Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-10-16 20:52 Üzemanyag fogyasztás

krissz írta:
YELLOW írta:
Igor1885 írta:
Totyasrac írta:
Igor1885 írta:
Szoval a helyzet ma reggel valtozott... Computer szerint 11,7 a fogyasztas, de a valos az 19,5... Mi lehet a baj?


No a nullázást tényleg tedd meg - akkor valósat fogsz látni.
Az enyém is automata, de a 18-as 255-ös kerekek nyilván nem a fogyasztás barátai... Szerintem a te kocsiddal az említett feltételek mellett 205/55R16-os kerekeken 15 liter körüli érték várható (+/- 1 liter); a nehéz és széles kerekek is dobnak szépen... Jól mutatnak, de ha nem a versenypálya ördöge vagy (bár F1-ben 13-as kerekeken mennek mondjuk ), teljesen öngól mind fogyasztásban, mind gumi/felni árában.


Na, szoval nullaztam, sott legszurot is csereltem Valoban, nem szaguldozok es indokolatlanok a szeles gumik, de annyira jol mutat a 18-as MV1-es felni, hogy azt a par liter pluszt megeri nekem Szoval a lenyeg, hogy nem az a bajom, hogy sokat eszik, hanem attol felek, hogy nehogy valami baja legyen a kocsinak Szeretem, ha jo állapotban van muszakilag Igy vettem az autot, 80 szazalekos gumikkal, meg egy ideig nem kell cserelni Koszonom szepen az infot, tehat, ha 17 korulire lemegy varosi hasznalatban, akkor ezen nem kell gorcsoljek


érdekes én nem veszek észre jelentős változást a téli 195 R15 és a nyári 245 R17 között fogyasztásban. volt olyan, amikor májusban is a téli még fent volt, akkor sem tapasztaltam kevesebb fogyasztást. a nyári szettel autópálya üzemben 6,7-7,2 között el tudok járni, attól függően mennyire van megpakolva és megy-e a klíma.


Nekem is 2.2 van, manuális, 18-as 255-ös kerekekkel, nekem átlagban 9-11 között mozog, mostanság kipróbáltam, ha vigyázok a lábamra 7-8ra is le tudom vinni. Indokolatlanul magas a te fogyasztásod szerintem Ja, ezek nem computer adatok, tankolásból számoltam. (computer nekem többet ír, mint a valóság)


ezt most nekem írtad, vagy még az előzőnek, akinek 2.2-es a mocija?

YELLOW Elküldve: 2014-10-16 19:01 Fûtés - Klíma

no engem is elért a sündisznyó hiba.
már 2 éve biztos csinálja, hogy venti indításnál pulzál egy darabig a befúvás.
eddig általában mindig úgy állítottam le az autót, hogy a klímapanelt kikapcsolt, levettem a fordulatot teljesen. most legkisebb fordulatnál leállítom az autót erre megy a venti, elcsendesedik kicsit felerősödik. gyújtás vissza, lekapcsolom a panelen full, gyújtás le, és ugyanúgy csinálja. mondom sz@rom le, bank mindjárt bezár, muszáj mennem. mire kijöttem már nem ment, igaz 15 perctől többet voltam bent. autóba be, irány a tuskó. még leállítás előtt lekapcsoltam a panelt, autó leállít, semmi. utána garázsban újra semmi, egy 20 percet hallgatóztam

szóval ha valaki tud jó áron sűrű bundájú sünit, akkor jöhet privátban is ajánlat.

YELLOW Elküldve: 2014-10-16 18:54 Üzemanyag fogyasztás

Igor1885 írta:
Totyasrac írta:
Igor1885 írta:
Szoval a helyzet ma reggel valtozott... Computer szerint 11,7 a fogyasztas, de a valos az 19,5... Mi lehet a baj?


No a nullázást tényleg tedd meg - akkor valósat fogsz látni.
Az enyém is automata, de a 18-as 255-ös kerekek nyilván nem a fogyasztás barátai... Szerintem a te kocsiddal az említett feltételek mellett 205/55R16-os kerekeken 15 liter körüli érték várható (+/- 1 liter); a nehéz és széles kerekek is dobnak szépen... Jól mutatnak, de ha nem a versenypálya ördöge vagy (bár F1-ben 13-as kerekeken mennek mondjuk ), teljesen öngól mind fogyasztásban, mind gumi/felni árában.


