Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2018-03-08 13:49 Gyújtógyertya.

Cafeesiska írta: Heelo.
Valaki tudja hogy BMW e39 ujj gyertya csere után kell valamitt álitani elektomoságon
Vagy valami máson?
Milyen gyertyát érdemes venn? ( Bosch, Magnetti Marelli)


nem kell állítani semmit.
NGK, semmi más.

YELLOW Elküldve: 2018-03-08 13:40 Motor hibajel(sarga)

adams22 írta:
BrianHUN írta:
BrianHUN írta:
BrianHUN írta:
YELLOW írta:
BrianHUN írta:
YELLOW írta:
BrianHUN írta:
hil írta:
BrianHUN írta:
YELLOW írta:
BrianHUN írta:
YELLOW írta:
BrianHUN írta:
Ugyanez a hibajelenségem van N43-as motornál de nekem más hibakódot dob be. 2-3 -as henger gyújtás kimaradás. 5-6 szor újraindítom és jó. Sikerült azóta valamit vele csinálni ?


N43-ban nincs Valvetronic. neked valószínű trafó probléma lesz. a másik tipikus hiba az injektorok. + gyertyákat is érdemes cserélni.
nem ehhez a hibához tartozik, de a NOx szenzorra is készülhetsz.
és mivel ez egy direkt befecskendezéses motor, lehet a szelepeknél van koxszolódás, és nem zárnak jól. attól lehet alapjárat és rángatásos probléma.


Pár indítást követően teljesen megjavul. Illetve meleg motornál is tökéletes. Ez szűkíti valamennyiben a dolgokat szerinted?

Amúgy köszönöm a gyors és segítőkész választ.


persze szűkíti. a gyújtótrafó ilyen. vagy hidegen rossz, vagy melegen. nekem más a motor, de ez volt nekem is hidegen. fél évkülönbséggel hidegen nem indult az egyik henger. majd 3 eset után, gyertyacsere után 150km-rel indulás után 500 m múlva kifingott végleg az egyik trafó. én cseréltem mind a négyet, mert sorra tönkre ment volna. voltak szériahibás trafók.
havernak N43 van, azért írtam amit, mert már végigment ezeken.


Huh elég konkrétnak hangzik a dolog. Nagyon szépen köszönöm a segítséged, a napokba kipróbálom aztán majd visszaírok, hogy mi volt.

Köszönöm még egyszer.


Sziasztok,
bocs, hogy belevaú, de nem lehet, hogy az M43-as (és nem N43) motorról szól az értekezés???



Szia. N43B16 a motor amiről én kérdeztem.

Amúgy a 2-3 -as henger trafóját felcserélhetem az 1-4-essel ? Igazából azok egyformák és így tutira kijönne a hibakóddal nem ?


jaja, cseréld meg őket. átviszi-e a hibákat az 1-4-be.
én tudtam, hogy N43 a téma biztosan.



Szép jó reggelt!

Megtörtént a művelet. A szerelés közben kiderült a gyári gyertyákkal futott az autó. Természetesen iszonyatos állapotban voltak, ezért cserélve lettek. A hiba eltűnt, így már nem volt hibakód amit be kellett volna dobnia. Szóval jó helyen volt keresve a hiba és ezért nagyon szépen köszönöm a segítségedet. Mindenesetre a trafós cserét sem feledem el, és mivel a 4 trafó drága, ennek árát biztosan félrerakom most, ha később bekövetkezne.

Még egyszer nagyon szépen köszönöm, hamar meg lett a hiba forrása.


a haver akit említettem, az is megvette a gyertyákat. majd cserélte a trafót, injektort. csak nem az igazi. oszt kiderült a gyertyák még a csomagtartóban vannak, mert nincs kulcs hozzá. LOL
az új gyertya lehet ad majd a trafóknak, ha azok már el vannak gyengülve. szóval ha megint hasonló gond lesz, akkor valószínűleg trafó hiba lesz.


Mindenképpen számítani fogok rá a jövőben és tuti sok időt spórol ez így meg, hogy keressük a gond okát Köszönöm a gyors válaszokat, rendes Tőled.



