Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-06-08 19:11 Balesetek BMW-vel...

uhh...

tény, hogy gyorsan ment, felelőtlen volt. de nem tartom kizártnak, hogy esetleg itass volt a mezőgazdasági sofőrje, mondjuk 240-el közeledő autót nehéz is felmérni, de elém is számtalanszor hajtanak ki ilyen szarokkal, miközben simán erőteljesen kell fékeznem, mert nem adja meg az elsőbbséget

240-nel repesztett, egy gyermek is életét vesztette - fotókkal

YELLOW Elküldve: 2013-06-08 19:00 Autóvásárlás

sunyman írta:
Coyote írta:
szotakdavid írta:
Csontitól autót..Én beleestem ebbe a hibába a következményeket ismeri Mindenki!!


A kiégett hármas csontis volt?



hát gyerekek! igazatok volt nagyon ocska vas a 316 csontit mindenki ismeri,mostmár én is dehogy utánna néztem még a fővárosi piacon is és h ott is mik voltak!
valaki aki ért hozzá,320i benzines ezek turbósok?
ezzel szemezgetek!
http://www.hasznaltauto.hu/aut...0i-6943576



ezek nem voltak turbósak benyásban gyárilag egyik sem. csak a dízelek.
hát a bal tornyon az a szép horpadás... az pedig elég erős ott, tehát az az oldala kaphatott.
a 230ezer km akkor hihető, ha főleg városban hazsnálták és sokat ki/be szálltak, a vezető ülés szélső (ajtő felöli) varrásai kopottak, ott valószínűleg szövet van már, épp kiszakadva még nincs. mondju,k ez a legkevesebb lehet jó üléseket kicsi pénzé is venni. de lehet a km nem enniy, azért az előfordulhat.

őőő hát mondtuk, mondjuk, hogy enyni pénzért csodát nem szabad várni...

szerk.: asszem van itt kecskeméti, lehet megtudja neked nézni...

YELLOW Elküldve: 2013-06-08 18:55 Első ablaktörlő

csabika0810 írta: Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy a BMW e90 320d menüjéből hogyan lehet kitörölni az ablakmosó folyadék hibát?
feltöltöttem folyadékkal de nem megy ki magától!


hát ez mondjuk (bár nem tudom) de olyna hiba, aminek smemi értelme, hogy esetleg hibatárolóban maradjon... ez kb olyan mint az üzemanyag szintjelzés, vagy az olaj. ha feltöltöd el kéne neki magától tűnni, legalábbis így lenne logikus. ha nem is rögtön, de kis idő után.

YELLOW Elküldve: 2013-06-08 18:53 Ki tapasztalt ilyet?

jons írta:
TheMan írta:
Ha esetleg valakinek van más tippe szívesen veszem.


Bár nem szedtem még szét ilyesmit, de a fűtésboxból jövő légcsatornáknak is vannak csappantyúik.
A fűtéscsap megnézése sem butaság, e34-es időkben szeretett random beragadni a csap és akkor vagy volt fűtés vagy nem volt.

De mielőtt bontanál bármit is, én akkor is a diagot javaslom... elég sok mindent ki lehet vele vezérelni, amiből látszik, hogy valami rossz-e vagy sem.


fűtéscsap azért kevésbé, bár lehet én is ítam, mert akkor mindenhol meleget fújna, nem csak a szélvédőnél... én kerítenék egy másik klímavezérlőt, és próba azzal. akár kölcsön másik autóból ha van ismerős. mondjuk lehet valami kiegészítő fűtés rakoncátlankodik, és bekavar. az is lehet a klímapanelen az ablakfűtést kivezérli és akkor ugye oda nyom csak meleget. nem tudom...

YELLOW Elküldve: 2013-06-08 05:17 Fogyasztásmérõ hiba?

E46CoupeAdam írta: Sziasztok!

Ma mikor beültem a kocsiba 0 literes átagfogyasztást mutatott a menü és azóta is annyit mutat... mivel a kocsi nem elektromos így kétlem hogy tényleg ennyi lenne...
Valakinek tipp, tapasztalat?


tipp: vedd le az akksi sarut egy pár percre. (néha nem ért egy ilyen reset az autónak, állítólag tempomat is gajdul aztán jó neki, meg gondolom sok másra)

YELLOW Elküldve: 2013-06-08 05:15 Mi lehet a baj?

