Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-09-30 11:14 izzók / izzókészlet

haka írta: Helyzetjelző izzókat kell vegyek, ezeket nézegetem, és a xenonnal töltöttre gondoltam, a xenon mellé. Igazából csak azért mert xenon gáz van benne

Melyiket raknátok bele? Van amelyik 180 fokos fényt ad, van amelyik szúró-t, szúrót 4 leddel és a xenon gázas
5000k-s xenon izzók vannak a gépben.

http://www.ledizzo.hu/index.php?productID=116
http://www.ledizzo.hu/index.php?productID=121
http://www.ledizzo.hu/index.php?productID=125
http://www.ledizzo.hu/index.php?productID=131


xenon töltésű izzószál, a lóf@szt minnyá gondoltam, hogy kék búra lesz. csak azért lesz fehér színe, mert kék a búra, a fényerő meg nulla, mégha nem is kell, de... áhh
LED-es "izzót" lehet bejelzi.

YELLOW Elküldve: 2013-09-30 11:09 Vizhőmérséklet jeladó

vzs05 írta:
YELLOW írta:
vzs05 írta: Sziasztok!
A kocsiban a vízhőmérséklet jeladóm három lábú. Az egyik a +5V a másik a szenzortest, na de a harmadik lábról semmit sem tudok (a csatlakozoba három vezeték megy be). A bárdi honlapján az összes ebbe a típusba kapható jeladó két lábú. A jeladón a lábak között az ellenállás végtelen nagyságú (szakadt). Hűtőventillátor nem kapcsol be. Ha a csatlakozó le van húzva a motor-kontroll lámpa nem világít, viszont gyújtás ráadást követően nem világít fel, hogy működne (valszegoszinüleg valaki kiszedte). Lehet ilyen három lábú jeladót kapni- cikkszám persze nincs rajta?


a kép alapján amit feltették, inkább vízszint jeladónak tűnik mint hőfoknak.
amúgy ah 3 láb van, akkor a 3. láb az a kommunikációs vonal lesz, ami meg valóban hőfokjeladóra következtet. persze tévedhetek.


Szint jeladóhoz valami úszós szerketet kellene mint pl. a fékfolyadéknál, vagy a tüzelőanyag szintjeladónál. De ennél az érzékelő rész egy fém tokozásban van. Check-engine lámpáról mit tudsz? Ha gyujtás ráadásra nem vilagít akkor valoszinüleg kiszedték, igazság szerint kéne egy hibatár olvasás... Szenzor meg működhet tudtommal két vezetékről is. Az a tippem, hogy ugyanazt a jelet két vezetékre rakja rà, amiből az egyik a műszeregysegbe megy a masik a motorvezerelobe. Kéne egy kapcsolási rajz is...



check engine lámpa dízeleknél FL előtt nem szokott világítani, ha jól emlékszem. neked kellene gyújtásra. vagy csak le van takarva a LED a műszeregységben. igen valóban egy normális kiolvasásra nem ártana elmenned.

YELLOW Elküldve: 2013-09-30 11:07 Autóvásárlás

csbalu írta: Cimbikém 20d kópéja.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...cd-7277260

kb 3k-t költött rá az elmúlt 1 évben, megcsinált rajta mindent, most meg MX-5öt akar venni Tessék lássék Nem volt ripityára törve soha, jól is eszik, kanyarlámpa van benne.


akkor korábban leírtakkal összevetve merül fel bennem a kérdés. 184ezernél jár most, akkor az elmúlt egy évben mi mindenre kellett költeni 300ezret?

szerk.:mert állítólag 300ezerig többeknek semmi nagy tételű dologra nem kellett költeni, gondolok itt turbo, lendkerék, stb-re

YELLOW Elküldve: 2013-09-30 10:47 Vizhőmérséklet jeladó

vzs05 írta: Sziasztok!
A kocsiban a vízhőmérséklet jeladóm három lábú. Az egyik a +5V a másik a szenzortest, na de a harmadik lábról semmit sem tudok (a csatlakozoba három vezeték megy be). A bárdi honlapján az összes ebbe a típusba kapható jeladó két lábú. A jeladón a lábak között az ellenállás végtelen nagyságú (szakadt). Hűtőventillátor nem kapcsol be. Ha a csatlakozó le van húzva a motor-kontroll lámpa nem világít, viszont gyújtás ráadást követően nem világít fel, hogy működne (valszegoszinüleg valaki kiszedte). Lehet ilyen három lábú jeladót kapni- cikkszám persze nincs rajta?


a kép alapján amit feltették, inkább vízszint jeladónak tűnik mint hőfoknak.
amúgy ah 3 láb van, akkor a 3. láb az a kommunikációs vonal lesz, ami meg valóban hőfokjeladóra következtet. persze tévedhetek.

