Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-07-01 07:21 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
lantika írta:
YELLOW írta: valamit nem értek.
ugye az ülésfoglaltság jelző hibás. korábban 2 éve NCS-sel kikapcsoltam a figyelést, az ülés alatti nagy csatiból kihúztam a kb 6 eres (most hirtelen nem is tudom) csatlakozót. utána INPA-ban törölve a hibát oké.
minap alánéztem az ülésnek és visszadugtam azt a csatit a nagy sárgába, és az ülőlap alatt található kék-fehér kis csatit húztam le inkább, hogy az övfeszítő még okés legyen.
na most a hiba újra meg van. kiolvasva a légzsák modult, ki van kapcsolva a figyelés, mégis dobja hibának. hiába törlöm, visszadobja.
korábban többször írtátok, hogy csak az ülésfoglaltságjelzőt kell lehúzni. akkor most miért nem jó? miért csak úgy jó, ha a nagy sárga csatiból kihúzam a több eres csatit?


Mert szerintem a hibakod tärolodik,csak a figyelmeztetest kapcsolod ki. A müszerfalon nem vilägit,es müszakin ez a lenyeg. Mondjuk itt müszakin kiolvassäk az összes tärolt hibakodot.


YELLOW: ezek szerint neked eddig az övfeszítő is szét volt húzva? Szerintem rossz csatlakozót húztál szét...
Lantika: Ha kikapcsolod, akkor nem tárol semmilyen hibakódot utána, mivel nem is fogja ellenőrizni ezután.


valószínű igen. de látod, most meg jelez a műszerfalon, meg a tárolóba is visszaírja amgát rögtön. figyelés kikapcsolva pedig. akkor mi a baj? amig a nagy csatiból volt kihúzva, addig semmi baja nem volt.

így húztam le most:


YouTube videó

előtte meg innen a sárgából középen felül volt kihúzva, és úgy jó volt. de nem az övfeszítőt jelzi most sem, hanem a foglaltság jelzőt.

YELLOW Elküldve: 2015-06-30 20:41 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

lantika írta:
YELLOW írta: valamit nem értek.
ugye az ülésfoglaltság jelző hibás. korábban 2 éve NCS-sel kikapcsoltam a figyelést, az ülés alatti nagy csatiból kihúztam a kb 6 eres (most hirtelen nem is tudom) csatlakozót. utána INPA-ban törölve a hibát oké.
minap alánéztem az ülésnek és visszadugtam azt a csatit a nagy sárgába, és az ülőlap alatt található kék-fehér kis csatit húztam le inkább, hogy az övfeszítő még okés legyen.
na most a hiba újra meg van. kiolvasva a légzsák modult, ki van kapcsolva a figyelés, mégis dobja hibának. hiába törlöm, visszadobja.
korábban többször írtátok, hogy csak az ülésfoglaltságjelzőt kell lehúzni. akkor most miért nem jó? miért csak úgy jó, ha a nagy sárga csatiból kihúzam a több eres csatit?


Mert szerintem a hibakod tärolodik,csak a figyelmeztetest kapcsolod ki. A müszerfalon nem vilägit,es müszakin ez a lenyeg. Mondjuk itt müszakin kiolvassäk az összes tärolt hibakodot.


de nekem jelzi is a légzsáklámpa, ez a baj. pedig így is csak az érzékelő van lehúzva, akkor miért?
nekem 2 éve ződkártyát sem néztek, se lámpákat, se mást. csak futómű, fék, képek körbe, műszarfal hibajlekről.
idén néztek mindent. sőt a lámpa magasságra direkt kértem ellenőrzésre, mert télen izzót kellett cserélnem, és az új fentre vitt nagyon, aztán magamnak állítottam be, de sikerült, mert jó értéke volt.