E46Sanyi írta: Hali!

A gép adott (e46 325i). Viszont nem úgy megy ahogy kéne mennie. Igazából egy 1.6-hoz tudnám hasonlítani.
Majd gyertyacsere után hasonló a helyzet, annyi különbséggel, hogy már nem tilt le. Az viszont biztos, hogy két hengerem leáll. Trafó nem lehet, cserélgettem őket, de mindig hasonló volt a probléma. Volt amikor 4-es, 6-os, máskor az 5-ős, 6-os hengerem állt. A hengerek magas fordulaton állnak csak le, addig működnek.
Még egy gond, ami lehet összefüggésben van az előzővel, hogy elég öblös hangja van gépnek, ami gázállástól függősen erősödik. Teszem azt negyed gázon van a lábam és gyorsul az autó, majd ha padlógázt nyomok, az autó nem gyorsul jobban viszont erősödik ez a "torokhang".

Voltam vele szerelőnél, ahol elkezdték volna a szokásos játékot, hogy cseréljem ki az összes alkatrészt (Disa szelep 1100.000, légtömegmérő 120.00, azóta Disa szelepet cseréltem 20.000-ből).

Köszönöm a segítségeket!


az öblösebb hang akkor van, ha a szívónál direktebbenmegy a levegő. lehet szív falsot, amit ugye nem méár be, így nem tud annyi levegőt adni hozzá. nekem is úgy tűnik mintha nem menne egy henger, de ezt csak akkor tűnt fel mikor megálltál is ugrált a fordulat.
nem tudom, hogy cserélgetted a trafót, de lehet a 4-5-6 cserélni kéne az 1-2-3-mal. ha ygí is ugyanaz, akkor lehet még a trafó vezetéke.
látom mérföldes téma, gondolom nem angol lett átépítve. véletlen nem katrina hurrikános amcsi modelled van?
lehet Nagy Mikit (bmw320d4 user) kéne megkeresnek, találsz szervíz értékelést róla, kommenteket is olvasd el, az elérhetőséggel kapcsolatban.

YELLOW Elküldve: 2013-06-07 21:48 Ki tapasztalt ilyet?

jons írta:
YELLOW írta:
de belső levegő keringetéssel, még deres is szokott lenni a szélvédő. tehát akkor nekem ott tutti hideg jön.

de pl van olyan beállítási lehetőség, ami nagyobb klíma, teljesítményt ad, melegebb országokba. nem tudom alapból az európai modellek milyenre vannak állítva, még nem néztem meg az enyém sem.


Nem lehet deres, nem fagyponti levegőt fúj a klíma.

Nem a klíma teljesítménye lesz nagyobb, hanem a felső és alsó fújás intenzitása lesz kisebb, hogy középre több jusson. Egyszóval a terelőlapát szögeken állít. NCS-vel tudod állítani az IHKA-ban.

Diag, kölcsön panel tényleg behatárolná a problémát.


hát tavaly mikor klímásnál mérték, 1,2 fokosat fújt, gyári gázzal. mondta látott olyan mercit, ami -2 fokot nyomatott. esküszüm, bent álltam a garázsban és a szélvédő alján 2 foltban, mindkét oldalon, kb a mászercsoport mögötti helyen, meg kb ugyanott az anyósnál, deres volt. nah lehet nem dér volt, de az tény, hogy pára folt, amikbe ilyen dér repedések voltak... gondolom a belsőlevegő keringetés miatt pára, plussz a hideg levegő miatt.
kössz a javítást az IHKA-val kapcsolatban, pontosan én sem tudtam ezt.

YELLOW Elküldve: 2013-06-07 21:33 Ki tapasztalt ilyet?

TheMan írta: Sziasztok,

Meg szeretném kérdezni ki tapasztalt már ilyet: (BMW E46 2002´ 320i)

Ha be van kapcsolva 16C-ra a digit klíma, akkor a billenthető középső levegőjárati
nyilasokból normális utcai hőmérsékletű levegő jön, azonban az első szélvédő fűtési járatokból dől be a meleg.

