Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-05-11 19:50 Extra gyors találkozó!

szotakdavid írta:
bbali81 írta: Csak jelezném, hogy igen jóra sikerült a péntek esti észosztás

a meki-t felgyújtom ha még1x ennyit kell sorbaállni bakker


Szeged-Budakalász 1 óra 10 perc


és mennyibe került ez neked? vagy majd postán küldik a számlát?

YELLOW Elküldve: 2013-05-10 21:30 Műszerfal kijelzés

kalmaristi írta:
YELLOW írta:
kalmaristi írta:
YELLOW írta:
kalmaristi írta: Helló mindenkinek !
Kérdésem az olajnyomásjelző kis kanna miért világit sárgán mire figyelmeztet??
Ha leállitom és nem veszem le teljesen a gyújtást(szóljon a rádió)akkor sárgán világít!
Ha ujra ráadom a gyújtást akkor piros és beindúl rögtön elalszik
Cseréltettem olajat 3000 km ezelőtt akkor vissza állították a számlálót asszem 25000 re
most 21000 körül mutat de megjelent fölötte egy óra szimbólum ez mit jelenthet::
Előre is kösz a tanácsokat


az olajszínt kevés. azt jelzi így ahogy leírod. ha jó a szint, akkor viszont beszart a szenzor, ami szokásos, olajcserénél, legalábbis legtöbbnek akkor jön elő. hogy melyik olajcserénél az jó kérdés, de utána szoktak panaszkodni.

szerk.: jah az óra szimbólum az a fékolaj csere, ami 2 évente esedékes, vagy 40ezer km.
Köszi!!
Hol található a szenzor mert a szint az megvan benne azt néztem



blokk alján a teknőben, olajat le kell ereszteni, ha ki akarod venni.


Na az f@sza!


de előtte mielőtt kiveszed, egy elektromos szaki ki tudja mérni, hogy biztos az-e. ugye ez gyújtáskor olvas egy szintet, aztán járó motornál nem.

YELLOW Elküldve: 2013-05-10 21:22 Műszerfal kijelzés

kalmaristi írta:
YELLOW írta:
kalmaristi írta: Helló mindenkinek !
Kérdésem az olajnyomásjelző kis kanna miért világit sárgán mire figyelmeztet??
Ha leállitom és nem veszem le teljesen a gyújtást(szóljon a rádió)akkor sárgán világít!
Ha ujra ráadom a gyújtást akkor piros és beindúl rögtön elalszik
Cseréltettem olajat 3000 km ezelőtt akkor vissza állították a számlálót asszem 25000 re
most 21000 körül mutat de megjelent fölötte egy óra szimbólum ez mit jelenthet::
Előre is kösz a tanácsokat


az olajszínt kevés. azt jelzi így ahogy leírod. ha jó a szint, akkor viszont beszart a szenzor, ami szokásos, olajcserénél, legalábbis legtöbbnek akkor jön elő. hogy melyik olajcserénél az jó kérdés, de utána szoktak panaszkodni.

szerk.: jah az óra szimbólum az a fékolaj csere, ami 2 évente esedékes, vagy 40ezer km.
Köszi!!
Hol található a szenzor mert a szint az megvan benne azt néztem



blokk alján a teknőben, olajat le kell ereszteni, ha ki akarod venni.

YELLOW Elküldve: 2013-05-10 21:14 Műszerfal kijelzés

kalmaristi írta: Helló mindenkinek !
Kérdésem az olajnyomásjelző kis kanna miért világit sárgán mire figyelmeztet??
Ha leállitom és nem veszem le teljesen a gyújtást(szóljon a rádió)akkor sárgán világít!
Ha ujra ráadom a gyújtást akkor piros és beindúl rögtön elalszik
Cseréltettem olajat 3000 km ezelőtt akkor vissza állították a számlálót asszem 25000 re
most 21000 körül mutat de megjelent fölötte egy óra szimbólum ez mit jelenthet::
Előre is kösz a tanácsokat


az olajszínt kevés. azt jelzi így ahogy leírod. ha jó a szint, akkor viszont beszart a szenzor, ami szokásos, olajcserénél, legalábbis legtöbbnek akkor jön elő. hogy melyik olajcserénél az jó kérdés, de utána szoktak panaszkodni.

szerk.: jah az óra szimbólum az a fékolaj csere, ami 2 évente esedékes, vagy 40ezer km.