Sziasztok! Csak, ha bárkinek hasonló problémája lesz a jövőben, up to date legyen a történet: eddig tartott a szép story. Visszatért a hiba, sárga jelzés nélkül ugyan, de alacsony fordulaton megint dadog. Kevésbé érezni, de határozottan erőtlen és dadog. Semmi hibakód. Annyi változott még, ha menet közben üresbe rakom a kocsit, akkor a fordulatszám leesik 500 alá, beremeg, elveszi klímát és hirtelen felrántja 800-ra. Majd mintha semmi nem történt volna megy tovább.
Lehet bejön amit mondasz és mind a 4-et cserélnem kell mégis csak fájó az a 100 000
Majd megírom mi történt. Sziasztok


Sziasztok. A jó időre való tekintettel kicseréltem mind a 4-et trafóból. Ugyanúgy rángatózik és kihagy mikor gázt adok.

Pár alkatrészt még cserélgetek aztán eladom az egészet. Majd írom ami változik a cserékkel.



Szia!

Én a helyedben vennék egy pillantást a légtömegmérőre is, mert nekem is kb ezek a hibák vannak..gyújtáskimaradás CSAK a 2-es hengerben, menet közben rángatás, alapjáraton három hengerezés stb.. Tegnap lehúztam a tömegmérő csatiját és nem háromhengerezett, nagyon szép volt az alapjárat, egyenletes és ami a legjobb, hogy nem rángatott semmilyen fokozatban és semmilyen fordulatszámon. Aztán visszadugtam rá a csatit és megint csinálta a rángatást. Tehát mindenképpen megér egy próbát! Lehet hogy csak takarítás kell neki és egy újra kalibrálás mint nekem is mondta YELLOW. Az én motorom N42, de a légtömegmérő mindegyik motorban fontos szerepet játszik. Nekem pl. falls értékeket mutat a beszívott levegő hőmérsékletre.
Ja és persze, ezt a műveletet nekem is megelőzte egy gyertya csere és trafó csere (x4), de nem változott semmi. Aztán jött a légtömegmérő.


viszont hibás légtömegmérő miatt nem fog beírni gyújtáskimaradást hengerbe. ugyanis a 4 hengerre 1db légtömegmérő van. olyat kiírhat, hogy elégtelen égés és akkor mondjuk szelepek nem jól nyitnak/zárnak az adott hengerben.
a dadogás, meg rángatás lehet légtömegmérő miatt. de ha mechanikai hiba lenen, mint szelep, az lehúzott légtömegmérő mellett is lenne.
hogy mitől javult meg, nem tudom, lehet csak kontakt hiba volt, de akkor sem értem miért 3 hengerezett.

YELLOW Elküldve: 2018-03-06 17:16 N46 és N42 motorok

Adriano98 írta: Sziasztok!

Pár hete kezdődött egy olyan probléma, hogy olajfoltok jelentek meg a kocsim alatt, mára viszont eléggé sok megy ki a motorból. 2001-es 316-os Compactom van, N42B18A motorral. Hosszabb használat után gőzölög az olaj a motortérből, fent a kupak körül nyomja ki az olajat. Se a kupakon se a meneténél nem láttam repedést vagy más hibát. Egyik ismerősöm szerint kartergáz miatt. Szerintetek is ez lehet a baj, vagy már most szerelő előtt kezdjek nézni új kocsit?


lehet kartergáz. járó motornál húzd ki a nívót, nézd meg jön-e rajta valami.
de tutti jól zár a betöltő sapka?

YELLOW Elküldve: 2018-03-05 14:56 Mi lehet a baj?

steve45 írta:
YELLOW írta:
steve45 írta:
YELLOW írta:
steve45 írta: Sziasztok!

Egy eddig még sosem tapasztalt hibával szívat a drága kedvencem, adott egy 1999-es E46 316i az 1,9 literes motorú, 194E1 kódú verda! Pár napja indításnál olyat csinál, hogy a bendix ütemesen kattog és minden ami elektromos a kocsiban, virítva ég, vagy villog, a világítás, a szellőzőmotor, a belső fények a refik, tehát fullban és mellé az ütemes kattogás, semmi indítás, bikáztam is, hátha lemerült az aksi, de előző nap még mentem vele, igaz kicsit nehezebben forgattaaz indításnál, de aztán pöcc röff, másnap ez a tünet fogadott, azt hittem szét megyek!!

Mi lehet a baj, volt-e valakinek hasonló hibája, és ha igen, hogy tudta orvosolni?

