Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-06-18 22:05 Társalgó

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
b_imi írta: Ezzel még lehet megérné foglalkozni. Aki kedveli az FL előtti kasztnit. Bár a 17 éves gumi leszilikonozva inkább a szánalom kategória, de az autó egy színű, és a belső is elég szép állapotban van. Biztos át kéne nézni a motort, mert a sok állás nem a legjobb, de ha minden oké akkor egy jó vétel lehet.


ezt az 1933-as születésű úriember történetet már neme gy helyen olvastam, ahol ilyen kevés km-rel árultak autót. micsoda érdekesség akkor is ugyanez volt, ugyanezt fejtettem ki.
67 évesen vett egy 20d-t? nem tartom lehetetlennek, de valahogy túl sokszor látom ezt a történetet.
az autó képek alapján tényleg szép. de én inkább azt mondanám, hogy ellopták, valahol tárolták és most találtak rá. ilyen autó esetén komplett zárt, EWS-t is lehet cserélni megéri, így meg lehet az "eredeti" kulcs.
egyébként egyet értek, ha ebben valóban ennyi az annyi... de akkor már rég valaki elvásárolta volna az öregtől, én legalábbis úgy gondolom. mert ez 200ezret gond nélkül elmegy pár dolog átnézése után.
amúgy 2000-es gumit én is tudok adni bárkinek ha igényli hasonló projekthez


Ez akkora kejli hírdetés...Használt gumit rárakták,hogy hátha valaki benyeli a kamu sztorit...


keresztfatert ráizzítottam a dologra. ha úgy van úgyis megyek vele, aztán kiderül. ha meg valós a dolog, akkor jól járna vele. bár neki kicsit nagyobb autó kellene, de az enyém tetszik neki azt tudom. mindig olcsón akart autót, hiába mondom neki. most egy A6-ba van bele... ismerősé, de azért abban van km már, igaz jóval fiatalabb.

YELLOW Elküldve: 2017-06-18 22:02 Futómû és hibái

pár napja elég rázós úton mentem. annyira nem volt gáz. de azóta néha nyiszogást hallok. olyan a hang, mintha két gumifelület ragadna egymáshoz, de közben csúszik. mint a vizes cipő talpa, vagy a tornacsuka a linóleumon. már azt hittem a vizes cipőm a pedálokon, de nem. a hang az utastérbe is beszűrődik átvezetődik a kasztnin.
nyitott mocitetőnél, ha a zárhidat jobb oldalon elkezdem nagy erővel lenyomni, akkor hallom a hangot. ha billegtetem a kasztni nekifeszülve, akkor semmi. főként nagyobb hupliknál van hang.
a kérdés, hogy toronycsapágy adhat ki ilyen hangot? vagy valamelyik szilent lesz?
ugye nekem poliuretán nagy szilentek vannak, amiket kenni kell néha. de holnap kiderítem honnan jön a hang. (remélem) vajon a többi szilent, stabilizátoroknál, kormányössszekötőnél is adhat ki ilyen hangot? pont most vinném valamikor műszakira. mást nem ideiglenesen befújom valami teflonos kenőanyaggal.
szerintetek?

YELLOW Elküldve: 2017-06-18 14:32 Társalgó

b_imi írta: Ezzel még lehet megérné foglalkozni. Aki kedveli az FL előtti kasztnit. Bár a 17 éves gumi leszilikonozva inkább a szánalom kategória, de az autó egy színű, és a belső is elég szép állapotban van. Biztos át kéne nézni a motort, mert a sok állás nem a legjobb, de ha minden oké akkor egy jó vétel lehet.


ezt az 1933-as születésű úriember történetet már neme gy helyen olvastam, ahol ilyen kevés km-rel árultak autót. micsoda érdekesség akkor is ugyanez volt, ugyanezt fejtettem ki.
67 évesen vett egy 20d-t? nem tartom lehetetlennek, de valahogy túl sokszor látom ezt a történetet.
az autó képek alapján tényleg szép. de én inkább azt mondanám, hogy ellopták, valahol tárolták és most találtak rá. ilyen autó esetén komplett zárt, EWS-t is lehet cserélni megéri, így meg lehet az "eredeti" kulcs.
egyébként egyet értek, ha ebben valóban ennyi az annyi... de akkor már rég valaki elvásárolta volna az öregtől, én legalábbis úgy gondolom. mert ez 200ezret gond nélkül elmegy pár dolog átnézése után.
amúgy 2000-es gumit én is tudok adni bárkinek ha igényli hasonló projekthez

YELLOW Elküldve: 2017-06-18 11:47 Nem tudom mi a baja az autómnak

bricktopm írta: Sziasztok!