YELLOW Elküldve: 2013-05-10 20:06 Klíma

andree írta:
YELLOW írta:
Padre323i írta: Ha klímázok,kikapcsolás után poshadt szagot fúj be.Erre van valami megoldás?


mielőtt megállsz, mondjuk klímázol és tudod hosszabb időre megállsz, akkor előtte ki kell kapcsolni amklímát, és csak a meleg levegőt, vagyis a kintit fújja be, ami kiszárítja, nem fog a pára lecsapódni a hőcserélőn.
ezen az ózonos dolog sem segít, mert a következő alkalommal ugyanolyan szagú, de legalábbis 4. alkalomra tutti. az ózon megöli a bacikat, vírusokat, a beivódott gyepes szagokat eltünteti. természetesen ha az autóba bele van szarva, azt ki kell venni, szilárd anyagot nem tűntet el viszont a wunderbaumból is kiszedi az illatot


Csak sikerül összerakni a tutit.
Viszont ne felejtsük el a hogy olyan bacik telepednek le ott amikkel normál körülmények között lehet hogy sose találkozol.
A szag attól is lehet -ezt személyes tapasztalatból mondom- hogy sokat állt a kocsid. Yellow kolléga jól mondja, ki fog száradni.
Kitartás!


de az a párás szag, az az amikor a bent lévő porok nedvesek lesznek, ezért kell járatni kinti levegővel. igen a bacik is büdösek de annak nem olyan szaga van... meg ugye van ott kondenzvíz levezető is, és ha az eldugul, mint sok fosvágennél, akkor ott igen penész lesz keményen.

YELLOW Elküldve: 2013-05-10 18:52 Klíma

Padre323i írta: Ha klímázok,kikapcsolás után poshadt szagot fúj be.Erre van valami megoldás?


mielőtt megállsz, mondjuk klímázol és tudod hosszabb időre megállsz, akkor előtte ki kell kapcsolni amklímát, és csak a meleg levegőt, vagyis a kintit fújja be, ami kiszárítja, nem fog a pára lecsapódni a hőcserélőn.
ezen az ózonos dolog sem segít, mert a következő alkalommal ugyanolyan szagú, de legalábbis 4. alkalomra tutti. az ózon megöli a bacikat, vírusokat, a beivódott gyepes szagokat eltünteti. természetesen ha az autóba bele van szarva, azt ki kell venni, szilárd anyagot nem tűntet el viszont a wunderbaumból is kiszedi az illatot

YELLOW Elküldve: 2013-05-10 12:13 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
YELLOW írta: már csak az a kérdés, mivel gogassam oda, hogy ne zörögjön lehúzve, és remélem ha egyszer nyílnia kell, akkor fog is


Az ülés alatti csatlakozóban (a sárga részben) kihúzod a helyéről, és ott nem is fog mozgolódni vagy zörögni.


jah kész vagyok úgy csináltam. máshonnan nem is nagyon tudtam kihúzni, és a sárga kis takarója el is takarja.
azt nem tudom miért volt 2 ülésfoglaltság jelző az FSW_PSW fájlban, mikor a vezető oldali alatt nincs is. viszont találtam ott egy másik madzag csokrot, ami a sárga csati másik oldalán megy be, azaz előlről, de az ülés alatti láb rostélynál megy le. az mi lenne? csak úgy kíváncsiságból kérdezem.

YELLOW Elküldve: 2013-05-10 11:23 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
YELLOW írta: még nem néztem meg ezt a verziót. bár nem igazán írtam, ha szakadt, az ugyanolyan, mintha le lenne kötve. ha meg eleve kikapcsolom a figyelést, akkor minek jelzi be? ez a része nagyon nem logikus


Akár logikus akár nem, így működik. Már emlékszem az elején a kikapcsoláskor nekem is reklamált még utána míg le nem lett húzva a csatlakozó is.


már csak az a kérdés, mivel gogassam oda, hogy ne zörögjön lehúzve, és remélem ha egyszer nyílnia kell, akkor fog is

YELLOW Elküldve: 2013-05-10 06:52 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Padre323i írta:
YELLOW írta:
tehát akkor nem elég kikapcsolni, le is kell kötni, szét kell húzni.


