
YELLOW Elküldve: 2013-03-16 17:44 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)
YELLOW Elküldve: 2013-03-16 14:45 Társalgó
zoliika írta: Piramis off!
Igen,Yellow az utolsó másfél sor az amit leírtál bennem is felötlött!
Egy biztos senkinek nem kívánok ilyen kalandot és ne élje át ezt senki!
YELLOW Elküldve: 2013-03-16 14:17 Társalgó
YELLOW írta:zoliika írta: Lehet amit írok lerágott csont és már unalmas lesz,hogy csak erről tudok -tudunk beszélni,de leírom ,mert az igazságérzetem nagyon bántja.Próbálom nem belevinni az indulataimat és személyes rossz érzéseimet!
Történet Csütörtök délután kezdődött fél 6-tól amikor elindultam Német.o-ba ,K.mét-en felhajtottam az M5-re majd az M0-ra és következett az M1, 7óra környékén már ott voltam a filmbe illő káoszba......Miért indultam el?Azért mert még a legutolsó pillanatban is net.-en rádióban megerősítettek arról,hogy 1 azaz 1 kamion vesztegel a 80 valahányas km.kőnél ,de egy sáv járható az m1-en hát ezért!!!!!!
10 óra körül 3 óra vesztegelés után már rosszat sejtettem ugyanis fél km-t sikerült haladnom összesen,persze addig folyamatosan hallgattam a rádió állomásokat és semmi ,de semmi információ nem volt az m1-ről bíztam a "jóban" és abban,hogy mehetek végre a munkahelyemre.Legelőször a Music Fm amiről eddig alig hallottam Ők tették közzé,hogy nagyon nagy a baj és délután 4 órától piros riasztás van érvényben.Hajnal 2 -ig ismétlem hajnal 2-ig a Kossuth rádió azzal volt elfoglalva,hogy 2-3 hetes ismétléseket adott le az éjféli hírekben a Himnusz után megemlítette,hogy az M7-en "torlódás"van és az M1-en is.Ez volna közszolgálati rádió????????A Bartók Rádión meg verték a zongorát keményen azt sem tudták mi történik az utakon,de szerintem még most sem!
A Magyar Kommunista Rádió "Club Rádió"néven fut a közéletben Ők azzal voltak elfoglalva egész este pártigazolványos bemondói,hogy Ők lemondanak a Táncsics díjukról,mert megkapta Szaniszló Ferenc is az a Szaniszló aki még a komcsi rendszerben is kimondta a frankót és nem tartozott soha semmilyen párthoz.De,ez egy más történet.Érdemben Ők sem tájékoztattak senkit az utak állapotáról.
Class Fm meg egyéb hülyegyerek Rádión szintén nem mondtak semmit.
Aztán jött a fekete leves fél 3-kor letérítettek Tata felé be a városba a felhajtónál ill.annak tövében egy Tesco parkoló volt,oda tudtam beparkolni,mert addigra a Tata városa bedugult meg sem kiséreltem ott araszolni.Próbáltam aludni ,de csontá fagytam volt ott egy benzinkút ahova beengettek,de hát.......nem volt WC!!!XXI.században nincs WC egy töltőállomáson,de legalább meleg volt és informálódtam a helyi állapotokról a parkolóval szemben volt egy körforgalom ami 1 óra alatt bedugult term. és Rendőrök probálkoztak rendet teremteni 0% eséllyel.Reggel 6órára derültek ki a vérforralló tények ami nem pletyka szinten "derült"ki hanem Rendőröktöl Mentősöktől ill. illetékes emberektől.Az útkotrók délután 4-kor Csütörtökön lerakták a munkát,mert senki nem mondta nekik ,hogy folytassák a munkát és különben is nem volt SÓ."Majd reggel 6-kor folytatjuk.."6órakor mikorra már teljes volt a káosz és nem volt út ami szabad volt amit le tudtak volna takarítani.Addigra iskolákat nyitottak meg és Gimnáziumokat,hogy tudjanak melegedni az emberek Én is éltem vele fél óra gyaloglás a hóviharban a Tescó parkolótól.Példás volt a helyi emberek segítsége,ott segítettek ahol tudtak.Tizenéves