Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-11-28 19:12 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
leroyclub írta: Miota hidegebb van azt csinalja a kocsi hogy a reggeli elso inditasnal nem akar tekerni. Elforditom a kulcsot es kb 1 masodperc mulva inditozik. Ma pedig mar egyaltalan nem akart csak kb 5. elforditasra. Gondolom az oninditom szarakodik?! Cserelni kell vagy fellehet ujitani? Valakinek mar volt ilyen hibaja?


Bocsánat, de aksi nem jutott eszedbe? azért rá kéne mérni, indításkor menyit zuhan a feszültség.


szerintem ez nem akksi... ha az akksi szar mármint olyan szinten van, meg sem próbálja megforgatni. szerintem inkább izzításos téma. bár attól elkezdené rögtön forgatni...


Most mindegy, de illik sorba menni, nem találgatni. Első az aksi, szerintem mindenkinél, ha ki van zárva lehet tovább menni.


így van, ebben igazad van. amit az ember tud, azt mérjen végig magának, lehetőleg logikusan haladva a legvalószínűbb, legegyszerűbb dologtól.

YELLOW Elküldve: 2014-11-28 19:10 Futómû és hibái

tegnap voltam felrakatni a télit.
olyat csinált, hogy szépen emelték fel az autót csápossal, ugye a lengőkarral együtt a kerék ment lefelé. mind addig nem tűnt fel semmi, amíg az emelés hirtelenmeg nem állt. akkor hirtelen a jobb hátsó kerék, még szó szerint leesett, mintha megakadt volna valamiben. kint olyan 0 C° körül volt. gátlón és környékén semmi rendellenesség nem látszik, cirka 6000km ezelőtt volt műszaki, semmi extra gond. igaz ebben a tartományban úgysem működik menet közben a gátló, de furcsa volt, a gumissal össze is néztünk.
tavasszal valószínű úgyis lesz gátlócsere. menet közben sem érzek semmi zavarót.

YELLOW Elküldve: 2014-11-28 19:04 Futómû és hibái

laszlo0918 írta: Sziasztok volt már itt valakinek olyan hogy itt a képen http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=30 az 1-es lengőkar elgörbült?


ahhoz már nagyot kell kapnia, baxott erős anyag az...

YELLOW Elküldve: 2014-11-28 18:58 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
leroyclub írta: Miota hidegebb van azt csinalja a kocsi hogy a reggeli elso inditasnal nem akar tekerni. Elforditom a kulcsot es kb 1 masodperc mulva inditozik. Ma pedig mar egyaltalan nem akart csak kb 5. elforditasra. Gondolom az oninditom szarakodik?! Cserelni kell vagy fellehet ujitani? Valakinek mar volt ilyen hibaja?


Bocsánat, de aksi nem jutott eszedbe? azért rá kéne mérni, indításkor menyit zuhan a feszültség.


szerintem ez nem akksi... ha az akksi szar mármint olyan szinten van, meg sem próbálja megforgatni. szerintem inkább izzításos téma. bár attól elkezdené rögtön forgatni...

YELLOW Elküldve: 2014-11-28 18:55 Társalgó

hil írta:
Coyote írta:
solyom76 írta:
Coyote írta: Szerintetek ez jól állna fekete (facelift) E46-on?

http://www.emag.hu/philips-drl...DS196BBBM/

Nem szeretem a típusidegen kiegészítőket, de ez nagyon tetszik... Sőt, a BMW nappalifénye is ugyanilyen, amit E46-ra kínálnak retrofitként.

Mit szóltok? Szubjektív vélemények (is) jöhetnek!

Szerintem a te autó azt raksz rá amit akarsz.
Én szerény véleményem: betiltatnám,mert még nappal is kiégeti az ember szemét,sok paraszt meg este is használja.
Ha BMW akkor engel eyes. Ezzel túl sufnis lenne..



Este elvileg nem lehet ezeket használni, csak az illegális kínai gagyikat. Ennek a leírásában is ott van, hogy sötétedésre auto-dimmel (elhalványul), illetve az automata világításkapcsolók vagy a tompítottfény felkapcsolása ugyancsak leveszi a fényerejüket.

Ami viszont tényleg megkúrja a szemem sötétben az az Audi LED fényszórója, az elöl és hátul is vakít.