YELLOW Elküldve: 2013-09-30 10:45 Mi lehet a baj?

BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok, olyan problémám lenne (98' E46,318i), hogy ha a motort hidegen elindítom alapjáraton 2x3x lefullad, játszani kell a gázzal hogy ne fulladjon le.. amint megindul a hőfok mutató kifelé a kék jelzésből máris használható a motor, és amint elérte az üzemi hőfokot (megfordul benne a víz) tökéletesen működik és semmi probléma nincs vele. A tegnapi nap folyamán elég hideg volt az esti órákban.. talán 5-10 fok lehetett.. Hideg motorral szinte lehetetlen volt vele közlekedni, amint gázt adtam dadogott minden baja volt, még kis kopogást is hallottam a motor felől valamint váltáskor szívó hangot. Félre álltam, melegítettem a motort és utána szintén tökéletesen működött mint azelőtt.. Na most a légtömegmérőm szerintem rosszalkodik mivel folyton hibának írja ki a laptop, lehetséges, h azért fuldoklik le és hidegen azért viselekedik így mert hidegen is olyan keveréket kap mint ha meleg lenne a motor és kevés a benzin arány? Szerintem nem hengerfejes, a motor nem ráz a víz nem habosodik olaj nem kerül a vízbe.. Valaki esetleg tapasztalt már ilyet?!
Előre is köszi a segítséget!


lehúzod a légtömegmérő csatiját, és indítasz úgy hidegen. aztán kiderül. ha úgy jó, akkor az a rossz. mármint a légtömegmérő.


Igen lényegében sikerült kipróbálnom. Valószínű a légtömegmérővel lesznek gondok. Ha lehúzom a csatlakozóját, abban a pillanatban -1010000 fokban is tökéletesen jár a motor... Ma fogom megpucolni, remélem segíteni fog rajta és nem kell egyből cserélnem, mert ahogy néztem elér húzós az áruk... :/
Ergó: Mivan akkor ha folyton lehúzkodom vagy esetleg nem is rakom vissza a légtömegmérő csatlakozóját. Erre, hogy reagál az autó/motor? Káros?


hát sokáig nem célszerű úgy használni... a fogyasztásod megnő, nem lesz olyan dinamikus az autó. szóval célszerű cserélni.

YELLOW Elküldve: 2013-09-30 09:56 Autóvásárlás

Sparta írta:
YELLOW írta:
Sparta írta:
1m körül szarok vannak?? még ha németből is van? Akkor mi az az árkategória ahol már valószínű hogy nem szar?


ilyet garantálni senki nem fog. biztos ki lehet fogni jót 1 milla körül, nem lehetetlen, de nagyon kevés. de ugynez igaz, hogy drágán is ki lehet fogni szart. viszont ami olcsó, az az esetek nagyobb százalékában szar is. az okosabbja, csalóbbja pl a szart is drágán adja, ezzel félrevezetve a vásárlót, hogy az azért drága, mert sokkal jobb, mint az olcsóbb szarok. teccik érteni?
kintről nagyobb km-st veszel, akár jó állapotban is, itthon meg kb 98%-ban vissza vannak tekerve. ha sűrgős az autó, akkor vegyél egy olcsó swift-et, azon sokat bukni nem lehet, eladni meg könnyű. aztán közben nézegess minél több BMW-t, hogy legyen viszonyítási alap. egy idő után észre fogod venni, hol sántít a km, mert az állapot mást mutat. ha meg nem sűrgős az autó, akkor ugyanús nézegess BMW-ket, ne 1-2-t ha van a közelben kérd meg a tulajokat hagy nézd meg, mert venni akarsz, aztán lehet tudnak is segítnei.


Rendben, értem! hát az auto nem sürgős, most is van egy amit el szeretnék adni. azért is irogatok ide, hogy akinek illyen van vagy jártasabb ebbe a fajtába tudjon kicsit okítani.
És mik vannak olyan fontosabb dolgok amit meg kell nézni egy bmw-n vásárlásnál?
Amiből észrevehető hogy szar? persze ha van ilyen


csak azt tudom mondani, mint privátban is, hazsnáld a keresőt, olvasgass vissza, sokszor le vannak írva. a BMW uyganoylan mint a többi autó, ugyanúgy meg kell nézni, mint a többit, max alulról a többlet alkatrész miatt kell tüzetesebben megnézni. párnapja linkeltek be egy letölthető pdf-et, ami egy lista miket kell megnézni és lehet osztályozni. az egy támpont lehet.