gyerekek teát osztogattak 60-70 éves nénik akik alig tudtak menni ,mert olyan jeges volt az út ,a kocsi sorok között osztogatták a teákat.A Katasztrófa védelem a Rendőrség a Tek a Hadsereg emberei olyan elszántsággal és erővel dolgoztak ami példaértékű volt.A mentősök akiket valamilyen elmeháborodott elindított az éjszaka folyamán bent ragadtak a hó fogságában magukhoz vették az életmentő gyógyszereiket ,eszközeiket és elindultak a hóviharba gyalog segíteni a bajbajutottakon.Délelőtt megindultak a lánctalpas harckocsik kimentették az utat eltorlaszoló félig árokba borult kamionokat,mentőautókat és hókotrókat ugyanis azokat is már menteni kellett amik az utat takarítanák
A legnagyobb problémát mégis az okozta,hogy mindenki Győr fele ment volna és aki B.pest irányában tartott volna az sem tudott menni,mert elállták az utat.A parkolóból(mert a parkolóból sem tudtam kimenni az is be volt dugulva) Én személy szerint egy csoda folytán és egy tank segítségével"megmenekültem" délután 1 órakor és haza tudtam jönni K.mét-re.Tata és B.pest között(50km-s szakasz) az M1-en 3 autóval találkoztam ez is azt bizonyítja ,hogy aki szeretett volna az sem tudott Pest irányába utazni ott ragadtak a Győr irányába tartókkal!Történetem részletesebben is leírhatnám ,mert így elég vázlatos,de ez most nem az Én ott létemről szól....
Amik kérdések megfogalmazódtak bennem:
Ha tudták előre ,hogy ekkora(lesz) nagy a baj a közúkezelőket este -délután miért küldték haza Csütörtökön?
Miért nem volt elég SÓ?
Kiadták a piros riasztást Csüt.délután 4 órakor akkor ezt miért tudatták sem a net.-en és rádiókban?A Hír.Tv-n nyilatkozott az a embernek látszó féreg akit Pintér Sancinak hívnak és közölte Pénteken,hogy ez a kamionosok hibája ,mert Ők kiadták a piros riasztást.Itt megint egy gondoltra:-1.nem adták ki és nem közölték hírcsatonán.
2.Román,bulgár,osztrák,német,moldáv kamionosoknak kötelességük magyarul beszélni?Mondjuk leadják a rádióban ami ugye nem történt meg Ők akkor sem értik meg a magyar felhívást.Nem kellett volna a piros riasztás után azonnal a Autópálya kezelőnek ,rendőrségnek azonnal intézkedni és letéríteni parkolókba a kamionokat.A józan ész nem ezt diktálja?Este 7-re talán be sem állt volna az M1.Vagy tényleg kölik a piros riasztást és Én nem indultam volna el és még sok család......Lehet a T.v-ben leadták,de sajnos nekem nincs T.v-m az autómban és szerintem elég kevés autóban van.
Miért van az ,hogy egyetlen egy( "music fm")Rádió volt képes tartani a lelket az emberekben és informálni őket a helyzetről,hogy mikor tudnak megmenekülni?Ez az egy kereskedelmi rádió volt aki félre tett mindent ,kivánságműsort és egyéb reklámot csak,hogy segíthessen a bajbajutottakon.Ők voltak akik üzentek a mentő szerveknek,hogy ki hol van ugyanis a bajba jutottak a rádión keresztül tudtak csak segítséget kérni.Minden tiszteletem az övék!
Nem is tudom mivel zárjam gondoltaim tudnék még mit írni és belemenni mélységekbe.
Mennyi iszapkatasztrófának,tüzijátéknak,hóviharnak kell még történnie?
Nem írom,hogy ,nyomjatok "tetszik"-et nem írom,hogy osszátok,mert sok ember annyira közönyös és gyáva lett ,hogy már ezt sem meri megtenni tisztelet a kivételnek persze.Csak olvassátok el.
Én már csak egy jobb életre vágynék és tisztességes megélhetésre és közbiztonságra!
Ezt az F.B-re raktam fel eredetileg,gondoltam megosztom veletek is az írásom!
