Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2016-09-04 13:40 Motorolaj

blueman írta: Hasznaltam mar Eneos-t, Mobil1-et, Castrolt az automban, de megmondom oszinten szerintem csak placebo az egesz, hogy mikor melyiket ereztem jobbnak.
/most Mobil van benne/
Ezert most gondoltam egy batrat, berendelek mannol olajat: energy combi II 5w30-at ennek olyan 1600 FT/L az ara, de az olcsobb testvere a mannol diesel TDI 5w30 is teljesiti a bmw ll-04-es szabanyt 900-1000 forintos liter aron.
Az energy combi egy nemet autos ujsag teszten is gyozott, egy szinten volt a referencianak megadott castrol olajjal, csak hat ugye olcsobb nem kicsit.
Kicsit korbeolvastam a nemzetkozi bmw forumokon, de sehol nem talaltam irast, ahol emlitettek volna, hogy barki is locsolt volna mar ilyet a bmw jarmuveben, esetleg valaki kozuletek? Ha nem irtok semmi rosszat rola, akkor berendelem, es beszamolok a tapasztalaimrol, en amugyis betartom a 10000km-enkenti olajcseret, nem hinnnem, hogy nagyon mellelonek ezzel az olajjal, ha rendelkezik bmw minositessel, az ara meg olyan olcso, hogy ezt meg hamisitani sem eri meg.
velemeny?


van benne valami abban, amit mondasz.
nem feltétlen placebo dolgok ezek.
mondom én és a fater a H Astrában is Eneos-t használunk, faternak már második alkalommal. mert olcsóbb, mint a Castrol, de szerintem jobb. kollégám Skodájában 1.9TDI 90 lovas (2004-es) is az az Eneos van, mint nekem. Ő hidegen kopogásról számolt be, mi nem tapasztalunk ilyet, pedig az enyémmel a viszkozitás is megegyezik. előtte Aral-lal ment, mint én is, és azzal senkinél nem volt gond. Eneos-nak hiába van VW minősítése, szinte az összesre, neki mégsem jött be. pedig egy rendelés az enyémmel.
szóval attól, hogy van minősítése valaminek, még lehet épp érzékenyebb rá a motor. én pont, hogy picit csendesebbnek találom a motort.

puding próbája az evés. a motort nem fogja tönkre rakni, de az olaj árában az alapolajon kívül, az egyéb összetevők dobják meg az árat.
lehet azért olcsóbb, mert mondjuk jobban habzik, vagy kevésbé lebegteti a szennyeződéseket, kevesebb tisztító adalék van benne, stb, stb. lehet pl egy eredeti Castrol-lal nyugodtan le lehet menni 20ezret, míg ezzel 10ezret. szintén kollégám Mobil 1-el járt úgy, hogy kb 8ezer km után összeesett az olaj, mint ami elfáradt. pedig korábban ugyanazt használta pár egyéb olajjal előtte. lehet épp hamisat fogott ki, is abban is egy olcsóbb olaj volt. amit 10ezerre terveztek.
szóval nem egyszerű ez, ha elkezd rajta agyalni az ember. én azt mondom próbáld meg, mást nem legközelebb nem raksz bele. viszont az is lehet, hogy mondjuk a 3. 10ezres cserénél ugyanezzel az olajjal, már mondjuk olajsár lesz az alján. de lehet, hogy nem.

YELLOW Elküldve: 2016-09-04 09:04 Hibajelzés.

lacos76 írta:
YELLOW írta:
lacos76 írta:
YELLOW írta:
lacos76 írta: Sziasztok!
Mit jelen t ez a két ikon együttes világítása?




menetstabilizálóval van probléma. hiba olvasás kellene BMW spec eszközzel, progival.
lehet ABS szenzor, ABS tömb, biztosíték, kormányszög érzékelő hiba, amit lehet csak nullázni kell, alapra hozni.

Köszi a választ! Közben eltűnt a hibajelzés így valószínűleg valamelyik jeladó vagy csatlakozó kontakhibája lehet.


nem lehet, hogy hosszabb ideig tartottad nyomva a DSC gombot? mert akkor is ez a jelenség, aztán újraindítás után eltűnik, vagy újboli DSC megnyomásra.

