Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-08-08 19:32 Motorolaj

kalmaristi írta: Sziasztok!
Túl vagyok az olajcserén! Valvoline Synpower 5w-30 ment bele
Tavaly mikor vettem akkor xado csodaolaj lett betéve Rövid idő után kelepeltek a hidrotőkék (már kezdtem betervezni a h.tőke cserét ) Most az új olajjal mentem vagy 1000 km-ert megszünt a hidrotőkék hangja
Az olajcsere számlálót csak géppel lehet nullázni??? (a szerelő "elfelejtette")
Köszi!



ezaz egy újabb - a xado ellen.
magad is tudod, számtalan videó van róla youtube-on. keress rá, hogy e46 oil service reset, meg hasonló.

YELLOW Elküldve: 2014-08-08 09:52 Autóvásárlás

duga írta: Sziasztok!

"Kombit" szeretnék vásárolni, kis családom és magam részére.
320d-ket néztem, vásárlás előtt mindenképpen elviszem őket átvizsgáltatni.
Véleményetekre vagyok kíváncsi, ezt nézném meg:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-8154819


én olcsónak találom, hogy igaz legyen... vagy még nincs magyar forgalomba helyezve.

YELLOW Elküldve: 2014-08-08 07:48 Társalgó

csináltam nektek egy topic-ot, úgy gondolom ez mehetne külön helyre, a sok baromság mellett már igencsak elfér. lécci folytassátok ott

topic neve: RC modellezés

YELLOW Elküldve: 2014-08-08 07:46 RC modellezés

solyom76 írta:
jgbobo írta:
solyom76 írta:
jgbobo írta:
Zoli200 írta:
jgbobo írta: Hétvégi szerzeményem.

M3-as RC elektromos autó.

1000 Ft-ért vettem. 1:10-es méret. Baromi nagy.
Valaki tudna segíteni távirányítót hákolni hozzá?
Használni is kellene.



27 MHz-s játék autó kategória. A-B-C csatorna állítási lehetőség.

Képzeljétek el, még lengőkar és rugók is vannak benne. Beszarás

Nagyon ott van.


Nézz fel a hobbielektronika.hu-ra,ott van egy két ügyes szaki


Köszi Zoli!
Most, hogy mondod. Úgyis regelve vagyok.

Jó tipp.
Üdv. Gabi


Rcmodellforum jö hely, sok a szaki..ott is..ha a kasznit leveszed akkor megnézném képen mit lehetne belőle.. szervok,a távhoz stb érdekene.. rc-s korszakból van mindenem ...


Ohh, te vagy az én emberem


Nah így néz ki, elég egyszerű, de hogy hogy lehetne távirányítóra szerkezteni a cuccot azt nem tudom. Van egy kis távirányítóm, de ugye a 27MHz-s chip az külön kóddal van a távirányítóban is és az autóban is. No, ha tudnék kettő egyforma 27MHz-s chipet keríteni akkor kész is lenne. Gondolom az aztót fel boostolni meg nem lehet más vezérlővel csak arany áron.
THX a választ


Elvileg van 27 es kristàly pàrom..este rànézek..a tàvról kellene egy kép

YELLOW Elküldve: 2014-08-07 09:31 Futómû és hibái

Coyote írta:
Ezeket a gumikat 2011-ben vettem, azaz két nyarat futottak. Igaz, mindkettőt hátul, ha értitek mire gondolok

Félrekopás lehet (eléggé gyorsan fogynak ezek a Contik) de öregedés kizárva.


nem, nem ércsük mire gondolsz

YELLOW Elküldve: 2014-08-06 22:37 Féktárcsa és fékbetét

Szemy írta:
YELLOW írta: nem csak attól függ. igaz sokat nem megyek, de nekem az ATE tárcsák sem rozsdásodtak, addig, amíg kamionmosóba el nem vittem végülis valami aktív habot fújtak, mint amit mindenhol máshol. és a hűtőrészen már a felületi látszik. de nem vészes. vagy éppen attól is függ a kutya rápisál-e vagy sem, meg ilyenek. meg ugye az sem mindegy, hogy én pl otthoni mosás után beállok és kész, szóval a vakrozsda rögtön megjelenik rajta, és van, hogy 3 napot úgy áll. szóval ehhez képest szép. na meg az első tárcsák nagyobb hőterhelésnek vannak kitéve, emiatt szerintem kevésbbé alakul ki a rozsda rajta. bár Te anyagos ember vagy, ezt jobban tudod.


