Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2016-11-12 14:34 Műszerfal kijelzés

a +3°C alatt való sípolás/villogás nem alap funkció BC-től függetlenül?
a következő sorok nicht_aktiv-on voltak és aktiv-ra lett állítva, mégsem csinál semmit.

CC_AUSSENTEMPERATUR (Cold check outside temperature)
AUSSENTEMP_WARN_AKUSTIK (Outside Temperature Sound Warning)
QUITT_A_TEMP_WARNUNG_LSS (Temporary ice warning)

vagy ezek is kellenek hozzá?
AUSSENTEMP_SPERRZEIT_2 (Outside temperature lock time 2)
AUSSENTEMP_SPERRZEIT_3 (Outside temperature lock time 3)

vagy lehet valami nem kell hozzá, esetleg kell még valami?

YELLOW Elküldve: 2016-11-12 14:01 Vészvillogó kérdés.

ozgerle írta: Kérlek benneteket segítsetek! Nem működik a vészvillogóm + a belső ajtózáró gomb sem! Biztosítékra utaló jelet nem találtam! Ez a két kapcsoló egyben van a sebváltó mögött. Lehet, hogy a kapcsoló ment tönkre? Az autót nemrég vettem 2004-es E 46 320d! Írjon ha valakinek van ötlete!


szerintem szét kellene ott szedni és megnézni a kapcsolót, nem csúszott-e le róla a stekker.
vagy én diaggal nézném meg, hogy a kapcsoló működik-e. lehet valamit beleöntöttek, vagy kitudja. biztihez nem lesz köze.

YELLOW Elküldve: 2016-11-12 12:08 Műszerfal kijelzés

MrStratoBlue írta: Bocsi ha rossz helyen van, nem az elős helyre töltöttem fel, hanem úgy gondoltam, mivel a műszerfal világítástól kap fényforrást, talán lehet köze hozzá. Köszönöm a választ


hála a sok nyitogatásnak annak is van külön topic-ja (Műszerfal világítás), de oda már ne tedd fel a kérdést, elég egy helyen.
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...gitas.html
ez szól a megvilágításról.
amiben most vagyunk, az pedig a kijelzésről. és ez a topic volt felül, rögtön ide írtál.
keresőt lehet használni, szinonimákat a szavakhoz, ha elsőre nem találod meg.

YELLOW Elküldve: 2016-11-12 11:55 Műszerfal kijelzés

MrStratoBlue írta: Sziasztok!

Pár hónapja vagyok tulajdonosa egy E92 325i-nek. Elméletileg Lighting Packkal van szerelve a kocsi. A fényességével vannak problémáim, egyedüül a jobb hátsó ülésnél világít szépen, bár mivel nincs összehasonlítási alapon, nem tudom melyik a normális állapot. Kép mellékelve aki esetleg tudja mi lehet a probléma... a 63319122419 cikkszámú LED már ki lett cserélve és nem változozz a fényessége.


ennek mi köze a műszerfalhoz?
ide tedd már fel a kérdést, ne az első helyre, amibe belebotlasz...
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...gitas.html

YELLOW Elküldve: 2016-11-12 11:28 Műszerfal kijelzés

...

YELLOW Elküldve: 2016-11-12 09:34 Olajnyomás visszajelző lámpa

1,5 hónapja nyitottak egy ugyanilyen topic-ot, szintén tök feleslegesen.
oda sem érkezett válasz.
sorry, de remélem te sem kapsz. eleve 20 millió válasz lehet, el kell menni szerelőhöz, mert nem leszel előrébb.
f@sznak kell nyitogatni feleslegesen?

YELLOW Elküldve: 2016-11-11 16:54 Mi lehet a baj?

bricktopm írta: Sziasztok!
Adott a gondom, ha nem megy a szivató, időnként leáll a motorom, mikor kinyomom a kuplungot.
PL gurulok a lámpához, veszem ki sebességből és zutty megáll.Ha jókor kapom el, 500körül, gázadással visszahozom a halálból, de azalatt rendszerint leáll.

