Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-02-10 17:59 Motorolaj

nickname írta:
Még véletlenül se gyári olajat, akkor talán nem kellene kísérletezgetni.


hát biztos nem raknék bele "gyárit", de ez az én véleményem. nekem a Castrol SLX Powerflow 0w-30 vált be a legjobban. de amikor EDGE-sítve lett ez is, és többféle ország kódja szerepel a vonalkódon, azóta mellőzöm inkább. mivel webshop-ból rendelek, nem tudok válogatni. hiába kommentezem ki

YELLOW Elküldve: 2015-02-10 17:55 Fûtés - Klíma

Robin68 írta:
Noresz írta: Sziasztok!

Olyan problemam van, hogy valami leeszi az akkumulatort. Amire felfigyeltem, hogy miutan megallitom a motort a klima be ki kapcsolodik . Menet kozben kikapcsolom a klimat akkor is hallani, hogy dolgozik a motor es fulja a levegot. Utanna olvastam egy kicsit a dolognak, problamam lehet sutivel ? Vagy maga a klima kapcsolo berendezessel ? Esetleg valami massal lenne a problema ?


Valószínű a süni lesz a gond, azt kell cserélni.
De lehet, hogy tévedek.....


igen gyanús a süni. nekem eddig ilyet egszer csinált. de több éve van egy jelenség, hogy amikor beindítom, akkor egy darabig pulzálva nyomja a levegőt, majd abba marad és mintha baja sem lenne.

YELLOW Elküldve: 2015-02-10 17:52 Külsõhömérséklet kiirás

DonJoker írta:
nickname írta:
DonJoker írta: Sziasztok!
Kis NAVI van az autómban. Ha mínuszok vannak, akkor néha a NAVI -40 fokot mutat (néha jó az érték!) a műszerfalon viszont mindig jó az érték.
Ez miért van?
Köszönöm!



Ha veszed a fáradságot és vissza olvasol választ kaptál volna rá.

egyébként a külső hőmérséklet mérő szenzorod ment tönkre.

Szia!
Vettem a fáradtságot és visszaolvastam, de nem állt össze a kép, ezért tettem fel a kérdést.
2 db szenzor van? Amennyiben igen, akkor a Navié biztosan tönkrement... Amennyiben csak egy van, akkor a műszerfalon miért írja ki mindig a jó értéket és a NAVI a rosszat?
Csatolom a képeket:
http://www.bmwfanatics.hu/gale...044021.jpg
http://www.bmwfanatics.hu/gale...049099.jpg

Szóval az a kérdés, hogy -0,5 fokot és -40 fokot hogy kap egy szenzortól?
Köszönöm!


szerintem egy szenzor van. szóval ez fura. nem akartam írni korábban. ez a -40 akkor szokott lenni, ha szét van húzva a szenzor, vagy szakadt a vezeték. ezért én arra gondolok, hogy a kisnavira menő kábellal lehet valami. persze lehet nincs igazam...

YELLOW Elküldve: 2015-02-10 13:15 Motorolaj

bocyzx10r írta:
YELLOW írta: na idénre megvettem az Eneos-t.
meglepő, de 5w-40 Eneos Hyper Premium olajat választottam. kipróbálom. igaz nyár még messze van, és a jelenlegi olajban is olyan 5ezer km van. és már 1,5 éve benne van. jó sokat mentem a visszaszámláló is 20ezret jelez még... mielőtt vettem megnéztem a jelenlegit és a 0w-40 Aral Super Tronic most mintha elkezdett volna fogyni. ez fura, mert a Castrol nem csinálta ezt. igaz mostaában jobban van pörgetve. persze nem vészes, csak most 5 ezernél ott van a szint, ahol korábban 10ezernél volt. max alatt 2mm-rel.
egyébként nekem van egy teóriám. a jó olajak csak literes kiszerelésben kaphatók. Az eddig vett Castrol és Aral-ból nem volt csak literes és kartonos kiszerelés. Az Eneos-ból meg van 4 literes. az Eneos csúcsolajaiból sincs csak literes érdekes módon. lehet csak túl kombinálom, de ez az észrevétel.