Menet közben jött be úgy hogy közben nem nyúltam semmihez aztán hiába nyomkodtam a DSC gombot nem reagált, aztán tekerektünk a családdal Miskolcon és egyszer csak mikor sokadszor (3-4) mentünk vissza az autóhoz és indítottam már nem volt bent a hiba.


hát igen, akkor gyanús lesz a jeladó, vagy annak kontaktja. hibakiolvasással közelebb lennél.

YELLOW Elküldve: 2016-09-04 08:11 Hibajelzés.

lacos76 írta:
YELLOW írta:
lacos76 írta: Sziasztok!
Mit jelen t ez a két ikon együttes világítása?




menetstabilizálóval van probléma. hiba olvasás kellene BMW spec eszközzel, progival.
lehet ABS szenzor, ABS tömb, biztosíték, kormányszög érzékelő hiba, amit lehet csak nullázni kell, alapra hozni.

Köszi a választ! Közben eltűnt a hibajelzés így valószínűleg valamelyik jeladó vagy csatlakozó kontakhibája lehet.


nem lehet, hogy hosszabb ideig tartottad nyomva a DSC gombot? mert akkor is ez a jelenség, aztán újraindítás után eltűnik, vagy újboli DSC megnyomásra.

YELLOW Elküldve: 2016-09-03 22:50 Motorolaj

ChrisRas írta:
YELLOW írta:
ChrisRas írta:
YELLOW írta:
germina írta:
ChrisRas írta: Uraim! Van egy kis problémám.
A kezelési könyvben más fajta nívópálca van mutatóban mint ami a motorba lóg. Így ( bár nem vagyok teljesen sötét) nem egyértelmű a jelzés. Hol a minimum /optimalis/ maximum szint? A két bevágás közt jó a szint? Vagy a maximum egészen a felső bütyökig tart? Csak linket tudok amin olyan pálca van mint az enyém.
http://static.schmiedmann.dk/P...94_big.jpg


A két bevágás között.


így van.

a bütyök csak a csőben való megvezetés miatt van.

Remek köszi! Egy picivel felette van a szint. Amúgy nem
6.5 liter ment bele. Az utolsó cseppig leengedtem. Nem egész 6 lityi ment bele. Most egy picit a felső bütyök felett van a szint. 


a szűrőházba is megy. leengedéskor a szűrőt ki kell lazítani. vagy kivenni, és még onnan is folyik le olaj. illetve első indításnál felvesz egy pár deci olajat.
szóval a 6,5 liter azzal együtt értendő, ami még a szűrőházban is van.


Ez eddig rendben is van. Viszont kb 300 km megtétele után sem változott a szint. Pont ugyan annyi mint a töltés utáni mérésnél. Lehet valahogy bent ragadt egy kicsi. Talán nem volt szintben a kocsi. Nem tudom. De tény hogy egy 5 lityis kanna plusz a literesből. Amiben maradt ugye egy kevés. Nem csörög, nem zakatol, nem jelez, hogy kevés lenne neki.


amúgy hivatalosan nekem is 4,25 L kellene, de csak 4 litert teszek bele, rendesen leengedve, mégis a MAX-on van. na én emiatt nem veszek +1 litert, az olajat meg nem eszi, nem kell után töltenem 10-12ezer alatt, alig fogy belőle.

YELLOW Elküldve: 2016-09-03 22:31 Motorolaj

ChrisRas írta:
YELLOW írta:
germina írta:
ChrisRas írta: Uraim! Van egy kis problémám.
A kezelési könyvben más fajta nívópálca van mutatóban mint ami a motorba lóg. Így ( bár nem vagyok teljesen sötét) nem egyértelmű a jelzés. Hol a minimum /optimalis/ maximum szint? A két bevágás közt jó a szint? Vagy a maximum egészen a felső bütyökig tart? Csak linket tudok amin olyan pálca van mint az enyém.
http://static.schmiedmann.dk/P...94_big.jpg


A két bevágás között.


így van.

a bütyök csak a csőben való megvezetés miatt van.

Remek köszi! Egy picivel felette van a szint. Amúgy nem
6.5 liter ment bele. Az utolsó cseppig leengedtem. Nem egész 6 lityi ment bele. Most egy picit a felső bütyök felett van a szint. 


a szűrőházba is megy. leengedéskor a szűrőt ki kell lazítani. vagy kivenni, és még onnan is folyik le olaj. illetve első indításnál felvesz egy pár deci olajat.
szóval a 6,5 liter azzal együtt értendő, ami még a szűrőházban is van.