Alapjárati motorom zsír új. A probléma fennáll. Lambda szonda ~1éves. A poén az egészben, ha lehúzom a légtömegmérőt megszűnik a hibajelenség, viszont az meg alig 1éves, még annyi sincs, szintén bosch. Illetve láttam másnál ezt a hibát, ő vett újat, de megmaradt a gond.

Mi lehet ez?


nem megy a szivató? ez nem Lada
ez a hiba rossz főtengely jeladóra utal, vagy ritka esetben vezérmű tengely jeladó.
elvileg rendes BMW diaggal dobja is hibának. azt nézd meg.
mindenképp kellene egy diag neki, élőadatokkal. szerintem.
ezt a légtömegmérős dolgot nem igazán értem. az élő adatok megmondanák.

YELLOW Elküldve: 2016-11-11 16:42 Fûtés - Klíma

szicsu írta: Üdv Urak!
Olyan problémám adódott a héten,hogy az autóm nagyon fűt...
Digit klímás,és eddig még nem csinált ilyet.Be van állítva a hőfok,és ha eléri,a fűtőmotor szépen visszaveszi a sebességét,mint eddig,de a rostélyokon iszonyú forró levegő jön,nem csökken a hőfoka.Így ha felmegyek autópályára,és a menetszél tolja be a levegőt,akkor megsülök az autóban.Ha vissza veszem a hőfokot mondjuk 17C-ra annyi változik,hogy még visszább vesz a fűtőventilátor sebességéből,de a menetszél még mindig iszonyú forró levegőt hoz be.
Minden segítséget szívesen vennék...


a két középső rostély közötti tekerőt tekerd kék jelzés felé (mondjuk félállásba)

YELLOW Elküldve: 2016-11-11 13:38 kopogó/kattogó hang

enrique80 írta:
YELLOW írta:
enrique80 írta:
YELLOW írta:
enrique80 írta: Udv!

A kocsi egy e46 328i 1999es, reggel mikor hideg iditaskor kopog kb 10masodpercig olajnyomasjelzo eg meg kopogas megszunik vele egyutt az olajnyomas jelzo is kialszik. Olaj rendben, lancfeszitot csereltem a motoroldalit, es nem tudok rajonni, hogy mi lehet a gond, menet kozben semmi se hidegen se melegen, eles kanyarban sem, hegymenetben sem. Csak ez a par masodperces kopogas reggel... Esetleg ha van valakinek otlete, hogy mi ez kerem ossza meg velem, koszonom.

Erik


gondolom van benne vagy 10w-40-es olaj, jó minőségi


Gondolom ezt viccnek szantad... de shell helix 5w-30 cserelve is van rendesen, es szerintem eleg jo minosegi.


nem viccnek.
akkor viszont érdekes.
azért kopog, mert nincs meg az olajnyomás, ergó nem keni a hidrotőkéket sem. ezért világít a nyomáslámpa is.
ez pedig vagy sűrű olajtól lehet (lehet 5w, ha esetleg mégsem az volt a dobozban), vagy ha gyengélkedik az olajpumpa, olajszűrőház probléma is lehet, vagy hajtókarcsapágy. de annak melegen is lenne gondja. tehát ezt kizárnám.


Mindig ez az olaj ment bele, szervizben cserelve, ami talan kizarja azt hogy kamu az olaj, de igazad van sosem lehet tudni. Viszont en is az olajpumpara gyanakszom, de akkor annak menet kozben is lenne gondja vagy lehet tevedek. olajszivargas nincs se motoron, se a szurohaznal, viszont csak reggel hidegen csinalja igy el se tudom vinni, hogy tessek itt a hiba...ha olajnyomas bajok vannak azt vhol a computer is kene tarolja vagy nem? Bar hibakod nincs semmi


lehet még csak kezd haldoklani a pumpa, és már ha kicsit dermedtebb az olaj, akkor nem bír vele.

YELLOW Elküldve: 2016-11-11 13:31 kopogó/kattogó hang

enrique80 írta:
YELLOW írta:
enrique80 írta: Udv!

A kocsi egy e46 328i 1999es, reggel mikor hideg iditaskor kopog kb 10masodpercig olajnyomasjelzo eg meg kopogas megszunik vele egyutt az olajnyomas jelzo is kialszik. Olaj rendben, lancfeszitot csereltem a motoroldalit, es nem tudok rajonni, hogy mi lehet a gond, menet kozben semmi se hidegen se melegen, eles kanyarban sem, hegymenetben sem. Csak ez a par masodperces kopogas reggel... Esetleg ha van valakinek otlete, hogy mi ez kerem ossza meg velem, koszonom.