Na, szoval nullaztam, sott legszurot is csereltem Valoban, nem szaguldozok es indokolatlanok a szeles gumik, de annyira jol mutat a 18-as MV1-es felni, hogy azt a par liter pluszt megeri nekem Szoval a lenyeg, hogy nem az a bajom, hogy sokat eszik, hanem attol felek, hogy nehogy valami baja legyen a kocsinak Szeretem, ha jo állapotban van muszakilag Igy vettem az autot, 80 szazalekos gumikkal, meg egy ideig nem kell cserelni Koszonom szepen az infot, tehat, ha 17 korulire lemegy varosi hasznalatban, akkor ezen nem kell gorcsoljek


érdekes én nem veszek észre jelentős változást a téli 195 R15 és a nyári 245 R17 között fogyasztásban. volt olyan, amikor májusban is a téli még fent volt, akkor sem tapasztaltam kevesebb fogyasztást. a nyári szettel autópálya üzemben 6,7-7,2 között el tudok járni, attól függően mennyire van megpakolva és megy-e a klíma.

YELLOW Elküldve: 2014-10-16 10:04 Üzemanyag fogyasztás

Igor1885 írta:
Igor1885 írta:
Totyasrac írta:
Igor1885 írta: Sziasztok. Az lehet, hogy a 2.2-es m54-es motor, varosban, rovid tavokon( max 5 km) 20 korul fogyaszt 100-on? Palyan es egy kis szerpentinen, 10 korul volt a fogyasztasom.


Akár lehet is - több mindentől függ... Pl. utcán áll-e (számít hogy 20 fokos garázsból vagy 8 fokosra hűlten indulsz), mennyi a dugózás.
Az enyém pályán 8 körül-alatt eszik, de most az elmúlt tank az 11 fölé jött ki, és én 16-18km-nél rövidebbeket nem megyek Budapesten naponta, de mostanában eléggé nagy dugók vannak. A hat henger meg hát torkosabb (nagyobbak a veszteségek).
Amúgy a "20 körül", az mennyi? Nem mindegy, hogy 17 vagy 22...


Hat a 20 korult kiszamoltam, 19,5 16-17-et jogosnak ereznek, mert ugye, 18-as 255-osok vannak hatul es automata is, es mint mondtam, nem nagy tavokon megyek...Elotte volt 3,5 V6-os Chrysler-em es -30 fokban allt kint, az produkalt 3 km-es tavon 22-23 litert


Szoval a helyzet ma reggel valtozott... Computer szerint 11,7 a fogyasztas, de a valos az 19,5... Mi lehet a baj?


a computer átlagot számol. mikor meg akarod nézni előtte nullázd le. vidd a fogyasztás értékre és a BC gombot tartsd nyomva 3sec-ig. így lenullázódik.
magyarán ha korábban nullázás óta mentél, mondjuk 5ezer km-t, amiben több volt a hosszútáv, akkor arra kijött mondjuk 8 liter átlag. az utóbbi 1000km-en meg csak városban mész és 20 litert fogyaszt, akkor az átlag emelkedni fog, de lassan.

YELLOW Elküldve: 2014-10-14 19:22 Lökhárító

ans777 írta:
YELLOW írta:
ans777 írta:
YELLOW írta:
ans777 írta:
YELLOW írta:

ájájájájj!
sokan ott rontják el, hol sedan-ra coupe-t vesznek. ami szélesebb. jóhogy kilóg. lehet az púpos M3 coupe copy is, csak aki árulja, az sedanra árulja, mert úgy is készült.
egyébként az M-pack II-t én utángyártottat vettem, ha jól emlékszem a mobilgumi.hu-s sráctól. ABS műanyagnak van írva az anyaga, de PP5, ami olyan mint a gyári. nem rideg műanyag. volt némi sorja a bevágásoknál, az öntés miatt, de szikével szépen ki lehetett szedni. mérete is jó volt. a ködlámpa némileg gagyi, de beszerelve nem látni.
amúgy ha találsz jó állapotút, ami bontott, érdemes azt is. az sem baj ha más színű, majd lefényezteted. nekem a festősrác is azt mondta, hogy minőségi a cucc, mármint amit vettem.