YELLOW Elküldve: 2016-09-03 21:40 Hibajelzés.

lacos76 írta: Sziasztok!
Mit jelen t ez a két ikon együttes világítása?




menetstabilizálóval van probléma. hiba olvasás kellene BMW spec eszközzel, progival.
lehet ABS szenzor, ABS tömb, biztosíték, kormányszög érzékelő hiba, amit lehet csak nullázni kell, alapra hozni.

YELLOW Elküldve: 2016-09-03 21:37 Motorolaj

germina írta:
ChrisRas írta: Uraim! Van egy kis problémám.
A kezelési könyvben más fajta nívópálca van mutatóban mint ami a motorba lóg. Így ( bár nem vagyok teljesen sötét) nem egyértelmű a jelzés. Hol a minimum /optimalis/ maximum szint? A két bevágás közt jó a szint? Vagy a maximum egészen a felső bütyökig tart? Csak linket tudok amin olyan pálca van mint az enyém.
http://static.schmiedmann.dk/P...94_big.jpg


A két bevágás között.


így van.
a bütyök csak a csőben való megvezetés miatt van.

YELLOW Elküldve: 2016-09-03 06:20 Megvegyem? Vegyek ilyet?

gyuryy írta: Sziasztok

Azzal a kérdéssel fordulnék hozzatok, hogy most jött el az ideje, hogy vegyek egy BMW 320i-t és ki is néztem egyet de nemtudom miket kell figyelembe venni vásárlás elott.
http://m.hasznaltauto.hu/auto/...t-10482460


úgy látom nem híreskedik nagyon azzal a 190ezres belsővel... egy 100-150ezer tutti vissza van tekerve és ez a minimum.

YELLOW Elküldve: 2016-09-02 19:08 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta: azért írom le, el ne felejtsem. most kellene rátankolnom, ugyanazon a kúton, de most nem megyek arra, és lehet rövidtávok jönnek.

pont fél tanknál járok. üzemanyag: Agip-ról feltehetően MOL-os sima 95-ös.
450km-t mentem, nyugodt tempóban 3500 felé hosszabb távon nem ment a motor. ebből 50km város. 400 km pedig hosszú távú etapok. ebből kb. 150 km klímás, a többi nem. volt benne hosszabban 110-es tempó is, mert sietni kellett, ez kb 80km-nyi. az autó kb. 130kg-mal terhelve.
úgy vélem nem rossz.


na a vége 775km lett, de a maradék a 450 km-en felül már városi járkálás volt, ahogy sejtettem.
10 év után MOL kúton tankoltam kemény 2999 Ft-ért csak mert bírja ki a kedvenc kutamig, ha még itt szaladgálok is helyben.

YELLOW Elküldve: 2016-09-02 11:41 Motor-váltó

EstokSzabi írta:
YELLOW írta:
EstokSzabi írta:
YELLOW írta:
EstokSzabi írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni, méghozzá abban, hogy megtaláljam tényleg a legjobb autómata váltó szerelőt aki végre meg tudja javítani az autómat. 2 különböző váltós javította már a váltómat, mind a ketten 2x estek neki, mert reklamáltam, végül majdnem 1 millát otthagytam nálunk és még mindig nem jó a váltó sajnos.

E46 2005-ös 320Cd-ről beszélünk, ami GM váltós. Röviden a probléma ami jelentkezik, általában mindig közepes gázadásnál tapasztalható jobban és általánosan érezhető, hogy a váltó nem vált szépen (hidegen természesen rosszabb, ha melegedik az olaj/valtó akkor valamivel jobb):

- 100km/h felett, kb. olyan 110 körül, ha közepes gázt adok akkor a fordulatszám mérő visszafelé esik és nehezen gyorsul az autó, miközben búgó hangot adi ki. Ez hatványozottan jelentkezik, ha emelkedőn megyek fel. Ha kiteszem "manuális" módban 5. sebességbe akkor nem csinája. (Amikor legelösszőr elvittem váltóshoz akkor még emelkedőn rángatózott is az autó, de ezt a szerelő állítása szerint azzal megoldotta, hogy a vezérlésben található szelepben kicserélt egy dugattyút ami kicsit el volt deformálódva. Ez a jelenség azóta nem is volt érezhető.)