én nem láttam FB-n, de most megosztom, ha nem gond.
YELLOW Elküldve: 2013-03-16 14:09 Társalgó
zoliika írta: Lehet amit írok lerágott csont és már unalmas lesz,hogy csak erről tudok -tudunk beszélni,de leírom ,mert az igazságérzetem nagyon bántja.Próbálom nem belevinni az indulataimat és személyes rossz érzéseimet!
Történet Csütörtök délután kezdődött fél 6-tól amikor elindultam Német.o-ba ,K.mét-en felhajtottam az M5-re majd az M0-ra és következett az M1, 7óra környékén már ott voltam a filmbe illő káoszba......Miért indultam el?Azért mert még a legutolsó pillanatban is net.-en rádióban megerősítettek arról,hogy 1 azaz 1 kamion vesztegel a 80 valahányas km.kőnél ,de egy sáv járható az m1-en hát ezért!!!!!!
10 óra körül 3 óra vesztegelés után már rosszat sejtettem ugyanis fél km-t sikerült haladnom összesen,persze addig folyamatosan hallgattam a rádió állomásokat és semmi ,de semmi információ nem volt az m1-ről bíztam a "jóban" és abban,hogy mehetek végre a munkahelyemre.Legelőször a Music Fm amiről eddig alig hallottam Ők tették közzé,hogy nagyon nagy a baj és délután 4 órától piros riasztás van érvényben.Hajnal 2 -ig ismétlem hajnal 2-ig a Kossuth rádió azzal volt elfoglalva,hogy 2-3 hetes ismétléseket adott le az éjféli hírekben a Himnusz után megemlítette,hogy az M7-en "torlódás"van és az M1-en is.Ez volna közszolgálati rádió????????A Bartók Rádión meg verték a zongorát keményen azt sem tudták mi történik az utakon,de szerintem még most sem!
A Magyar Kommunista Rádió "Club Rádió"néven fut a közéletben Ők azzal voltak elfoglalva egész este pártigazolványos bemondói,hogy Ők lemondanak a Táncsics díjukról,mert megkapta Szaniszló Ferenc is az a Szaniszló aki még a komcsi rendszerben is kimondta a frankót és nem tartozott soha semmilyen párthoz.De,ez egy más történet.Érdemben Ők sem tájékoztattak senkit az utak állapotáról.
Class Fm meg egyéb hülyegyerek Rádión szintén nem mondtak semmit.
Aztán jött a fekete leves fél 3-kor letérítettek Tata felé be a városba a felhajtónál ill.annak tövében egy Tesco parkoló volt,oda tudtam beparkolni,mert addigra a Tata városa bedugult meg sem kiséreltem ott araszolni.Próbáltam aludni ,de csontá fagytam volt ott egy benzinkút ahova beengettek,de hát.......nem volt WC!!!XXI.században nincs WC egy töltőállomáson,de legalább meleg volt és informálódtam a helyi állapotokról a parkolóval szemben volt egy körforgalom ami 1 óra alatt bedugult term. és Rendőrök probálkoztak rendet teremteni 0% eséllyel.Reggel 6órára derültek ki a vérforralló tények ami nem pletyka szinten "derült"ki hanem Rendőröktöl Mentősöktől ill. illetékes emberektől.Az útkotrók délután 4-kor Csütörtökön lerakták a munkát,mert senki nem mondta nekik ,hogy folytassák a munkát és különben is nem volt SÓ."Majd reggel 6-kor folytatjuk.."6órakor mikorra már teljes volt a káosz és nem volt út ami szabad volt amit le tudtak volna takarítani.Addigra iskolákat nyitottak meg és Gimnáziumokat,hogy tudjanak melegedni az emberek Én is éltem vele fél óra gyaloglás a hóviharban a Tescó parkolótól.Példás volt a helyi emberek segítsége,ott segítettek ahol tudtak.Tizenéves gyerekek teát osztogattak 60-70 éves nénik akik alig tudtak menni ,mert olyan jeges volt az út ,a kocsi sorok között osztogatták a teákat.A Katasztrófa védelem a Rendőrség a Tek a