anubisz írta:
negativ0001 írta:
Hey!
Lattam, hogy megint tema volt a Xado, hogy holland licensz, de ukran stb stb. A lenyeg az, hogy anno szovjet volt, aztan szethullott a Szovjetunio es maradt Ukrajnaban, de Hollandiaban gyartjak ukran licensz alatt, de van amit ukranoknal csomagolnak stb stb, mind mellekes.....a lenyeg az, hogy nehez hamisitani, a fedoboz miatt is, de foleg a szaga, inkabb az illata miatt. Minden Xado olajnak egyforma illata van, ezt mas olajnal nem erezheted, csak a Xadonal.
Meg egyszer mondom, aki ki akarja probalni, az elotte hasznlajon VitaFlush-ot!!!!, de nem kotelezo, viszont a hidrotokeket rendbe rakja.
Én attól parázok ezek a motor tisztittók nem folynak ki esetleg rendesen a motorból, és az új olajjal is keverednek, ki tudja nem e rongálja a friss olaj minőségét,az ami nem folyik ki. Habár sok nem maradhat benne.
Ez meg egy VICC, vagy még annak is rossz. Azt bizton állíthatom!!
A VitaFlush olajtisztító használata a távozó fémrészecskék akár 60-70%-át visszaépítheti a csapágyakba,hengerfalra.
Az évszázad legkamúbb dumája. Főleg, hogy egy tisztítónak mi köze a visszaépittéshet, arról nem is beszélve,az a lényeg pont, hogy ne kerüljön vissza a fém törmelék a rendszerbe, nem véletlen találtak ki olajszűrőt.
Ez a szöveg egy paródia. Ledarált részecskék visszaépittése
és hol a Nobel díj? Lassan egy ilyentől már örökmozgót csinálnak az alkatrészektől, mint az emberi sejtek amik regenerálódnak ,de mi se a lehullott bőrdarabokat építjük vissza.
az első része, a másodikkal egyet értek.
szóval pl a legtöbb olcsóbb tisztító, 80%-ban legalább petróleum. ami ha benne is marad, akkor elpárolog majd. a másik, hogy sokak szerint, egy tisztítás után egy olcsóbb olaj, azzal megjáratni 500-1000km-t, és lejön a maradék is.
a mostani főleg full szintetikus olajokban, ugyanúgy van tisztító, lebegtető, védőbevonatot képező, stb adalék. ezek mértékében vannak eltérések. mostanában olvastam cikket, éppen ezért nem is tisztítottam ilyen csodaszerrel, hogy tisztításhoz elég, nem túl drága, de vékony, olaj, 2ezret menni vele, leengedni, ezt még 2x megismételni, de úgy azért elég drága. ugyanis 2ezer alatt nem használja el, viszont a trutyikat feloldja, de nem károsít. persze szűrőt mindig cserélni kell. szóval az enyém biztos tiszta, mert én 0w-30-as olajokat hazsnáltam, na meg bekukkerolva sem volt semmi gáz.
pl ami autó 10w-s olajjal megy, télen meg kell járatni 0w vagy 5w-s olajjal és tisztítani fogja. de csak rövid távon, nem egész csere periódust.