Hali!

Kollégam már kipróbálta az eneost 20d-ben...nem túl jó tapasztalattal zárta. 8000alatt min alá csökkent az olajszint...előtte is és azóta is castrol magnatec dieselt 5w40 használt és azzal minden stimmelt 15000ig.
MEglátjuk...most én is szemezgetek, jövő héten esedékes az olajcsere.


én inkább jókat hallok az olajról. farenak is ez van 5w-30-ban off autóban (benyás), de eddig jó. majd kiderül.

szerk.: haver V8-asába ezt ajánlottam neki, előtte 10w-40 volt benne, mert ette. ebből meg alig csipeget. én is kíváncsi vagyok, én nagyon kevés rosszat olvastam róla, más olajakból sokkal több negatívum van. munkatársamnak Mobil 3000 X1 is 8ezernél összeesett. mármint elkezdte nagyon enni, dízelben.

YELLOW Elküldve: 2015-02-10 12:00 Motorolaj

na idénre megvettem az Eneos-t.
meglepő, de 5w-40 Eneos Hyper Premium olajat választottam. kipróbálom. igaz nyár még messze van, és a jelenlegi olajban is olyan 5ezer km van. és már 1,5 éve benne van. jó sokat mentem a visszaszámláló is 20ezret jelez még... mielőtt vettem megnéztem a jelenlegit és a 0w-40 Aral Super Tronic most mintha elkezdett volna fogyni. ez fura, mert a Castrol nem csinálta ezt. igaz mostaában jobban van pörgetve. persze nem vészes, csak most 5 ezernél ott van a szint, ahol korábban 10ezernél volt. max alatt 2mm-rel.
egyébként nekem van egy teóriám. a jó olajak csak literes kiszerelésben kaphatók. Az eddig vett Castrol és Aral-ból nem volt csak literes és kartonos kiszerelés. Az Eneos-ból meg van 4 literes. az Eneos csúcsolajaiból sincs csak literes érdekes módon. lehet csak túl kombinálom, de ez az észrevétel.

YELLOW Elküldve: 2015-02-10 10:48 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Ropika írta: Sziasztok,

probléma a következő:
Kb 3 hete volt a jobb hátsó zárszerkezet cserélve. Azóta történt egy olyan, hogy járó motornál kiszálltam az autóból, és a kocsi csak úgy magától bezárta a kulcsot az autóba, mindezt egy forgalmas úton a szélső sávban. Tehát jár a motor a slusszkulcs a helyén, én meg az autón kívül és az ajtók zárva. Utánam hozták a pótkulcsot így megoldódott. Ma reggel beszállok az autóba, ráadom a gyújtást és az összes ajtó lezár. Régebb ez normális volt 20 km/h órás sebesség elhagyása után. A jelenség random módon történik. Van hogy normálisan működik és 20 km/h után lezár, de már háromszor előfordult hogy minden különösebb ok nélkül lezárja az ajtókat álló helyzetben. Nem tudom van-e összefüggés a zárcserével?
Akinek van ötlete ne tartsa magába...


mintha valami letestelne... ahol javítva volt, ott a kábeleket, csatikat kellene átnézni.

YELLOW Elküldve: 2015-02-10 04:45 Akkumulátor

batigol09 írta: Sziasztok! E46 4 ajtosomban most cserèltünk akksit. Csak annyit tudok h varta 80amperes. Beraktuk, viszont van az akksi fölött egy fixáló, bocsánat jobban nem tudom leirni, amit 2 csavar fog (ez figja le az akksit). Ezt is visszacsavartuk, viszont az akksi ès az emlitett alkatrèsz között kb 2 mm van ezért lötyög az akksim. Tudok ezen állitani valahogy? A rud közepèn is van egy csavar de meg sem birom lazitani. Köszi srácok!


nem szabadna lötyögni. általában a kisebb méretű akkshoz van az aljára ilyen adapter. mert maga az akksi alul van rögzítve. nekem, igaz nekem elől van, de nekem van vagy 1-2centi a tetején, mégsem lötyög, mert az alján fogja az akksit.