Ha bekapcsolom a klímát akkor középről már hideg jön, nem utcai hőmérsékletű levegő (tehát dolgozik a klíma), azonban ezzel párhuzamban változatlanul dől be a meleg levegő
az első ablakfűtéstől.

Ha kikapcsolom a digitklimát komplett, akkor megszűnik a meleg levegő beáramlás is.
Felhúzott ablaknál nem lehet megmaradni az autóban, nagyon durva.

/visszaolvastam, de ilyet nem sikerült találnom, ha mégis akkor sajnálom/

Elöre is köszönöm
-Man-



valakinek volt hasonló gondja, nekem rémlik. a klíma konzolon automata állás van? mert lehet magának így akarná bekeverni. nem tudom én még sosem néztem. viszont amikor tisztítom a klímát )ózonnal), akkor ugye jár a klíma, nem automatán, de belső levegő keringetéssel, még deres is szokott lenni a szélvédő. tehát akkor nekem ott tutti hideg jön.
remélem olvassa az is, akinek volt ilyen gondja, bár neki lehet oldalt jött meleg és csak szemből hideg.
próbálgass több féle beállítást. középen a rostélynál a két beömlő között full hideg állásban legyen a tekerő, mert lehet az is bekavar. próbáld ki automata, meg sima üzemmődban a klímát.
ha ez nem mutat semmi változást, talán érdemes lenne kölcsönkérni, vagy szereni egy klíma vezérlőt és megpróbálni. ezek talán a legegyszerűbbek.

illetve nem tudom mindig ilyen volt-e, vagy most kezdte el...
de pl van olyan beállítási lehetőség, ami nagyobb klíma, teljesítményt ad, melegebb országokba. nem tudom alapból az európai modellek milyenre vannak állítva, még nem néztem meg az enyém sem.

ha nincs javulás a fentiekre, akkor lehet valami fűtéscsap vagy ilyesmi, esertleg valami zsalu nem működik úgy ahogy kéne.

YELLOW Elküldve: 2013-06-07 19:00 320d Motor

Milan írta:
ZoleeSRB írta:
Milan írta: Honnan szedted ezt az autót?
Miért nem vizsgáltattad át, vétel előtt?
Először is Őszinte részvétem.
Másodszor, inkább vidd el valahova ahol értenek is hozzá.
Ezt azért mondom, mert ha a "lehet hogy porlasztót kell cserélni" szöveget
elejtik, akkor ott lehúzás szag terjeng. Ugyanis az vagy jó, vagy nem, ezt pedig
ha felteszik gépre, ki lehet deríteni pár perc alatt, sőt azt is hogy melyik porlasztó
a rossz, vagy melyik döglődik!
Az hogy ennyire eszi az olajat... készülj a legrosszabbra. De NE legyen igazam azt kívánom, inkább érjen kellemes csalódás.
Az enyémbe most ment bele a 200 ezredik km (Ezt is ki lehet deríteni), de gyári 0-30-as olajból semmit nem eszik 10 ezer km alatt. (én itt le is szoktam ereszteni)
Vidd el egy normális, megbízható helyre.


"gyári 0-30-as olajból semmit nem eszik 10 ezer km alatt" ezen jót nevettem, minden autó még az új autó is fogyaszt valamennyi olajat.Na de ezt be is fejeztem nem ez a kérdés.

Na de a lényeg tényleg egy másik szerelővel is meg kéne nézetni



Én is jót nevetek azon, hogy minden autó, még az új autó is fogyaszt valamennyi olajat
Igaz, 1-2 liter manapság már előfordul, de hogy én minden teletank után nézem a nívópálcát, és soha nem kell utána tölteni, tényleg elég vicces
Ez van


az, hogy nem kell utána tölteni, meg nem fogyaszt olajat eleve nem ugyanaz...
utána tölteni elég akkor ha a minimum-hoz közelít. a min-max között meg mennyi is 0,5-1L van?
nekem 4,25 L kell a motorba, eddig 2x is csak 4 litert töltöttem bele. így a nívónál a felső bogyó alatti bevágás, ahova írva vagyon a max, mindig ott áll. 10ezer km alatt kb 3mm szintkülönbséget látok, én mindig úgy nézem a szintet, amikor 1-3 napot áll az autó, bár leállítás után 10-15perccel is ugyanaz a szint szinte. nem benzin szagú az olajam, nem fogy a vizem, szóval én örülök neki. igaz én még 100ezernél sem járok...

