Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-12-19 18:41 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

adesz20 írta: Sziasztok!

Tudna nekem valaki valami okosat mondani?Vettem én is CCFL karikákat egy xenon lámpás e46-ba. Beszereltem tök szép, jól mutat meg minden, de az a 2 kis pöcök a tetején amivel fel kell csíptetni az egy kicsit karcsú nem? meg azok a 3m nyavaják semmire nem jók. Nekem elég elba...ttúl néz ki meg elmozdúl mert nagyon gyenge az a csipesz. Mivel lehetne kicsit stabilabbra csinálni? Ragasszam oda a karikát is valami flexibilis ragasztóval?
Üdv mindenkinek!


igen így tudod megoldani, sokan így csinálják. van aki pillanatragasztóval teszi oda.

YELLOW Elküldve: 2015-12-19 09:49 Hibajelzés.

leportp írta: Segítség kellene.Néha megjelenik ez a hibajelzés.Leállítás és újraindítás után elfelejti.Mit jelenthet ez?Havi szinten 1x-2x kigyulladnak ezek a lámpák egyszerre a motor jelzéssel együtt. Leállítom és újraindítom elalszik minden.


rá kell tenni diagra, lehetőleg BMW specifikusra. ír-e konkrét hibát. mert így a menetstabilizáló körben van valami. találgatni kár, mert lehet vagy 10 dolog legalább.

YELLOW Elküldve: 2015-12-18 18:23 Legjobb nyári gumik...

Bitu79 írta:
BarG írta: Aki picit is foglalkozik gumikkal, előbb-utóbb csak eljut arra a szintre, hogy megismerje a 3 elég élesen elkülönülő gumi kategóriát. ECO - komfort - sport. Az olyan kijelentések, hogy "szerintem szar a Michelin, mert nem tapad", nem igazán a gumit, hanem a kijelenés tevőjét minősíti. Mert egy méretben készülhet mindhárom kategóriából és pontosan meg kell adni a gumi kategóriáját, hogy egy mondásnak értelme legyen. Abban semmi különös nincs, hogy egy ECO gumi nem jól tapad, mert azt bizony ilyenre tervezték, az már kellemetlenebb, ha a sportgumi nem tapad, mert annak meg az az egyetlen célja és értelme. Az ECO gumira meg azt írni, hogy jól tapad, hát kicsit mosolyogtató, valószínűleg az illetőnek nincs túl sok tapasztalata, vagy csak kínai gumikon szocializálódott.


Tök jól leírtad.Én nem tudtam igy megfogalmazni,mint te.
De én nem is szándékoztam mondjuk sportgumival,vagy komfortal összehasonlítani pl.
Csak az egyik legjobb guminak számít szerintem a maga kategóriájában.
ECO-ban ugye.Én többek között ezért is vettem ezt a "gazdaságos" gumit,mert teljesíti azt,ami a mindennapi biztonságos közlekedéshez kell,és a maga kategóriájában az egyik legjobb tulajdonságokkal rendelkezik.

U.I.:
Aztán lehet egyesek szóról-szóra értették.De ennek pedig a nevében is ott van h. "energy saver",vagyis a hülye is látja,hogy "ECO".De ezekszerint kivéve,aki nem


viszont azt te írtad, húde milyeneket lehet vele kanyarodni... akkor próbálj ki egyszer egy Dunlop Sport Maxx-ot... vagy Michelin Pilot Sport-ot lehet el is okádod magad kanyar közben ha neked az Energy Saver is ekkora nagy szám.

YELLOW Elküldve: 2015-12-18 18:20 világításmodul programozása

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta:
YELLOW írta: US lámpakombóért büntet a rendőr? (úgy hallottam illetékestől, hogy igen és elveszik a forgalmit, mert utólagos átalakítás) aki használta így annak milyen tapasztalatai vannak?
nekem amúgy nem jön be, de pár napra kipróbálnám.