YELLOW Elküldve: 2015-06-30 19:49 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

valamit nem értek.
ugye az ülésfoglaltság jelző hibás. korábban 2 éve NCS-sel kikapcsoltam a figyelést, az ülés alatti nagy csatiból kihúztam a kb 6 eres (most hirtelen nem is tudom) csatlakozót. utána INPA-ban törölve a hibát oké.
minap alánéztem az ülésnek és visszadugtam azt a csatit a nagy sárgába, és az ülőlap alatt található kék-fehér kis csatit húztam le inkább, hogy az övfeszítő még okés legyen.
na most a hiba újra meg van. kiolvasva a légzsák modult, ki van kapcsolva a figyelés, mégis dobja hibának. hiába törlöm, visszadobja.
korábban többször írtátok, hogy csak az ülésfoglaltságjelzőt kell lehúzni. akkor most miért nem jó? miért csak úgy jó, ha a nagy sárga csatiból kihúzam a több eres csatit?

YELLOW Elküldve: 2015-06-29 21:41 Mi lehet a baj?

popcornman írta: Hello!
Egy kis segítségre lenne szükségem. e36 320i m52 1995. Felmelegedett motornál álló helyzetből erőtlenül indul el, illetve gyorsításkor a fordulatszám mérő nem egyenletesen emelkedik, kb 3000 és 5000 között akadozik, emelkedik pár 100-at, megáll megint emelkedik és így végig. Alapjárat rendben van, illetve hideg motornál is minden úgy működik ahogy kell. Valaki tapasztalt hasonlót vagy van valami ötletetek?

Köszi előre is.


én azt mondanám, hogy a főtengely jeladó fog hamarosan meghalni. valüszínű a melegtől már nem működik rendesen, ezért nem jól adja a jelet.

YELLOW Elküldve: 2015-06-29 18:43 világításmodul programozása

Tomi88 írta: Köszönöm a válaszokat!
Így tényleg nem sok értelme van ennek a funkciónak, de az említett tagfahrlicht jó ötlet!


igen az az. jó hogy említetted.

YELLOW Elküldve: 2015-06-29 18:30 világításmodul programozása

Tomi88 írta: Sziasztok!

Fényszenzoros autóm van, aminek használatával kapcsolatban kérdeznék. Ha "Auto" módban tartom a lámpakapcsolót, akkor sötétebb időben felkapcsolja a világítást, ezzel nincs gond. Viszont ha nyáron a legnagyobb világosságban kimegyek az országútra, akkor nekem kell felkapcsolni a világítást, vagy esetleg a sebességet érzékelve megteszi ezt automatán? Ez amiatt érdekelne, hogy mennyire szokjam meg az automata módot, nem akarok szabálytalankodni, vagy veszélyesen közlekedni.
Remélem jó helyre írtam a kérdésem, ez a topic tűnt a legalkalmasabbnak!

Előre is köszönöm!


sajnos nem. ez csak a fényre kapcsol. szóval ha pályára mész, akkor kapcsolnod kell. igazából ez a funkció nem itthonra van kitalálva. vagy talán már sok értelme nincs itthon, meg máshol sem. ha mégis tudja sebességre akkor bocsi, én nem láttam ilyen beállítást. oylat igen, ami sebességre állítja a magasságot a világításnak.

YELLOW Elküldve: 2015-06-29 11:14 Műszerfal kijelzés

Tano írta:
Csabika136 írta: Harmadik kérdésem: A légzsák visszajelző ikon időnként gondol egyet és világít egy ideig, aztán újra elalszik. Ez valami hibára utalhat ugye? Meg lehet csinálni ezt?


1: BC szervízmenü
3: Ki kellene olvastatni diaggal, mert ezt így nem lehet megmondani hogy mi a hiba. Legvalószínűbb az ülésfoglaltságjelző, de akár ey kontakthiba is lehet.
A többit megválaszolták elöttem.


