Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-10-15 06:51 Szelepszár szimering

pepe77 írta: Nekem cseréltek szimeringet a hengerfej levétele nélkül Egerben. Gyors, olcsó, de nekem sajna nem igazán oldotta meg a problémát. Lentebb írtam az okokról, valószínűleg gyűrű. Én tovább nem foglalkozok vele, mert nem éri meg. Utángyártottból 200e Ft, gyári alkatrészből 300e Ft lenne a gyűrűk cseréje és a járulékos meló. Kompresszió, teljesítmény megvan, motor szépen jár, néha utána töltök egy kis olajat...



neked már az M54-es van benne nem? a 170 lovas 2.2-es. az amúgyis szereti enni.

YELLOW Elküldve: 2013-10-15 06:47 Gumiabroncs

Pocses írta:
Hát igen én is nézegettem arra a méretre már elég húzós az ár. Én is gondoltam rá mint Yellow a gyorskötözős +oldásra, de szerintem igénytelen így nem rakok rá. Az astrámon is megmaradt anno a gyári tárcsa télen, 8 éven át, igaz ez nem jelent semmit.


az a gríz, hogy BMW-ből akáér egy db ködlámpát, jelvényt, felnikupakot, hűtőrácsot, szenzorokat (pl tolató, hőfok) képesek kilopni. akkogy egy egyszerűen lepattintható dísztárcsa? ugye vannak a surmók, akik piszok olcsón megvették a béjemvét, mer nem vót több píz, aztán lopnak, lopatnak maguknak dísztárcsát, mert arra sincs. szomorú világ. a gyorskötöző szerintem i8s igénytelen, de opel és társain így szoktam látni persze egy normális tolvajnál egy fogó alapesetben van, szóval...

YELLOW Elküldve: 2013-10-15 06:43 Mi lehet a baj?

BazsaMW írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy az aksim totál lemerült.. Le kellett róla vennem a sarut is. Nem tudom, hogy-e miatt lehet-e, de azóta a kulccsal néha nem tudom bezárni az autót. Néha viszont teljesen jól működik. Úgy hallottam, ilyenkor újra "be kell tanítani" az autót néhány apróságra. Valaki tud ebben segíteni?!
Előre is köszi!


ha néha működik néha nem, az nem valószínű, hogy tanítási gond lesz. persze próbát megér. ha FL előtti autód van, akkor a kulcsban gyenge lehet az elem, messziről nem nagyon nyit. elemcsere után tanítani kell. ha nem ez a gond, akkor valószínű a GM-ben lesz relé probléma.

YELLOW Elküldve: 2013-10-14 14:45 Társalgó

dbtibi írta:
A Corsa nem egy nagy autó (nekem is van), de pl. ha szervó nincs benne - mint pl az enyénben sincs - akkor kell hozzá erő
Bár ezt akkor is keződőnek vagy bénázásnak hívják.
Valahol el kell kezdeni ... nem születik mindenki sofőrnek egyből


semmi köze hozzá, hamár az oktatásból csak az Y-ozás maradt meg, és anynira szőke, hogy agyatlan, akkor jobbra szedve fel a padkára farra, oszt csók. az értelmesebbje, meg besasszézik a terepjáró mögé.
az megint másik kérdés, hoyg adott helyzetben iylen szabad hely esetén tolatva kell beparkolni, mondjuk én szinte mindenhova úgy parkolok be, sokkal kisebb a padkázási esély, könnyebb kiállni, ha csomag van hátul, akkor kis autó révén lehet helyethagyni magamögött is, odaférni.

YELLOW Elküldve: 2013-10-14 14:29 Társalgó

igazából lehetne vicces is, de na várom az észrevételeket, kommenteket. volt aki nem volt képes végignézni a videót




YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2013-10-14 12:34 Önindító

MattM325 írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta:

Sziasztok.
A generátor 13,5el tölt, tehát elvileg nem lehet baja. Az akksi full fel van töltődve indulás előtt. Persze, most nem produkálta a hibát, miért is ne, majd hajnalban, mikor szakad az eső... Holnap generátor, önindító leszed, aztán viszema felújító emberhez, nézzem meg őket. Remélem valamelyik megoldja a dolgot, mert nincs több ötlet..


ha motor alapjáraton megy és úgy mérsz 13,5V-ot az nagyon nem jó. mennyit mérsz reggel? arról nem írsz. azért mert 12V-os az akksi, a 12V nem elegndő, reggel indítás nélkül 12,6V körül kell lenni, alatta nem valószínű, hogy könynne indul, 12,2-nál meg talán nem is már, bár ez is függ sok mindentől.


Ha jól tudom a töltésnek 14 V felett kell lennie akkor jó.


ezt írtam neki pár napja, vagy tegnap, már nem is tudom.
alapjáraton: ~14,6V (ha kevesebb, akkor generátor rossz, vagy töltésszabályzó)
leállítás után: ~13,4V
a normális üresjárati fesz, akksiről lekötve minden: ~12,6V egy jó akksinál, ha nem ennyi, akkor szívja valami ájszaka, vagy cellazárlatos, amitől még beindulhat)
1-2tized eltérés még normális.


