Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-03-11 17:15 Mi lehet a baj?

maddog írta: Sziasztok! Már irtam ide a problémámmal, hogy reggel néha sokadjára indul csak a kocsi amúgy jó..Elvittem szervízbe(nem BMW) rátették gépre, vezérműnél jelzett.. Beszerzik a szerszámokat a motorhoz, de azt mondták 99% vezérműlánc csere, 150be beleszalad szervízdíj nélkül.. Ez valóban ennyi vagy tudtok rá valami jobb megoldást?? BMW 318ti amúgy..


ennek semmi köze hozzá. szerintem csúnyán le fognak húzni.

YELLOW Elküldve: 2013-03-11 16:04 gyári cd-és rádió

xlzx írta:
szotakdavid írta: Valaki megtudná mondani mi kell fl-elötti kocsiba h működjön Fl-utáni rádió??

Kaptam egy 2003-as kocsiból,de az antenna helye hiányzik róla..

Köszi előre is


hallgasd a kazit


adok kölcsön eredeti dr. Alban kazit, Sing halleluja album

YELLOW Elküldve: 2013-03-11 12:49 Vicces :)

új rendszám tervezet

YELLOW Elküldve: 2013-03-11 12:41 Nem tudom mi a baja az autómnak

HGabor írta: Sziasztok!

Van egy kis gáz az autóval, de jelenleg még passzolom, hogy mi.
Szombaton kezdődött, de nem tudom, hogy van e köze hozzá.
Kivettem a rendszámtábla világítás izzóját, majd bepróbáltam a led-es sofitát, de nem lett jó a méret. Rendszámtábla világítás nélkül elindítottam az autót, mutattam a szomszédnak.
Ekkor nehezen indult, nem pöccre, ahogy szokott.
Visszaraktam az izzót, majd másnap indult pöccre megint. Még aznap egyik indításnál nehezen indult.
Ma is nehezebben indult, a szokásos 1 mp helyett 3 mp volt kb.
Mentem vele 8 km-t, megálltam, de nem állítottam le az autót. D-ben hagytam, féken a láb, asszony fél perc alatt beszállt, majd elindultam. Ekkor egyből kanyarodtam volna, de nem fordult a kormány, mintha elment volna a szervó. Nyomom a gázt és nem megy, meg se mozdul. Leállítottam, majd ment rendesen.
Mentem vele 10 km-t, leparkoltam.
3 óra múlva indítom, nehezen indult, kb 3 mp.
Teljesen jó volt, viszont ki kellett lőnöm egy kicsit és azt vettem észre, hogy erőtlen az autó kb 2500 felett. Nyomtam neki egy padlót 40-es tempónál, de kb lomha módon 50-ig gyorsított fel úgy, hogy tövig nyomtam a pedált.
Kiraktam kézi váltóba, elkezdtem nézegetni, hogy mi lehet a gond. 1-esbe jól húz, viszont a többi fokozatban baromi lomha. Kb 2500-3000-es fordulatnál vége az erőnek, de még eddig is lomhább, mint szokott.
LEhet, hogy a leállás után is így viselkedett, de mivel városban elvált az automata 2000 körül, nem vettem észre semmit.

Este megyek ismerőshöz kiolvasni géppel, hátha dob valamit.

Nem tudom mi lehet a gond, leállt volna pár henger? De ilyenkor a műszerfalon írnia kéne valamit, nem?

Szerk.:
a motor teljesen szépen, egyenletesen jár.


ha leáll egy henger is, azt észre fogod venni, mert darabos lesz a járás, mintha subaruban ülnél. meg akkor a check engine jelez. szerintem az izzókiszedésnek ehhez nincs köze. szerintem koszops a rendszer, egy szűrű csere lehet nem ártana az üzemanyag rendszerben. nem tudom levegőszűrő mikor volt cserélve?

YELLOW Elküldve: 2013-03-11 11:21 Féktárcsa és fékbetét

Coyote írta:
HGabor írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta: szerintem vegyéé ATE-t mer nekem is az van
én az egészért 56ezerért jutottam hozzá, igaz először nem, majd pár száz km után rázott, de mára eltünt, fog mint az állat, nekem fel sem tűnik, de asszony feszt a mislicákat nézné a szélvédőn
ugye milyen szééép?


Akkor te ugy gondolod, hogy ami neked az legjobb ?

egyébként meg ne 10 évvel ezelőtti árakat mondj



nem 10 éves hanem 4-5. már írtam, hogy szerencsém volt. mert. úgy volt, hogy kedvezményesen 76ezer. aztán én hagytam 20ezer előleget. amikor mentem érte, a csóka fia kérte is az 56ezret, hogy a faterja mondta. én meg bevágtam, hogy volt 20ezer előlegem. aztán az 56-ból levonta de még a faterját is megvártam, hogy akkor tutti? szerintem már bezavarták magukat... aztán vagy 2 évig nem is mentem arra
azt csak azért írtam, hogy ilyet vegyen, mert "mindenkinek a sajátja a legjobb" igazából csak ilyen kis fricska, ahogy Robinson mondaná. szerintem a PowerDisc marha nagyot mutat.