CCFL Angel eye van nekem is, de az csak helyzetjelzőnek jó.

Amúgy a BMW E46-hoz forgalmaz retrofit nappalifényt, ami nem angel eye: http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=95


Szia!
Egyet értek és még annyit a dologhoz, hogy bitang nagy ködben is csak a nappali menetfényt használják, ami ugye hátrafelé nem világít, így pl autópályán csak az utolsó méterekben veszed észre, hogy előtted megy valaki. Sajnos ezt megtapasztaltam, ha nem sajnálnám az autómat, bízisten belementem volna, csak hogy tanuljon belőle.....
hil



autópályán elég a DRL? úgy tudom városon kívül tompítottat kell kapcsolni, ami nem DRL.

YELLOW Elküldve: 2014-11-27 15:54 Akkumulátor

én meg MonBat Premium-ot vettem 5 éve, egy 10ezerrel olcsóbb volt, mint az ekszájd és bráner. és főleg sűrű indításoknak van kitéve, és inkább rövidtávok. én tutti ilyet veszek legközelebb is. nekem a gyári 7 évet bírt. szóval totál elégedett vagyok ezzel.

YELLOW Elküldve: 2014-11-27 13:02 e46 első lökhárító tartozékok?

bando5 írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:
bando5 írta: Sziasztok!

BMW E46 Facelift Sedan 2003 az autóm.
Vettem rá egy utángyártott M-Sport lökhárítót.
Amikor le akartam cserélni, szépen levettem az eredeti lököst az alu merevítővel együtt. De azt tapasztaltam, hogy az új lökösbe igen-igen nehezen passzolt az alu merevítő és az oldalán lévő kis műanyag sínecskék sem olyanok. Az m-sporté szélesebb!

Szóval a kérdésem az lenne, hogy hogyan tudnám ezt felrakni?
Vagy talán az eredeti m-sport alu merevítő az másmilyen?
Vagy csak elég a két oldalán lévő műanyag tartót lecserélni?

Köszönöm!


Tudomásom szerint más a merevítője az M-es lökösnek, habár én még nem jártam végig ezt az utat. Ezen kívül mások a fékhűtő műanyagok is, stb... Nem annyira egyszerű ez az M-packettosítás


a fém merevítő ugyanaz. nekem teljesen passzolt az utángyártott m-pack-ba. annyi, hogy kevesebb bolha kellett bele, vagy mi az a patent. a fékhűtő más, és oldalt a tartók, amire rácsúszik a lökös.

ami nekem fehér a két szélén olyan kell, mert a gyári keskenyebb és fekete ha jól emlékszem



Köszönöm az eddigi válaszokat és segítséget!
A "fékhűtővel" mit kell kezdenem? Az is csere?


én speciel hagytam a gyárit, igaz így van egy luk a ködlámpa mellett. anniyra nem zavaró. legalábbis nekem. de ha újba veszed, akkor 14ezer/db kb az ára, bontóban párat kapsz ennyiért.

YELLOW Elküldve: 2014-11-27 12:08 e46 első lökhárító tartozékok?

csbalu írta:
bando5 írta: Sziasztok!

BMW E46 Facelift Sedan 2003 az autóm.
Vettem rá egy utángyártott M-Sport lökhárítót.
Amikor le akartam cserélni, szépen levettem az eredeti lököst az alu merevítővel együtt. De azt tapasztaltam, hogy az új lökösbe igen-igen nehezen passzolt az alu merevítő és az oldalán lévő kis műanyag sínecskék sem olyanok. Az m-sporté szélesebb!

Szóval a kérdésem az lenne, hogy hogyan tudnám ezt felrakni?
Vagy talán az eredeti m-sport alu merevítő az másmilyen?
Vagy csak elég a két oldalán lévő műanyag tartót lecserélni?

Köszönöm!