Helló! Én már egy éve így használom,nem szóltak még érte.. Miért vennék el a forgalmit?


idézem, amit az illetékes írt. bár ezután írtam neki, hogy ez diaggal van kapcsolva, nincs benne fizikai átalakítás.

"Igen, engedély nélküli átalakításnak minősül, elveszik a forgalmit, meg megy a feljelentés, plusz viheted vizsgára. Bár vannak okosok, akik beiktatnak egy plusz kapcsolót, de azt meg semeddig sem tart megtalálni, aztán ugyanúgy indulhat a szopóroller."


Szerintem ez túl van misztifikálva.


én is így gondolom, mivel szoktam látni másokat is hasonlóan vonulni.
mondom engem azért érdekel, mert semmi esetre sem akarok büntit fizetni még véletlenül sem
ráadásul az adaptive force féklámpát is megpróbálom beállítani, hátha sikerül persze nem hagyom úgy egyiket sem. csak próbálgatok.


Szemfülesebb rendőr észreveszi,ha akarja.


engem nem az érdekel, hogy észre evszi-e, meg elég szomorú, ha ehhez egy rendőrnek szemfülesnek kell lennie. ugyanis nem mindennapos ilyen autókkal közlekedni, elég ritka, főleg felénk. a rendőr azt mondta büntiznek, linkeltem amit írt. viszont azt lehet valami átalakításra asszociálta, plussz kábelek, relék, stb. gondolt bele. inkább az az érdekes mennyire baxogatnak érte. Bero egy éve így jár nem volt még gondja. amilyen szerencsém van az első sarkon lelőnének már be akartam kapcsolni, de jó hogy nem tettem, most nyüzsögnek a kékek.

YELLOW Elküldve: 2015-12-18 17:16 világításmodul programozása

Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta:
YELLOW írta: US lámpakombóért büntet a rendőr? (úgy hallottam illetékestől, hogy igen és elveszik a forgalmit, mert utólagos átalakítás) aki használta így annak milyen tapasztalatai vannak?
nekem amúgy nem jön be, de pár napra kipróbálnám.



Helló! Én már egy éve így használom,nem szóltak még érte.. Miért vennék el a forgalmit?


idézem, amit az illetékes írt. bár ezután írtam neki, hogy ez diaggal van kapcsolva, nincs benne fizikai átalakítás.

"Igen, engedély nélküli átalakításnak minősül, elveszik a forgalmit, meg megy a feljelentés, plusz viheted vizsgára. Bár vannak okosok, akik beiktatnak egy plusz kapcsolót, de azt meg semeddig sem tart megtalálni, aztán ugyanúgy indulhat a szopóroller."


Szerintem ez túl van misztifikálva.


én is így gondolom, mivel szoktam látni másokat is hasonlóan vonulni.
mondom engem azért érdekel, mert semmi esetre sem akarok büntit fizetni még véletlenül sem
ráadásul az adaptive force féklámpát is megpróbálom beállítani, hátha sikerül persze nem hagyom úgy egyiket sem. csak próbálgatok.

YELLOW Elküldve: 2015-12-18 16:57 világításmodul programozása

Bero írta:
YELLOW írta: US lámpakombóért büntet a rendőr? (úgy hallottam illetékestől, hogy igen és elveszik a forgalmit, mert utólagos átalakítás) aki használta így annak milyen tapasztalatai vannak?
nekem amúgy nem jön be, de pár napra kipróbálnám.



Helló! Én már egy éve így használom,nem szóltak még érte.. Miért vennék el a forgalmit?


idézem, amit az illetékes írt. bár ezután írtam neki, hogy ez diaggal van kapcsolva, nincs benne fizikai átalakítás.

"Igen, engedély nélküli átalakításnak minősül, elveszik a forgalmit, meg megy a feljelentés, plusz viheted vizsgára. Bár vannak okosok, akik beiktatnak egy plusz kapcsolót, de azt meg semeddig sem tart megtalálni, aztán ugyanúgy indulhat a szopóroller."