M52B20-as motorom van, alapjárat fölött picivel kattogás hallható a motor bal hátsó részéből. A gondolatom az, hogy összefügg a DISA nyitással és a vákuummal a dolog, ha jól vettem ki pár videóból a vákuum előállító berendezés pont ott található. De bmwfans-on semmim infót nem találtam róla. Nehéz azt onnan lebontani megjavítani? gondolom csapágyas vagy ilyesmi,.,,


jaja van ott egy vákuum pumpa.

YELLOW Elküldve: 2017-06-18 10:40 Vonóhorog

Nekem-8 írta:
YELLOW írta: jó barom lehet az a valaki. keresztfatert OFF autó esetében is palira akarták venni. régi autóknál kellett egy külön visszajelző.
az új autók már erre fel vannak készítve. annyi a lényege, amelyik oldalon kiég valami, akkor arra indexelve gyorsabban fog villogni. ezzel jelez vissza.
anno OFF autót újonnan vettünk és akkor ott rakták fel a vonóhorgot. utólag lett rendelve, olyna közepes minőség, olyan 50ezer körül. (2006-ban) aztán kérdeztük ezt a visszajelzést, és akkor is ezt mondták, amit leírtam. az index jelez vissza.
próbáld meg, hogy összekötöd a futót, és a futóból kiveszel egy izzót mondjuk a bal oldalról. aztán indexelsz balra. gyorsabban kell indexelnie.


Ezt az ember mondta a vizsgabázison. Direkt levittem hozzá a teljes kibontott rendszert hogy nézze meg minden papír, adattábla jól lesz-e erre, nehogy felrakjam és bukó. Aztán mondta okés, csak kell ez a visszajelzés. No majd akkor ezt még megbeszélem vele, aztán kiderül mi lesz ...


nekünk H Astra-n nincs külön visszajelzés, és 6x már volt vizsgán, még sem szóltak, és ott a hivatalos szervizben mondták ezt.
mondom keresztfaternél is Fiesta esetén is ezt pampogták neki. ugye neki is a régi rendszer volt a fejében, de ott az autók nem voltak képesek vizsgálni a rendszert.
őt is csak le akarták húzni, mert egy 20-assal többet akartak kérni.
eleve minden autónál (újabbaknál) már el van vezetve oda a kábel, elő van készítve. amire csak rá kell csatlakozni a megfelelő kábellel, mert az lehet típus specifikus. a többit a modul intézi.

YELLOW Elküldve: 2017-06-18 10:35 csomagtérvilágítás

Nekem-8 írta: Srácok lenne egy olyan gondom, hogy észrevettem elég gyengén világítanak a hátsó izzóim. Elkezdtem méregetni, és úgy ha kiveszem az összes izzót, a csomagtér ajtóból is akkor is csak 3,5 V-ot mérek benne. Minden egyes izzófoglalat külön kimérve. Test kábel / kontakt jó, az is egyesével kimérve.
Egyedül a rendszámtábla világítás és csomagtér ajtó nyitásnál van 12V

Meg tudjátok mondani hol van a világítás modul? Megnézném mit ad az ki, lehet hogy az szállt el? Esetleg a világítás kapcsoló maga a világítás modul is? Az csinálhat ilyet?

Álló motornál ha világításon van, mintha gyengén vibrálnának is az izzók. (hátul)

Aki kicsit jobban benne van ebben, tudna segíteni honnan induljak el hibát keresni? Gondolok itt betáp, betáp test ...stb.


a modul a kapcsoló mögött van, azzal együtt jön ki.
de neked két hibád lehet.
- a csomi ajtó kábelátvezetésnél van megtörve a vezeték. típushiba.
- az egyik hátsó lámpánál nem jó a test. általában a csatlakozóban szokott elégni a vezeték, vagy maga a csatlakozó és kilazul.
de mivel neked ajtó nyitáskor oké, így az első verzióra szavazok.

YELLOW Elküldve: 2017-06-18 10:24 Vonóhorog

Nekem-8 írta:
lela írta: Szia!
Nem tudom milyen elektronika lett feltéve, de ha gyári akkor jeleznie kell: gyorsabban villog az index visszajelző, ha kiégett az izzó. Illetve a PDC-t is kikapcsolja. Bontott gyári horgot köteggel lehet már venni 50-70 körük. Én is olyat tettem fel.