Na bakker! Most izgulok, 5 éve szar a generátorom, alapjáraton 13.7-13.9v között mozog.
Remélem hazaérek vele



már meg lett tárgyalva visszább, a gyári adat. bár off autónál, nekünk anno lett cserélve generátor, és alapjáraton a 13,5V-ról 14,6V lett a mérhető fesz.
a probléma akkor lesz ez, ha sokat indítgatsz és rövid távokat mész, pl 1-2 km-et városban. ha hosszútávon mész valószínű sosem lesz gondod, van ideje feltöltődni, azért egy önindító főleg hidegben, elég sokat kiszív az akksiból, főleg egy dögrováson lévőnél, halálos is lehet neki.

YELLOW Elküldve: 2013-10-14 07:45 Gumiabroncs

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Lehet inkább csinálok én is valamiből egy kupakot ami rászorul a peremre, és ragasztok rá BMW matricát, mert ezt a krómozott csicsát egyből lelopják, és ugrott a 25,35 euró.
Ha a krómozott szelepsapkáimat is lelopkodták, ez tuti nem marad rajta sokáig.


szelep: alura rejtett, télire hagyományos, ohne lopás.
van itt az a csóka, aki mér FB-n is nyomatja a lopásbiztos szelepsapkát. az a gáz vele, hogy aki el akarja lopni, az avyg célszerszámmal megy, esetleg levágja az egész szelepet, vagy ha nem megy neki, akkor csinál más kárt, ami többe fog kerülni, mint a szelepsapka. szóval nem érdemes... szvsz.
jah kupak dettó, jó oda a zsíros gezemice is.


Hát ja, lehet inkább megint bekenem vastagon zsírral, legalább nem idegeskedem, ha lelopnak valamit, csak elég szarúl néz ki a sötét trutyi ott középen, de inkább, minthogy szét rohadjon a csavar,szét zabálja a rozsda.

Dísztárcsát láttam már 8 ért is, elég szép, BMW de basszus lepattan a kerékről, a rossz utakon, nem egyszer láttam az előttem menőnek, mikor elgurul a kerék mellett

ilyet még fel is raknák:
http://img.jofogas.hu/images/B...286460.jpg


amatőr vagy... gyorskötegelő, szerinted mire való?
nekem jobban tetszik dísztárcsa nélkül, a dísztárcsás kerekek, mindig úgy néznek ki, mintha hajintanának tojás alakja lenne...
amúgy oylan könnyen nem rohad az el, vastag anyagok vanank ott.
mondjuk nekem elől, van rajta ilyen fém kupak persze vasbúúl

szerk.: jah ha lenne dísztárcsám, azt is feketée fújnám le úgyis...

jah meg az én esetemben ugye 15-ös a téli, egy elütő dísztárcsától még kisebbnek hatna a kerék, meg a gumi ballonossága jobban látszana. mondjuk annak ellenére, hogy azért van rozsdanyom a felnin, engem nem zavar, szinte minden ismrős csupaszon hordja a vasfelnit. majd lehet meg drótkorongozom lekenem rozsdamaróval és szépen lefújom felni spray-vel. faternak szép lett.

YELLOW Elküldve: 2013-10-13 22:42 Gumiabroncs

anubisz írta: Lehet inkább csinálok én is valamiből egy kupakot ami rászorul a peremre, és ragasztok rá BMW matricát, mert ezt a krómozott csicsát egyből lelopják, és ugrott a 25,35 euró.
Ha a krómozott szelepsapkáimat is lelopkodták, ez tuti nem marad rajta sokáig.


szelep: alura rejtett, télire hagyományos, ohne lopás.
van itt az a csóka, aki mér FB-n is nyomatja a lopásbiztos szelepsapkát. az a gáz vele, hogy aki el akarja lopni, az avyg célszerszámmal megy, esetleg levágja az egész szelepet, vagy ha nem megy neki, akkor csinál más kárt, ami többe fog kerülni, mint a szelepsapka. szóval nem érdemes... szvsz.
jah kupak dettó, jó oda a zsíros gezemice is.

YELLOW Elküldve: 2013-10-13 22:11 Gumiabroncs

anubisz írta: Nem tudtok valami megoldást a téli felnihez, hogy ne lógjon szabadon ki a kerékagy csavar, van oda valami takaró? Nem igazán vennék dísztárcsát, mert láttam 17 est,de azért, hogy lelopják nem fizetek ki több ezret, de valamivel el kéne takarnom a középrészt a sok szartól. Be szoktam kenni tél előtt vastagon zsírral, hogy ne rohadjon be a csavar, de az meg úgy otromba.
Van valami hub oda középrészre a TK ba ,de azt írja hűtött perforált féktárcsákhoz nem alkalmas, Na megint találgathat az ember, mihez jó, mihez nem.
Van valakinek ilyen akármi a téli felniken?