YELLOW Elküldve: 2015-12-18 15:28 világításmodul programozása

US lámpakombóért büntet a rendőr? (úgy hallottam illetékestől, hogy igen és elveszik a forgalmit, mert utólagos átalakítás) aki használta így annak milyen tapasztalatai vannak?
nekem amúgy nem jön be, de pár napra kipróbálnám.

YELLOW Elküldve: 2015-12-18 11:33 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta: Szeptemberben is írtál hasonlót:

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...0834#p2920

Én akkor is írtam,hogy vagy a lánc,vagy a feszító miatt is lehet ez.

https://www.youtube.com/watch?...7k---->

erre a videóra pedig ránéztem.Semmi rendelleneset nem látni belőle...max a videó elején egyből feltűnik h. olajcseréig 1950 km van hátra.Ha te tényleg betartod a gyári olajcserét,akkor ne csodálkozz ha lánc baja lett a kocsidnak.A láncos kocsi kényes az olajcserére...
Amúgy az olajat az enyém egy kicsit sem eszi.Soha nem kellett még utántöltenem .
Szerintem az 5 w 30 a legjobb bele.


ezt simán beleszerkeszthetted volna az előző kommentedbe. úgyis szerkeszted mindig, legalább jobban látszódna mihez írod, mihez kapcsolódik.
eleve válasz sem jött rá, tehát simán szekeszthetnéd, mint magadban beszélgetsz.

YELLOW Elküldve: 2015-12-18 10:47 Mi lehet a baj?

naarjan írta: Sziasztok!

Megint én...
A következő lenne a probléma:
Indításkor hangos lánczaja van a kocsinak, mintha nem kapna olajat a feszítés. 3 mp és elmúlik mikor már kapja a cuccot. Ilyenkor mikor zörög, kicsit hezitál is hogy beálljon az alapjárat ... leugrik kb 350-es fordulatra egy pillanatra, majd felmegy 1100 körülre (hideg motornál)
Valami elengedi az olajat?
Utánanéztem, van valami szelep is ami megtartja a nyomást és az szokott kimenni ... bár az én motoromnál nem látom a robbantott rajzon.
Motor:N40B16A
Valakinek valami tanács, hogy mit nézzek meg először?
(Még mielőtt az olajba valaki belekötne, új van benne -2 hónapja cserélve- castrol 5w40)


az olajszűrőházban van elvileg ilyen szelep. azt úgy kompletten lehet cserélni, ha minden igaz. most én is 5w-40-et tettem bele, elvileg nem kellene gondot okozzon, de jobb a 0w-s. én legközelebb visszatérek a 0w-hez. bár egyenlőre nem tapasztalok gondot az olajjal. olyat amit mondjuk Te.
egyébként ha esetleg el van dugulva pár olaj járat, akkor pl a feszítő patronban is később áll fel a nyomás, mert a sűrűbb olaj nehezebben megy át az elszűkült olaj réseken.

YELLOW Elküldve: 2015-12-18 10:34 Legjobb nyári gumik...

b_imi írta:
Bitu79 írta: Én elégedett vagyok a Michelin Energy Saver-el.Az autó nagyon jól viselkedik ezekkel.Fantasztikus kanyarsebességet lehet produkálni velük.Ráadásul csendesek is.Ár-érték arányban ez az egyik legjobb szerintem.Ahogy észrevettem,itt egyesek magát a márkát nem szeretik.Nem tudok mit kezdeni az olyan véleményekkel,hogy szart vettem.Hisz meg sem indokolja,aki fikázza.Csak közli,hogy szar.Ami nem igaz ráadásul.Késöbbiekben persze lehet kipróbálom más neves gyártó termékét is.Azért írtam,mert egyből jöttek a negatív hsz-ek,KGR-t kivéve.
Ő indokot is írt,miért szereti a márkát.

Én a nagyon jó ár-érték aránya miatt a legjobb nyári gumik közé sorolom az Energy Savert.