- legfőképpen kanyarodás után 40 km/h környékén az autó búg egyet és érezhetően ránt is

- ha egyenesen is megyek és közepes gázt adok és olyan 40-50 km/h között felengedem a gázpedált, hogy guruljak akkor is jelentkezik a bugó hang és esetenként a rántás is (kicsit olyan az érzésem bár nem értek a váltókhoz) mintha valami szorulna, aminek nem kellene és csak nehézségek árán erő hatására enged el...)

- és az utóbbi időben mintha észrevettem volna valami kopogó ütést is, ugyan nagyon ritkán

Összeségében azt hiszem, ennyi a hibajelenség. Nincs rázás alapjáraton, nincs semmilyen hibakód, visszajelzés. Az autóval lehet közlekedni, de igencsak bosszantó - bár már hozzászoktam.

Nagyjából a beavatkozások, amik történtek:

- vandler / citromot 2x kettévágták és felújították. másodjára is azt mondták, hogy szerintük rendben van (de én valójában még mindig nagyon erre gyanakszom...)
- vezérlésben az 5. fokozatért felelős szelepben dugattyú cseréje
- olaj ás szűrő csere gyárira minden beavatkozás alkalmával
- felújítő kit, amibe beletartozik a lamellák cseréje is

Azt hiszem összeségében ennyi. Imádom az autómat és nagy becsben tartom, ezért is szeretném már végre megoldani ezt a problémát, de nem szeretnék megint egy vagyont rákölteni.

Nagyon bízom benne, hogy tudtok nekem segíteni és előre is köszönöm a segítségeteket!

Üdv.


én is a wandler-t mondtam volna, de ahogy látom 2x is volt megnézve.
én a helyedben már rég vettem volna egy bontott váltót, és azt felújítani, ha nagyon szükséges.
egyébként sosem árt egy váltó program frissítés sem, bár a búgó hanghoz nem nagyon lehet köze.
nem tudom mennyi a valós km-ed, de olyan 80 körül lehet kapni váltót (ha jól emlékszem), 1 millát biztos nem költöttem volna rá.
sajnos jó váltóst nem tudok ajánlani, akikről itt szó volt, most egy sem jut az eszembe, bízzunk benne, hogy másnak igen.


Köszi a hozzászólást. Természetesen a váltóprogram is volt frissítve. Jelenleg 230e KM van az autóban és ez olyan 150e km környékén jelentkezett elsőnek. Lehet esetleg érdemes lenne inkább csak a wandlert cserélni? Mert mind a két váltós azt mondta, hogy maga a váltó jó állapotban van, tehát semmi extra hiba nem látszódik rajta. Csak azt nem értem, hogy ezt miért nem javasolták Ők vagy miért nem mondták, hogy vegyek egy bontott váltót és azt újítsuk fel....


mert olyan szerelők. nem tudom kikről van szó, lehet nem igaz rájuk, de általánosságban azt javasol, vagy azért nem javasol, hogy neki több csepegjen.
ha egy páran nem fizetnének semmit, mivel a hibát nem oldotta meg, lehet elgondolkozna, hogy nem kóklerkedik inkább. alkatrészen, munkadíjon neki mindig haszon van, és minél több a munka, annál több a haszon. ezért van az, hogy emberekkel komplett motort kicserélik mire meg lesz a hiba, mert vagy annyira buta a szerelő és találgat, vagy szándékosan nem a hibaforrással kezd.
viszont nem tudom az autód előéletét, új kora óta nálad van-e, de 150ezernél még gyári olajjal sem kellene rosszalkodnia. vannak akik hibamentesen 400ezret elmegy gyári olajjal. mondjuk a GM ha jól tudom nem éppen a jobb fajta váltó.


