Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2016-08-18 12:09 Ajtónyítási Gondok!

spencer írta:
YELLOW írta:
spencer írta:
Tano írta:
spencer írta: Sziasztok,

(e46 -nál)Csak a kulcson lévő nyomógombról nyílik a csomiajtó a központi zárról nem nyílik. Beállítás vagy hogy lehet visszaállítani hogy a központi zár is nyissa.
Köszönöm.


Úgy érted, ha nyitva az autó a központival, akkor nem tudod az csomagtérajtón lévő kapcsolóval nyitni?


Ha nyitva a kocsi a központival akkor a csomagtérajtó nincs nyitva hanem külön a gombon rá kell nyomnom hogy kinyíljon.


ezt valaki így programoztatta fel. lehet állítani ha jól emlékszem, hogy a központival együtt nyíljon, vagy se.


De ehhez senki nem nyúlt egyik pillanatról a másikra már így nyilt. akkor át lehet programozni az a lényeg köszönöm.


mondjuk ez fura, hogy egyik pillanatról a másikra. nem kötöttél be te is valamit mostanában az autóba? azért a GM nem nagyon felejti el a beállításokat, sőt az alapbeállítása is eleve az, hogy nyílik a központival.
sajnos így fejből nem tudom, hogy vajon minden ajtónak, zárnak, külön érintkező párja van a relékben a GM-en, mert azt el tudom képzelni, hogy amikor külön gombbal nyitod a csomit, akkor egy érintkezőpár van csak kivezérelve, míg a központi esetén egy másikon keresztül vezérlődik ki, kapcsol. mert akkor el tudom képzelni, hogy a relé érintkezője nem megfelelő áramot visz át, ugye a többi nyitása miatt, és ezért a csomiajtó zárját már nem bírja nyitni.

YELLOW Elküldve: 2016-08-18 11:47 Ajtónyítási Gondok!

spencer írta:
Tano írta:
spencer írta: Sziasztok,

(e46 -nál)Csak a kulcson lévő nyomógombról nyílik a csomiajtó a központi zárról nem nyílik. Beállítás vagy hogy lehet visszaállítani hogy a központi zár is nyissa.
Köszönöm.


Úgy érted, ha nyitva az autó a központival, akkor nem tudod az csomagtérajtón lévő kapcsolóval nyitni?


Ha nyitva a kocsi a központival akkor a csomagtérajtó nincs nyitva hanem külön a gombon rá kell nyomnom hogy kinyíljon.


ezt valaki így programoztatta fel. lehet állítani ha jól emlékszem, hogy a központival együtt nyíljon, vagy se.

YELLOW Elküldve: 2016-08-17 20:47 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
Tano írta:
lantika írta: Ha a gyäri rogik müködnek,akkor minek akarod a nem gyärit eröltetni?


Fail, mert az SSS progman is gyári progi.


az SSS követelményei mik (XP, W7, proci, memó, stb)? kábel mi jó hozzá?


senki, semmit? meg sem lepődtem...

YELLOW Elküldve: 2016-08-17 20:43 Műszerfal kijelzés

andrew írta:
Bitu79 írta:
andrew írta:
YELLOW írta:
andrew írta: Sziasztok
nem világít a műszerfal háttérvilágítása, kivéve a bc-nél világít.

biztosítékok jók néztem őket. hol keressem a hibát valami ötlet?


szerintem a világítás modul lesz a ludas. mert ugye a fényerőt a világításmodulon lévő szenzor alapján szabályozza. vagy nem oké a kommunikáció, vagy valami hasonló lesz szerintem.


a szabályzás is megy a bc kijelzésnél és a klímapanelon is reagál a fényerőre


Valamit kötöttél be mostanában?Az miatt is előfordulhat ez.Arra gondolok,hogy valami bekever a K-bus-on.Előtte működött rendesen?Az is lehet,hogy megtört valahol a kábel az LCM környékén.Esetleg behaltak a ledek.

