Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-04-29 09:18 Első lámpa

MattM325 írta:
szotakdavid írta:
jencispy írta:
Mivel csináltad?
Én ilyet néztem ki erre a célra: 3M Headlight Lens Restoration System
EBay-en 22GBP de még nem rendeltem meg.



2000-es vizes polír papír és 3M polír paszta. Újpesten tudsz kimérve venni 1300ft/dl 1dl elég a lámához bőven Én a durvább szemcséset vettem.

Üdv Dávid


Erről a cuccról is sok jót hallani, és 3e forint. Turtle Wax FG6690


hát ez elég körülményesnek tűnik, bár olcsóbb, mint egy új lámpa....

YELLOW Elküldve: 2013-04-29 08:04 Furcsa hangok a kerekek felõl.

Robinson írta: Nekem valami fémes csörgés jön a jobb hátsó kerék felől. Eddig még nem tudta megmondani senki, hogy mi az, nektek menni fog így láttatlanban/hallatlanban?


én megmondom látatlanban simán. ugye vannak buszok nah azokon mi lóg le, hátul? LÁNC! (földelés gyanánt)

YELLOW Elküldve: 2013-04-27 17:27 Társalgó

YELLOW írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta: volt már valaki az éjjel-nappal budapest sorozatban lévő szervíznél? igencsak BMW szakszervíznek tűnik
állandóan BMW-k állnak bent...


Jolvan akkor nem csak Én nézem az ilyen hülyeségeket!!!


inkább csak hallgatom, amíg netezek ha már munka miatt nem tudtam nézni ne is kérdezd miért nézem, eccer elkezdtem, aztán... talán Lali miatt lökött
múltkor vicces volt, mikor kiszállt a bömciből Joe, oszt az ablaktölrőbe belekapott, majd leállította, oszt felénél megállt


jah egyik munkatársam mondta, hogy mióta nézi az asszonya, azóta full szexmániás... hogy mi válthatta ki?

YELLOW Elküldve: 2013-04-27 17:23 Társalgó

szotakdavid írta:
YELLOW írta: volt már valaki az éjjel-nappal budapest sorozatban lévő szervíznél? igencsak BMW szakszervíznek tűnik
állandóan BMW-k állnak bent...


Jolvan akkor nem csak Én nézem az ilyen hülyeségeket!!!


inkább csak hallgatom, amíg netezek ha már munka miatt nem tudtam nézni ne is kérdezd miért nézem, eccer elkezdtem, aztán... talán Lali miatt lökött
múltkor vicces volt, mikor kiszállt a bömciből Joe, oszt az ablaktölrőbe belekapott, majd leállította, oszt felénél megállt

YELLOW Elküldve: 2013-04-27 17:21 320d Motor

majky73 írta: Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem.Friss olajcsere után,az olajvisszajelzőm,felvillant,és most már el sem alszik.Előtte motormosást csináltunk.Ennek lehet hozzá köze?Ha tud valaki segíteni azt nagyon megköszönném.



általában olajcsere után jön elő. és akár lehet a mosástól is. ha külső mosás volt, akkor beázhatott valami vezeték, ha meg belső mosás, akkor lehet szabadra kerültek bizonyos részek. ha veszel másikat, csak Hella. én ennyit tudok kb.

YELLOW Elküldve: 2013-04-27 16:48 Vicces :)

Munkahelyi szarás kodex:




A prosztataproblémás 

Mikor belépsz a WC-be, látszik szegényen, hogy már 5 perce küzd a csöveléssel, de nem megy neki. Néma csönd van a WC-ben, a kollega néha felsóhajt, ettől te is zavarba jössz, és erőteljesen szuggerálod a Geberit, vagy az Alföldi feliratot, hogy legalább te ne sülj be.

A szemérmetlen

Mikor belép, egy hangos köszönéssel üdvözöl, netán még hátba is vág, miközben hugyozol, de 5 másodperc múlva már olyat fosik 2 méterrel mögötted a kabinban, amivel fél Zala-megyét le lehetne szőnyegbombázni.

Az őszinte

Az őszinte nyíltan felvállalja, hogy nem mos kezet hugyozás/szarásután: lazán kiviharzik mellőled minden nemű tisztálkodás nélkül. Legalább a legközelebbi kézfogás után tudod, mit kell tenned.

A turbófosó

A turbófosó akkor érkezik, mikor te már hugyozol, de még hugyozol, mikor végez is. A turbófosóknak 5 colos átmérőjű segglyukuk van, seggüket nem törlik, mondván úgyis felszívja Calvin Klein.

A vaddisznó

A vaddisznó legalább 10 bárral fosik, és majdnem átvágja vele a csészét. Az eredmény szaga egy dögkút szomszédságában lévő hullákkal teli posványos mocsáréval vetekszik. Az ő bélsaruk adja a szennyvíz igazi bűzét.