Elég jó az autóm előélete és teljesen visszakövethető. Éppen 3 éves kora után vettem meg 91 000 KM-el, Németországból egy BMW márkakereskedéstől. Én vagyok a második tulajdonosa és a fickó előtte lényegében autópályán használta Berlin közelében és 3 éves kora után visszavitte és elhozott egy új coupét a kereskedésből. Megvan minden szervizelése, számlája, stb... amikor megvettem összesen a motorháztető volt fújva kőfelverődés miatt (biztosan nem volt törve). Összeségében még most is nagyon penge az autó - minden hibátlan benne, kivéve a váltóját... és erre szeretnék most megoldást találni, de már nagyon...


hát pedig akkor még csak kapcsolgatni sem nagyon kapcsolgatott a váltó, ha pályáztak vele. nem kellene elfáradva lennie.
hát többet nem tudok sajna, hátha valaki lesz még.

YELLOW Elküldve: 2016-09-02 10:53 Motor-váltó

EstokSzabi írta:
YELLOW írta:
EstokSzabi írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni, méghozzá abban, hogy megtaláljam tényleg a legjobb autómata váltó szerelőt aki végre meg tudja javítani az autómat. 2 különböző váltós javította már a váltómat, mind a ketten 2x estek neki, mert reklamáltam, végül majdnem 1 millát otthagytam nálunk és még mindig nem jó a váltó sajnos.

E46 2005-ös 320Cd-ről beszélünk, ami GM váltós. Röviden a probléma ami jelentkezik, általában mindig közepes gázadásnál tapasztalható jobban és általánosan érezhető, hogy a váltó nem vált szépen (hidegen természesen rosszabb, ha melegedik az olaj/valtó akkor valamivel jobb):

- 100km/h felett, kb. olyan 110 körül, ha közepes gázt adok akkor a fordulatszám mérő visszafelé esik és nehezen gyorsul az autó, miközben búgó hangot adi ki. Ez hatványozottan jelentkezik, ha emelkedőn megyek fel. Ha kiteszem "manuális" módban 5. sebességbe akkor nem csinája. (Amikor legelösszőr elvittem váltóshoz akkor még emelkedőn rángatózott is az autó, de ezt a szerelő állítása szerint azzal megoldotta, hogy a vezérlésben található szelepben kicserélt egy dugattyút ami kicsit el volt deformálódva. Ez a jelenség azóta nem is volt érezhető.)

- legfőképpen kanyarodás után 40 km/h környékén az autó búg egyet és érezhetően ránt is

- ha egyenesen is megyek és közepes gázt adok és olyan 40-50 km/h között felengedem a gázpedált, hogy guruljak akkor is jelentkezik a bugó hang és esetenként a rántás is (kicsit olyan az érzésem bár nem értek a váltókhoz) mintha valami szorulna, aminek nem kellene és csak nehézségek árán erő hatására enged el...)

- és az utóbbi időben mintha észrevettem volna valami kopogó ütést is, ugyan nagyon ritkán

Összeségében azt hiszem, ennyi a hibajelenség. Nincs rázás alapjáraton, nincs semmilyen hibakód, visszajelzés. Az autóval lehet közlekedni, de igencsak bosszantó - bár már hozzászoktam.

Nagyjából a beavatkozások, amik történtek:

- vandler / citromot 2x kettévágták és felújították. másodjára is azt mondták, hogy szerintük rendben van (de én valójában még mindig nagyon erre gyanakszom...)
- vezérlésben az 5. fokozatért felelős szelepben dugattyú cseréje
- olaj ás szűrő csere gyárira minden beavatkozás alkalmával
- felújítő kit, amibe beletartozik a lamellák cseréje is

Azt hiszem összeségében ennyi. Imádom az autómat és nagy becsben tartom, ezért is szeretném már végre megoldani ezt a problémát, de nem szeretnék megint egy vagyont rákölteni.

Nagyon bízom benne, hogy tudtok nekem segíteni és előre is köszönöm a segítségeteket!

Üdv.


én is a wandler-t mondtam volna, de ahogy látom 2x is volt megnézve.
én a helyedben már rég vettem volna egy bontott váltót, és azt felújítani, ha nagyon szükséges.
egyébként sosem árt egy váltó program frissítés sem, bár a búgó hanghoz nem nagyon lehet köze.
nem tudom mennyi a valós km-ed, de olyan 80 körül lehet kapni váltót (ha jól emlékszem), 1 millát biztos nem költöttem volna rá.
sajnos jó váltóst nem tudok ajánlani, akikről itt szó volt, most egy sem jut az eszembe, bízzunk benne, hogy másnak igen.