Igazan köszönöm a bizalmat, de nem anyagmernök vagyok, csak a munkam soran feszegetem nehany nagy teherbirasu acelalkatresz terhelhetösegi hatarait.

Viszont az altalam emlitett esetben az elterö külsö behatasok velhetöen borzasztoan minimalisak, ugyanakkor ettöl joval jelentösebb a rozsdasodas merteke a tarcsakon mar rövid idö utan is. Mi magunk is meglepödve szembesültünk ezzel a tennyel, nem vartuk es nem is gondoltuk volna. De mint mindenhol, itt is ervenyes a mondas: a puding probaja az eves.

Szemy


véletlen nem vagy most T.újvárosban?



YELLOW Elküldve: 2014-08-06 15:30 Centrálzár vezérlő, grundmodul

solyom76 írta:
solyom76 írta: Sziasztok . A gm modul hibaja miatt csinalhat olyat az auto , hogy gondol egyet és villog az összes iràny jelző mintha riaszta de hang nélkül... kb 2 percig...
Thx..


Yellow??


megint lehalt... szóval csak így:

YELLOW Elküldve: 2014-08-06 13:25 316 nincs alapjárat

bmwe46white írta: Sziasztok,

Nekem is van egy kis problémám az e46 316i-vel, a következő probléma lett vele az elmúlt napokban, az alapjárat ingadozik hidegen és melegen is, volt olyan hogy nehezen indult be és olyan is hogy indítás után rögtön megállt bár ez nagyon ritkán a fogyasztás is megnőtt nagyon és a ami kis erő volt benne eddig az is elhagyta pl. 100 felett már nagyon nehezen megy feljebb ha " gyorsabban " megyek pl. 70-80 és kiveszem üresbe akkor nagyon lehet érezni az egész kocsin hogy rázkódik járt már valaki így mi lehet a probléma forrása ?


nem jár darabosan? nem olyan szubarus a hangja? ha ez is van, akkor a gyújtó trafók közül szállt el valamelyik. legalábbis nekem ilyen volt, amikor 3 henger ment csak.

YELLOW Elküldve: 2014-08-05 21:46 Féktárcsa és fékbetét

Szemy írta:
hil írta:
Sziasztok!
A magam véleményét írom, nem kell elfogadni: nekem a Jurid nagyon bejött, nem túl drága. Láttam sok más újkorában gyönyörű foszfátozott, meg alu bevonatú gyönyörű tárcsát, amit akár még asztali díszként is elfogadnék, aztán egy év után bizony rozsdás volt az a peremén is, szóval ez csak szemfényvesztés. Nem egy tárcsáról írtam ezt a megállapításomat, többféléről több gyártmányról, egyszar az mind a bevonatot tekintve. Ismétlem: szerintem, amiért felesleges plusz pénzt kiadni
hil


Cimboramnak masfel evvel ezelött csereltük elöl-hatul a tarcsakat es beteteket is. Eredeti BMW alkatreszeket kapott, a kölni BMW Wiemer-töl vasarolta. Az elsö tarcsan mai napig egy szem rozsda nincs, nagyon szepen nez ki, mig a hatso tarcsa 9 honap elteltevel mar csupa rozsda volt mindenhol (homlokfelület, perem, stb.). Ha a BMW minösegbiztositasi rendszereben is ekkora különbseg van, akkor vajon egy utangyartott alkatresznek mekkora lehet a minösegi szorasa?