Én előre szereztem ilyet E36-ba, 25.000 volt betétekkel együtt Asszem ugyan ez a méret, sőt ugyan ez a tárcsa és betét jó E36-ba is, ergo ugyan azt vettük. Tökéletesen meg voltam vele elégedve.

Most a 28-asnál zsebbenyúlósabb lenne a történet a nagyobb fékek miatt.


Késve bár, de hozzászólok!

Yellow javaslatára én is ezt választottam, és bizony jól is néznek ki és jók is - viszont arra számítani kell, hogy elsőre rosszat is ki lehet fogni.

Az enyémek hullámosak lettek, 5 hónap múlva garanciában cserélték. A szervízbevitel miatt némi fejfájást okozott, illetve a Yellow-féle árak is régiek, most egy párat (két első tárcsa + betétek) lehet beszerezni olyan 50-60k körül. Nem olcsóbb, mint a gyári szerintem.

De hozzáteszem, hogy mióta cserélték, nagyon tetszik, jól fog, és határozottan szépen kopik.


nekem is kb 250 km után elkezdett rázni, de ezt írtam. pedig normálisan lett bejáratva. ha megemeltem az autót, annyira sem ért bele, mint a gyárival, ami nem rázott. szóbal nem értem. minden kerékcserénél, vagy amikor meg van emelve az autó az összes kereket átforgatom, a hátsókat ugye diffi miatt nehezebb. sosem éreztem, hogy valahol odaverődne. azóta mentem 25ezret, már most nem érezni, hogy ráz. nem tudom mi lehett, de én a túl olcsó ár miatt nem mertem visszamenni ha nem számolja el, és nem ad kedvezmény, nekem is 100ezer körül lett volna az egész 2008-ban asszem. szóval akkor sem volt olcsóbb.

YELLOW Elküldve: 2013-03-11 10:48 Index relé

senna írta: Hátha valakinek segít: Az 1-ik tolatólámpám nem világított,mióta kicseréltem az izzót azóta az indexem is normálisan üzemel!


hát ha gyorsabban villog az index, és még vissza is jelez a műszerfalon, akkor az mindig izzó kiégésre utal valamelyik lámpában. általában amelyik oldali index jobban gyorsabban villog, azon az oldalon van gond.

YELLOW Elküldve: 2013-03-10 22:02 Féktárcsa és fékbetét

persze egyértelmű a rizikó, értem is az aggodalmat.

YELLOW Elküldve: 2013-03-10 21:02 Féktárcsa és fékbetét

én ha már féket festenék, főleg így, hogy még a régi rajta van és vennék egy nagyobbat, akkor előbb szétszedni, homokszórás, majd szinter. csak szebb volna. sajnos az ecsetes megoldás csúnya közelről. de nem bántásból mondom, szóval kérem senki ne kapja fel a vizet.

YELLOW Elküldve: 2013-03-10 19:56 Gumiabroncs

BarG írta: Volt egy link, talán az indexen? ahol pont a 225/45R17-es gumikat tesztelték. Fel akartam tenni, de nem találtam meg. A Conti és a Michelin PilotSport egyaránt jól elkopósnak voltak minősítve, míg a P7 meg alig kopósnak. Néhány kínai hulladék kivételével szinte mindegyik gumi jó eredményeket kapott, nem fogsz mellényúlni egyikkel sem, inkább ki kell választanod azt a fajtát, ami a legjobban megfelel a preferenciáidnak. Általánosan jónak minősítették a GY és a Dunlop guikat is.

Hadd gonoszkodjak kicsit: Te Yellow, nem melletted repültem el a minap némi kormot hátrahagyva?! Ezzel a tempóval nem is fognak elkopni azok a Goodrich-ek!


én olyan 5-én voltam utoljára az autóval. szóval nem valószínű. tegnapig dolgoztam, ma meg ramaty idő van, meg oszt nem köllött menni sehova.

YELLOW Elküldve: 2013-03-10 19:49 Gumiabroncs

jrtom írta: Hát nekem is BFgoodrich G-force 2 van és hát eléggé csúszik és hangos ahoz képest meg drága.


csúszik?
írtam már erről is. nézd már meg neked made in micsoda? mert nekem a Hungary-s szintén csúszkál néha, de a France az nem. nekem inkább forró száraz aszfalton érezni. vízben irgalmatlan jó. az tény, hogy hangosabb, de nekem a téli után megváltás. engem nem zavar, pedig érzékeny a fülem. én tartósságra írtam, nem mondtam ilyet vegyen, csak említettem.

YELLOW Elküldve: 2013-03-10 19:19 Gumiabroncs

Coyote írta:
BarG írta:
Coyote írta: Ha tavasz, akkor gumivásár

Segítsetek, mit vegyek 225/45 R17 méretben?