Köszi előre is a segítő szándékot!!


gyenge az akksi. fel kell tölteni, vagy ki kell cserélni.
NEM, nem más a hiba!!! az akksi.
vagy ha az akksi jó/új, akkor a generátor nem tölti.
de a jelenség mindenképp merült akksira utal.


Nagyon köszi, én is erre gyanakodtam, no de bikáztam is, egy olyan trafós, hegesztős + töltős kombinációval, hogy egy óceánjárót el tudnék vele indítani, de oda sem ba..tt, a jelenség u.az!!! Sajnos én rosszabbra gyanakszom, hogy talán valami zárlat lett...!!


erre csak azt tudom mondani, hogy akármivel ne bikáztass.
vedd ki az akksit, vidd be szobára, vagy + 5 fok felé valahova, és egy normális akksi töltővel töltsd fel. ez kb 12 órát jelent. majd tedd vissza és próba. ha akkor is ez a helyzet, akkor már parázhatsz.


Minden rendben, köszönöm a kitartó véleményed, valóban a lemerült, mint utóbb kiderült, 6 éves ukrán aksi volt a gond, a bikázó, meg zárlatos volt, ki is ba...ta a biztosítékot, még jó, hogy haza nem vágta a kocsi elektromos rendszerét!!

Köszönöm a segítséget, további balesetmentes közlekedést kívánok!!


ha hossz távokat jár az ember, akkor 10-12 évet is kibírhat egy jó akksi. nekem a gyári 7 évesen adta meg magát, utána MonBat volt, ami ugye bolgár akksi, és 6 évet ki bírt az is. teszem hozzá részben rövidtáv és sok indítás jellemezte azt a 6 évet is. tehát simán jó. a sok neves akksiból meg hallani nem 1x, hogy 2 év és kampó.
állítólag ha 3 évet elmegy egy akksi, az már jónak számít.
feltehetően neked is cellazárlatos lehet már. vagy terhelővillával érdemes megnézni, hogy érdemes-e vele foglalkozni. fel kell tölteni, terhelővilla, ha már csak a fele indítóáramot tudja, mint ami rá van írva, akkor el lehet "dobni". mert csak szívás lesz vele.

YELLOW Elküldve: 2018-03-03 22:23 légzsak_

siposattila írta:
YELLOW írta:
siposattila írta: Sziasztok. E46 légzsàk. Hibàt ir ki, (huzza le a tàpkàbelt) ez mit takar?? Mert igy ha kitörlöm belölle mindig visszairja hibànak! Tud valaki valami okosat?


ez mivel lett kiolvasva? célszerű lenne valami olyannal, ami direkt BMW-hez való program, interface.
és akkor konkrétabb lenne.


Szia. Inpàval lett kiolvasva!


jah. akkor az a hiba, hogy táp kábel le lett húzva. azaz valószínű nem kap tápot a légzsák. akkor ír be ilyet, ha gyújtás alatt le lett húzva valamelyik légzsák. de az eltűnik, ha törlöd a hibát.
jelen esetben az adott légzsák felé menő vezetékkel van gond, vagy nincs bent légzsák.

YELLOW Elküldve: 2018-03-03 19:51 légzsak_

siposattila írta: Sziasztok. E46 légzsàk. Hibàt ir ki, (huzza le a tàpkàbelt) ez mit takar?? Mert igy ha kitörlöm belölle mindig visszairja hibànak! Tud valaki valami okosat?


ez mivel lett kiolvasva? célszerű lenne valami olyannal, ami direkt BMW-hez való program, interface.
és akkor konkrétabb lenne.

YELLOW Elküldve: 2018-03-03 15:39 Mi lehet a baj?

steve45 írta:
YELLOW írta:
steve45 írta: Sziasztok!

Egy eddig még sosem tapasztalt hibával szívat a drága kedvencem, adott egy 1999-es E46 316i az 1,9 literes motorú, 194E1 kódú verda! Pár napja indításnál olyat csinál, hogy a bendix ütemesen kattog és minden ami elektromos a kocsiban, virítva ég, vagy villog, a világítás, a szellőzőmotor, a belső fények a refik, tehát fullban és mellé az ütemes kattogás, semmi indítás, bikáztam is, hátha lemerült az aksi, de előző nap még mentem vele, igaz kicsit nehezebben forgattaaz indításnál, de aztán pöcc röff, másnap ez a tünet fogadott, azt hittem szét megyek!!