Szemy



nem csak attól függ. igaz sokat nem megyek, de nekem az ATE tárcsák sem rozsdásodtak, addig, amíg kamionmosóba el nem vittem végülis valami aktív habot fújtak, mint amit mindenhol máshol. és a hűtőrészen már a felületi látszik. de nem vészes. vagy éppen attól is függ a kutya rápisál-e vagy sem, meg ilyenek. meg ugye az sem mindegy, hogy én pl otthoni mosás után beállok és kész, szóval a vakrozsda rögtön megjelenik rajta, és van, hogy 3 napot úgy áll. szóval ehhez képest szép. na meg az első tárcsák nagyobb hőterhelésnek vannak kitéve, emiatt szerintem kevésbbé alakul ki a rozsda rajta. bár Te anyagos ember vagy, ezt jobban tudod.

YELLOW Elküldve: 2014-08-05 19:47 Féktárcsa és fékbetét

Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
sve21 írta: Hello Mindenki!Ki milyen tárcsát és betétet ajánl(első-hátsó) esetleg vélemények róla sima hétköznapi felhasználáshoz 136le E46 ba köszi Fanok!


Jurid és kész


Én EBC-t vettem és nagyon elégedett vagyok vele.


jó de a kérdés az volt, hogy átlagos felhasználásra... arra meg a Jurid bőven jó. és talán árban is igen jó. és iylen kategóriában szonte más márkát el lehet felejteni. mert pl a brembo ebben a szegmensben elég kaka, de lehetne még mondani. vágott, meg mart tárcsa felesleges normál hazsnálathoz, nekem is csak azért van mart, mert az tetszett


Az EBC-nek nem csak sport tárcsái és betétei vannak. A Premium Disc és a Blackstuff betét normál felhasználásra van.


na de árban azért az is több... erre fel írtam, hogy Jurid kategóriában a többi, ami hasonló árban lenne, azok meg mind szarok. így ár/értékben szerintem a Jurid a legjobb választás.

YELLOW Elküldve: 2014-08-05 14:49 Féktárcsa és fékbetét

Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
sve21 írta: Hello Mindenki!Ki milyen tárcsát és betétet ajánl(első-hátsó) esetleg vélemények róla sima hétköznapi felhasználáshoz 136le E46 ba köszi Fanok!


Jurid és kész


Én EBC-t vettem és nagyon elégedett vagyok vele.


jó de a kérdés az volt, hogy átlagos felhasználásra... arra meg a Jurid bőven jó. és talán árban is igen jó. és iylen kategóriában szonte más márkát el lehet felejteni. mert pl a brembo ebben a szegmensben elég kaka, de lehetne még mondani. vágott, meg mart tárcsa felesleges normál hazsnálathoz, nekem is csak azért van mart, mert az tetszett

YELLOW Elküldve: 2014-08-05 14:45 Futómû és hibái

Coyote írta: Mióta visszacseréltem a nyári gumikra, fordulatszám szerint változó, búgó, surrogó hangot hallok az első futómű irányából. Gáztól/féktől független, kanyarodásnál talán kicsit változik, én ez alapján a gumira tippelek. Szemmel látható szálszakadást nem találtam (ez nem jelenti azt, hogy nem az). Téli gumikkal nem volt ilyen gondom, és mivel egyértelműen a nyáriaknál jött elő, a gumi lehet a ludas.

Hónapról hónapra romlik a helyzet, kb. 30 km/h-60 km/h között hallható, felette semmi, és a kormányt sem rázza.

Szerintetek mi lehet, tényleg csak a gumi? Szilentcsere volt nyár elején, kerékcsapágy-csere soha, nem is tudom milyen hangja lenne, ha azzal lenne a baj. A búgás által keltett rezgést a kormányon is érzem már.


ha rosszul volt tárolva a nyári, lehet probléma, de nekem nem szokott. pedig a saját súlyukon állnak. vagy öreg a gumi és kikeményedett a gumi.

YELLOW Elküldve: 2014-08-04 18:27 Féktárcsa és fékbetét

sve21 írta: Hello Mindenki!Ki milyen tárcsát és betétet ajánl(első-hátsó) esetleg vélemények róla sima hétköznapi felhasználáshoz 136le E46 ba köszi Fanok!


