Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-10-18 19:11 váltó

Striker írta: Sziasztok
Kérdésem: E46 facelift előtti 320D-be bele lehet e rakni a facefiltes 6-os váltóját és ha igen milyen átalakításokkal jár ?


be. bmw320d4-nek, szotakdavid-nak és atlán ha jól emlékszem Robinsonnak is 6-os van már bent. viszont 6.-ban nem megy a tempomat, ami pon jó lenne. de mintha erre is lenne valami. volt ez már beszélve, de talán szotakdavid-nak írj, priviben is hátha hamarabb kapsz konkrét választ

YELLOW Elküldve: 2013-10-18 16:22 Szervíz kilóméteróra nullázás

haka írta:
bbb írta:
bbb írta: sziasztok, van egy 325 xi-m, 2006-os. Kicserélték az olajat és a szűrőket, de nem nullázták a kilóméter óra állást.. Tudtok segíteni, hogyan kell? Nagyon köszönöm: barbara




Megtaláltam:
YouTube videó


Hmm remélem még időben megjegyezted, mert már nem elérhető


csak a beágyazás lett letiltva, jutubin megnézhető

YELLOW Elküldve: 2013-10-18 12:13 Bugok

sziasztok!

egy javaslat, remélem lesz aki alkalmazza...

szóval, ha olyan kommentre válaszoltok amiben youtube link van, akkor szokott olyan lenni, hogy az idézet komment nincs lezáródva, így szétesik az idézet. az vilégos idéző dobozból kilóg egy parancsrész, ezt lehet látni, mint a karosszériás topicban most pl.
a hiba oka az, hogy az idézet vége [/quote] parancsot a link végére teszi így azt hiszi az hozzá tartozik. ha ilyen kommentre válaszóltok, akkor keressétek meg a linket és a végén a [/quote] részt, majd elé kattintva üssetek egy ENTER-t, aztán a [/quote] rész után nyugodtan írhatjátok a válaszotok. így nem fog szétcsúszni az egész.

vagy aki linkelni akar videót, akkor a videó link után új sorba legalább egy szmájlit nyomjon be.

YELLOW Elküldve: 2013-10-18 07:47 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Pocses írta:
Zolee írta: Sziasztok,
A klokkerholm termékekrők mi a véleményetek, konkrétan a tükörlapjaik minősége érdekelne?!


Nemrég lett cserélve a bal első sárvédőm klokkerholm. Lent a küszöbnél áll el egy picit kifelé, ( nem piszkálom inkább ) meg a fényszórónál áll egy kicsit kijjebb a "csúcsa" ezen kívül pontos az illesztés mindenhol. Kedvezménnyel 5 ropit megért.


én amit edig láttam elemet, több féle autótípusnál, ott mindenhol stimmelt, sehol nem állt el semmi. bizonyos állítási lehetősége van, csak lehet épp leszarta aki összerakta.
e36 ismerős mocitetőt vett egyszer egy valami másfélét. olyan volt, hogy menet közben hullámzott, mintha fólia lenne fent a klokkerholm meg anyagból volt, súlyban is lehetett érezni, közel volt a gyárihoz.

YELLOW Elküldve: 2013-10-17 22:14 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Zolee írta: Sziasztok,
A klokkerholm termékekrők mi a véleményetek, konkrétan a tükörlapjaik minősége érdekelne?!


kasztnielemekben nagyon jó, pontosak, minőségiek. szerintem a tükör is jó lehet. bár ha az ablaküvegeket nézem, akkor lehet a tükör is pilkington, ami ugye jó minőség. de szvsz a klokkerholm nagyon jó, bár nekem még nem kellett vennem semmit, de ismerősök révén tudom, hogy jó.

YELLOW Elküldve: 2013-10-17 11:10 Társalgó

nickname írta:
Na ettől féltem, hogy te megmondod a tutit.


ha ilyenektől félsz, akkor gondolom sötétben sem mersz aludni

YELLOW Elküldve: 2013-10-17 09:42 Társalgó

mmike írta:
YELLOW írta:
csuzlee írta: Drift kipróbálása

szeretném kipróbálni, érezni, milyen is az, amikor a hátsó kerekek elveszítik a tapadást és megindul a kocsi segge

Először tudtok-e olyan helyet (lehetőleg valami nagy parkoló ilyesmi), ahol bátran lehet próbálkozni?

Azzal tisztában vagyok, hogy a DTC-t ki kell kapcsolni, azt viszont nem tudom, melyik drift technikával kezdjem, melyiket egyszerűbb kivitelezni, melyikre képes az autóm (power over 122 LE-vel nem biztos, hogy megy, E-brake nem szedi szét a kéziféket?, talán a "kuplung rúgás" a legszimpatikusabb).

Van-e valami tanácsotok arra az esetre, ha teljesen elvesztem a kocsi felett az uralmam (azt sejtem, hogy fék kizárva, mindenhol a lassú gázlevételt ajánlják, csak nem tudom az mennyire megy egy kiélezett szitumban, illetve milyen gyorsan lehet vele megállni??)?