Erik


gondolom van benne vagy 10w-40-es olaj, jó minőségi


Gondolom ezt viccnek szantad... de shell helix 5w-30 cserelve is van rendesen, es szerintem eleg jo minosegi.


nem viccnek.
akkor viszont érdekes.
azért kopog, mert nincs meg az olajnyomás, ergó nem keni a hidrotőkéket sem. ezért világít a nyomáslámpa is.
ez pedig vagy sűrű olajtól lehet (lehet 5w, ha esetleg mégsem az volt a dobozban), vagy ha gyengélkedik az olajpumpa, olajszűrőház probléma is lehet, vagy hajtókarcsapágy. de annak melegen is lenne gondja. tehát ezt kizárnám.

YELLOW Elküldve: 2016-11-11 13:07 kopogó/kattogó hang

enrique80 írta: Udv!

A kocsi egy e46 328i 1999es, reggel mikor hideg iditaskor kopog kb 10masodpercig olajnyomasjelzo eg meg kopogas megszunik vele egyutt az olajnyomas jelzo is kialszik. Olaj rendben, lancfeszitot csereltem a motoroldalit, es nem tudok rajonni, hogy mi lehet a gond, menet kozben semmi se hidegen se melegen, eles kanyarban sem, hegymenetben sem. Csak ez a par masodperces kopogas reggel... Esetleg ha van valakinek otlete, hogy mi ez kerem ossza meg velem, koszonom.

Erik


gondolom van benne vagy 10w-40-es olaj, jó minőségi

YELLOW Elküldve: 2016-11-11 09:27 Termosztát

tusi_ írta: Ma lecsekkoltam az enyemet, mert beparaztam a forum alapjan. Indulas 8 fokrol, kb 4km utan 55 fok, 8km utan 85fok. Ekkor nyomtam neki egy felgazt 4.ben 100ig es rogton 87 fok lett. Nemhittem volna, hogy egy dizel kb 10km utan 0 foknal uzemeleg lesz. Ilyenkor az olaj melegebb, vagy huvosebb, mint a viz? Olaj ugye kap vihart alulrol, de a motorban csak 88nal nyit a termosztat, tehat a hutokor meg nem nyitott.


az olaj mindig lassabban melegszik.
pontos különbséget nem tudok neked mondani, hogy ha a víz eléri a 80-at, akkor az olaj mennyi lehet. ez ugye külső hőmérséklet függő. mert nyáron az olaj sokkal hamarabb melegszik be a vízhez képest. értem ezalatt, hogy kisebb lesz az idő. míg 0 foknál az olaj sokkal később kezd el melegedni. egy parabolikus görbét kell elképzelni.
egyébként víznél, kb a 10km a reális. van aki azt mondja, neki 4 km után meleg, hát ha van kiegészítő fűtése, ami jól is működik, akkor elképzelhető.

YELLOW Elküldve: 2016-11-11 09:22 Vezérműlánc

tusi_ írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
tusi_ írta:
YELLOW írta:

hát ez biztos nem nyúlás. de a legtöbb fénykép a világban így próbálnak hatni. lefotóznak valamit, de nincs magyarázat. egy ilyen laza lánc szétvert volna mindnet már
tutti szét van már bontva!


Gondolom a feszito ki van kapva, mert mintha a motor is meg lenne mar dontve. De ez akkor sem egeszseges. Ha ilyen egy gyari uj lanc, feszitetlenul, akkor igencsak megertem a lanc problemakat.


Ez elugrott!! A feszítő még bent volt,csak lazítva lett minimàlisan.
Ne haragudj yellow,hogy felraktam a képet ígérem többet nem teszek ilyet.
Az új làncot feszítő nélkül sem tudod felemelni!!


én nem haragszom

szerk.: bár személy szerint, ha már érintett vagyok, jobban örültem volna egy olyan képnek, ahol semmi nincs meglazítva.
hogy megugrott, mi mást csinált még?
fogaskereket nem kellett cserélni?