A cifrázós

A cifrázós megbolondítja valamivel a dolgot. Lehet például habos-kakaós effekt, szaggatott és eltérő tónusú (mindenféle frekvenciát megjáró) fingkoncert, stb. , hogy a hugyozás utolsó cseppjeit kipasszírozó kutyogtató fitymacsattogást ne is említsem.

Betámadós 

Szarsz a budin, erre beül melléd valaki. Egy Volán-busz-légfék-imitáló fingás után elkezdi szaggatni a nokedlit. A nyálkás iszappakolás közben olyan szinten leszarja, hogy ott vagy, hogy forog a gyomrod, ezért inkább lelépsz, mielőtt elokádod magad.

2 tűz között 

Ez az az izzasztó szituáció, mikor egy középső fülkében ülsz, és betámadnak két oldalról. Nagyon kellemes érzés sztereóban hallgatni, ahogy jóízűen rotyogtatnak melletted a kollegáid. Ilyenkor érdemes elvágni a kábelt, és kimenekülni.

2 tűz között Spice 

Az előző helyzet annyival megfűszerezve, hogy valamelyik kollega penetráns testszaga áthatja a tripla szarszagot. Tűzjelző betörése kötelező.

Meeting bomba 

A meeting bomba már a meeting előtti percben elkezd ketyegni, de már késő, nincs időd elmenni budira, mert ott KELL lenned. Ez a máskor jóleső szarásinger ahhoz hasonlatos, amit egy 3 fogásos kiváló ebéd után elfogyasztott kávé és/vagy cigi indukál. Akkor a legdurvább, mikor 1-2-3 órás szünet nélküli meetingen vagy. Végig arra koncentrálsz, hogy el ne fingod magad a vállalatvezetőség előtt. A meeting végeztével átalakulsz Betámadó Turbófosó Vaddisznóvá.

A permetező – Low level 

Már neve is mutatja, hogy legalább 3 piszoár távolság kötelező, ami egy munkahelyi WC-ben ritkán lehetséges, ezért nem igazán kedvelt személyek. Szerintük tök jó móka 10 bár nyomással kipréselt húggyal a szagtalanító drazséval a piszoárban ”húgyhokizni”.

A permetező – High level 

Ők nem kispályások. Nem a pipikét nyomják teljes erőből, hanem a nugátos csokit, porlasztott formában. A csészén elhelyezett fosszeplők száma 200-300 között mozog, melyekből akár a tejút összes csillagképét ki lehetne rajzolni.

A harcos 

Egymásnak feszülő több száz kilós szumo birkózók nem nyögnek, fújtatnak úgy, mint a harcos. Az első csobbanás után sem enyhül a nyomás, folytatódik a küzdelem, a budin eltöltött idő negyed és félóra között mozog. Feltehetőleg tőlük erednek a ”nagybarna indián” és hasonszőrű bélsárbecenevek. Hang alapján a diagnózis: öklömnyi aranyér állhat a kaksi útjában. Ide Mr. Muscle is kevés lenne, hogy a kifolyó legyen átfolyó. Sokan biztatják is őket ilyenkor a „te fogsz győzni”, „ne hagyd magad”, „ne befele, kifele nyomd”, és hasonló mondatokkal.

A gyorsgyalogló 

Ezt a típust fura járásukról lehet felismerni, mint akik az olimpiára készülnek gyorsgyaloglás versenyszámban. Eléggé kényes szituációban vannak szerencsétlenek, ugyanis hátvágányukon tolat a pótkocsis kakamion, és bizony már a pótkocsi ki is lóg.

Az M4-es metró irigykedhet, mert itt bizony már fény éri a fúrópajzsot.

A fingóművész 

A fingóművészek hihetetlen hangokra képesek. A leggyakoribb a „fúrják a panelban a szomszéd falat”, de gyakori a „2 sarokkal arrébb elsüvítő babetta” hangeffekt is.

A lányok
A lányok nem szarnak.

A magányos

A magányos rendszerint épp a legnyugodtabb szarásod közben zavar meg, mikor egyedül vagy az egész budiban. Őt nem zavarja, hány üres fülke van a helyiségben, rögtön bevágódik a melletted lévőbe. Feltehetőleg így próbál társaságot keresni, bár a társalgás eléggé kizárt ebben a szituációban, feltéve, ha nem eleve barátok vagytok, akik ráadásul részegek is.

Navaronne ágyúja

Navaronne ágyúja a cég igazi büszkesége. Ő csak egyet lő. Ő nyomja ki ”A FINGOT”. Csak egyet, de az megismételhetetlen. Igazi öblös, hangos, tiszta, mélyről jövő, hangja a hajókürtéhez hasonlatos. Ha a mellette lévő fülkében vagy, berezonál alattad az ülőke. Hasonlót produkálni csak kádban, meleg víztől elernyedt ánusszal, jó akusztikájú fürdőszobában lehet.

