Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-02-12 10:24 Lambdaszonda - benzinben

Ropika írta: Sziasztok,

Alapjárati probléma van az autóval,de csak hideg állapotban. CCV szelep cserélve, alapjárati motor ki lett takarítva, csövek átnézve, fals levegőt nem szív sehol. Már sikerült kideríteni hogy valószínű lambda szonda probléma van. Sajnos a hibatároló üres nincs beírva semmi. Csináltunk élő adat olvasást inpában. Ami az érdekes, hogy ha meleg a motor és már az alapjárat is stabil akkor a két alsó csík (TV probe heating after kat Bank 1 és a TV probe heating after kat Bank 2) is 99.31 %-on van. Tehát gyanús, hogy ezekkel lesz a baj. Abban kérnék szépen segítséget, hogy aki ért hozzá, és tudja itt hideg állapotban milyen értékeknek kell lennie, és ezek az értékek mit jelölnek, és a négy darab lambda szondából ez a kettő melyiket jelöli (alsó vagy felső), ebben az esetben az ne tartsa magába a véleményét. Minden segítséget szívesen fogadok.

Előre is köszi mindenkinek.





milyen mértékű az ingadozás? mivel dízeled van, így gondolom kiegészítű fűtés van benne, aminél normális az alapjárat inagodás hidegen. ha jól emlékszem, olyan 10-15 másodpercenként ingadozik.

YELLOW Elküldve: 2015-02-11 19:12 Kardan

vidarene1991 írta:
YELLOW írta:
vidarene1991 írta: Fura razas...de csak 140 folott kezd :/ lehetseges,hogy kardan felfugesztes ???

autopalyan is ugyan ugy raz...nem hiszem hogy futomu hiba lenne... :/




pedig te sem új vagy már, erre nyitsz egy topic-ot, ráadásul ékezet nélkül úgy, hogy amúgy van már kardán tengely és társai és kardán kereszt topic is.


bocsanat...kerestem de nincs ra sok idom epp...es surgos lenne... :/


én elhiszem, mert mindenkinek sürgős, csak épp az ilyen miatt nem fogsz választ kapni. ráadásul számos máűs baja is lehet, aminek mondjuk köze nincs a kardánhoz.
mondjuk ez a fórum hibája, amit hiába szajkóztam, hogy topicnyitáskor, ha van egyezőség, akkor dobja fel a topic-ot, és akor talán lenne olyan, aki mégsem nyit újat.

YELLOW Elküldve: 2015-02-11 19:07 Kardan

vidarene1991 írta: Fura razas...de csak 140 folott kezd :/ lehetseges,hogy kardan felfugesztes ???

autopalyan is ugyan ugy raz...nem hiszem hogy futomu hiba lenne... :/




pedig te sem új vagy már, erre nyitsz egy topic-ot, ráadásul ékezet nélkül úgy, hogy amúgy van már kardán tengely és társai és kardán kereszt topic is.

YELLOW Elküldve: 2015-02-11 16:54 Mi lehet a baj?_

kovacst75 írta:
Szia! Köszönöm a gyors választ! A hibát kitöröltük anno,de azóta többször merítettem le az aksit eredménytelenül. Mikor otthon vittem olajcserére ami nem most volt,akkor nem hozott hibát az autó,a hibák azóta jöttek ki rajta. 11 éves lettére 111 ezer km-errel vettem meg bankon keresztül kereskedőtől. De mondjuk a vez. tengely jeladó cserével még meg lehet próbálni!


jah akkor sorry.
de ezélrt írtam a vez. tengely jeladót. mert leginkább amiatt nem indul be. mivel az ECU nem tudja, hogy miylen pozícióban a van a tengely, ezért nem is fog csinálni nagyon semmit. lehet az üzemanyag rendszerrel is lesz valami, de annak nyomását meg tudod mérni egy nyomásmérővel. lehet az üzemanyagszűrő is dugult már. bár ilyen km-nél nem kéne. lehet sokat állt a bank telephelyén, megrágta valami a kábelt.