YELLOW Elküldve: 2013-06-07 18:26 Műszerfal kijelzés

kandracs írta: Sziasztok,

Azt meg tudnátok mondani, hogy ha nincsen bekötve a fékkopás jelzés,akkor a vezetékeknek össze kell lennie zárva vagy el kel őket szigetelni? Illetve ha ez megvan akor a jelzést a műszerfalonki kell üttetnem vagy eltűnik magától?

Segítségeteket köszönöm.

űdv Peti


a jelzés eltűnik magától. valai szerint fékkel adsz gyújtást és vagy 20-30sec-ig nyomni kell a féket majd eltűnik.
a kopásjelzőt hirtelen nem is tudom, de asszem el kell szigetelni egymástól. amúgy egyszerű, mert ha nem válik be az egyik, akkor törlöd fékpedál taposással, amelyik variációnál nem jön vissza a jelzés az a jó.

YELLOW Elküldve: 2013-06-07 13:02 320d Motor

matug írta:
YELLOW írta:
matug írta:
YELLOW írta:
matug írta: Sziasztok!

Van egy nagy gondom a kocsival...
Annyira füstöl(kormol), hogy már ciki vele menni!Nem csak amikor odalépek neki, hanem folyamatosan, fekete csíkot húzok az aszfalton ha lepadlózom!
A turbó most lett felújítva 3000km-t mentem vele!visszavittük, mert volt egy kis olaj a coolercsőben és szakvélemény készült arról h jó a turbó!
3000km alatt nívó közepére ment le az olajszint!az órában 195k van de 100-al tuti h több van benne!
Mondtak nekem porlasztókat, vagy h lehet meg kell gyűrűzni!számítógép a résolajveszteség vizsgálatnál az 1esre kicsit többet írt mint a gyári, de azt mondták h még jó!
lehet h ettől még rossz a porlasztó?
Ha vkinek volt hasonló kérem ne legyen rest leírni!
Előre is köszönöm!

Ja amikor megvettem olaj cimke szerint 15w-s olaj volt benne...hmmm lehet h nem véletlenül?


- hülyék lennének elismerni, hogy fel sem, vagy rosszúl újították fel a turbót... lehet máshova is érdemes lenne elvinni, aztán ott amit írásba adnak, azzal visszamenni
- 15w-s olaj LOL, hát az már régen rossz, ez komolyabb bontásnak tűnik
- a résolajveszteség megmondta volna ha a porlasztó szar, szerintem ilyenkor hiába kompenzálják egymást az ilyenkor kibukik, de ezt nem tudom

elég szivattyúsnak (gáznak) tűnik az eseted...


Köszönöm a gyors választ...azt néztem h szinte mindig Te vagy az első hozzászóló...
Én is kicsit kételkedem a felújítókban, de ezek szerint nem vok egyedül!
Lehet h az lesz, elviszem máshova is...
Csak nem érem el a szerelőmet, m homokzsákozik!
Nem szeretem ezt a bizonytalanságot!
Lehet jobb lett volna egy benzinest venni?
Eddig 250-nél tartok(turbo generátor futómű olaj szűrők)


én csak azt írtam le amit gondolok, mások ezt jobban tudják.
igen szerintem jobban jártál volna egy benyással. vagy ha kifogsz egy jó dízelt, ami elég nehéz.
van akinek 230ezres ilyen dízele, még 0w-30 olajjal megy és alig van olajfogyasztása. a 15w retetntően nem való ebbe (főleg mert legjobb esetben is csak rész szintetikus), de még 10w sem nagyon... amikbe ilyen olaj kell, azonál komoly generálra van szükség. szelepszárszimering csere, gyűrűsor csere, stb. valószínű azért került bele 15w-s, mert nem volt már pénz megjavítani, így meg el tudták még adni.
sajnos nagyon nehéz megbízni már bárkiben is. én meg tapasztalom magunkon. műanyag ablak, ajtó, gázkazán, stb. mindenki csak terel, egymásra mutogatnak, ez azért meg ezért van. hülyének nézik az embert. nagyon kevés szakember van, aki elismeri a hibát. főleg ha ilyne nagy pénzekről van szó. gondold el milyen kiesés lenne az neki. egyszerűbb másra fogni a hibát, oszt mossa kezeit.