Ugyan BMWben nem, de zsiguliban csereltem mar szemelyesen lancot - vagy 20 eve - de abban az uj lanc is feszes volt. Ha nem lenne, akkor nem kene elvagni es ujra osszeszegecselni, vagy komplett kifüzni - lanckerek levesz- hanem siman csak ralapatolni azt szeva. A feszito kb 1.5-2 cmt tud mozogni, ez van vagy 4. A patron dolga amugysem az, hogy egy ilyen nyulast kifeszitsen, hanem hogy a lanc rezgeseket simitsa ki terheles valtasnal.


nyilván. de ha az új lánc olyan feszes, akkor nem is tud rajta túl sokat simítani.
ez kb olyan lehet, mint egy láncfűrész. beállítod a lánc feszességet, vágsz vele egy párat és utána újra kell ellenőrizni, ha kell állítani.
magyarán a vadi új lánc is, egy 1000km alatt biztos meg fog nyúlni minimálisan és ezt, illetve a későbbi nyúlásnak is utána kell menjen a feszítő.

YELLOW Elküldve: 2016-11-10 19:29 Vezérműlánc

szotakdavid írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
tusi_ írta:
YELLOW írta:

hát ez biztos nem nyúlás. de a legtöbb fénykép a világban így próbálnak hatni. lefotóznak valamit, de nincs magyarázat. egy ilyen laza lánc szétvert volna mindnet már
tutti szét van már bontva!


Gondolom a feszito ki van kapva, mert mintha a motor is meg lenne mar dontve. De ez akkor sem egeszseges. Ha ilyen egy gyari uj lanc, feszitetlenul, akkor igencsak megertem a lanc problemakat.


Ez elugrott!! A feszítő még bent volt,csak lazítva lett minimàlisan.
Ne haragudj yellow,hogy felraktam a képet ígérem többet nem teszek ilyet.
Az új làncot feszítő nélkül sem tudod felemelni!!


én nem haragszom

szerk.: bár személy szerint, ha már érintett vagyok, jobban örültem volna egy olyan képnek, ahol semmi nincs meglazítva.
hogy megugrott, mi mást csinált még?
fogaskereket nem kellett cserélni?


Szerencséje volt mert csak elugrott,màs kàrt nem okozott. Gyàri lànc plusz vezető és feszítő csere. Jobb mint új korában


és a gyári lánc jó, nem fog megnyúlni ugyanúgy? vagy ez módosított már?
ha már szét volt szedve nem került be "lánc átugrás gátló"?


Felesleges az ugrás gátló,átugrik úgy is. Az a lánc már túléli azt a motort


tényleg mennyi km volt a motorban? már amit sejteni lehet, vagy látni.

YELLOW Elküldve: 2016-11-10 19:22 Vezérműlánc

szotakdavid írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
tusi_ írta:
YELLOW írta:

hát ez biztos nem nyúlás. de a legtöbb fénykép a világban így próbálnak hatni. lefotóznak valamit, de nincs magyarázat. egy ilyen laza lánc szétvert volna mindnet már
tutti szét van már bontva!


Gondolom a feszito ki van kapva, mert mintha a motor is meg lenne mar dontve. De ez akkor sem egeszseges. Ha ilyen egy gyari uj lanc, feszitetlenul, akkor igencsak megertem a lanc problemakat.


Ez elugrott!! A feszítő még bent volt,csak lazítva lett minimàlisan.
Ne haragudj yellow,hogy felraktam a képet ígérem többet nem teszek ilyet.
Az új làncot feszítő nélkül sem tudod felemelni!!


én nem haragszom

szerk.: bár személy szerint, ha már érintett vagyok, jobban örültem volna egy olyan képnek, ahol semmi nincs meglazítva.
hogy megugrott, mi mást csinált még?
fogaskereket nem kellett cserélni?


Szerencséje volt mert csak elugrott,màs kàrt nem okozott. Gyàri lànc plusz vezető és feszítő csere. Jobb mint új korában


és a gyári lánc jó, nem fog megnyúlni ugyanúgy? vagy ez módosított már?
ha már szét volt szedve nem került be "lánc átugrás gátló"?