A pörgősek

A pörgősek jól tudnak koncentrálni egyszerre több dologra is. Ezen tulajdonságuknak köszönhetően hugyoznak, finganak, böfögnek és beszélgetnek veled egyszerre. Bár felettébb gusztustalan, de ugyanakkor figyelemreméltó is.

A menekülő ember

Stephen King karakterével ellentétben eme emberek nem épp az erkölcs élharcosai. Oda finganak a helyükre, majd elmenekülnek a helyszínről. Egy felelőtlenül elfogyasztott karfiolleves, kelkáposzta-főzelék, esetleg csalántea bárkit menekülő emberré tehet.

A múmia

A múmiák azok a parasztok, akik csakis 3 méter WC papír hátrahagyásával képesek szarni. Egy elmélet szerint kiskorukban nem tanították meg őket, hogy töröljék ki a seggüket, így a farszalvétából sok a selejt.

A bérgyilkos

A bérgyilkossal nagyon ritkán találkozik az ember, de van aki már látta. Csak abban az esetben lehet őket felfedezni, ha üres fülkére vadászván bekukkantasz az ajtó alá. Feltehetőleg ők épp végeztek, de nem akarnak kijönni, hogy más is lássa „Igen, itt én szartam”. Szégyenlősek. Csak úgy ott állnak a budifülkében, és várnak. Gyerekkori frusztráció adott.

A torokgyíkos

A torokgyíkos csak úgy tud kakálni, ha minden kakszibarack kinyomása előtt köhint egyet. Ennek oka a tudósok előtt máig ismeretlen. Pszichológusok arra gyanakszanak, hogy az ilyen kollegák olyannyira szemérmesek, hogy egy kurta köhintéssel igyekszenek palástolni a fő tevékenységet, amit éppen végeznek.

YELLOW Elküldve: 2013-04-27 16:14 Társalgó

volt már valaki az éjjel-nappal budapest sorozatban lévő szervíznél? igencsak BMW szakszervíznek tűnik
állandóan BMW-k állnak bent...

YELLOW Elküldve: 2013-04-27 15:19 Motor-váltó

squierbandi írta: szeva

2001-es 320d-be stimmelne a az első facelift ,6 sebességes váltója?


igen. többen szereltek már be. csak annyi, hogy 6. fokozatban a tempomat nem lesz jó, már ha van.
volt már róla többször téma, hazsnáld a keresőt és kommentekre keress.
asszem már szotakdavid-nak is 6-osa van, talán kérdezd tőle.

YELLOW Elküldve: 2013-04-27 13:26 Futómû és hibái

Pales320Ci írta: Sziasztok!

Új vagyok a fórumon és a segitségeteket kérném. E46 320Ci-m van 2.2 125Kw 2001, múlt héten fura ropogásra lettem figyelmes és nem igazán tudom betájolni honnan jön a hang. Mikor tekerem a kormányt főleg parkoláskor és kis tempónál valami enyhén ropog. Egy hónapja tettem fel az új nyári felniket ami 205/50 R17 a gyári téli pedig 205/55 R16. Lehet hogy emiatt történt valami?
Nagyon köszönöm a segitséget előre is mindenkinek!


hát ezt a ropogást jó lenne konkretizálni pedig. amúgy nekem mikor anno a télit tették fel, akkor a nyárit szépen picit ráejtette a kerékagyra elől, na én azóta hallok ropogást. a szilentblokk a lengőkar végén nekem tutti cserés. volt akinek itt stabilizátor recsegett, vagy a kutyacsont miatt. amúgy nem hiszem, hogy a gumiméret változás miatt lenne. el kell menni valami értelmes szakihoz és átmozgatni (bár nekem műszakin nem jelezték 2 éve, pedig akkor is csinálta már, én meg belenyugodtam, mert elég jól átdolgozták az autót, pedig valami ropogott.) na persze kormányösszekötő islehet. bármi.

YELLOW Elküldve: 2013-04-27 13:21 Motor-váltó

jons írta:
YELLOW írta:
hát ha ennyire alapról kezdesz ne fogj bele.


Mondod ezt te. Az NCS-vel meg küzdesz, mint disznó a jégen.


így van. nem küzdök már siker fény csillogás! de egy NCS, azért nem motorátépítés. nem hiszem, hogy itt pont van valakinek ilyen tapasztalata, nekem nem rémlik, hogy lenne itt olyan. inkább értékeld, hogy nem kezdtem el leírni a menetét

YELLOW Elküldve: 2013-04-27 13:18 hûtõ

jons írta:
YELLOW írta:
hát vagy a kiegyenlítő tartály repedt szét, vagy lejött a cső róla. mivel ha rögtön elfolyik, akkor ilyesmi lehet..... szerintem.