Itt egy videó segítségnek:

https://www.youtube.com/watch?v=890e6VQsDDw
Így kiméricskélheted te is.Enélkül ugyanis nem lehet rájönni,mi okozza.


tolató kamerát szereltem. annak a tápellátását a jobb hátsó helyzetjelzőről vettem.
talán ezzel az idővel van összefüggésben amióta nem működik, azelőtt igen világított rendesen



jaja kösd le, ha utána jó, akkor meg lehetne próbálni, hogy a lámpa modulból kikapcsolni a lámpák hideg és meleg tesztjét, felügyeletét.
vagy máshonnan kell venni 12V-ot.
bár én a tolatóról venném, de lehet az sem jó megoldás, nem tudom a kamera mennyi idő alatt éledne fel.

YELLOW Elküldve: 2016-08-17 20:39 Műszerfal kijelzés

BMWMiki írta: Sziasztok!

Az lenne a kérdésem\problémám , hogy az olajnyomás lámpám nem ég a led ami benne van meghalt. Nos ez cserérlhető valamilyen úton módon vagy komplett műszeregység cserével orvosolható csak?

Válaszotokat/segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv!


ha találsz oda való LED-et és tudsz forrasztani, akkor cserélhető.
de lehet csak le lesz ragasztva

YELLOW Elküldve: 2016-08-16 18:28 Műszerfal kijelzés

andrew írta: Sziasztok
nem világít a műszerfal háttérvilágítása, kivéve a bc-nél világít.

biztosítékok jók néztem őket. hol keressem a hibát valami ötlet?


szerintem a világítás modul lesz a ludas. mert ugye a fényerőt a világításmodulon lévő szenzor alapján szabályozza. vagy nem oké a kommunikáció, vagy valami hasonló lesz szerintem.

YELLOW Elküldve: 2016-08-15 16:31 Segítsetek!

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
Ennek a muanyagnak tudna valaki a cikkszamat?
E46 facelift,touring,bal oldali...
http://kepfeltoltes.hu/160815/...es.hu_.jpg

A kozepen a moso takaroja nem kell


nem értem, csak az FL előttinek hozza, hiába állítok be 2004-es évjáratot...
61 67 7 066 847
elvileg ennek kellene lennie.


2002-es gyartas


közben javítottam azt csak azért írtam be, mert egyik helyen azt írta 2001. szeptemberig, és a képen is az FL előtti volt.
másik helyen meg azt írta 2001. szeptembertől.


Amit linkeltel ezt dobja ki:
http://kepfeltoltes.hu/160815/...es.hu_.jpg



neked ez kell, nem?



Nem,fentebb irtam
Az diszlec kell a fenyszoro alatt.
Bocsesz,lehet,hogy hulyen irtam.
Szoval roviden megpusziltunk egy ozet a 37-sen es elrepedt a diszlecem is.
Meg meg egy par aprosag


51137043407

YELLOW Elküldve: 2016-08-15 16:16 Segítsetek!

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
Ennek a muanyagnak tudna valaki a cikkszamat?
E46 facelift,touring,bal oldali...
http://kepfeltoltes.hu/160815/...es.hu_.jpg

A kozepen a moso takaroja nem kell


nem értem, csak az FL előttinek hozza, hiába állítok be 2004-es évjáratot...
61 67 7 066 847
elvileg ennek kellene lennie.


2002-es gyartas


közben javítottam azt csak azért írtam be, mert egyik helyen azt írta 2001. szeptemberig, és a képen is az FL előtti volt.
másik helyen meg azt írta 2001. szeptembertől.


Amit linkeltel ezt dobja ki:
http://kepfeltoltes.hu/160815/...es.hu_.jpg



neked ez kell, nem?

YELLOW Elküldve: 2016-08-15 15:58 Segítsetek!

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
Ennek a muanyagnak tudna valaki a cikkszamat?
E46 facelift,touring,bal oldali...
http://kepfeltoltes.hu/160815/...es.hu_.jpg

A kozepen a moso takaroja nem kell


nem értem, csak az FL előttinek hozza, hiába állítok be 2004-es évjáratot...
61 67 7 066 847
elvileg ennek kellene lennie.