Mi lehet a baj, volt-e valakinek hasonló hibája, és ha igen, hogy tudta orvosolni?

Köszi előre is a segítő szándékot!!


gyenge az akksi. fel kell tölteni, vagy ki kell cserélni.
NEM, nem más a hiba!!! az akksi.
vagy ha az akksi jó/új, akkor a generátor nem tölti.
de a jelenség mindenképp merült akksira utal.


Nagyon köszi, én is erre gyanakodtam, no de bikáztam is, egy olyan trafós, hegesztős + töltős kombinációval, hogy egy óceánjárót el tudnék vele indítani, de oda sem ba..tt, a jelenség u.az!!! Sajnos én rosszabbra gyanakszom, hogy talán valami zárlat lett...!!


erre csak azt tudom mondani, hogy akármivel ne bikáztass.
vedd ki az akksit, vidd be szobára, vagy + 5 fok felé valahova, és egy normális akksi töltővel töltsd fel. ez kb 12 órát jelent. majd tedd vissza és próba. ha akkor is ez a helyzet, akkor már parázhatsz.

YELLOW Elküldve: 2018-03-03 15:16 Mi lehet a baj?

steve45 írta: Sziasztok!

Egy eddig még sosem tapasztalt hibával szívat a drága kedvencem, adott egy 1999-es E46 316i az 1,9 literes motorú, 194E1 kódú verda! Pár napja indításnál olyat csinál, hogy a bendix ütemesen kattog és minden ami elektromos a kocsiban, virítva ég, vagy villog, a világítás, a szellőzőmotor, a belső fények a refik, tehát fullban és mellé az ütemes kattogás, semmi indítás, bikáztam is, hátha lemerült az aksi, de előző nap még mentem vele, igaz kicsit nehezebben forgattaaz indításnál, de aztán pöcc röff, másnap ez a tünet fogadott, azt hittem szét megyek!!

Mi lehet a baj, volt-e valakinek hasonló hibája, és ha igen, hogy tudta orvosolni?

Köszi előre is a segítő szándékot!!


gyenge az akksi. fel kell tölteni, vagy ki kell cserélni.
NEM, nem más a hiba!!! az akksi.
vagy ha az akksi jó/új, akkor a generátor nem tölti.
de a jelenség mindenképp merült akksira utal.

YELLOW Elküldve: 2018-03-01 20:26 BMW e60 építgetés / szépítgetés

Arne20 írta: sziasztok!
olyan kérdésem lenne hogy a képen szereplő klímát át lehet e alakítani digitális klímára, ha igen milyen költséggel jár ez kb. Köszi üdv


digitális vezérlőpanelhez olyan klímabox is kell. attól, hogy ezt kicseréled, még nem lesz digit klímád.

YELLOW Elküldve: 2018-02-27 21:35 ablakmosó folyadékok

rezso írta:
YELLOW írta:
ezt nem értem.
ha szintjelzéssel gond van, akkor miért kellene bele mindenféle baromság?
só? ásványvíz? mi a faxom?
ennek semmi köze a szinthez és marhára nem szabad beletenni. ezt kimondta ezt az ökörséget?
ha van benne, de szinthibát jelez, akkor rossz a szintjelző, vagy annak vezetéke, csatlakozása.
etilén-glikol + ioncserélt vízzel lehet játszani.
én teszkós ablakmosót használók sosem volt vele bajom. volt, hogy kaptam ajándékba wüth-ös ampullát, azt hozzákevertem.


Az E.. tipusú BMW-kben még úszó volt, az F..-ben viszkozitás mérő vagy elektromos ellenállásmérő van. Ha az utóbbi, akkor segíthet az ásványvíz. De az gondolom vízkövesíthet egykét dolgot, ezért kérdezem.
Esetleg van olyan téli mosófolyadék, amit érézkel?


hát de azt írtad, hogy a szintet jelezte rossznak, mármint szintjelzőt írtál.

YELLOW Elküldve: 2018-02-27 14:17 Segítség, beázik az autóm!!!!

Tibo írta:
YELLOW írta:
Tibo írta:
borbelyi írta:
Pocses írta:
Tibo írta: Üdv uraim!