Most más nem jut eszembe, de minden tanácsot megköszönök

Csuzlee


na majd én a nagy driftes most jól megmondom.
szerintem mindenképp olyan helyen csináld, ahol nincs gáz, és a felület kellően csúszik. gondolom a havat nem akarod megvárni, így porosabb útfelületjavasolt, bár a kis kavics képes összebaxni a fényezést. neked talán azért neccesebb, mert nincs elég fara, ami még rásegítene oldalírányba a dolognak. midnenképp az elrugás marad, én azt hiszem kézivek max télen tudnám megindítani, de sosem szoktam. mondjuk nem tudom a 18d-k mennyire pörögnek, de pl soke stben kuplungolni sem kell, csak gáz adással elvétellel simán lehet.
ha gáz van, akkor a legjobb mód, ha kuplungot benyomod, akkor elmegy a hajtás. télen simán gázelvétettel olyan szépen egyenesbe hozható az autó, hogy na.
az a baj ebben, hogy ezt így elmondani nem lehet. a legjobb ha beülsz valaki mellé, aki már csinálta, és megmutatja, lehet az ladás is. most télen tervezem videó készítését, kiváncsi leszek lesz-e normális hó. bár már mostanában egy két kifelő lejtő korforgóban is simán eldobja egy gázfröccsre.
ja simán DTC-vel is csinálhatod, azért, hogy előbb szokd meg merre kell neki ellenkormányozni, ez fontos. aztán egyszer megnyomva a DTC-t akkor jobban enged, de meg fogja fogni az autót, ha gáz a dolog. aztán hosszan nyomva a DTC-t full ki lehet kapcsolni, de télen simán elég az 1x megnyomos móka is. szerintem sokat ezzel így nem tudtam segíteni. arra kell még figyelned, hogy már jobban megy, akkor a kuplung minél kevesebb időt legyen kuplungolási, csúsztatási állapotban, mert hamar odaégeted akkor.

A video érdekelne engem is step-by-step


hát amúgy nem pont oylan videóra gondoltam, hanem belső kamerás, meg külsős felvételt, bár ahhoz egy GoPro-t jó lenne szerezni, de lehet majd beszélek közben, csak idétlen a beszédhangom legalábbis számomra visszahallva. na majd meglátjuk...

YELLOW Elküldve: 2013-10-17 09:30 Társalgó

csuzlee írta: Drift kipróbálása

szeretném kipróbálni, érezni, milyen is az, amikor a hátsó kerekek elveszítik a tapadást és megindul a kocsi segge

Először tudtok-e olyan helyet (lehetőleg valami nagy parkoló ilyesmi), ahol bátran lehet próbálkozni?

Azzal tisztában vagyok, hogy a DTC-t ki kell kapcsolni, azt viszont nem tudom, melyik drift technikával kezdjem, melyiket egyszerűbb kivitelezni, melyikre képes az autóm (power over 122 LE-vel nem biztos, hogy megy, E-brake nem szedi szét a kéziféket?, talán a "kuplung rúgás" a legszimpatikusabb).

Van-e valami tanácsotok arra az esetre, ha teljesen elvesztem a kocsi felett az uralmam (azt sejtem, hogy fék kizárva, mindenhol a lassú gázlevételt ajánlják, csak nem tudom az mennyire megy egy kiélezett szitumban, illetve milyen gyorsan lehet vele megállni??)?

Most más nem jut eszembe, de minden tanácsot megköszönök

Csuzlee


na majd én a nagy driftes most jól megmondom.
szerintem mindenképp olyan helyen csináld, ahol nincs gáz, és a felület kellően csúszik. gondolom a havat nem akarod megvárni, így porosabb útfelületjavasolt, bár a kis kavics képes összebaxni a fényezést. neked talán azért neccesebb, mert nincs elég fara, ami még rásegítene oldalírányba a dolognak. midnenképp az elrugás marad, én azt hiszem kézivek max télen tudnám megindítani, de sosem szoktam. mondjuk nem tudom a 18d-k mennyire pörögnek, de pl soke stben kuplungolni sem kell, csak gáz adással elvétellel simán lehet.
ha gáz van, akkor a legjobb mód, ha kuplungot benyomod, akkor elmegy a hajtás. télen simán gázelvétettel olyan szépen egyenesbe hozható az autó, hogy na.
az a baj ebben, hogy ezt így elmondani nem lehet. a legjobb ha beülsz valaki mellé, aki már csinálta, és megmutatja, lehet az ladás is. most télen tervezem videó készítését, kiváncsi leszek lesz-e normális hó. bár már mostanában egy két kifelő lejtő korforgóban is simán eldobja egy gázfröccsre.
ja simán DTC-vel is csinálhatod, azért, hogy előbb szokd meg merre kell neki ellenkormányozni, ez fontos. aztán egyszer megnyomva a DTC-t akkor jobban enged, de meg fogja fogni az autót, ha gáz a dolog. aztán hosszan nyomva a DTC-t full ki lehet kapcsolni, de télen simán elég az 1x megnyomos móka is. szerintem sokat ezzel így nem tudtam segíteni. arra kell még figyelned, hogy már jobban megy, akkor a kuplung minél kevesebb időt legyen kuplungolási, csúsztatási állapotban, mert hamar odaégeted akkor.