Tudomásom szerint más a merevítője az M-es lökösnek, habár én még nem jártam végig ezt az utat. Ezen kívül mások a fékhűtő műanyagok is, stb... Nem annyira egyszerű ez az M-packettosítás


a fém merevítő ugyanaz. nekem teljesen passzolt az utángyártott m-pack-ba. annyi, hogy kevesebb bolha kellett bele, vagy mi az a patent. a fékhűtő más, és oldalt a tartók, amire rácsúszik a lökös.

ami nekem fehér a két szélén olyan kell, mert a gyári keskenyebb és fekete ha jól emlékszem

YELLOW Elküldve: 2014-11-26 21:44 Motorolaj

hil írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Hali! Én a Fina olajakat javaslom, nekem nagyon bevált!!
Más fajtából sokat megevett ebből szinte semmit és sokkal halkabban és szebben jár a motor!!


én néztem kíváncsoságból Fina olajat, de nem volt BMW-s minősítése. hisz régen a Fina és a BMW nagyon összefortak. persze egy BMW minősítés hiánya nem jelenti azt, hogy nem jó az olaj, de valahogy jó látni rajta a dobozon.


Itt előttem a Fina katalógus, van BMW minősítése, régen használtam

Fina: First 500 5w30 BMW LL04, First 600 0w-30 BMW LL01, First 400 5w40 BMW LL98
hil



hmmm... pedig ezeket néztem, de leírásban nem volt benne. csodálkoztam is mikor itt ajánlotta valaki. akkor a netes oldal nem elég pontos volt.

itt nem írja, csak a VW.hez:
http://www.bardiauto.hu/websho.../-FN157469
http://www.autoolajshop.hu/ind...-1l-detail
http://www.formula3000.hu/shop...-7243.html

itt írja és furcsa, hogy a 0w-30-hoz LL-01-et ír
http://www.lubricants.fina.com...0e539a.pdf

YELLOW Elküldve: 2014-11-26 21:20 Multimédia beszerelés

jena307 írta:
lantika írta:
jena307 írta: Sziasztok valakinek van erről infója hangminőségben mit tud, meg megy e rajta a multikormány, nagyon keresem a professional fejet, de nem lehet szerezni sehonnan, ahol van az ebayon az 60ezer ft, akkor már egy ilyen sokkal jobb lenne de csak ha szebben szól vagy szól úgy mint egy utólagos alap kategóriájú pl sony pio fej ?
Azt tudom hogy nem szólna mint egy becker professional, de a businesstől meg hogy jobb legyen ahhoz nem kell nagyon komolynak lennie.
Nekem ami feltétel a multikormány, és a gyárias kinézet, és ahogy nézem ezek a 7collos cuccok, nagyon szépen illeszkednek a műszerfalba, tényleg minőségin néznek ki a helyén.

http://www.ebay.com/itm/Latest...mp;vxp=mtr


1
nekem ilyen lesz:
nekem ilyen lesz
ezt meg sokan veszik
Tök mindegy melyiket veszed meg,egy ilyenre mindenkeppen szügseged lesz.


Hát nem olyan sok akkor már a droidos felé az árkülönbözet, és az akkora szabadságot ad pluszba, hogy szerintem megéri. Nekem droid van és az is marad az biztos, meg akkor már lehet bohóckodni a ELM-el, tudom monitorozni a kocsit akármikor, bár még ki sem próbáltam mit tud a DD4-emen.
Ami a legnagyobb kérdés mennyire lehet erős a rádió vételi képessége egy ilyennek mert, most a gyári nagyon király, keresztül megyek úgy az országon hogy be sem sistereg, ennyire jó még egyik autóm sem volt, és ezt nem szívesen veszíteném el, pár évet kihagytam, mert utólagos xenon miatt nem volt rádióm, itt vidéken nincs rendesen térerő, vagyis csak a normális rádióknak nincs, a helyiek erősek de arra meg ki kíváncsi


hát a lantika által linkelt őskori hardveres verziókért pénzt nem adnék. a droidos jó. nem rég kínáltak nekem is. de valahogy már nem érzem, hogy feltétlen kell az nekem. azért a droidos hardverben eléggé ott van. én azt venném.

YELLOW Elküldve: 2014-11-26 21:15 Motorolaj

Pitykoo írta:
Hali! Én a Fina olajakat javaslom, nekem nagyon bevált!!
Más fajtából sokat megevett ebből szinte semmit és sokkal halkabban és szebben jár a motor!!


én néztem kíváncsoságból Fina olajat, de nem volt BMW-s minősítése. hisz régen a Fina és a BMW nagyon összefortak. persze egy BMW minősítés hiánya nem jelenti azt, hogy nem jó az olaj, de valahogy jó látni rajta a dobozon.