Sajnos ilyenkor van az h inkább megérné a drágább szakembert megfizetni aki vállal is felelősséget érte...(de persze ott is vannak kivételek)
Nem hangzik jól ez a gyűrűzés, szelepszárszimeringezés dolog!
Mibe fájhat egy ilyen?
Hozzávetőleges információk?
Köszönöm


nem megrémiszteni akartalak, de gyanús adolog, főleg ha már más szerelő is mondta, meg ez a 15w-s olaj...
ha meg kell csinálni, akkor inkább a munkadíj sok, elég jó meló bontani kell a hengerfejet. + iylenkor lehetnek járulékos költségek, tömítések, vagy amit éppen észrevesznek. de nekem az az érzésem, ha bontanak és benézel a motorba szerintem sírva fakadsz. (mondjuk olajbetöltőn keresztül lámpával bekukucskálnék, csak legyen ott veled valaki, aki felmos, vagy hívja a mentőket)
szerintem egy olyan 85ezerbe alsóhangon benne lesz.
de nem írok többet, hátha valaki veszi majd a fáradtságot és leírja mit gondol. vagy megerősít, vagy megcáfol.

YELLOW Elküldve: 2013-06-07 11:23 320d Motor

matug írta:
YELLOW írta:
matug írta: Sziasztok!

Van egy nagy gondom a kocsival...
Annyira füstöl(kormol), hogy már ciki vele menni!Nem csak amikor odalépek neki, hanem folyamatosan, fekete csíkot húzok az aszfalton ha lepadlózom!
A turbó most lett felújítva 3000km-t mentem vele!visszavittük, mert volt egy kis olaj a coolercsőben és szakvélemény készült arról h jó a turbó!
3000km alatt nívó közepére ment le az olajszint!az órában 195k van de 100-al tuti h több van benne!
Mondtak nekem porlasztókat, vagy h lehet meg kell gyűrűzni!számítógép a résolajveszteség vizsgálatnál az 1esre kicsit többet írt mint a gyári, de azt mondták h még jó!
lehet h ettől még rossz a porlasztó?
Ha vkinek volt hasonló kérem ne legyen rest leírni!
Előre is köszönöm!

Ja amikor megvettem olaj cimke szerint 15w-s olaj volt benne...hmmm lehet h nem véletlenül?


- hülyék lennének elismerni, hogy fel sem, vagy rosszúl újították fel a turbót... lehet máshova is érdemes lenne elvinni, aztán ott amit írásba adnak, azzal visszamenni
- 15w-s olaj LOL, hát az már régen rossz, ez komolyabb bontásnak tűnik
- a résolajveszteség megmondta volna ha a porlasztó szar, szerintem ilyenkor hiába kompenzálják egymást az ilyenkor kibukik, de ezt nem tudom

elég szivattyúsnak (gáznak) tűnik az eseted...


Köszönöm a gyors választ...azt néztem h szinte mindig Te vagy az első hozzászóló...
Én is kicsit kételkedem a felújítókban, de ezek szerint nem vok egyedül!
Lehet h az lesz, elviszem máshova is...
Csak nem érem el a szerelőmet, m homokzsákozik!
Nem szeretem ezt a bizonytalanságot!
Lehet jobb lett volna egy benzinest venni?
Eddig 250-nél tartok(turbo generátor futómű olaj szűrők)