Köszi a hozzászólást. Természetesen a váltóprogram is volt frissítve. Jelenleg 230e KM van az autóban és ez olyan 150e km környékén jelentkezett elsőnek. Lehet esetleg érdemes lenne inkább csak a wandlert cserélni? Mert mind a két váltós azt mondta, hogy maga a váltó jó állapotban van, tehát semmi extra hiba nem látszódik rajta. Csak azt nem értem, hogy ezt miért nem javasolták Ők vagy miért nem mondták, hogy vegyek egy bontott váltót és azt újítsuk fel....


mert olyan szerelők. nem tudom kikről van szó, lehet nem igaz rájuk, de általánosságban azt javasol, vagy azért nem javasol, hogy neki több csepegjen.
ha egy páran nem fizetnének semmit, mivel a hibát nem oldotta meg, lehet elgondolkozna, hogy nem kóklerkedik inkább. alkatrészen, munkadíjon neki mindig haszon van, és minél több a munka, annál több a haszon. ezért van az, hogy emberekkel komplett motort kicserélik mire meg lesz a hiba, mert vagy annyira buta a szerelő és találgat, vagy szándékosan nem a hibaforrással kezd.
viszont nem tudom az autód előéletét, új kora óta nálad van-e, de 150ezernél még gyári olajjal sem kellene rosszalkodnia. vannak akik hibamentesen 400ezret elmegy gyári olajjal. mondjuk a GM ha jól tudom nem éppen a jobb fajta váltó.

YELLOW Elküldve: 2016-09-02 10:32 Motor-váltó

EstokSzabi írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni, méghozzá abban, hogy megtaláljam tényleg a legjobb autómata váltó szerelőt aki végre meg tudja javítani az autómat. 2 különböző váltós javította már a váltómat, mind a ketten 2x estek neki, mert reklamáltam, végül majdnem 1 millát otthagytam nálunk és még mindig nem jó a váltó sajnos.

E46 2005-ös 320Cd-ről beszélünk, ami GM váltós. Röviden a probléma ami jelentkezik, általában mindig közepes gázadásnál tapasztalható jobban és általánosan érezhető, hogy a váltó nem vált szépen (hidegen természesen rosszabb, ha melegedik az olaj/valtó akkor valamivel jobb):

- 100km/h felett, kb. olyan 110 körül, ha közepes gázt adok akkor a fordulatszám mérő visszafelé esik és nehezen gyorsul az autó, miközben búgó hangot adi ki. Ez hatványozottan jelentkezik, ha emelkedőn megyek fel. Ha kiteszem "manuális" módban 5. sebességbe akkor nem csinája. (Amikor legelösszőr elvittem váltóshoz akkor még emelkedőn rángatózott is az autó, de ezt a szerelő állítása szerint azzal megoldotta, hogy a vezérlésben található szelepben kicserélt egy dugattyút ami kicsit el volt deformálódva. Ez a jelenség azóta nem is volt érezhető.)

- legfőképpen kanyarodás után 40 km/h környékén az autó búg egyet és érezhetően ránt is

- ha egyenesen is megyek és közepes gázt adok és olyan 40-50 km/h között felengedem a gázpedált, hogy guruljak akkor is jelentkezik a bugó hang és esetenként a rántás is (kicsit olyan az érzésem bár nem értek a váltókhoz) mintha valami szorulna, aminek nem kellene és csak nehézségek árán erő hatására enged el...)

- és az utóbbi időben mintha észrevettem volna valami kopogó ütést is, ugyan nagyon ritkán

Összeségében azt hiszem, ennyi a hibajelenség. Nincs rázás alapjáraton, nincs semmilyen hibakód, visszajelzés. Az autóval lehet közlekedni, de igencsak bosszantó - bár már hozzászoktam.

Nagyjából a beavatkozások, amik történtek:

- vandler / citromot 2x kettévágták és felújították. másodjára is azt mondták, hogy szerintük rendben van (de én valójában még mindig nagyon erre gyanakszom...)
- vezérlésben az 5. fokozatért felelős szelepben dugattyú cseréje
- olaj ás szűrő csere gyárira minden beavatkozás alkalmával
- felújítő kit, amibe beletartozik a lamellák cseréje is

Azt hiszem összeségében ennyi. Imádom az autómat és nagy becsben tartom, ezért is szeretném már végre megoldani ezt a problémát, de nem szeretnék megint egy vagyont rákölteni.