Jurid és kész

YELLOW Elküldve: 2014-08-04 05:30 Motor-váltó

kisslacc írta:
YELLOW írta:
kisslacc írta:
ricardo99 írta:
YELLOW írta:
ricardo99 írta: Sziasztok kezdő vagyok az oldalon egy olyan kérdésem lenne hogy mivel tudnám a 318tds 90 lovas gépemet kicsit turbózni h jobban pörögjön meg touring létére néha kicsit lomha mindent cserélek benne rendesen nem maszatot ugyhogy nem egy elhasznált verda nálam!Kösz előre is mindenkinek.


én nem bántanám, az a motor úgy tartós, márha nem hajtották szét korábban, mert versenymotort vártak tőle. ha kevés, célszerű nagyobb motorosat venni.


Hát Decemberbe vettem úgyhogy nem akarok még egyelőre autót váltani de köszi a választ


Szia!
Tuningolható gond nélkül.
Szerintem pár dolgról győződj meg előtte.
1. motor jó állapotú legyen.
2. injektorok stb...
3. lehajtás, váltó...
Ha rendben van az autó akkor chippel 15-20 pacit rá tudsz adni.
A 318-as blokkja ugyanaz mint a 320-asé...
Csak megbízható autószerelőnél csináltasd es mérjétek meg fékpadon tényleg megvan e a plussz paripa.


ezt pont te mondod meg? értesz hozzá úgy látszik. nem zavar, hogy 18tds azaz E36-ról van szó??? nem E46!!!


szerintem meg a 18tds-t jobb nem piszkálni, mint írtam.


Igazad van! Benéztem, nem is figyeltem hogy tds... és E36...
Sory, az e36-ról nincs tapasztalatom

Szerintem odafigyeléssel ettől függetlenül lehet tuningolni. Mi egy éve csináltunk meg egy öreg hat hengeres A6-os quattrot. 96-os évjárat. Azóta is szépen megy.

A srácnak szerintem csak egy kis nyomaték kell, hogy érezze a városban ha kicsit jobban odanyom.



az a helyzet, hogy a fosvágen konszern motorjai főleg azok az évjáratok egész jól tuningolhatók. tulajdonképoen sok cucc nem is kell hozzá. de most, hogy nyerj 10-15 lovat, szerintem nem éri meg bántani, annyival nem lesz jobb, viszont nagyobb esély van rá, főleg egy ideősebb motornál, hogy hamarabb tönkre megy. én nem is nagyon találkoztam még olyannal, aki a 18tds-t csippelte volna. sőt nem si nagyon tudom, hogy esetleg van-e olyan nagyobb turbo, ami csak úgy feltehető rá. persze próbálkozni lehet, csak a kérdés megéri-e.

YELLOW Elküldve: 2014-08-03 21:03 Motor-váltó

kisslacc írta:
ricardo99 írta:
YELLOW írta:
ricardo99 írta: Sziasztok kezdő vagyok az oldalon egy olyan kérdésem lenne hogy mivel tudnám a 318tds 90 lovas gépemet kicsit turbózni h jobban pörögjön meg touring létére néha kicsit lomha mindent cserélek benne rendesen nem maszatot ugyhogy nem egy elhasznált verda nálam!Kösz előre is mindenkinek.


én nem bántanám, az a motor úgy tartós, márha nem hajtották szét korábban, mert versenymotort vártak tőle. ha kevés, célszerű nagyobb motorosat venni.


Hát Decemberbe vettem úgyhogy nem akarok még egyelőre autót váltani de köszi a választ


Szia!
Tuningolható gond nélkül.
Szerintem pár dolgról győződj meg előtte.
1. motor jó állapotú legyen.
2. injektorok stb...
3. lehajtás, váltó...
Ha rendben van az autó akkor chippel 15-20 pacit rá tudsz adni.
A 318-as blokkja ugyanaz mint a 320-asé...
Csak megbízható autószerelőnél csináltasd es mérjétek meg fékpadon tényleg megvan e a plussz paripa.


ezt pont te mondod meg? értesz hozzá úgy látszik. nem zavar, hogy 18tds azaz E36-ról van szó??? nem E46!!!


szerintem meg a 18tds-t jobb nem piszkálni, mint írtam.