YELLOW Elküldve: 2015-02-09 19:16 Mi lehet a baj?

Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Sziasztok! Ismerősömnek van egy 2003-as E46-os touringja. Két gyári kulcs,plusz kicsi van hozzá. Amit használ azzal működik az autó,a régi pótkulcs amit nem használ azzal nem reagál az autó. próbáltam feltanítani a kulcsot,de nem reagál. Az autó elindul vele,csak nem nyit-zár. Mivel nincs itthon a gazdája,nem mentem az autóval,hogy feltöltődjön így megkért,hogy szedjem szét és rakjak új aksis elemet bele. Szétszedtem és 2.1 V-ot mértem a gyári aksis elemen. 2V-al már nem nyit meg zár az autó és nem lehet feltanítani a kulcsot? Vagy más baja lehet? Vettem egy 3V-os elemet próbaképpen megpróbálom azzal,de addig is van valakinek ötlete mi lehet? Elem vagy más hiba? Köszönöm!


a 2V már elég sovány... abba már nem sok töltés van... de ezekszerint már volt benne cserélve elem, ha ilyen könnyen szétkaptad


Könnyen??? 1 óráig sz.rakodtam a sniccerrel Jó nehezen jött szét,látszott hogy nem volt még szétszedve


bátor a haverod, ha csak úgy megengedte de úgy látszik ügyes voltál. vagy majd kiderül ha összerakod

YELLOW Elküldve: 2015-02-09 18:26 Mi lehet a baj?

Bero írta: Sziasztok! Ismerősömnek van egy 2003-as E46-os touringja. Két gyári kulcs,plusz kicsi van hozzá. Amit használ azzal működik az autó,a régi pótkulcs amit nem használ azzal nem reagál az autó. próbáltam feltanítani a kulcsot,de nem reagál. Az autó elindul vele,csak nem nyit-zár. Mivel nincs itthon a gazdája,nem mentem az autóval,hogy feltöltődjön így megkért,hogy szedjem szét és rakjak új aksis elemet bele. Szétszedtem és 2.1 V-ot mértem a gyári aksis elemen. 2V-al már nem nyit meg zár az autó és nem lehet feltanítani a kulcsot? Vagy más baja lehet? Vettem egy 3V-os elemet próbaképpen megpróbálom azzal,de addig is van valakinek ötlete mi lehet? Elem vagy más hiba? Köszönöm!


a 2V már elég sovány... abba már nem sok töltés van... de ezekszerint már volt benne cserélve elem, ha ilyen könnyen szétkaptad

YELLOW Elküldve: 2015-02-09 10:32 Lökhárító

nonesz írta:
Köszi szépen !
A két torx csavar, pontosan hol van ? Ilyen fekete bolhás megoldást láttam a kötényen.
PDC-m nincs.


a lökösön alulról nézve van neki két lik. de a csavar mélyen bent van. ahol visszakanyarodik a lökös lent ott kell nézni.

YELLOW Elküldve: 2015-02-09 10:31 Autóvásárlás

andree írta: Sziasztok,valószínűleg le fogom cserélni a 20d-t valamilyen kisebb benzinesre. Az oka hogy elég sokat fogjuk városban használni a nyár végétől. A kisebb benzines alatt 16i vagy 18i-t értek. Én nem zárkózok el a 6 hengertől sem, de többnyire a feleségem fogja használni, a bölcsi és a munkahely vonalon. Na most benzines kollégáktól kérdezem hogy milyen motorkód az ami kevésbé nyűgös a fentiek közül? Gondolok itt legfőképpen a hengerfej gondokra, olajfogyasztás. Nem számítok költségmentes autóra a 20d után, de én ebbe sose töltöttem egy deci olajat sem olajcserék között. Ezzel ellentétben vettem lendkereket, jeladós porlasztót stb..., így tudom a költségek szintjét de a motorfelújítás nem lenne a kedvencem. Fontos kérdés lenne az is hogy melyik motornál rakható be a multikormány és a tempomat szimplán kormánycserével, tehát melyiknél elektromos a gázpedál?
Köszönöm előre is.
Üdv!