ja az ülésfoglaltságjelzőt ki is hagytam

YELLOW Elküldve: 2015-06-29 10:10 Műszerfal kijelzés

Csabika136 írta: Sziasztok!
A változatosság kedvéért én is most lettem BMW tulajdonos. Életem első BMW-je és nagyon megfogott. 2001 es évjáratú E46 320d touring, 136 lovas motorral. Ismerkedek nagy erőkkel vele és már összeszedtem pár dolgot, amit a kis középső kijelzőjén ki tudok jeleztetni. Ilyen, hogy kijelző teszt, akkufeszültség, fordulatszám, és még pár dolog, már szépen megy.
A kérdésem így elsőre hozzátok: Lenne köztetek valaki, aki le tudná nekem írni hogy pontosan miket lehet megtekinteni ezen a kis computeren? Vagy van esetleg valami lista, ami segít eligazodni?
Második kérdésem: Az olajcsere intervallum visszaállítására sehogy sem tudok rájönni, pedig ami Youtube videót találtam róla, már lassan kívülről tudom mind. Mit hibázok? Hiába tartom nyomva a gombot, egyszerűen nem akar előjönni a reset felirat. Ha egyszer mégis sikerülne visszaállítanom, akkor azt egyértelműen csak 25000-re lehet visszaugrasztani?
Harmadik kérdésem: A légzsák visszajelző ikon időnként gondol egyet és világít egy ideig, aztán újra elalszik. Ez valami hibára utalhat ugye? Meg lehet csinálni ezt?
Negyedik kérdés: Az olajnyomás visszajelző indulás után, általában hideg motornál narancssárgán kigyullad egy időre és kb. egy perc után végleg elalszik. Ez mit jelent? Az olajszintem megvan. Szerintem nem az a gond, de javítsatok ki ha mégis.
Egyébként szépen patentül működik rajta minden.

Köszönöm mindenkinek, aki bármire is válaszol a kérdéseim közül!


1. funkciókra keress rá a google-ban, hogy BMW titkos menü. valószínű E39-et dob fel, de ez nem baj, ugyanaz vonatkozik E46-ra. de itt az oldalon is rá tudsz keresni a kommentek között.
2. reset-nél elég macerás, mert kell hosszan is nyomni. ezekről is van leírás ha rákeresel a neten, vagy itt az oldalon a hozzászólások között (van ilyen funkció) akkor áll vissza 25ezerre, ha az van neki alapnak megadva, mert az állítható diaggal, és valakik szokták.
3. általában olajszint szenzor hiba, ebből Hella az ajánlatos. de ha csak így csinálja, az még nem gond szerintem. általában mindig olajcsere után jön elő, mikor valaki autót vesz. ez viszont számomra gáz. nekem nem jött elő és azóta sem, ha cserélek olajat. arra akarok kilyukadni, hogy szerintem előtte vagy nem cseréltek olajat, vagy rossz minőséget, ami rárakódott aszenzorra, a jó olaj meg lemosta róla a dzsuvát és máris jelez, hogy baj van. ez az é meglátásom, nem biztos, hogy így van.

YELLOW Elküldve: 2015-06-28 22:02 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Magnum74 írta: Sziasztok!Pici segítség kellene.Van egy e46 coupém a probléma az lenne, hogy a jobb oldali alak fordítva működik, tehát ha felfelé húzom a kapcsolót akkor lefele megy már cseréltem kapcsolót is de azzal sem lett jó.A másik probléma , hogy coupe lévén ajtó nyitáskor picit meg kellene húzza az ablakot de jobboldal ez sem működik.A központi zár kinyitásakor az első belső világítás sem működik, a két hátsó oszlopban lévő kigyullad de az elsőt a kapcsolóval sem lehet bekapcsolni. Az égő jó az megnéztem.Valami ötlet?


ablaknál nem a kapcsolóra lett fordítva rákötve? lehet előző tulaj. vagy csak most kezdte el? a világításra is vezeték problémára gondolnék. valamit ott babráltak, esetleg egy utólagosan beszerelt kütyü miatt, vagy a GM-mel. így látatlanba mérés diag nélkül csk találgatni tudunk. ezek nem jellemző hibák.