Tudnál képet küldeni minek kéne világítani a műszerfalon? Gyári cucc, gyári kábelköteg, gyári vonóhorog modul van. Nekem azt mondta a vizsgabázison az ember kell a visszajelzés indexhez, ami azt jelenti külön kis lámpa / led, vagy ha gyári a műszerfalon kellene felvillanni egy vonóhorog szimbólumnak. Nekem semmi nem jelenik meg.


jó barom lehet az a valaki. keresztfatert OFF autó esetében is palira akarták venni. régi autóknál kellett egy külön visszajelző.
az új autók már erre fel vannak készítve. annyi a lényege, amelyik oldalon kiég valami, akkor arra indexelve gyorsabban fog villogni. ezzel jelez vissza.
anno OFF autót újonnan vettünk és akkor ott rakták fel a vonóhorgot. utólag lett rendelve, olyna közepes minőség, olyan 50ezer körül. (2006-ban) aztán kérdeztük ezt a visszajelzést, és akkor is ezt mondták, amit leírtam. az index jelez vissza.
próbáld meg, hogy összekötöd a futót, és a futóból kiveszel egy izzót mondjuk a bal oldalról. aztán indexelsz balra. gyorsabban kell indexelnie.

YELLOW Elküldve: 2017-06-17 22:03 Műszerfal kijelzés

bocika írta: Sziasztok,

2003 E46 M3 masinám lepett meg a gyújtáskulcs kulcs elfordítása után 1, majd pár másodperc múlva 2 sípolással. Kb. egy hete csinálja minden alkalommal. Olyan mint ezen a video-n az első sípolás: https://www.youtube.com/watch?v=Sukr3eHsOb4

Itt "temp"-et írnak az 1 sípoláshoz, de nálam a hőmérő teljesen valós értékeket mutat.

Van tippetek mit jelezhetnek ezek a sípolások?

Nagyon köszi!

bocika


nem volt mókolva az autóval? és azóta csinálja?
ez a sípolás lehet, ha +3fok alatt van a hőfok. ha a kulcs a gyújtáskapcsolóban van és az ajtó nyitva. ha a kézifék be van húzva. a biztonsági öv bekötésére figyelmeztető hang. lehet a PDC-nek is ilyen a hangja?
ezek programozhatók, ezért gondoltam arra, hogy lehet valamit elállítottak és az jelez.
esetleg kontakt hiba van valahol, amivel összefügg ez a sípolás. pl, ajtókapcsolónál, hőfokjeladónál, stb. persze csak tippelek.

YELLOW Elküldve: 2017-06-17 19:19 E46 gyári színek

Ponger írta: Sziasztok új vagyok még itt , következő kérdésem lenne mit szóltok a következő történt velem .van egy bmwe60 lci nagyon megkímélt mind külső és belsőleg , sajnos úgy jártam hogy a bal első ajtóra kaptam egy jó kb 5 cm karcot ami a fémig hatolt . És úgy döntöttem fényezőhöz viszem így nem szabad hagyni , kérdeztem a fenyezőt meg lehet e javítani úgy hogy ne legyen szín elteres mert úgye az ezüst egy kényes szín , mondja persze az ajtóba bele fúj és telibe lakkózza , mondom szuper. Megyek érte és már fúra volt ,hogy mondja itt a kulcs meg minden, nézem szuper lett oda jön és mondja szép a kocsi .tetszetnekem is,haza érek és jobban szemügyre veszem látom ,hogy a sárvédőn vagy egy vágási karc, és hogy a kerek járati ívben le van polirozva a festék Kb 5 cm , plusz Ja jól szemügyre is veszem
Meglátszik a ködölésis és az is hogy a sárvédő be is bele ködölt !vissza hívom mondom mi a bajom erre ő sárvédőt nem fújt csak ajtót , meg hogy Lehet eddig nem tűnt fel nekem mert most le van mosva az autó ,meg hogy ő is mikor kocsiját mossa akkor talál új karcokat leverödéseket mindig ,című dumával ,tudom én hogy nem volt olyan ,hiszem én mostam le előtte mikor elvittem , hagytam a francba az egészet mert én mégegyszer biztos nem fizetek fényezőnek mert csak rosszabb lesz , és ekkor jött az ötletem hogy meg tudom én csinosan varázsolni ha szerzek hozzá ebbe a titan siber metalic színben színben egy sárvédőt és egy ajtót, ami gyári fényezésű ,mert az én kocsim is gyári fényezésű nem volt javítva, na úgye bár hosszú keresgélések útján sikerült is , és fel is helyeztettem se a sárvédő se az ajtó , se az én autóm színe nem passzolt a kérdésem a következő ,hogy gyárilag fenyezett autók között is lehet színeltérés azonos színben ? Én arra is gondoltam az hogy sz enyém Faceliftes lehet finomithatak már a színen ? Várom a segítséget , vagy ilyen esetben mit tegyek ? De legcélszerűbb lett volna úgy hagynom utólag Köszönöm elolvastátok üdv Tamás


