YELLOW Elküldve: 2016-03-29 09:30 Autóvásárlás
szotakdavid írta:YELLOW írta:
nem vita ez... de most abból alapozunk, ami pár videó van a youtube-on? mert sokan azokra hivatkoznak. nagy része orosz, meg egyéb balkáni videó. valószínű megbecsült tulajok lehetnek. én is láttam az összes ezzel kapcsolatos videót, de nem paráztat egyáltalán. több olyan eset van, ahol a szokásos bajra gyanakodnak, aztán látszik több videón keresztül, hogy semmi köze az "általánosan" megalapozott lánc problémához.
érdekes, mert tudok egy 300ezret futott N42-ről és nem volt még bontva a motor. igaz nem is volt 6 tulaja, nem ment át 4 kereskedőn, stb. ha ven 1db ilyen, akkor van több is.
leírtam visszább ezt is, hogy most 12-15 évesen én sem vennék ilyen motoros E46-ot, de semmi mást, talán valami régi 6 hengeres blokkost (de annak lesz egyéb kasztni, futómű baja). vagy kintről egy valóban 1 tulajost, valami akármilyen motorost.
itthonról BMW-t? kizárt, max fanatikustól. bár sokan itt a forumon is titkolóznak, később nehogy nyoma legyen bárminek is. pedig mondjuk számomra érték lenne, ha látnám, hogy valaki próbált megoldást találni a bajára. bár sokszor a megvalósítást jobb nem olvasni
viszont ha valaki odafigyel, mondjuk megoldja, hogy ne ugorjon a lánc, odafigyel a megfelelő olajra és cserére (nem 20ezrenként), akkor egy nagyon jó motor ez az N42/N46 (bár én azt gondolom az N46 már nem olyan, hiába szinte ugyanarról a motorról beszélünk, ebből többet láttam bontva), takarékos is tud lenni, de elég az ereje a normál használathoz. akinek kevés, az ne ezzel járjon gyorsulásira
Nem orosz videokból alkotok véleményt..
hát a videós részt sem rád írtam...
de most ha azt kérdezem meg, hogy egy akármilyen szerelőtől, hogy mégis melyik motoros fordul meg nála több, akkor az lesz a válasz, hogy hát jó, de abból adtak el a legtöbbet

egyébként most látok 2db képet. egyéb infó? hány km-nél? hanyadik tulajdonosa az illető? hogyan használta? stb... ezekre úgysem fogunk kapna valós, vagy az igazsághoz közel álló adatot. mondom adjon ide valaki egy 20d-t előidézem ezt a problémát annál is. megnyújtom én azt a láncot

ha megugrik a lánc történik valami nagyobb gond? ha minden igaz szelepbe nem fog beleverni semmi.
ez legyen a legnagyobb baja ennek a motornak, hogy kb 2x7ezerért venni kell bele feszítőpatront, meg láncátugrás gátlót (már amibe nem tették még bele), meg ha kell kb 25zereért láncot.
kicsit jobban kell bontani egy pillangószelep beszívás miatt, kicsit nagyobb a kár. majd egyszer azon is kell ugyanúőgy láncot cserélni, ott vannak a hibás porlasztók, és egyéb nyalánkságok.
valószínű ezekkel nem az első tulajdonos fog szívni, hanem a sokadik, hogy annak is mi a valódi oka, a hanyag karbantartás, vagy annak elmulasztása vagy valóban anniytbírnak a dolgok azt kitudja.