YELLOW Elküldve: 2015-06-28 19:19 Mi lehet a baj?

kecsurobi írta:
YELLOW írta:
kecsurobi írta:
Légtőmegmérőt lehuztam akkor egyből rossz volt.


akkor nem kap elég levegőt. akkor dugd össze, és vedd le a szűrőt. persze ne poros helyen próbáld. valahol dugulás lehet a szívó oldalon.


hát leszedtem ,de elég szar volt úgy a hangja .A védő borítást szedtem le csak a szűröről de csak egy kicsit javult.menet közbe is vissza jön az erő.lehet kicserélem a szürőt mit érdemes venni mahle ,bosch vagy man filter ?



én Mahle és Knecht párti vagyok, csak azt veszek.

YELLOW Elküldve: 2015-06-28 18:51 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

yoky írta: Üdv!

19" style 172 5X120 Is 18 elsők 8,5coll hátsók 9,5coll gumik: elöl 235/40/19 hátul 245/40/19 Ezeket fel lehet tenni E46-ra nagyobb munkálatok nélkül?

Előre is köszönöm!


nem valószínű

YELLOW Elküldve: 2015-06-28 12:13 Mi lehet a baj?

kecsurobi írta:
Légtőmegmérőt lehuztam akkor egyből rossz volt.


akkor nem kap elég levegőt. akkor dugd össze, és vedd le a szűrőt. persze ne poros helyen próbáld. valahol dugulás lehet a szívó oldalon.

YELLOW Elküldve: 2015-06-28 11:37 Üzemanyag fogyasztás

aadaaz írta:
YELLOW írta:
aadaaz írta: Sziasztok.
Olyan kérdésem lenne, hogy lassitasnal ha benyomom a kuplungot vagy üresbe teszem az autot, lassú temponal 5-20km/h óra között kb felmegy a fogyasztas mérő 8-9literre. Nagyobb tempónál is 0 vagy Ha pedig mar majdnem allóra fékezem az autot vagy megállok lemegy 0-ra. Ez normális jelenség vagy valami gond lesz? Elég furcsa.


ez normális... ha már nincs motorfék, akkor kihajt a motor, ergó lesz fogyasztás. gond akkor van, ha folyamatosan kúszik felfelé a 20 liter felé.


köszi! Amúgy max 10 literig megy fel, annál jobban nem.


nekem bár ritkán megy fel addig, de ez függ sok mindentől. mennyire van üzemi hőfokon az autó, hanyadik fokozatban történik meg az eset. szerintem ne aggódj. ő néha-néha még nekem 20 literig is elmegy, oylan mintha más életet élne a mutató. én a légszűrő koszosságával magyarázom, mert általában, akkor csinálja, amikor már cserés lenne és mondjuk nagyobb a pára is. de aztán jó lesz. más bajom meg nincs, fogyasztás, vagy torpanás béli.

YELLOW Elküldve: 2015-06-28 11:33 e36 vásárlás

csgcsg2 írta: Sziasztok,olyan kérdésem lenne,hogy nézegettem magamnak ezt az autot : http://m.hasznaltauto.hu/auto/...et-8939384 és valaki tud valamilyen információt róla,hogy milyen kezekben volt? A masik meg hogy egy 316- os alap autónak a széria alkatreszei bírják a 325 os motort? Gondolok itt pl a difire.Előre is Köszönöm!


feltételezem a diffi is és cserélve lett és a hajtás többi elemeis, váltó, kardán.

YELLOW Elküldve: 2015-06-28 07:05 Üzemanyag fogyasztás

aadaaz írta: Sziasztok.
Olyan kérdésem lenne, hogy lassitasnal ha benyomom a kuplungot vagy üresbe teszem az autot, lassú temponal 5-20km/h óra között kb felmegy a fogyasztas mérő 8-9literre. Nagyobb tempónál is 0 vagy Ha pedig mar majdnem allóra fékezem az autot vagy megállok lemegy 0-ra. Ez normális jelenség vagy valami gond lesz? Elég furcsa.


ez normális... ha már nincs motorfék, akkor kihajt a motor, ergó lesz fogyasztás. gond akkor van, ha folyamatosan kúszik felfelé a 20 liter felé.