YELLOW Elküldve: 2013-09-30 09:46 Autóvásárlás

Sparta írta:
1m körül szarok vannak?? még ha németből is van? Akkor mi az az árkategória ahol már valószínű hogy nem szar?


ilyet garantálni senki nem fog. biztos ki lehet fogni jót 1 milla körül, nem lehetetlen, de nagyon kevés. de ugynez igaz, hogy drágán is ki lehet fogni szart. viszont ami olcsó, az az esetek nagyobb százalékában szar is. az okosabbja, csalóbbja pl a szart is drágán adja, ezzel félrevezetve a vásárlót, hogy az azért drága, mert sokkal jobb, mint az olcsóbb szarok. teccik érteni?
kintről nagyobb km-st veszel, akár jó állapotban is, itthon meg kb 98%-ban vissza vannak tekerve. ha sűrgős az autó, akkor vegyél egy olcsó swift-et, azon sokat bukni nem lehet, eladni meg könnyű. aztán közben nézegess minél több BMW-t, hogy legyen viszonyítási alap. egy idő után észre fogod venni, hol sántít a km, mert az állapot mást mutat. ha meg nem sűrgős az autó, akkor ugyanús nézegess BMW-ket, ne 1-2-t ha van a közelben kérd meg a tulajokat hagy nézd meg, mert venni akarsz, aztán lehet tudnak is segítnei.

YELLOW Elküldve: 2013-09-30 08:06 Motorolaj

anubisz írta:
negativ0001 írta: Hey!
Lattam, hogy megint tema volt a Xado, hogy holland licensz, de ukran stb stb. A lenyeg az, hogy anno szovjet volt, aztan szethullott a Szovjetunio es maradt Ukrajnaban, de Hollandiaban gyartjak ukran licensz alatt, de van amit ukranoknal csomagolnak stb stb, mind mellekes.....a lenyeg az, hogy nehez hamisitani, a fedoboz miatt is, de foleg a szaga, inkabb az illata miatt. Minden Xado olajnak egyforma illata van, ezt mas olajnal nem erezheted, csak a Xadonal.

Meg egyszer mondom, aki ki akarja probalni, az elotte hasznlajon VitaFlush-ot!!!!, de nem kotelezo, viszont a hidrotokeket rendbe rakja.

Én attól parázok ezek a motor tisztittók nem folynak ki esetleg rendesen a motorból, és az új olajjal is keverednek, ki tudja nem e rongálja a friss olaj minőségét,az ami nem folyik ki. Habár sok nem maradhat benne.

Ez meg egy VICC, vagy még annak is rossz. Azt bizton állíthatom!!
A VitaFlush olajtisztító használata a távozó fémrészecskék akár 60-70%-át visszaépítheti a csapágyakba,hengerfalra.
Az évszázad legkamúbb dumája. Főleg, hogy egy tisztítónak mi köze a visszaépittéshet, arról nem is beszélve,az a lényeg pont, hogy ne kerüljön vissza a fém törmelék a rendszerbe, nem véletlen találtak ki olajszűrőt.
Ez a szöveg egy paródia. Ledarált részecskék visszaépittése és hol a Nobel díj? Lassan egy ilyentől már örökmozgót csinálnak az alkatrészektől, mint az emberi sejtek amik regenerálódnak ,de mi se a lehullott bőrdarabokat építjük vissza.


az első része, a másodikkal egyet értek.
szóval pl a legtöbb olcsóbb tisztító, 80%-ban legalább petróleum. ami ha benne is marad, akkor elpárolog majd. a másik, hogy sokak szerint, egy tisztítás után egy olcsóbb olaj, azzal megjáratni 500-1000km-t, és lejön a maradék is.
a mostani főleg full szintetikus olajokban, ugyanúgy van tisztító, lebegtető, védőbevonatot képező, stb adalék. ezek mértékében vannak eltérések. mostanában olvastam cikket, éppen ezért nem is tisztítottam ilyen csodaszerrel, hogy tisztításhoz elég, nem túl drága, de vékony, olaj, 2ezret menni vele, leengedni, ezt még 2x megismételni, de úgy azért elég drága. ugyanis 2ezer alatt nem használja el, viszont a trutyikat feloldja, de nem károsít. persze szűrőt mindig cserélni kell. szóval az enyém biztos tiszta, mert én 0w-30-as olajokat hazsnáltam, na meg bekukkerolva sem volt semmi gáz.
pl ami autó 10w-s olajjal megy, télen meg kell járatni 0w vagy 5w-s olajjal és tisztítani fogja. de csak rövid távon, nem egész csere periódust.