2002-es gyartas


közben javítottam azt csak azért írtam be, mert egyik helyen azt írta 2001. szeptemberig, és a képen is az FL előtti volt.
másik helyen meg azt írta 2001. szeptembertől.

YELLOW Elküldve: 2016-08-15 15:43 Segítsetek!

Krapulax6 írta: Sziasztok.
Ennek a muanyagnak tudna valaki a cikkszamat?
E46 facelift,touring,bal oldali...
http://kepfeltoltes.hu/160815/...es.hu_.jpg

A kozepen a moso takaroja nem kell


nem értem, csak az FL előttinek hozza, hiába állítok be 2004-es évjáratot...
61 67 7 066 847
elvileg ennek kellene lennie.





YELLOW Elküldve: 2016-08-15 13:46 Multikormány beszerelése utólag...

Gabi írta:
lantika írta:
Gabi írta:
lantika írta:
Gabi írta: Sziasztok.
Valaki tud segíteni honnan lehet most kábelt szerezni a bekötéshez?


Tudsz venni a BMW szervizben.

Az jó csak azt nem tudom mennyit kérnek érte, itt a fórumon láttam 5000-ért+ posta.



2 evvel ezelött nekem 19€ volt BMW szervizben.

Voltam szevizben a gépen nem tudták metalálni miről van szó ugyhogy neten rendelek


itt a gyári cikkszám, ha ilyen balfarkok

YELLOW Elküldve: 2016-08-15 10:30 Motor-váltó

matecbr írta: Hello!
E90 325i (automata) van problémám,kicsit hosszasan leírnám.
Alapjáraton (engine lámpa nélkül) P-be néha ütés szerűt érzek alulról,alapjárat szerintem stabilnak mondható. Ha finom gázadással haladok nem érzek rendelleness hangot sehonnan. Erősebb gázra, rágó/morgó hang hallható(szerintem hátulról,de nem tuti).Ha megpadlózom szintén hallani,majd bedobja az engine hibát. Ezt követően, ha berakom P-be az alapjárat ingadozik és kb dohog a motor,a kipufogó hátúl rángatózik jobbra-balra. Ha világít az engine lámpa,akkor közben kb. 2-4ezres fordulat között rángatás/dadogás erézhető (ha újra indítom ezt a hibakód bedobásáig nem csinálja).
Illetve padlógáznál megy felfelé a fordulatszám rendesen,de a tempót nem érzem, hogy drasztikusan változna.
Autocom, Delphi 2db ismeretlen hibakódot ír.
Szerintetek mivel lehet a probléma? Megpróbáltam részletesen leírni.
Előre is köszönöm!


csúszik a kuplung
először is egy BMW spec diag kellene neki.
km nem tudom mennyi, de lehet egy váltóolaj csere és egy váltó szoftver újratöltés sem ártana. rosszabb esetben a wandler ment tönkre. de akkor ott nagyon sok km-ről van szó.

YELLOW Elküldve: 2016-08-15 10:26 Ajtónyítási Gondok!

demy írta:
demy írta: Sziasztok!
Van egy 2001.es E39 amiben nagyon sokáig be volt kapcsolva a bal hátsó ajtóban a gyerekzár. A probléma az volna, hogy a gyerekzár kikapcsolása után sem nyitja a központi zár az ajtót, mint ha még mindig bekapcsolt állapotban volna a gyerekzár.
A motor jó, mert ha belülről nyitom ki,majd lezárom, akkor az ajtót is zárja. Hol keressem a hibát?
Köszönöm!


Pont ez a baj, hiába kapcsolgatom bármelyik állásba, kívülről zárva marad.
Kárpitot már levettem még délután (más okból kifolyólag), de volt egy érzésem hogy nem kell még visszarakni
Gyerekzár kapcsoló nem lehet rossz? Mert az ajtóban lévő pöckök mozog egy kicsit ha lezárom, csak úgy tűnik mint ha maga a kapcsoló nem váltana át a zárban. Remélem érthetően írtam le.


a gyerekzárnak pont az a lényege, hogy kívülről nyitható legyen, de belülről a gyerek ne tudja nyitni. ha a gyerekzár lenne rossz, attól kívülről jónak kellene lennie.
inkább a külső kilincs akadt szét.