Beázik az autóm de olyan szinten hogy tocsog a víz az anyósülés mögött, a kárpitot leszedtem és nincs leválva a szivacs így más ötletem nincs, illetve a pollenszűrőm mindig nedves, arra rájöttem hogy az ablaktörlő és a levélrács közötti tömítésnél folyik be. Hol kapható ilyen?


Unix, bárdi valamelyikben tuti lesz.


Szia! Én itt vettem:
http://autotuninghaus.com/BMW-...S-GYARI-OE



Köszi, a pollenszűrős téma megoldódott viszont hátul az anyósülés mögött nagyon nedves, sőt így a mínuszok beálltával meg is fagyott és tanácstalan vagyok. :/


ajtókárpit alatt ázik be. elengedte a párazáró szivacs.


Hali!

Már megnéztem és rendbe is raktam, nem ott ázott be!
Az anyósülés mögötti rész alulról ázott be mert a kocsi alján van egy gumi tömítés ami szétmállott, cseréltem, viszont a kocsiban levő vizet hogyan tudnám kiszedni, mert a hideg beálltával bele fagyott az autóba?


hát nedves porszívóval ki kell szívni, majd hagyni kiszáradni. így logikus, ehhez nem kell agysebésznek lenni.

YELLOW Elküldve: 2018-02-27 12:09 Akkumulátor

Trym84 írta: Sziasztok

Megadta magát az akku a kocsiba. 2.2-es E46 320i-m van. Hanyas akksit vegyek bele, illetve az Exide márkán belül melyiket érdemes venni?


65-75Ah-s elég bele. meg olyat vegyél, ami előtte is volt, ha nincs támpont más.
nekem nem barátom az Exide, de olyat vegyél, aminek nagyobb az indítóárama, azonos kapacitás mellett.

YELLOW Elküldve: 2018-02-27 09:26 ablakmosó folyadékok

rezso írta: Sziasztok!
F20-asom téli szélvédőmosó folyadék esetén jelez, hogy üres a tartály, pedig tele van.
A szervízben azt mondják, vegyek gyári ampullát 7000-ért.
Tegyek a Tescós téli folyadékhoz ásványvizet vagy sót? Egyéb megoldás?


ezt nem értem.
ha szintjelzéssel gond van, akkor miért kellene bele mindenféle baromság?
só? ásványvíz? mi a faxom?
ennek semmi köze a szinthez és marhára nem szabad beletenni. ezt kimondta ezt az ökörséget?
ha van benne, de szinthibát jelez, akkor rossz a szintjelző, vagy annak vezetéke, csatlakozása.
etilén-glikol + ioncserélt vízzel lehet játszani.
én teszkós ablakmosót használók sosem volt vele bajom. volt, hogy kaptam ajándékba wüth-ös ampullát, azt hozzákevertem.

YELLOW Elküldve: 2018-02-26 12:33 Mi lehet a baj?

magnat200 írta: Sziasztok márkatársak! Reggel nem indult az autom (320d 2003) Majd bikázást követően a dsc és a kézifék visszajelzőm sárga. Tudnátok mi a gond esetleg mit nyírtam ki??


próbának kösd le az akksit egy negyed órára. ha utána is bent maradnak a jelek, akkor hibakódolvasás. de nem univerzális sz@rral.

YELLOW Elküldve: 2018-02-26 11:19 Segítség, beázik az autóm!!!!

Tibo írta:
borbelyi írta:
Pocses írta:
Tibo írta: Üdv uraim!

Beázik az autóm de olyan szinten hogy tocsog a víz az anyósülés mögött, a kárpitot leszedtem és nincs leválva a szivacs így más ötletem nincs, illetve a pollenszűrőm mindig nedves, arra rájöttem hogy az ablaktörlő és a levélrács közötti tömítésnél folyik be. Hol kapható ilyen?


Unix, bárdi valamelyikben tuti lesz.


Szia! Én itt vettem:
http://autotuninghaus.com/BMW-...S-GYARI-OE



Köszi, a pollenszűrős téma megoldódott viszont hátul az anyósülés mögött nagyon nedves, sőt így a mínuszok beálltával meg is fagyott és tanácstalan vagyok. :/


ajtókárpit alatt ázik be. elengedte a párazáró szivacs.