Yellow, tehát akkor ezt vetted igaz?
http://kepfeltoltes.hu/141002/...es.hu_.png

Tervben van nekem is, sokat dob rajta, a te autódon is nagyon jól mutat!
Annak meg örülök, h te is jó véleménnyel vagy róla. Köszi!


azt hiszem pont tőle vettem. de az nem ABS hiába az van írva. ami csak jó. mert anyaga olyan mint a gyárié, PP5 azt hiszem (rugalmasabb, nem rideg). igaz én lehet racing bazáron néztem, de mint kiderült, ugyanaz hirdeti. annyi, hogy fényezés előtt pár sorját, öntési maradékot le kell majd vágni.


Köszi.
A ködlámpákat is tőled vetted, amit hozzáad?


így van én egyben vettem mindent. tartókat is. bár a ködlámpa nem a legjobb, az egyik már szétpergett egyszer. világít meg minden, úgyse nagyon hazsnálom, csak esztétikai szempontból van benne.


Yellow, egy dolgot szeretnék még kérdezni, hogy nekem ugye ezüst az autó, és körben vannak ezek a fekete díszlécek. Látom, h ezen az után gyártottan is van, na most azt ugyanúgy le tudják festeni feketére, mint ami nekem van, pl. hátuk, h ne üssön el, igaz? Köszi.


le tudják festeni persze. én nem fényeztettem, mert nekem körbe nincs sehol fényezve a díszléc, hanem simán műanyag fekete.

YELLOW Elküldve: 2014-10-14 19:12 Lámpák_

ArkyCsaba írta: Sziasztok,az lenne a kérdésem melyik lámpával járok jobban?Amibe beépített magasságállító motor van vagy amibe a gyári átszerelhető?


szerintem amiben benne van.

YELLOW Elküldve: 2014-10-13 22:04 Multikormány beszerelése utólag...

sutius írta: Sziasztok,
szeretnék a gépbe multikormányt tenni de nem igazán tudom milyen kábel kellene hozzá...
valaki esetleg tudna-e segiteni? e46 07/2002 N42B18A motorhoz milyen kábel kellene?


ugyan olyan mint a többihez. mármint ahol elektromos a gázpedál. de nem is muszáj a gyári kábel, ha valaki beköti neked sima kábellel igényesen.
szóval semmi extra. ha bemész a BMW-hez és elmondod, akkor tudnak segíteni, olyan 7-8ezer körül lehet. de ha beírod a googliba, hogy BMW tempomat kábel, akkor még olcsóbban is dob ki.

YELLOW Elküldve: 2014-10-12 22:11 Valaki segítsen

repi írta: Sziasztok!
Volna egy kis problémám!
1997-es e39 525tds em van.
Következő a probléma:a kocsi menet közbe néha leáll,mikor kinyomom a kuplungot,pl visszaváltás előtt.
pl.:megyek 90 km/h val fékezek,mert fékeznek előttem...vagy kanyarodok,mind1 és mikor kinyomom a kuplungot,olyan mintha az utolsó pillanatba oldana szét,és néha leáll.de valamikor nem.
Kettőstömegü lendkerék és kuplung zsír uj,de a probléma megmaradt!
valaki valami ötlet????előre is köszönöm.


vagy a főtengely, vagy a vezérműtengely jeladó a ludas. legalábbis ez a jellemző tünet.

YELLOW Elküldve: 2014-10-12 19:33 elektromos ablakemelõ_

jrtom írta:
YELLOW írta:
funez írta: Sziasztok
Olyan gondom lenne hogy egyik elektromos ablakom se működik. Tegnap még minden oké volt mára meg se kép se hang. Átnéztem a biztiket mindegyik jó. Érdeklődnék hogy találkozott e vki ilyen hibával, mi lehet a baja?
Köszi


hát nem tudom, pedig ez tipikus bizti probléma. vagy a ha a GM hal meg hirtelen, de az nem valószínű, mert akkor nem is nyitná az autót.


Mindenképpen diagot kéne csinálni, E91-ben nincs GM modul!
Valszeg Junctin Box (JBE) hiba lesz.


jah nem is néztem... én még mindig ahhoz vagyok szokva, hogy aki kérdez az E46-os

YELLOW Elküldve: 2014-10-12 17:52 elektromos ablakemelõ_

funez írta: Sziasztok
Olyan gondom lenne hogy egyik elektromos ablakom se működik. Tegnap még minden oké volt mára meg se kép se hang. Átnéztem a biztiket mindegyik jó. Érdeklődnék hogy találkozott e vki ilyen hibával, mi lehet a baja?
Köszi


hát nem tudom, pedig ez tipikus bizti probléma. vagy a ha a GM hal meg hirtelen, de az nem valószínű, mert akkor nem is nyitná az autót.