YELLOW Elküldve: 2015-02-11 16:40 Mi lehet a baj?_

kovacst75 írta: Sziasztok! Elkeseredésemben írok az oldalra. Vásároltam egy Bmw e46 318i típusú autót. 2003.December havi. Németországban dolgozok,és január elején jöttem vissza,de fél úton az autónak az ereje elment,nem húzott már,és éppen hogy sikerült vissza érnem.Ennek már több mint egy hónapja,azóta az autó nem indul... Volt úgy,hogy elakarta kapni,de most már azt sem teszi. Kicseréltem a légtömegmérőt,és annyit sikerült elérnem,hogy a német kollégám műszer segítségével megállapította,hogy több hibát talált amit lentebb google fordítóval be is másolok. Sajnálatos módon mivel az autó magától nem megy sehova,így majd vontatnom kellene ami nem okozna gondot,csak hát mivel a motor nem indul így szervó,és fékrásegítő nélkül szinte életveszélyes! A kollégával próbáltuk azt a funkciót ami lehetővé teszi probléma esetén,hogy elinduljon,persze esélytelennek bizonyult. Szervizbe nem tudom vinni,mert csillagászati árakat kérnek érte,és nem hogy nem akarom,hanem nem tudom kifizetni azt az összeget. Ha valakinek lenne valami ötlete,vagy találkozott már hasonló hibával akkor kérem segítsen,mert itt ragadtam Németországba,és nem tudok autó nélkül haza menni! Nem hinném,hogy nagy lenne a baj! Köszönöm előre is a segítséget. Egy elkeseredett apuka! Motor Control:
Motor / Motor
Hiba: vezérműtengely érzékelő aljzat
Kód: 2782
Hiba: vezérműtengely-szabályozás aljzat
Kód: 27BB
Hiba: E Geblaese Működtető elektromos diagnosztikai
Kód: 27B8
Hiba: DK-potenciométer
Kód: 2785
Hiba: Plausible üzemanyag nyomásérzékelő mech. membránházat
Kód: 2786
Hiba: az üzemanyag nyomást képest vezérelt működés
Kód: 2787
Hiba: Megszakítás DV alkalmazkodás, mert a környezet
Kód: 2799
ABS / DSC / Brake:
légzsák:
Transmission Control:
gólra:
Eső / kontroll:
Fűtés / AC:
Légkondicionáló / klíma
Hiba: AUC fűtés
Kód: 0020
Parkolás támogatások / PDC:
Park Distance Control / PDC
Hiba: Oscillation végződő hibát ultrahangos érzékelő, jobb hátsó
Kód: 1108
Systems:
Gateway / CCU
Hiba: Beltéri: Szakadás
Kód: 0048
Karosszéria:
Elektronikus Jármű immobilizáció
Hiba: Bekapcsolás visszaállítása
Kód: 000F


itt van hibakód bőven. de ezek olvasatán, ez az autó nagyon zsákbamacska, lehet jól meg volt törve...

mivel írja a vez. tengely jeladót, így azt, azokat kellene cserélni. a légtömegmérőnek nem sok köze volt a dologhoz. (mondjuk én elsőnek törölném az összes hibát, levenném az akksit, majd utána próbálnék egy indítást). egyéb módon nem fogod tudni beindítani, csak ha elkezdesz sorba menni a hibákon. de ezt cak szervízben. vagy marad a tréler.

YELLOW Elküldve: 2015-02-11 15:58 Mi lehet a baj?

Bero írta: Na átnéztem mindent,minden a helyén van,aksis elem működik,a gombok nem rosszak,felületi sérülés nincs,amit tudtam kimértem és minden ok. Az autót,ha az ajtóba dugom és úgy nyitom akkor működik,indítja is az autót,de a gombokra nem reagál... Próbáltam feltanítani,de semmi. A csomagteret sem nyitja. A másik kulccsal viszont minden működik... Akinek van még valami tippje vagy ötlete,hogy mi lehet a baj,kérem segítsen. Köszönöm!


amire még gondolok, bár nem tudom, hogy GM-ben lehet-e ilyet állítani, hogy esetleg le van tiltva a kulcs? nem emlékszem ilyenre, azt tudom az EWS-nél lehet ilyet, de lehet itt is. bár ha belegondolok sok értelme nincs...