én is a zsírral olajjal hígított elegyet kentem oda még anno. amúgy érdekes kérdés, felvetés... lehet van olyan termék, aminek a kupakja olyan méret

YELLOW Elküldve: 2013-10-13 22:06 Önindító

Tano írta: Látom már megint megy a vetítés.
Tehát akkor tegyük tisztába! A gyári dokumentáció szerint 13,5-14,5V között normális a töltés.


ha a gyári azt írja...

YELLOW Elküldve: 2013-10-13 20:54 Önindító

Pocses írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta:

Sziasztok.
A generátor 13,5el tölt, tehát elvileg nem lehet baja. Az akksi full fel van töltődve indulás előtt. Persze, most nem produkálta a hibát, miért is ne, majd hajnalban, mikor szakad az eső... Holnap generátor, önindító leszed, aztán viszema felújító emberhez, nézzem meg őket. Remélem valamelyik megoldja a dolgot, mert nincs több ötlet..


ha motor alapjáraton megy és úgy mérsz 13,5V-ot az nagyon nem jó. mennyit mérsz reggel? arról nem írsz. azért mert 12V-os az akksi, a 12V nem elegndő, reggel indítás nélkül 12,6V körül kell lenni, alatta nem valószínű, hogy könynne indul, 12,2-nál meg talán nem is már, bár ez is függ sok mindentől.


Ha jól tudom a töltésnek 14 V felett kell lennie akkor jó.


ezt írtam neki pár napja, vagy tegnap, már nem is tudom.
alapjáraton: ~14,6V (ha kevesebb, akkor generátor rossz, vagy töltésszabályzó)
leállítás után: ~13,4V
a normális üresjárati fesz, akksiről lekötve minden: ~12,6V egy jó akksinál, ha nem ennyi, akkor szívja valami ájszaka, vagy cellazárlatos, amitől még beindulhat)
1-2tized eltérés még normális.

YELLOW Elküldve: 2013-10-13 20:48 Önindító

MrNaylor írta:

Sziasztok.
A generátor 13,5el tölt, tehát elvileg nem lehet baja. Az akksi full fel van töltődve indulás előtt. Persze, most nem produkálta a hibát, miért is ne, majd hajnalban, mikor szakad az eső... Holnap generátor, önindító leszed, aztán viszema felújító emberhez, nézzem meg őket. Remélem valamelyik megoldja a dolgot, mert nincs több ötlet..


ha motor alapjáraton megy és úgy mérsz 13,5V-ot az nagyon nem jó. mennyit mérsz reggel? arról nem írsz. azért mert 12V-os az akksi, a 12V nem elegndő, reggel indítás nélkül 12,6V körül kell lenni, alatta nem valószínű, hogy könynne indul, 12,2-nál meg talán nem is már, bár ez is függ sok mindentől.

YELLOW Elküldve: 2013-10-13 20:18 Motortartó gumibak

ateszka86 írta:
andree írta:
YELLOW írta:
andree írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: Sziasztok, motortartó bakba a corteco a nyerő ugye?


ha vissza olvasol, akkor láthatod a Lemförder-t ajánlják.
Corteco-ban eddig csak a főtengely ékszíjtárcsát ajánlották.


vissza olvastam, csak hallottam olyant is,h a corteco jobb mint a lemförder, gondoltam rákérdezek,hátha lett azóta vmi változás a forumon


A Corteco a gyári beszállító.


ezt eddig senkitől nem hallottam motortartó gumibakra...


Hantos Ricsi volt akitől én hallottam.


én is tőle


előfordulhat, hogy a gyári beszállító ő, akik kérdezték itt, azoknak jlaci, vagy Miki, vagy akárki a Lemförder-t ajánlotta. pont amiatt, hogy a gyári hamar eldurran, olyan 100ezer környékén.

YELLOW Elküldve: 2013-10-13 19:45 Motortartó gumibak

andree írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: Sziasztok, motortartó bakba a corteco a nyerő ugye?


ha vissza olvasol, akkor láthatod a Lemförder-t ajánlják.
Corteco-ban eddig csak a főtengely ékszíjtárcsát ajánlották.


vissza olvastam, csak hallottam olyant is,h a corteco jobb mint a lemförder, gondoltam rákérdezek,hátha lett azóta vmi változás a forumon


A Corteco a gyári beszállító.


ezt eddig senkitől nem hallottam motortartó gumibakra...

YELLOW Elküldve: 2013-10-13 19:31 Légtömegmérõ

Pocses írta: Na úgy néz ki nekem is a légmennyiségmérővel lesz a gondom. Szerelő mondta gyári új 90 ropi, mondtam erre neki én jóval olcsóbban hozok bosch márkában. Azt mondta nem fogja rendesen vagy egyáltalán jól felismerni a comp. ezért nem ajánlja, de semmilyen más márkát sem! Inkább akkor beszerez gyári bontottat. Most erre várok, holnap rácsörgök mifene van.


na erre kiváncsi leszek... a Te tipusodnál nem szokott gond lenni, viszont lenyúlja a 90 ezret, oszt vesz egy 25ezrest bele
hát Te tudod. már írtuk, írtam, hoyg dízeleknél problémás, meg újabb benyásoknál esetleg, de a 90ezer sok így is.