M43 a kisebb motorok közül, ami a legigénytelenebb, mármint nem szokott velük gond lenni. viszont nem elektromos a gázpedál
N40, N42, N46 amiknél elktronyos, de az N40-et semmiképp nem ajánlanám. a többinél silehetnek gondok, főleg így, hogy azért ezek is már benne vannak a korban, kitudja mennyit futottak.

YELLOW Elküldve: 2015-02-08 20:09 Mi lehet a baj?

jrtom írta:
Bero írta: Sziasztok! Kulcs tanítási problémám van. A leírtak alapján csinálom

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit (belső kilinccsel), majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

Így csináltam, de csak az egyik kulccsal működik a másikkal amit utoljára kódolnék azzal nem! Mi lehet a baj?

Köszönöm!


Levan merülve az elem vagy microkapcsoló baja van a kulcsnak. Amúgy meg nem kell kinyitni az ajtót kulcskivétel után söt még gyújtás se kell elég rádióállásra rakni, de úgy is lehet ahogy te csináltad viszont csak időhúzás


ez még a legelső változat amit írtam, pont ezt sikerült megtalálnia...

YELLOW Elküldve: 2015-02-07 06:52 M3 vásárlás

mgerihun írta: Na megvan a kicsike, ma reggel hoztam el munka elött, késtem is fél ótát de drágalátos cég kitalálta, hogy 12 órás müszakok jönnek 3 napig zsinorban, gondolom valentin nap vagy mi miatt, így mosott sz...r-ként nem fogom tudni kiélvezni, kedd-szerda szabadnap, majd addig max bújom kézikönyvet szünetekben 2009es E92 M3 91e km, minden létező extrával, kivéve napfénytető DSG váltos. Elég hamar meg lehet szokni, jó nagyon a váltó, csak hajlamos hamar harapni. 40es temponál csináltam előzést, 60ra gyorsított kb, de már kidobta seggét legvisszafogottabb beállítások melett is Le vannak fagyva utak M és sport fokozatot így még nem mertem kipróbálni, időm sem volt még rá, hogy őszinte legyek Majd dobok fel képeket Városban 15 liter eszik, pályán lement 9,7-re!!! igaz fűtés ment rendesen és hifi is, még szokni kell, megy ez lejebb is szerintem. RX8-asom sem volt gazdaségosabb.


én bő 6 éve így dolgozom: 3 nap nappal 12 óra, 3 nap pihenő, 3 nap éjszaka 12 óra, 3 nap pihenő. és kezdődik előlről. és nincs E92 M3-om szóval ennyi igazán belefér neked amúgy grat!

YELLOW Elküldve: 2015-02-06 17:27 képek

nickname írta:
ezt jobb kormányosról építetted át ?


hát le a kalappal az átépítés miatt, mert sokan az ablaktörlőt hagyni szokták, de itt még az is át van építve. nem tudom lenne-e egyáltalán valami ami árulkodhatna, hogy jobbos volt. max a VIN decoder

YELLOW Elküldve: 2015-02-06 15:07 Mi lehet a baj?

jrtom írta:
Az a 6-os V8 és nem V10. Amúgy meg én megnézném az olajszűrőt nincs-e benne spén, mert eléggé olyan hangja van mint egy hajtókarcsapágyasnak.


mi nincs-e benne? spén?

szerk.: amúgy ezt az én vidimre írtad? mármint a hajtókarcsapágyat? azért 40ezer alatt csak szét ment volna. de se elgyengülve nincs, meg semmi rendellenes. őszintén én is aggódtam emiatt, mármint hajtókarcsapágy miatt. de pl hidegen amúgy nagyon szépen jár, mondjuk így zárt térben hallgatva meg is lepődtem, mert élőben sem volt ilyen, mint a felvételen.