Hadsereg emberei olyan elszántsággal és erővel dolgoztak ami példaértékű volt.A mentősök akiket valamilyen elmeháborodott elindított az éjszaka folyamán bent ragadtak a hó fogságában magukhoz vették az életmentő gyógyszereiket ,eszközeiket és elindultak a hóviharba gyalog segíteni a bajbajutottakon.Délelőtt megindultak a lánctalpas harckocsik kimentették az utat eltorlaszoló félig árokba borult kamionokat,mentőautókat és hókotrókat ugyanis azokat is már menteni kellett amik az utat takarítanák
A legnagyobb problémát mégis az okozta,hogy mindenki Győr fele ment volna és aki B.pest irányában tartott volna az sem tudott menni,mert elállták az utat.A parkolóból(mert a parkolóból sem tudtam kimenni az is be volt dugulva) Én személy szerint egy csoda folytán és egy tank segítségével"megmenekültem" délután 1 órakor és haza tudtam jönni K.mét-re.Tata és B.pest között(50km-s szakasz) az M1-en 3 autóval találkoztam ez is azt bizonyítja ,hogy aki szeretett volna az sem tudott Pest irányába utazni ott ragadtak a Győr irányába tartókkal!Történetem részletesebben is leírhatnám ,mert így elég vázlatos,de ez most nem az Én ott létemről szól....
Amik kérdések megfogalmazódtak bennem:
Ha tudták előre ,hogy ekkora(lesz) nagy a baj a közúkezelőket este -délután miért küldték haza Csütörtökön?
Miért nem volt elég SÓ?
Kiadták a piros riasztást Csüt.délután 4 órakor akkor ezt miért tudatták sem a net.-en és rádiókban?A Hír.Tv-n nyilatkozott az a embernek látszó féreg akit Pintér Sancinak hívnak és közölte Pénteken,hogy ez a kamionosok hibája ,mert Ők kiadták a piros riasztást.Itt megint egy gondoltra:-1.nem adták ki és nem közölték hírcsatonán.
2.Román,bulgár,osztrák,német,moldáv kamionosoknak kötelességük magyarul beszélni?Mondjuk leadják a rádióban ami ugye nem történt meg Ők akkor sem értik meg a magyar felhívást.Nem kellett volna a piros riasztás után azonnal a Autópálya kezelőnek ,rendőrségnek azonnal intézkedni és letéríteni parkolókba a kamionokat.A józan ész nem ezt diktálja?Este 7-re talán be sem állt volna az M1.Vagy tényleg kölik a piros riasztást és Én nem indultam volna el és még sok család......Lehet a T.v-ben leadták,de sajnos nekem nincs T.v-m az autómban és szerintem elég kevés autóban van.
Miért van az ,hogy egyetlen egy( "music fm")Rádió volt képes tartani a lelket az emberekben és informálni őket a helyzetről,hogy mikor tudnak megmenekülni?Ez az egy kereskedelmi rádió volt aki félre tett mindent ,kivánságműsort és egyéb reklámot csak,hogy segíthessen a bajbajutottakon.Ők voltak akik üzentek a mentő szerveknek,hogy ki hol van ugyanis a bajba jutottak a rádión keresztül tudtak csak segítséget kérni.Minden tiszteletem az övék!
Nem is tudom mivel zárjam gondoltaim tudnék még mit írni és belemenni mélységekbe.
Mennyi iszapkatasztrófának,tüzijátéknak,hóviharnak kell még történnie?
Nem írom,hogy ,nyomjatok "tetszik"-et nem írom,hogy osszátok,mert sok ember annyira közönyös és gyáva lett ,hogy már ezt sem meri megtenni tisztelet a kivételnek persze.Csak olvassátok el.
Én már csak egy jobb életre vágynék és tisztességes megélhetésre és közbiztonságra!
Ezt az F.B-re raktam fel eredetileg,gondoltam megosztom veletek is az írásom!
YELLOW Elküldve: 2013-03-16 13:57 Futómû és hibái
YELLOW Elküldve: 2013-03-16 07:00 E46 M futómû
ember84 írta: Sziasztok!
