2011-02-07 17:49 Csomagtartó nyitás

Lacza írta:
Szia!

Tudsz nekem olyanban segíteni, hogy E46 sedan csomagtartó teleszkóphoz létezik-e javító szett? Kicsit nagyobb igénybe vételt kaptak és elpattant a végükön lévő műanyag (nem értem miért az) vég, ami a gömbölyű fejű csatlakozó pontra illeszkedik.

Lehet szerinted ilyet külön kapni? Vagy egyben tudom csak cserélni?

Válaszod előre is köszi!

üdv
Lacza


privát kérdés, de mivel nem volt még ilyen problémám, így passzolom. valaki?

YELLOW Elküldve: 2011-02-06 21:58 LED-es hátsólámpa

Hori írta:
Robinson írta:
SoundkeY írta:
Robinson írta: Szasztok!

LED-es hátsó lámpámban amiben az index is ledes, kezdi megadni magát. Pontosabban csak az index. Ma elakadásjelzőt kellett használnom (nem parkoláshoz ), és mikor a kocsi mögött voltam vettem észre, hogy a bal oldali indexből 3 led nem ég, a jobb oldaliban meg csak 3 ég összesen Na nem vagyok valami happy, ezt lehet javítani, vagy új lámpa?

Előre is köszi a válaszokat



...akkor valószínű mikor be lett rakva és vakított, amire a sötétítés következett mégse tett jót a ledeknek. Sztem ha meg is csináltatod azt is vegyétek bele mitől olyan erős.



áá, szerintem csak azért volt ilyen erős a fénye, mert úgyis fényezős D
Amúgy ja. Majd Ricsi mestert ráeresztem.




szerintem az a szenzorod döglött be ami a tengerszintfeletti magasságodat méri


szerintem meg be lehet venni, azt ami a boxerben pihen...
éljen a LED technika. amit nem arra terveztek, az nem is lesz jó! meg amúgyis csúnya a LED-es lámpe

YELLOW Elküldve: 2011-02-06 13:01 Valaki segítsen

laci320d írta: Hali!

Azt szeretném megkérdezni, hogy a veséket hogy lehet kiszedni a helyükről,anélkül hogy szét törne bármi is.
Köszi


hát én anno rosszul kezdtem neki, mikor van egy egyszerűbb módja.

ha szemben állsz az autóval, akkor a vesék külső (ami a kasztni széléhez esik) oldalán be kell nyomni belülről egy olyan 1,5 centis fül szerű valamit. miközben nyomod össze, hogy kipattanjon, azzal együtt kifelé is kell nyomni, de csak a külső részét. úgy kell elképzelni, mintha a vese belső (mocitető közepéhez eső) oldalánál lenne egy forgópont. közben a vese felső és alsó részén lévő füleket is lehet egy picit összenyomni. ha a szélső része kipattan, utána már ki fog jönni az egész.

húú remélem érthető.

YELLOW Elküldve: 2011-02-05 16:40 320d Motor

Chipcad777 írta: Mindenesetre dízelt, meg BMW-t mégegyszer nem hinném,h veszek ...


ezt gondolom úgy érted, hogy dízel BMW-t nem fogsz venni? vagy se BMW-t, de se másmilyen dízelt se?

YELLOW Elküldve: 2011-02-05 13:33 képek

Robin68 írta:
oroszlanlau írta: Valaki tudna segiteni nekem,egy ismerosomnek van egy 320d modellje,van benne turbo es nem huz a motor...annyira h elozni nem lehet vele...


Segítséget biztos kapsz mert vannak itt akik értenek is hozzá

DE!!!!! Mielőtt vaktában beírsz valahova, javaslom böngészd át a fórumot és lehetőleg a megfeleő helyre rarcold be az észrevételed mert rengeteg hozzászólás van a problémáddal kapcsolatban is. Csak nem a "KÉPEK" topikban.....


a legjobb, hogy pont ez alatt a topic alatt volt az a topic, ahova be kellett volna neki írnia...

ne csak nézzünk, hanem lássunk is

YELLOW Elküldve: 2011-02-04 20:18 Vicces :)

így kell autót eladni


YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2011-02-04 05:16 Hallott már valaki ilyen hibáról?

bmw320d4 írta:
YELLOW írta: lehet ez akár az a szenzor, ami tengerszint feletti magasságot méri.


Hol található az a szenzor? Én mégcsak nem is hallottam róla...

(3-4 szenzorból számolja és a légtömegből, már ha második generációs CR)


azt passzolom, én is csak olvastam. bár lehet csak benzinesnél van ilyen. olyasmit olvastam, hogy van egy ilyen tengerszint figyelő vagy mit tudom én, ami alapján egy gyárilag beállított függvény alapján dolgozik. hogy a levegő mennyire ritka, ugye hegyi autózás, vagy éppen alföld terén. és hogy ehhez módosít üzemanyag mennyiséget még plussz.