YELLOW Elküldve: 2014-11-26 18:12 alufelni

karogino írta: Bmw E90 alufelni, jó az E46-ra ?


YELLOW Elküldve: 2014-11-26 14:57 Hűtővíz..:S

Pocses írta:
YELLOW írta: no a mai nap meg akartam mérni a hűtővíz fagyállóságát. az autó 5 napja áll. nyitom ki és az úszó totál lent.
a kérdés, hogy a szintjelzőnek mikor kellene kapcsolnia? mert ez kevesebb volt mint a minimum. amikor megvettem (bő 7 éve), akkor is ennyire lent volt. meg volt már ilyen.
állítólag ha fogy a víz a nem feltétlen gond, mert szelepen keresztül ha nagy a nyomás, akkor elengedi. a víz nem olajos, az olaj nem vizes, nincs fehér füst, stb. tehát valahol elmegy. nem levegős a rendszer, a mutató normálisan működik, jó a vízhőfok. most kb 3-4decit öntöttem rá, hogy maxon legyen az úszó szerint.
most ez nóóóórmáááális?


Szia!

Nekem is volt anno szivárgás, mikor bejelzett a "fürdőkád parancsikon" 1L vizet öntöttem utána mire feljött maxra az úszó.

Üdv.: Pocses


aha az jó. csak nem értem hát ha egyszer már van az úszón min. szintjelzés, akkor jobb lenne, ha ott jelezne a műszerfal is. na persze ha normális a vízfogyasztás, mármint a jelenség, akkor 2 decinként igen jelezne.

YELLOW Elküldve: 2014-11-26 14:15 Hűtővíz..:S

no a mai nap meg akartam mérni a hűtővíz fagyállóságát. az autó 5 napja áll. nyitom ki és az úszó totál lent.
a kérdés, hogy a szintjelzőnek mikor kellene kapcsolnia? mert ez kevesebb volt mint a minimum. amikor megvettem (bő 7 éve), akkor is ennyire lent volt. meg volt már ilyen.
állítólag ha fogy a víz a nem feltétlen gond, mert szelepen keresztül ha nagy a nyomás, akkor elengedi. a víz nem olajos, az olaj nem vizes, nincs fehér füst, stb. tehát valahol elmegy. nem levegős a rendszer, a mutató normálisan működik, jó a vízhőfok. most kb 3-4decit öntöttem rá, hogy maxon legyen az úszó szerint.
most ez nóóóórmáááális?

YELLOW Elküldve: 2014-11-26 12:17 Motorolaj

elgeri írta:
csbalu írta:
mihalycoko89 írta: Sziasztok!

Én is olajcsere előtt állok. (jelenlegi km állás : 227e)

Lenne egy pár kérdésem, remélem ti tudtok segíteni!
Milyen olajat és szűrőket érdemes vennem, illetve hány litert? Mekkora lehet az olaj tartálya?

Egyébként ezt néztem ki "Castrol 5W-40 Magnatec (4 L)-kb 7-8e ft lenne".

Üdv,
mihalycoko89


gyári BMW-t tegyél bele Nem tudom miért gondolkozik mindig mindenki másban, amikor a gyári ára sem horror! Mi értelme próbálkozni?



Ezt most olajszűrőre íród?

Mert a gyári olaj nem is egyértelműen beazonosítható NEKEM, plusz ha ezen tudás hiányába márkaszervizbe vitetem, akkor pedig igenis horror. Nekem a 4L BMW szervizes olajár kb. 30-40e Ft volt + a szerelés, kiegészítők.
Tapasztalat! Mondjuk legalább nyugodt vagyok, mert a magán szerelők meg ha kérem se akarnak gyárit beleönteni


vajon miért nem akarnak beleönteni gyárit? én eccer voltam hivatalos szervízbe, ott castrol-os hordókat láttam csak, azaz kb 2db-ot, azaz kb kétféle olajat töltögettek be az autókba, már ha nem fáradt olaj volt benne az meg hogy mostantól a Shell a gyári beszállító olajban, engem nem nyugtat meg, mert amúgy sem vettem volna soha Shell olajat, illetve a hamisítás ugyanúgy meglesz, mint ahogy eddig is meg volt.