Ott tartok,hogy faceliftes e46 320d-m van,sedan,széria futóművel!Ha szeretnék m-pakettes rugókat,jobb ha lengéscsillapítókkal együtt veszem?Érdemes lengéscsillapítót bontottan a rgóval együtt venni,vagy azt újat?Széria csillapítóval milyen lenne??
YELLOW Elküldve: 2013-03-15 17:27 szörcsögõ hang a kocsi alól középen
pneurob írta:YELLOW írta: de ez egészséges hang?
mert mondom nekem legutóbb az tûnt fel, hogy kb a mutató felénél volt a tanknak, és ugye a tank kétfelé van osztva... gondoltam az egyik felébõl most ürûl ki aztán azé...
Ha nem volt buherálva a tank vagy az AC, akkor ilyen hiba nem lehet. Van a tankban egy folyadéksugár szivattyú, ami a másik félből mindig feltölti a az AC terét, a linken a 3-as: http://www.realoem.com/bmw/sho...mp;lang=de
Elég ha le van csúszva a tömlő, és akkor nincs üzemanyag abban a részben, ahol a szivattyú van.
YELLOW Elküldve: 2013-03-13 20:22 Társalgó
Maistro írta: Sziasztok!
létezhet, hogy egy audi a3 2002 es 1.6 os 102le -s autó úgy menjen mint egy 150 lovas 320d? Tegnap egyik haverral mentünk egy karikát és a bmw szinte egy kicsit sem gyorsult jobban 80 ról -160 ig. az audi teljesen tuning mentes volt
YELLOW Elküldve: 2013-03-12 20:40 E46 TÍPUSHIBÁK
Redna írta: Sziasztok!
Lenne egy idegesítő problémám...
A probléma a következő:
Néha ha úgy gondolja az autó akkor nem nyitja a központi zárat (csak nyitni nem nyit). Kinyitom kulccsal (csak a vezető oldal nyílik) A többi autót sehogy sem tudom ilyenkor kinyitni belülről sem! (H tudom ilyenkor ezeket manuálisan kinyitni? kilincsre nem reagál semmi egyik sem) Ha ilyenkor belülről bezárom, bezárja a vezető oldalit. kinyitni már nem tudja de ha meghúzom a vezető oldali kilincset akkor azt kinyitja, de ha még egyszer eljátszom ezt akkor már az sem reagál semmi, tehát kilinccsel sem tudom kinyitni belülről. (ilyenkor ablak le kulcsot be a zárba és kinyitom vele). Ezt játssza néha de van h nem.
Mi lehet a probléma mert elég zavaró ha többen be akarnak szállni és pont akkor csinálja.
GM csere lenne a megoldás? Esetleg robbantott képet tud valaki linkelni hol találom pontosan? (ebből bármelyik e46 FL-es 320D GM-je jó az enyémbe?!)
De tényleg furcsa h nem engedi belülről nyitni az ajtókat, nem tudom h mi csinálhatja ezt...de nem hinném hogy a zár, hiszen az összes ajtónál játssza.
YELLOW Elküldve: 2013-03-11 22:06 Heeelp...!
Sanka írta: Valaki segítsen már hogy hol található a pollenszűrő az E36-ban!?
318tds sedan!
YELLOW Elküldve: 2013-03-11 18:44 Mi lehet a baj?
anubisz írta:maddog írta: de ha a gép jelzi a hibát akkor mit tudok tenni, hagyjam figyelmen kívül?később lehet rosszabbul járok vele nem?
Olyat nem jelez egy gép se, hogy hé figyu itt egy kód, mert megnyúlt a vezérműlánc.
Fel kellett volna írnod a hibakódokat, és rákeresni. Ha van egy kódod, sokszor más is okozhatja, összetett dolog ez, egy sima P0170 kódra ír vagy 6 féle dolgot, hogy mi okozhatja.Talán megnézték a láncot, hogy laza? te mint laikus, elhiszed, hogy mert kicsit lazább a láncod azért indul harmadjára a kocsid, utána meg semmi baja.
Örök szabály, ha nem indul, nehezen indul a kocsi, legelőször az üzemanyag rendszert kell vizsgálni, kizárásos alapon, nem a kuplungot cserélni. Utána lehet sorba menni.