YELLOW Elküldve: 2013-10-17 09:14 Vicces :)

rosszul csinláják a szervízben

BMW street szervíz

YELLOW Elküldve: 2013-10-16 16:58 Társalgó

Bulll85 írta: Végre!futóműtartó visszakerült a helyére


fasza lett? javított verzióról van kép? csak kiváncsiságból.

YELLOW Elküldve: 2013-10-16 16:57 Társalgó

feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta: Sziasztok!
Ezekről a termékekről kinek, mi a véleménye? Használta már valaki?
http://xado.hu/index.php
http://xado.hu/webshop/revital...ba/1-stage


igen használtak, nekik jó.

de nem értem a Te 40pár ezret futott autódba minek is?
csak afsza olaj kell, nem kell azt még revitalizálni, meg ilyenek... (már ha annyi az a km... )

szerk.: mármint az olaj, azért sokan nem nagyon hisznek, ezekben az anyagvisszaépítő varázslatokban


Yellow!
Neked minden egyes hozzászólásodban "kötözködni" kell a másikkal???
Nem az én autómba kell, hanem egy haver öreg Fordjába ami több 100 ezret ment már.



milyen kötözködés? talán ha leírod, hogy nem neked kell, akkor nem írok ilyet. ez a probléma, hogy mindneki szinte tőmondatban kérdez, nem ír körül semmit, aztán órákat dumálunk feleslegesen, mire kiszedjük belőle mit akar, és mi volt cserélve, miylen egyéb tünet van. ennyi az egész. amit zárójelbe írtam, azt meg vazze viccnek, ne kötekedésnek. mellesleg nem fogom kicopni a kisujjamból, hogy akárkinek az akármilyébe kérdezed.

YELLOW Elküldve: 2013-10-16 15:41 Társalgó

feco7939 írta: Sziasztok!
Ezekről a termékekről kinek, mi a véleménye? Használta már valaki?
http://xado.hu/index.php
http://xado.hu/webshop/revital...ba/1-stage


igen használtak, nekik jó.

de nem értem a Te 40pár ezret futott autódba minek is?
csak afsza olaj kell, nem kell azt még revitalizálni, meg ilyenek... (már ha annyi az a km... )

szerk.: mármint az olaj, azért sokan nem nagyon hisznek, ezekben az anyagvisszaépítő varázslatokban

YELLOW Elküldve: 2013-10-15 13:52 Hűtővíz..:S

sunyman írta: sziasztok! segitséget szeretnék kérni hozzá értöktől! fagyálló folyadék feltöltésről volna szó! vigyem szerelőhöz vagy én is meg tudom csinálni! 320D kombi bmw-ről van szó,2000-es évjárat!


megtudod, de türelmet igényel. ha szerelőhöz viszed olyanhoz, aki csinált is már, nem csak rámondja. nekem anno akna híjján, elvittem, d a leeresztőket nekem kellett megmutatni. a légtelenítésre kell figyelni majd utána, amit a szervben úgysem csinálnak meg rendesen, csak ha olyanhoz viszed, aki inkább BMW-vel foglalkozik. szvsz.

YELLOW Elküldve: 2013-10-15 13:42 Segítsetek!

kyle16 írta: sziasztok. olyan kérdésem lenne hogy HA szerelek be utólag egy másik szivargyújtót a gyárin kívül másik helyre és arra rádugok egy autós töltőt ezt és erre rádugok egy usb kábelt de a telóra nem lesz rádugva a kábel másik vége akkor fogyaszt áramot vagy sem? köszönöm előre is

üdv


az attól függ. ugye a 12V-ból ez a kis dugó csinál 5V-ot általában annyival töltik a telókat. ha "inteligens" dolog van benne, akkor nem fog, mert csak akkor kapcsol, ha rá lesz dugva valami. ha nem, akkor viszont megy. értelem szerűen az ember nem húzgálná ezt ki mindig, nem kéne neki menni, de a gagyibb változatok valszeg mennek. legalábbis így gondolom, hazsnálni nem hazsnáltam még.

YELLOW Elküldve: 2013-10-15 13:37 Gumiabroncs

lalada írta:
Idézet: persze egy normális tolvajnál egy fogó alapesetben van, szóval...


hát sajnos az én kis F Astrámról pont így szabadították meg a szép díszétől. akkor eldöntöttem, hogy többet nem lesz autómon dtárcsa.


halál komoylan mondom, imádom az alufelnit alatta, de télen is szép az acéllal úgy natúran. éppen ezért télre azt az acél kinézetű alut venném csak, amit lefújnék feketére. szerintem marha jól áll neki, öröm a garázsba bemenni, főleg ha tudom megyek is valahova, mert tudom mi következik hamarpsan