Neked mindenhez kell írni valamit? Van még egy pár hely ahol folyhat a víz. Ilyet nem lehet fórumról megszerelni...


mivel azt írja ahogy önti rögtön elfolyik, ez a legvalószínűbb... nem a blokk másik végén fog folyni.

YELLOW Elküldve: 2013-04-27 07:16 Féktárcsa és fékbetét

nickname írta:
BarG írta:
hil írta:
nickname írta:
Nem nagyon hiszem hogy 1 gyári tárcsa 240e km menne el



Szia!
Pedig igen, ha nem fékkel vezetik az autót. Az elsőt most cseréltem 220K-nál, a hátsó még marad. És még gyáriak.....
bye:hil



Elől az 5. készlet van fenn..... , csak hátul bír kimenni a világból.



Ezt miből döntitek el hogy még első gyári tárcsa van rajta, mikor nem egyetlen tulajdonosai voltatok az autónak.



lehet elmegy 200ezret, de ez alatt minimum 3x lett fékpofa cserélve és ha már a 2. 3. pofát puhábbat tettek bele, akkor a pofa hamarabb megy, nyílván a tárcsa nem úgy kopik.
Gabi, te azért relatíve hosszú távokat mész, ugye napi kétszer tiszaúj-miskolc táv minimum. meg sok autópálya, ahol azért nem sokan hazsnálnak féket. pl hil is sokat megy hosszú távon. városi pesti forgalomban sokat menvén azé kopik, főleg ha keményebb a betét. arról nem is ebszélve, hogy ki vezeti, mert egy nő fék, gáz kombó, mást nem nagyon ismernek.

YELLOW Elküldve: 2013-04-27 07:06 E46 futómű állítás

zoliika írta: Urak egy kérdés!
Januárban M.Attiláéknál kormányműcserém volt és persze futóműbeállítás is azóta az autó olyan egyenesen fut mintha sínen mennénk,de ezek 16"os téli kerekek voltak.......amióta felraktam a 17"-os kereket ,mentem az autóval 2.5km-t mivel festőnél van azóta is.Így nem tudtam lekontrolálni az egyenes futását stb.Viszont a gumis azt mondta,hogy most és azonnal menjek futóműbeállításra,mert a 16"-os kerekeknél másként "terpeszt" a kerék .Nagy kedvem nincs elvinni,mert ott Szombathelyen kívűl senki nem tudta normálisan beállítani még,itt helyi viszonylatban 5 helyen voltam és mind "kókler".
Tehát?225/45/17(et45 felni sz.8") van most 205/55/16(et47 felni sz.7") volt.Számít-e vagy sem?


régi téma már. a szélesebb gumi jobban húz. ha mindig arra húz, amerre az út lejt, és sima úton nem húz, akkor a futóműnek nem igen van baja. az tényleg igaz, hogy felni és gumi mérettől fűggően változik a geometria is. tényleg célszerű ahhoz a kerék kombóhoz lőni, amivel többet mész. nekem a nyári 225/245 R17 a téli meg 195 R15, de egyik sem kopik félre, a nyárival értelem szerűen egy picit többet megyek (már amennyire lehet nálam futásteljesítményről beszélni ) de olyan nyári/téli 20/10ezer van bennük ha gáz lett volna félrekopott volna már.
ami nagyon tetszik a bömcsiben, hogy 100-nál intenzív fékezésnél, jó úton nem húz semerre. más autónál nem tapasztaltam még ilyet

YELLOW Elküldve: 2013-04-27 06:58 hûtõ

laciiking320d írta: Sziasztok! Elfolyt a víz...ahogy beleöntöm már folyik is ki...egyenlőre nemlátom h honna mert nem szedtem le a burkolatokat...remélem nem nagy a baj...?


hát vagy a kiegyenlítő tartály repedt szét, vagy lejött a cső róla. mivel ha rögtön elfolyik, akkor ilyesmi lehet..... szerintem.

YELLOW Elküldve: 2013-04-27 06:55 Motor-váltó

szabo1985 írta: Helló
Segitséget szeretnék kérni hogy van egy e46-os 320d coupem, és az lenne a kérdésem hogy bele lehet e rakni az e60 m5 v10 es motort valami modon aki tudja az irja már le nekem létszi és hogy miket kell átalakitani hozzá ??fontos lenne a részletes leirás,, nagyon szépen köszönöm.


hát ha ennyire alapról kezdesz ne fogj bele. keress a neten egy céget, aki ilyen építésekkel foglalkozik.
a lényeg, hogy minden megoldható!