YELLOW Elküldve: 2015-02-11 13:39 M3 vásárlás

mgerihun írta: Néhány kép : MY M3

És video, ha valakit érdekel https://www.youtube.com/watch?v=Tis8ULXZ5uU


tessék már bekapni a f@szt (értsd jól)
legalább csaptál volna vele egy kört
amúgy elég csúnyán vágódik vissza az üléstámla, valami csillapítást tehettek volna bele.

szerk.: jah és a minimum, hogy egy GoPro-t is vegyél, aztán hajrá

YELLOW Elküldve: 2015-02-11 12:08 Mi lehet a baj?

Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Sziasztok! Ezzel a kulccsal nem haladok. E46 ket gyari kulcs. Egyik mukodik a masik meg nem reagal a gombokra. Felkodoltam/betanitottam a kulcsot de arra se reagalt. A kulcsal nyit zar es indit is az auto de a gombokra nem reagal. Uj aksis elem van benne es igy sem! Van valakinek otlete mi lehet a baj? Koszonom


a gombok forrasztása szokta még megadni magát, vagy maga a mikrokapcsolós része. azokat is lehet venni. gondolom akkor betanításkor, sem csinálta a nyitás/zárás ciklust?


Igen,a nyitas zaras funkciot se csinalta! Nem tudtam feltanitani. Figyi,az osszes gomb/mikrokapcsolo rossz lenne? Nem valami radio resze mehetett tonkre? Most szet van szedve,meregetem...


de figyelj. elég ha egy gomb nem jó, a nyitásé, vagy a zárásé, akkor már eleve nem tudja betanulni, mert nem kapja meg a jelet az egyik gombtól. és mivel cseréltél benne akksit így biztos kell tanítani.

szerk.: persze lehet annak a részével baja, ami közvetíti a jelet. át kell nézni az összes forrasztást, esetleg nincs-e olyan PAD, ahonnan hiányzik egy alkatrész, és látszik rajta, hogy oda pedig be volt forrasztva.

YELLOW Elküldve: 2015-02-11 11:49 Mi lehet a baj?

Bero írta: Sziasztok! Ezzel a kulccsal nem haladok. E46 ket gyari kulcs. Egyik mukodik a masik meg nem reagal a gombokra. Felkodoltam/betanitottam a kulcsot de arra se reagalt. A kulcsal nyit zar es indit is az auto de a gombokra nem reagal. Uj aksis elem van benne es igy sem! Van valakinek otlete mi lehet a baj? Koszonom


a gombok forrasztása szokta még megadni magát, vagy maga a mikrokapcsolós része. azokat is lehet venni. gondolom akkor betanításkor, sem csinálta a nyitás/zárás ciklust?

YELLOW Elküldve: 2015-02-11 09:12 Motorolaj

Pocses írta:
YELLOW írta:
jrtom írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
Még véletlenül se gyári olajat, akkor talán nem kellene kísérletezgetni.


hát biztos nem raknék bele "gyárit", de ez az én véleményem. nekem a Castrol SLX Powerflow 0w-30 vált be a legjobban. de amikor EDGE-sítve lett ez is, és többféle ország kódja szerepel a vonalkódon, azóta mellőzöm inkább. mivel webshop-ból rendelek, nem tudok válogatni. hiába kommentezem ki



Mire alapozod a véleményed az évi 10.000 megtett kilométerre ?


Másfélév alatt ment Yellow 5 ezret


pedig mintha sokkal többet hazsnáltam volna... hát évi 6ezertől nem mentem még többet.


Mint a viccben, de ki a f@szom az az Évi?
Mi kb 12ezret megyük vele 1 év alatt, + a Dukival 5-10 ezret szezonban.
Már jöhetne a tavasz...