Akkor megindoklom. Egy ilyen termékkel szerelt autóval (tökéletes állapotú gumi és guminyomás) sajnos nem sikerült megállni, mert ez a gumi nem tapadt. Sajnos ez egy zsákbamacska, mivel azt hiszi a felhasználó, hogy ha tökéletes a felülete, akkor biztos jó. Hát nem. Az azonnali váltás meghozta a várt eredményt. Ja, a gumi 2,5 éves volt kb. 18E km-t futott!
Persze (utólag) rájöttem én is. Mit várok egy olyan gumitól ami nem kopik. Hiszen a tapadás ára a kopás.
A BMW-n Michelin gumi van csak a Pilot Sport verzióból. Ennek a tapadásával nincs gond, viszont 4 évesen már repedezik. Szóval ez se váltotta be 100%-ban az elvárásokat.
Energy Saver-t soha nem vennék az tuti, mivel kiszámíthatatlan.

Legjobbak között van, fantasztikus kanyarsebességet lehet produkálni velük. Hát persze. Csak a nagy bizalom miatt nehogy egyszer meglepődj, mert akkor már a DSC is kevés lesz, hogy összeszedd az autót. Szar érzés, hidd el.


én saját példával tudnék élni, bár leírtam már sokat, de lehet aktuális megint.
az én véleményem az, hogy ugyanazon gyár, területi elhelyezkedése (lokációja) is más-más gumit eredményez ugyanazon típusból.
nekem BF Goodrich G-Force Profiler van. nem egyszerre vettem, sőt a méret is más. az egyik Made in Hungary, míg a másik Made in France. a francia sokkal jobban tapad, nem csak mert az a szélesebb. ez annyiből jön ide, hogy ez is Michelin termék. én gyanítom, hogy ami Mo-on gyártott Michelin, az nem lesz olyan, mint egy francia. kollégám vett egy OFF autót, egyterű, még 200ezer km felett, gyanúsan a gyári Energy Saver gumik voltak fent (DOT-ból is kiindulva). nem volt gond a tapadással, bár a minta már nem volt az igazi. sajnos azt nem néztem meg, hol gyártott gumi volt, de gyanítom, nem magyar.
az igaz, hogy a kevésbbé kopó gumi nem úgy tapad. ezek a gumik nem is készülnek túl nagy méretekben, mivel inkább kisebb motoros, takarékos autókra szánják, olyanoknak, akik nem forszírozzák a vezetést. ilyen gumija minden gyártónak van, GoodYear is alkalmazta G Astrákon, vagy Golf-okon egy időben, a saját ugyanilyen gumijukat.
ez márkás gumi relatíve olcsón. én sem tennék fel, valószínű méretemben nem is létezik, de ha valaki kisebb autóm lenne, valami off márka, akkor meg találnék helyette még olcsóbban, pl koreai alternatívát.
amit szintén szoktam említeni, az a Barum. romániában gyárott példányai 1-1,5mm-el kisebb a futófelületük, más az anyag, esőben olyan, mintha taknyon csúszna az ember.
egyébként az sem szent írás, hogymert egy gumi jobban kopik, akkor jobban is tapad. lásd kínai gumik, főleg Maranghoni.
szóval az ilyen vitáknál szerintem célszerű azt a tényt is figyelembe venni, hogy az adott gumi hol készült. mert bár tény, hogy az alapanyag (az egyik) a korom nálunk készül, pl itt nálunk, és állítólag nagyon jó minőség, úgy tudom inkább külföldre viszik. ez is érthetetlen, hogy bár nyíregyen ott a Michelin, oda miért nem viszik? valószínű, kevésbbé minőségi kormot, olcsóbban tudnak beszerezni.

YELLOW Elküldve: 2015-12-18 07:58 Akkumulátor

gyurigyuri írta: Hali!

Ma reggel ki kellett cserélnem az akkumat! Tegnap vettem bele egy EXIDE EA1000 est-
100A 900Ah indítóáram!
Eddig BMW matricás 80A 640Ah indítóáramú volt benne.
Nagyon szépen illeszkedik a helyére, be is kötöttem, de nem tudom kell-e valamit programozni hogy a 80A és a 100A közötti különbség ne nyírjon ki semmit????