én csak azt írtam le amit gondolok, mások ezt jobban tudják.
igen szerintem jobban jártál volna egy benyással. vagy ha kifogsz egy jó dízelt, ami elég nehéz.
van akinek 230ezres ilyen dízele, még 0w-30 olajjal megy és alig van olajfogyasztása. a 15w retetntően nem való ebbe (főleg mert legjobb esetben is csak rész szintetikus), de még 10w sem nagyon... amikbe ilyen olaj kell, azonál komoly generálra van szükség. szelepszárszimering csere, gyűrűsor csere, stb. valószínű azért került bele 15w-s, mert nem volt már pénz megjavítani, így meg el tudták még adni.
sajnos nagyon nehéz megbízni már bárkiben is. én meg tapasztalom magunkon. műanyag ablak, ajtó, gázkazán, stb. mindenki csak terel, egymásra mutogatnak, ez azért meg ezért van. hülyének nézik az embert. nagyon kevés szakember van, aki elismeri a hibát. főleg ha ilyne nagy pénzekről van szó. gondold el milyen kiesés lenne az neki. egyszerűbb másra fogni a hibát, oszt mossa kezeit.

YELLOW Elküldve: 2013-06-07 11:00 320d Motor

matug írta: Sziasztok!

Van egy nagy gondom a kocsival...
Annyira füstöl(kormol), hogy már ciki vele menni!Nem csak amikor odalépek neki, hanem folyamatosan, fekete csíkot húzok az aszfalton ha lepadlózom!
A turbó most lett felújítva 3000km-t mentem vele!visszavittük, mert volt egy kis olaj a coolercsőben és szakvélemény készült arról h jó a turbó!
3000km alatt nívó közepére ment le az olajszint!az órában 195k van de 100-al tuti h több van benne!
Mondtak nekem porlasztókat, vagy h lehet meg kell gyűrűzni!számítógép a résolajveszteség vizsgálatnál az 1esre kicsit többet írt mint a gyári, de azt mondták h még jó!
lehet h ettől még rossz a porlasztó?
Ha vkinek volt hasonló kérem ne legyen rest leírni!
Előre is köszönöm!

Ja amikor megvettem olaj cimke szerint 15w-s olaj volt benne...hmmm lehet h nem véletlenül?


- hülyék lennének elismerni, hogy fel sem, vagy rosszúl újították fel a turbót... lehet máshova is érdemes lenne elvinni, aztán ott amit írásba adnak, azzal visszamenni
- 15w-s olaj LOL, hát az már régen rossz, ez komolyabb bontásnak tűnik
- a résolajveszteség megmondta volna ha a porlasztó szar, szerintem ilyenkor hiába kompenzálják egymást az ilyenkor kibukik, de ezt nem tudom

elég szivattyúsnak (gáznak) tűnik az eseted...

YELLOW Elküldve: 2013-06-06 23:28 Autóvásárlás

sunyman írta:
YELLOW írta:
sunyman írta:
YELLOW írta:
sunyman írta:
YELLOW írta:
sunyman írta: sziasztok! segitség! HELP! erről az autóról tud valaki valami infót? mire figyeljek oda ennél a tipusnál a legjobban?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ni-6944632


csonti car? mindenre figyelj
bár van, akinek az ismerőse tudott jót venni. a szöveg jó. bár állítólag nagyon őszinték, nem takargatnak semmit, elmondják a frankót. ennek sem véletlen ennyi az ára.
a tipussal kapcsolatban, meg már szinte mindent leírtak ide, szóval érdemes visszaolvasgatni.


köszi a gyors válaszod! maga a kereskedéssel tudom h érdemes oda figyelni vagyis régóta látom őket a szakmában ha elmondják a frankót akkor szerintem nincs gond,úgy érdemes vásárolni ha tudja az ember mit vesz! a szövegük meg tényleg valami beteges azt mire érted h ennek sem ennyi az ára? nézegetek már pár hete és ez évjárat igen csak ilyen árban vannak! vagy lehet én tévedek,mert kb 3 hete max h bmw-t akarok venni!


az, hogy ami iylen árakon van, azok 90%-a BUG-os, valami nem ok vele. ismét egyik kollégával tudok példálozni, hogy 98-as 318i-jét tavaly ősszel 1,7 misiért adta el. makulátlan volt, mármint korához mérten. esetleg csőd szélén álló emberek adják ennyiért, ami még néz is ki valahogy, de gondold el mit ölthettek rá, ha fenntartani sem tudják. a többi olcsó meg... gondolhatod. én csak azt tudom mondani nézz körbe személyesen pár E46-ot, hasonló évjáratban, a km-t úgysem tudni biztosra, aztán konklúzió. biztos van felétek akinek van, leszólítod, megnézed. velem is volt már ilyen.
ha ilyen árban gondolkozol, akkor jobb, ha van mellé pár száz ezred, mert valószínű szükséged lesz rá.