így, hogy itt egy kibebaxott hó sem esik, így már én is inkább a tavaszt várom... mert ez így köpet, hogy szinte minden felé esett már, itt meg max annyi, ami a TVK párájából csapódik le. 1x esett, pont dolgoztam, kb 1 órát esett, aztán délelőtt 10-re oda is volt...

YELLOW Elküldve: 2015-02-11 08:13 320d Motor

dinitrous írta: Üdv. Mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni 150le 320d-hez. Az autó nem húz úgy mint egy turbós 2000 alatt és 3000 fölött. A kettő között már majdnem oké. Nem rángat, nem füstöl, nincs látványos többlet fogyasztás. Minden gyári állapotban kivéve az első kata, az herèlt.
Mit ellenőrizzek és hogyan teszteljem egyszerűen?


én így elsőre a turbó geometriát állító vákuumcsövet nézném meg. olyan mintha későn kezdene szabályozni. szerintem a csövön folytonossági gondok lesznek, el lesz érve.

YELLOW Elküldve: 2015-02-10 20:55 Fûtés - Klíma

Noresz írta:
Akkor a sunivel lenne gond? Nemetorszagban golgozom elvittem egy szerelohoz o azt mondta 98 % a kima vezerlo panellel van a gond,(itt nagyon draga) de szamitogepre nem tudta feltenni mert neki nem volt olyan ami olvassa BMW-t


süni ja. kicseréli drágán a vezérlőt a probléma meg megmarad. aztán fizethetsz újra. ez típushiba. az a szerelő nem járatos akkor a bajor márkában.

YELLOW Elküldve: 2015-02-10 18:14 Motorolaj

nickname írta:
Elnézést hogy többet néztem ki belőle


van másik verda is, az is kb ugyanannyit fut, azért használom azt is. rokonokhoz főleg azzal járunk.

YELLOW Elküldve: 2015-02-10 18:10 Motorolaj

jrtom írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
Még véletlenül se gyári olajat, akkor talán nem kellene kísérletezgetni.


hát biztos nem raknék bele "gyárit", de ez az én véleményem. nekem a Castrol SLX Powerflow 0w-30 vált be a legjobban. de amikor EDGE-sítve lett ez is, és többféle ország kódja szerepel a vonalkódon, azóta mellőzöm inkább. mivel webshop-ból rendelek, nem tudok válogatni. hiába kommentezem ki



Mire alapozod a véleményed az évi 10.000 megtett kilométerre ?


Másfélév alatt ment Yellow 5 ezret


pedig mintha sokkal többet hazsnáltam volna... hát évi 6ezertől nem mentem még többet.

YELLOW Elküldve: 2015-02-10 18:01 Fûtés - Klíma

jrtom írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
Noresz írta: Sziasztok!

Olyan problemam van, hogy valami leeszi az akkumulatort. Amire felfigyeltem, hogy miutan megallitom a motort a klima be ki kapcsolodik . Menet kozben kikapcsolom a klimat akkor is hallani, hogy dolgozik a motor es fulja a levegot. Utanna olvastam egy kicsit a dolognak, problamam lehet sutivel ? Vagy maga a klima kapcsolo berendezessel ? Esetleg valami massal lenne a problema ?


Valószínű a süni lesz a gond, azt kell cserélni.
De lehet, hogy tévedek.....


igen gyanús a süni. nekem eddig ilyet egszer csinált. de több éve van egy jelenség, hogy amikor beindítom, akkor egy darabig pulzálva nyomja a levegőt, majd abba marad és mintha baja sem lenne.


Mindegyik süni hiba!


már kértem tavaly árajánlatot, de kell vennem még sok mindent, ezért majd egyszerre rendelek. na meg ilyen hidegben semmi kedvem szerelgetni. ez a leállítás után úgy marad is, most vagy 1-2 hónapja fordult elő először. szóval elég jól húzza a nyavajás.