Így van,nekem is csak így lett teljes.Sikerült megoldani?



még nem néztem meg ezt a verziót. bár nem igazán írtam, ha szakadt, az ugyanolyan, mintha le lenne kötve. ha meg eleve kikapcsolom a figyelést, akkor minek jelzi be? ez a része nagyon nem logikus

YELLOW Elküldve: 2013-05-09 16:53 Vicces :)

YELLOW Elküldve: 2013-05-09 12:25 Egyenetlen alapjárat

Sebi001 írta: SZIASZTOK!
Egy olyan problémám lenne hogy az autóm e36 316i kb 1 hónapja elkezdett rosszalkodni.
Menet közben olyan mintha valami beakadna és elkezdi pörgetni a motort kb2500-3000 fordulaton. válthatok közbe nem változik semmi.. ha üresbe rakom akkor sem. mi lehet az oka? fars levegőt nem szív gépre raktuk hibát nem jelez...


én inkább azt mondanám valahol megszorula gázbowden. főleg, ha gyorsítás közben marad úgy. vagy magától megy fel a fordulat?

YELLOW Elküldve: 2013-05-08 17:33 Futómû és hibái

Pistamann írta:
Csacsa12 írta:
Pistamann írta: Sziasztok

Lenne egy olyan kérdésem, hogy 225/45/17-es gumiknál az úthiba eléggé elrántja a kormányt, szerintetek egy erősített lengőkar hátsó szilent javítana a helyzeten?


Szevasz!
Ha masszív acéllal erősíted, az elviseli ezeket a pompás utak adta pofonokat.
Ha épeszű erősítettben gondolkodsz, akkor nem a válasz. Nem véletlenül tettek oda rezgés csillapító elemet valamiféle ruganyos anyagból.
Üdv, Cs



Mi az ami segítene?


keskenyebb gumi de komolyan.

YELLOW Elküldve: 2013-05-08 17:30 AIR-BAG (légzsák)

K_Gergo írta:
YELLOW írta: hát az évjáratban benne vagyok. engem inkább az érdekel, hogy fognak értesíteni, vagy magam kell utána járjak, a visszahívás csak folyamatosan szakszervízben töltött autókra érvényes-e?

tudtommal értesíteni a márkaszervizeken keresztül szokás - ha ott még az előző tulaj járt, nem szólnak.


mikor megvettem utána egyszer voltam vele márkaszervízbe. csak bevittek a rendszerbe.... gondolom.

YELLOW Elküldve: 2013-05-08 13:45 AIR-BAG (légzsák)

K_Gergo írta:
YELLOW írta: A BMW 220 ezer autót hív vissza a 3-as sorozatból a légzsák javítására – közölte a konszern szóvivője a Dpa hírügynökség megkeresésére kedden.


gondolom mindenki sejti, hogy a gyártási dátumot illetően nem a forgalmi a mérvadó...


hát az évjáratban benne vagyok. engem inkább az érdekel, hogy fognak értesíteni, vagy magam kell utána járjak, a visszahívás csak folyamatosan szakszervízben töltött autókra érvényes-e?

YELLOW Elküldve: 2013-05-08 12:03 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

negativ0001 írta: Sziasztok!
Ha lengedem az olajat a szervobol, de ugy hogy lent a kormanykazettanal, akkor hany liter megy bele? A konyv 1L-t mond, de a szokasos szervoolaj csere modszerrel, ami nem mas, mint csak a tartalybol kiszivni - utanatolteni -meg egyszer kiszivni es utana tolteni.


megmondom őszintén nem tudom hol lett nekem lecsatlakoztatva, de a tartály alatt is, meg közbe tekergettem a kormányt, hogy nyomja ki, tehát elvileg minimális maradhatott benne, és az 1 literből maradt egy pici. csak mivel kormányt tekertem, fingom nincs hol vehették le, de a szerelő azt mondta a legalsó ponton is levette.