kicsit nehéz volt olvasni.
a színkódot kell nézni. az alapján egy színnek kell lenni. lehet FL-es és előtte lévő között van árnyalatbeli különbség, de akkor biztos, hogy a színkód is más. itt nem azt kell érteni, hogy a mi szín flancos elnevezése, hanem a kódszám a lényeg, mert abból lehet tudni, milyen pigmentekből milyen arányban tartalmaz. a kód alapján kereshető ki.
de azonos színkód esetén is lehet eltérés, mégpedig egy folyamatosan udvaron állt autó és egy garázsban állt autó között lesz eltérés. az UV alattomos egy dolog. az sem mindegy hol van mosatva az autó. ha nem nagyon gatya a dolog, akkor egy jó minőségi polírral lehet javítani a színen megfelelő szakember segítségével.
szóval azt kell tudni a vásárolt lemeznek valóban ugyanaz-e a színkódja.
sőt az sem mindegy, hogy a fényező, aki javított, milyen metált használt. abból is van számtalan. sajnos kevesen tudnak jól színt is kikeverni. egy új fényezés sem lesz olyan, egy használt mellett.

YELLOW Elküldve: 2017-06-17 11:09 Műszerfal kijelzés

Kabi írta:
YELLOW írta:
Kabi írta:
hol olvastál tőlem olyat, hogy az olaj intervallumot akarom visszaállítani?
mint mondtam szerviz (fahrzeug-check - autó emelőn piktogram) részt akarom nullázni.


én kérek elnézést, na szevasz vidd szervizbe!


nem kell szervizbe vinni, semmi baja az autónak. csupán mikor legutóbb átvizsgáláson volt, a km-re vonatkozó része nem lett resetelve. de megoldottam, kösz.
elnézést, hogy merészeltem írni a fórumodba, ahelyett hogy előbb utána olvastam volna máshol.....


nincs azzal baj, csak sokszor előbbre vagy, ha előbb magadtól utána nézel. ehhez nem kell sok gógyi.
lehet aki épp jelen van, ugyanezt tudja, hogy a neten utána keres. tehát előbbre nem vagy. vagy épp utána sem keres, hisz neked is annyiból tartana.

YELLOW Elküldve: 2017-06-17 10:08 Műszerfal kijelzés

Kabi írta:
hol olvastál tőlem olyat, hogy az olaj intervallumot akarom visszaállítani?
mint mondtam szerviz (fahrzeug-check - autó emelőn piktogram) részt akarom nullázni.


én kérek elnézést, na szevasz vidd szervizbe!

YELLOW Elküldve: 2017-06-17 09:42 Műszerfal kijelzés

Kabi írta: szisztok,
szervizre vonatkozó km kijelzést hogyan lehet resetelni? 2017.12 hó és -500km -t jelez. tudom, csak kozmetika, de ne dobálja nekem a warning-ot, ha fölösleges. boardcomputerben csak a dátumot írta át anno és nem is foglalkoztam a km kijelzésével, de most zavar.


YT-on van egy rakat videó, nem tudom ez jó-e de magad is használhatod a keresőt

YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2017-06-16 17:55 Bugok

kedves érintettek és erotikus reklámoktól oly nagyon elzárkózók!
elvileg javítva a hiba, kérlek ellenőrizzétek! lehet kell kuki törlés, de most nem olyan

YELLOW Elküldve: 2017-06-15 20:06 Üzemanyag fogyasztás

tusi_ írta:
YELLOW írta:
TomyMU írta: Sziasztok! Nekem 6,3 ra jött ki az átlag. Gyöngyös-Tihany, oda-vissza, majdnem végig pályán, 130-140-el, az 550km-et 35 literrel tettem meg.


jaja, pályán 130-cal 6,6-6,8 körül jön ki.


170nel 6,5l sikuton.


ezzel nem győzöl meg a dízelről az az 1-1,5 liter + nem zavar cseppet sem.

YELLOW Elküldve: 2017-06-15 19:40 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta: Sziasztok,Ihk-ban melyik az az opció ami gyorsításnál kikapcsolja a klímát (vagy a kompresszort) pl előzésnél hogy ne fogja vissza a motort?


én erre tippelnék, talán ez vonatkozhat rá. esetleg teszteld le ha állítod, akkor mi történik. egyébként engem is érdekelne.
GEREGELTER_KOMPRESSOR gross/klein/nicht_aktiv