YELLOW Elküldve: 2016-08-14 12:56 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Coyote írta: HELP!

Feleségemnek újítottunk egy E87-et, 2005-ös és Professional Navis.

Vajon mi a pék f.száért nem akarja olvasni a DVD-navit? A gyárit olvassa, de az nyugat-EU. Az E46-om és az E90 is megette a DVD+RW-t, ez egyáltalán nem hajlandó olvasni, most kiírtam DVD+R -re 3x sebességgel, így már mutatja a térképet, de a navigáláshoz nem tud semmit kalkulálni, csak pörgeti, és nem történik semmi. Egyszer eljutott a DVD read error hibaüzenetig legalább, innen tudom, hogy a dvd-re finnyás.

Van tippetek, mire írjam ki és hogyan? Vagy ez csak gyári DVD-vel hajlandó működni? Mennyibe kerülhet az a BMW-nél?

Köszi!!!


én csak annyit mondanék, hogy sokszor látom ezt az alacsony sebességen kell írni dolgot. aminek értem a lényegét, és régen én is így voltam vele. nekem ugyan csak CD lejátszóm van, de a 4x-esen írt CD-ket rosszabbul olvassa, vagy be sem, mint a 8-16x-osan írtakat. ha ugyanarról a CD-ről van szó, de több márkával is ez a tapasztalat.
régi olvasóknál volt ez fontos szempont úgy gondolom, vagy amikor CD-ről-közvetlen CD-re másoltál. hogy a buffer ne akadozzon.
nem akarlak rábeszélni, mert nem tudom jó lesz-e, de egy nagyon sebességgel való írást, úgy, hogy közbe ne terhelje semmi a gépet, megpróbálnék egyet kiírni.

YELLOW Elküldve: 2016-08-14 11:13 Autóvásárlás

blueman írta:
YELLOW írta: érdemes elolvasni!
Ezért olcsó kint a használt autó





Nekem nagyon tetszett a cikk, kiderul belole szamomra, hogy szervizelnek a nemetek, mi mennyibe kerul, milyen a TUV.
Felemerult bennem egy kerdes, irja, hogy ha olaj folyast latnak akkor nem megy at a vizsgan, az en tulajdonomban levo, VV t4 2.5tdi, bmw e46 320d... mindketto motorjabol, velhetoen a tomiteseknel szivarog, csepeg az olaj, utantolteni sem kell sokszor a ket olajcsere kozott, de lathato a szivargas, akkor ez nem menne at a nemet muszakin?
Motor bontast kellene vegezni ha kint lenne az auto, es tomitest cserelni?
))
Nekem egyebkent szimpi ez a nemet TUV, foleg a rozsdas vizsgalat miatt, itthon meg olyan bontoszokevenyek is mennek ahh... akinek nem fussa ra az ne autokazzon.


azért lehet valóság alapja a cikknek, mert pont olyan hibák miatt nem kap műszakit az autó, ami itt elkenhető. és ugye a német nem akar rá költeni annyit, amennyit az autó ér. így fillérekért behozzák ide, aztán eladják.
szerintem ha nem orrán-száján jön az olaj, akkor szerintem nincs gond. egy autón úgyis látszik, hogy törődnek-e vele, vagy sem. az itthoni felhozataltól néhány TÜV-ösben lehet az ütő megállna
bár közelben anno nyílt egy új műszaki állomás pár hónapra vittem az autót, és a tulajok is ott voltak, rendesen csillogott a szemük, hogy milyen autót vittem oda, megtiszteltetésnek érezték, én meg kicsit zavarban is voltam. mondták végre egy ilyen színvonalú autó is. ez vagy 5 éve volt.