a kereskedő srác azt mondja h a fönökének a feleségért volt az autó! abban biztos igazad van h az vegyen bmw-t akinek van zsebbe nyulni valója,ugye nem olcsó semmi a bmw-khez!



hogy kié volt az autó, az sablon szöveg... az megint más kérdés meddig mert lehet pár hónapot csak, vagy amíg el nem adják.
nem sokkal drágább az alkatrész mint bármi máshoz. de ilyen ár azt feltételezteti, hogy költeni kell majd rá.


na ezt figyeld meg!
http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-6709437

500 000-el olcsóbban veszem meg mint amit most látsz! ha rá kéne költenem az 500 ezret képzeld el milyen autó lesz a másikból nem mindig a drága jó? ugy hogy a kollégád jól járt a 98-as h elbirta adni anyiért!



a kollégán BMW-s kollégát értek. miért tudta eladni? mert nem egy hülye vette meg, hanem aki értett hozzá.
nem tudom milyen ez 900ezerért, de vedd meg akkor. legalább egy új aktív taggal gyarapodik a fórum (márha érted, hogy értem)
de mint mondtam, inkább nézz meg egy párat... személyesen

YELLOW Elküldve: 2013-06-06 23:13 Autóvásárlás

sunyman írta:
YELLOW írta:
sunyman írta:
YELLOW írta:
sunyman írta: sziasztok! segitség! HELP! erről az autóról tud valaki valami infót? mire figyeljek oda ennél a tipusnál a legjobban?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ni-6944632


csonti car? mindenre figyelj
bár van, akinek az ismerőse tudott jót venni. a szöveg jó. bár állítólag nagyon őszinték, nem takargatnak semmit, elmondják a frankót. ennek sem véletlen ennyi az ára.
a tipussal kapcsolatban, meg már szinte mindent leírtak ide, szóval érdemes visszaolvasgatni.


köszi a gyors válaszod! maga a kereskedéssel tudom h érdemes oda figyelni vagyis régóta látom őket a szakmában ha elmondják a frankót akkor szerintem nincs gond,úgy érdemes vásárolni ha tudja az ember mit vesz! a szövegük meg tényleg valami beteges azt mire érted h ennek sem ennyi az ára? nézegetek már pár hete és ez évjárat igen csak ilyen árban vannak! vagy lehet én tévedek,mert kb 3 hete max h bmw-t akarok venni!


az, hogy ami iylen árakon van, azok 90%-a BUG-os, valami nem ok vele. ismét egyik kollégával tudok példálozni, hogy 98-as 318i-jét tavaly ősszel 1,7 misiért adta el. makulátlan volt, mármint korához mérten. esetleg csőd szélén álló emberek adják ennyiért, ami még néz is ki valahogy, de gondold el mit ölthettek rá, ha fenntartani sem tudják. a többi olcsó meg... gondolhatod. én csak azt tudom mondani nézz körbe személyesen pár E46-ot, hasonló évjáratban, a km-t úgysem tudni biztosra, aztán konklúzió. biztos van felétek akinek van, leszólítod, megnézed. velem is volt már ilyen.
ha ilyen árban gondolkozol, akkor jobb, ha van mellé pár száz ezred, mert valószínű szükséged lesz rá.


a kereskedő srác azt mondja h a fönökének a feleségért volt az autó! abban biztos igazad van h az vegyen bmw-t akinek van zsebbe nyulni valója,ugye nem olcsó semmi a bmw-khez!



hogy kié volt az autó, az sablon szöveg... az megint más kérdés meddig mert lehet pár hónapot csak, vagy amíg el nem adják.
nem sokkal drágább az alkatrész mint bármi máshoz. de ilyen ár azt feltételezteti, hogy költeni kell majd rá.