YELLOW Elküldve: 2014-10-12 17:50 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

troooger írta:
YELLOW írta:
troooger írta:
YELLOW írta:
troooger írta: sziasztok,
320D-re ( 160LE) felmegy a 15"-os felni? Vagy jól gondolom hogy nem?


nem valószínű... de az 150 lovas


Hoppácska, igen elírtam Bocs. Köszi, akkor nézhetek új téli szett után. :/



de ha láttál egy jó 15-ös szettet, akkor megoszthatod


Enyém lesz eladó. Semmi extra, a felni a szokásos. Annyi viszont hogy Dunlop Wintersport 4d 1 éves gumi. Tavaly használtam, azt ennyi.


most ezt nem értem. ha tavaly felment a 15, akkor most miért kérdezed? vagy autót váltottál? na ha baráti az ár, akkor érdekelhet. már csak lekéne dobni a 10 éves gumikat

YELLOW Elküldve: 2014-10-12 10:14 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

troooger írta:
YELLOW írta:
troooger írta: sziasztok,
320D-re ( 160LE) felmegy a 15"-os felni? Vagy jól gondolom hogy nem?


nem valószínű... de az 150 lovas


Hoppácska, igen elírtam Bocs. Köszi, akkor nézhetek új téli szett után. :/



de ha láttál egy jó 15-ös szettet, akkor megoszthatod

YELLOW Elküldve: 2014-10-12 09:48 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

troooger írta: sziasztok,
320D-re ( 160LE) felmegy a 15"-os felni? Vagy jól gondolom hogy nem?


nem valószínű... de az 150 lovas

YELLOW Elküldve: 2014-10-12 09:47 Társalgó

na tessék. oké nem írhatnak mindenről, de na.
annyira jönnek itt az N42, N46 bajaival aztán mégsincs a listában, még az N40 ! sem, ami igencsak meglepő, az N45 és az N47 viszont igen.

http://totalcar.hu/magazin/tec...tipushiba/

YELLOW Elküldve: 2014-10-10 13:24 XENON utólag

kundof1 írta:
Robin68 írta:
kundof1 írta:
Robin68 írta:
kundof1 írta: Nekem Xenonos a kocsim, nah de ha villogok refivel, akkor a két belső világit, idáig oké, ha rá adom a xenont és átnyomom távolságira, akkor a két belső is világít meg a xenon is átkapcsol, nagyobb fényt ad, meg hallani ahogy csattan egyet átvált. Akkor az enyém bi-xenonos lehet?


igen


Aha értem!
kicsit hülyén van ez így megoldva, akkor a belsők csak villogásra jók, semmi másra, végülis igaz, ha villogni akarna az ember, akkor a xenonnal nem lehet mert az mire bemelgszik..

A bixenonnál már meleg az izzó. Ott csak lecsapódik a lemez. Az is villan ha villantasz csak nem veszed így bentről észre mivel mindkettő működik. Próbáld ki ha nincs segítséged, hogy a belsőket letakarod valamivel.
Idézet egy cikkből:
" A bixenon fényszóróban egyetlen xenonizzó végez munkát. A tompított fényt egy takarólemez segítségével hozzák létre, reflektorra kapcsolva ez a takarólemez elmozdul, és így a fénysugarak iránya is módosul. Előnye, hogy nincs színkülönbség a tompított és a reflektor fénye között, valamint fényszóróra kapcsolva az autó előtti terület is bevilágítva marad. "



Hát nekem nem így van, megnéztem a garázsba, falnál áll a kocsi, ha villantok, magam felé húzom a kart akkor csak a két belső világit, ha előre nyomom a kart, h távolságin legyen, akkor világit a két belső is meg a xenon is átvált, csattan egyet és nagyobb lesz a fénye!
De ha kell, csinálok videót róla!


szerintem így viselkedik jól, ahogy írod. számomra így logikus is. nem mellesleg mi gyártunk több autóba vezérlőt, és azoknál a tesztben is ez a lemezmozgató motor, annyira azért nem mozog gyorsan. a villantás mozzanata meg elég gyors, azért, egy villantásért felesleges volna a xenon-t működtetni. amikor olvastam odabent Robin írását, én úgy voltamvele, hogy lehet csak elírta és így gondolta ő is.