YELLOW Elküldve: 2013-09-30 07:53 Motorolaj

negativ0001 írta: Hey!
Lattam, hogy megint tema volt a Xado, hogy holland licensz, de ukran stb stb. A lenyeg az, hogy anno szovjet volt, aztan szethullott a Szovjetunio es maradt Ukrajnaban, de Hollandiaban gyartjak ukran licensz alatt, de van amit ukranoknal csomagolnak stb stb, mind mellekes.....a lenyeg az, hogy nehez hamisitani, a fedoboz miatt is, de foleg a szaga, inkabb az illata miatt. Minden Xado olajnak egyforma illata van, ezt mas olajnal nem erezheted, csak a Xadonal.

Meg egyszer mondom, aki ki akarja probalni, az elotte hasznlajon VitaFlush-ot!!!!, de nem kotelezo, viszont a hidrotokeket rendbe rakja.


nem kötekedés, csak ez jutott eszembe:

régen a balaton csoki is magyar volt, vagy a pilóta keksz, régen volt sok cukorgyárunk... hiába itt van helyileg, marhára nem ugyanaz az íze.
néha mikor retro nap van pl egy két üzletbe, az eredeti túró rudi. kóstold meg, aztán az újat. a régit valóban régi recept szerint csinálják. sokkal finomabb. meg voltam döbbenve, azt hittem csak a csomagolás retro rajta.

YELLOW Elküldve: 2013-09-29 21:53 Autóvásárlás

ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
compact írta:
YELLOW írta:
jons írta:
Sparta írta:
Hát olyan 1m ft körül


1M Ft körül ne vegyél e46-ot.


de okosat szóltál, én iylenért vagyok leugatva. akkor csak egyet értünk ugye-ugye


Csatlakozom én is az "1M Ft körül ne vegyél e46-ot" táborhoz, csak én óvatosabban próbáltam tálalni!



E36-ból nem nagyon van normális 1 millába. múltkor egy 92-est láttam igaz agyon újítva de 1,8 misiért volt. nah az is durva...


Na azért már hülyeségeket nem kéne írni "E36-ból nem nagyon van normális 1 millába"


nem = sem, értem ezlatt, hogy a normálisabb E36-ja is 1 milla körül van vagy éppen több. de azok már elég jók. bocs ha rosszul fogamaztam.,

YELLOW Elküldve: 2013-09-29 21:44 Autóvásárlás

compact írta:
YELLOW írta:
jons írta:
Sparta írta:
Hát olyan 1m ft körül


1M Ft körül ne vegyél e46-ot.


de okosat szóltál, én iylenért vagyok leugatva. akkor csak egyet értünk ugye-ugye


Csatlakozom én is az "1M Ft körül ne vegyél e46-ot" táborhoz, csak én óvatosabban próbáltam tálalni!



E36-ból nem nagyon van normális 1 millába. múltkor egy 92-est láttam igaz agyon újítva de 1,8 misiért volt. nah az is durva...

YELLOW Elküldve: 2013-09-29 21:33 Autóvásárlás

jons írta:
Sparta írta:
Hát olyan 1m ft körül


1M Ft körül ne vegyél e46-ot.


de okosat szóltál, én iylenért vagyok leugatva. akkor csak egyet értünk ugye-ugye

YELLOW Elküldve: 2013-09-29 21:22 Turbo

pot írta: Sziasztok az autóm 3500 felett elkezd kormolni de nem olyan nagyon . Mi lehet a baj cseréltem olajat ,szűrőt ,levegőszűrőt, kartelgázszürőt, ki takaritottam a egr-t , szivósort, cooler hűtőt , pilangókat kiszettem . Porlasztó hiba lehet , nem ir hibát meg nem füstöl alapjáraton se csak ha nagyon nagy gázt adok????????????,


ha sokat jársz városban és nincs pörgetve, akkor normális lehet 2-3 meghajtás erejéig, de utána el kéne múlnia. meghajtás 3500 felett értem. alacsony fordulaton képes a rendszerben megülni a korom...

YELLOW Elküldve: 2013-09-29 21:20 Autóvásárlás

compact írta:
zoli900 írta:

Olajat mindig jó minőségűt veszek,illetve 20000 kilométerenként cserélem le,az előírtak szerint.
A turbó olajcső jó ötlet azt majd megnézem,az elrepedt turbócső károsíthatja a turbót?


Sem a motor sem a turbó nem örül neki!



ezt a pénztárca lájkolja
hát mi sem örülünk neki
még a 15ezerre azt mondom oké.

YELLOW Elküldve: 2013-09-29 21:18 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

Bulll85 írta:
nagyon jó az úttartása ,és a rugózása is ezért nem szeretnék megválni a rúgóktól.kép készül,galériába,ahol látszik talán mennyire van leültetve


hát olyan 40-45 lehet az ültetés elől. de azért a kiszakad futóművel azt mondod jó az úttartás, akkor ha be lesz rögzítve, akkor mit fogsz mondani?