Válaszokat előre is köszi!

GYGY


nem kell. használd egészséggel.

YELLOW Elküldve: 2015-12-17 14:32 Legjobb nyári gumik...

Gabor84 írta: Igaz nem most van szezonja, de leírom.

Másfél éve vettem 4 új Dunlop Sport Bluresponse-t. Az ADAC 2013-as nyárigumi tesztjén a 3. helyen végzett ezért esett rá a választásom. A Michelin és a Conti megelőzte, de ezek érezhetően drágábbak is. A gumis is nyugodt szívvel ajánlotta, és tényleg bevált. 22500 Ft volt darabja akkor.
A régi gumikhoz képest (Bridgestone) érezhetően sokkal csendesebbek (nekem ez is fontos szempont volt) Jó a tapadásuk, az előző télen is fent hagytam, nem volt velük gond közlekedni, igaz nagyon száraz és enyhe tél volt. Jelentős kopás még nem jelentkezett, kb 12-14 ezer km-en.
A gyári előírt nyomáshoz képest én kicsit magasabb értéken használom, elöl 1,8 bar helyett 2,1, hátul 2,1 helyett 2,35 (205/55 R16 318Ci)
Merem ajánlani mindenkinek a Dunlopot.


ezt a nyomásértékeket hol láttad? 1.8 és 2.1? én a 2.25 és 2.45-el is alacsonyabb nyomáson vagyok. hátra 2.7 kellene, terhelve meg 2.9. persze ezeket én soknak tartom, sőt így is úgy veszem észre, hogy a gumi közepe kopik jobban, tehát kemény. érzem is. de én ilyen 1.8 as értéket nem láttam sehol sem... vagyis láttam kerezstfater 30 éves Audi 100-asán, de az úgy néz ki, mintha defektes lenne iylen nyomással, és érdekes módon nem kopik abnormálisan.

YELLOW Elküldve: 2015-12-17 13:55 Autós biztonsági (fedélzeti) kamera

nos egy kis ötlet, aki szeretne dashcam-ot, ez lehet egy jó ötlet... vagy nem

hozzávalók:
- Mobius action cam (+az átalakításhoz szükséges dolgok)
- Homelink-es tükör bontóból

én úgy csinálnám, mint a videóban, mármint a Mobius átalakítást. a Homelink-es tükört kiberhelném, már ami nem kell bele, hogy elférjen a kamera. A homelink tükör 3 gombját használnám a kamera 3 gombjának. kivágnám a tükröt olyan méretűre, amibe belefér a kamera optikája, vagyis maga a kamera része. bár lehet valahogy megoldanám, hogy kintebb kerüljön a tükör síkjából. csinálnék a tükör aljára egy micro USB nyílást is. adatletöltésre. a kamera üzemeltetése pedig az autóról menne, persze hozzáigazítva a feszkóhoz. bár lehet van is ott 5V.
bár azért a tükör is tud rászkódni rossz úton, nem tudom mennyire lenne rossz a kép kishazánk útjain.





YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2015-12-17 10:18 légzsák lámpa világít

íme egy elegáns megoldás a légzsák lámpa világításának megszüntetésére. azt hiszem műszakin fel sem tűnne

YELLOW Elküldve: 2015-12-17 09:29 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

lantika írta:
Korän van ost nekem,igy lehet hülyeseget irok. LSZ-ben nekem sikerült ätirni a KM älläst,meg az alväzszämot,viszont EWS-böl csak kiolvasni tudom, az iräst ott nem engedi.

Ami feltünt tegnap,hogy van olyasmi,hogy EWS Write a Programming menüben. Ezzel a progival sem lehet ews-t mäsolni a kulcsra?


az EWS másolás lehet csak azzal a kötözgetéssel működik, amit korábban írtam. sajnos még nem néztem utána, bár annyira nem fontos egyenlőre az a része.
viszont az IKE-ben megnézted a Saved odometer gombot? neked is inaktív?