Nagyon bízom benne, hogy tudtok nekem segíteni és előre is köszönöm a segítségeteket!

Üdv.


én is a wandler-t mondtam volna, de ahogy látom 2x is volt megnézve.
én a helyedben már rég vettem volna egy bontott váltót, és azt felújítani, ha nagyon szükséges.
egyébként sosem árt egy váltó program frissítés sem, bár a búgó hanghoz nem nagyon lehet köze.
nem tudom mennyi a valós km-ed, de olyan 80 körül lehet kapni váltót (ha jól emlékszem), 1 millát biztos nem költöttem volna rá.
sajnos jó váltóst nem tudok ajánlani, akikről itt szó volt, most egy sem jut az eszembe, bízzunk benne, hogy másnak igen.

YELLOW Elküldve: 2016-09-01 12:58 Megvegyem? Vegyek ilyet?

p1tyeszka írta: Üdv! Valaki vásárolt már itt? Sehol nem találni ennyiért, lehet bóvli?


nem hallottam még erről a helyről.
lehet olyanok, amiket már visszaküldtek, mert szintjelző hibásak, aztán ők olcsón felvásárolták. nem tudom.
szerintem biztos van olyan ismerősöd, aki a nagyobb alkatrészellátóktól tud venni ~40% kedvezménnyel. szerintem úgy érdemesebb.
érdemes olyan helyről vásárolni, aminek van háttere.
nem reklám, de a kovácsauto-t érdemes megnézni, nála sok beragadt termék van, amiknek nagyon jó árai vannak. mi pl, off autónál Hella fényszóróval nagyon jól jártunk. bár lehet nem is fogsz találni. sokan akik maszekban javítgatnak, előszeretettel vásárolják fel a nagyon olcsó termékeket, mert sokszor jobban kijön, mint unix-os, bárdi-s kedvezménnyel.

YELLOW Elküldve: 2016-09-01 07:58 Motorolaj

Mike83 írta: Sziasztok,
Szerintetek melyik a tutibb olaj a BMW gyári, liqui moly vagy Mobil?
Köszi!


annyi válasz ahány ember, ki mit forgalmaz, ki mit használt eddig az alapján fog ítélni.
semmire sincs biztosíték.
de ÉN (saját vélemény, biztos nem így van) BMW dobozost nem vennék. az újakban Shell olaj van. mégis számtalan régi fajta van a piacon, amiről nem tudni, hogy Castrol van benne éppen, vagy amiket olvasgatni, hallani, hogy bármi lehet benne.
Liqui Moly, sokan ódákat zengenek róla BMW-s körökben. én viszoint már olyanoktól is hallok rosszat, akik eddig istenítették. szerintem túl van sztárolva.
Mobil jó, de itt is van aki panaszkodik. eleve az olajaknak több típusa van, lehet rosszat választanak. Nem rég több olaj hamisító is bukott, pl Mobil dobozok is voltak ott. kitudja hova kerültek. itt olcsóbb olajak kerültek a palackba drágább áron. egyébként BMW, GM, Ford dobozos olajok is voltak ott.
Castrol-on is gondolkozz azért, bár az is volt hamisítás áldozata.
a lényeg, hogy normális forrásból vásárolj!!!

YELLOW Elküldve: 2016-08-31 22:34 Mi lehet a baj?

rolexx írta: Bmw E65 745i. 2003. Egy évet állt a garázsban a kocsi, és mostanában azt csinálja, hogy hol beindul, hol nem. Teker az önindító, és van, hogy egy kicsit megy, és leáll, van, hogy semmi. Az is szokott lenni, hogy semmi baja. Voltam szervizben, és a komputer nem ír semmi hibát, és mivel ott nem csinálta ezt, fingjuk sincs, hogy mi lehet. Valakinek tapasztalata?


üzemanyag szivattyú szeret beállni. esetleg szűrő. illetve ha 1 évig benne állt üzemanyaggal próbálkoztok, az sem túl jó.