Eddig tökéletesen bevált a Continental ContiSportContact sorozat. Most a hátsó tengelyre kellene 2, és elgondolkoztam, hogy váltsak-e márkát. HANGOS gumi kizárva, tehát süvítő hangot adó gumit ne ajánljatok légyszi.

Az opciók:
- Continental ContiSportContact továbbra is
- Michelin Pilot Sport 3
- Michelin Primacy 3 vagy HP
- Pirelli P7 Cinturato
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric
- Dunlop SP Sport 01

A Conti ezek közül a legdrágább, azért gondoltam másik márkára. Persze ha nem győztök meg, akkor marad a Conti.

várom a véleményeket! főleg azokét, akik ismerik a Contit és tudják hozzá hasonlítani.


Ha elégedett voltál a Contival, akkor vegyél olyat újra!
Én épp most vettem Pirelli P7 Cinturatot, legfőképp azért, mert a hosszú élettartamra gyúrok, nem túl rossz egyéb tulajdonságok mellett. Volt P6000-es Pirellim - gyári szerelés - én nem problémáztam vele, ellentétben másokkal, volt Michelin PS2-m, ami szuper volt, de úgy elkopott, hogy nem győztem csodálkozni (20e km), szóval ez bizonyult a legdrágábbnak ezért, meg volt P Zero Nero-m is, amivel küzdöttem, mert rázott és 1-et vissza kellett cseréltetnem, de újra megajándékozott 5-60000 km futással. A fentiek miatt döntöttem megint a Pirelli mellett.


Köszi az infót! Hasznos amit mondasz, mert azt elfelejtettem megemlíteni, hogy a KOPÁS a Conti gyengéje is. Csodás gumi, de egy idény meglátszik rajta, amihez nem vagyok hozzászokva. Értem én, hogy hátsókerekes, eszi a gumit, meg én is autópályázok, és pörkölöm neki a forró aszfalton - de nehogymár két nyarat fusson egy harminc-negyvenezres gumi.


nem a két nyár számít, hanem a km, és milyen aszfalton használod, meddig húzod a télire való cserét. ha sokat jársz száraz mínusz közelibe, az is ad a guminak.
ne vegyél iylet mer hangos, de nekem a BFG gforce profiler2 már 25ezret ment, és alig kopott, pedig sokat kanyargok vele városban. majd le is mérem a profilt. pedig ez michelin anyagú.

ha márkásabb, nekem ez a bejövős: dunlop sp sport maxx


illetve ez:


de ha halk kell, akkor misli super sport a tiéd:


viszont ahogy írták jobb olyat venni, ami esőben jó, azok pedig főleg a V minta szerű gumik, azok viszont hangosak lehetnek. de inkább tapadjon. már írtam erről, tudom nem is az én véleményemre voltál kiváncsi, ezért nem is írtam elsőnek.

YELLOW Elküldve: 2013-03-10 18:48 alufelni

BalaBMW írta: Sziasztok!

18-as alufelni garnitúrát keresnék gumival együtt! Már hetek óta keresek olyat ami tetszene, de árban nem találok megfelelőt. Kínai gumi nem érdekel! Legyen legalább egy nyaras, ha többet kibír az sem baj. A következőek érdekelnének:

BMW Styling 72


Ha esetleg tudtok valami mást azt is szívesen megnézném, de első körben ezeket keresem.



Kaszánál lesz, vagyis van.

YELLOW Elküldve: 2013-03-10 10:56 Manuális klíma - Digit klíma

jrtom írta:
YELLOW írta:
compact írta:
Átnéztem ma reggel mindent és az összes bizti hibátlan állapotban van.
Természetesen ugyan úgy nem ment reggel sem, viszont miután átnéztem elkezdtem nyomkodni/ugyan úgy ahogy már többször is próbáltam/ és egyszer csak elindult kb 2-es fokozaton össze-vissza, hullámzóan és ingadozva járt, felvettem a legnagyobb fokozatra, ott simán, gond nélkül működött.
Eljátszottam párszor azt, hogy le-fel kapcsolgattam és végül be is állt alacsonyabb fordulaton is normálisan. Most úgy jöttem be, hogy minden hibátlanul működik, kíváncsi leszek rá, hogy mi lesz délután ha megyek vele.
Akkor így akár biztosra is vehetem, hogy a sünis ellenállást hamarosan cserélni kell?
Mert akkor inkább már elintézem jövőhéten ha jó ha nem, mert kicsit érdekes volt tegnap a szakadó esőben úgy, hogy a párát nem tudtam lenyomatni!



ezt a hullámzó, ingadozó fordulatot nekem is csinálja, de csak mikor hideg van, mondjuk olyan 10 fok alatt, és csak akkor ha ment a venti, leálltam az autóval, aztán már amikor gyújtásra rakom elkezd hullámozni. indítok, ugyanúgy hullámzik, kb 1 perc után ababhagyja és megy normálisan. nyáron nagy melegben kint állt, igaz napnak háttal, akkor nem indult el a venti. nem tudom miért, de állt egy 1-1,5 órát a hűvüsben és jó lett. illetve hidegben szintén a hullámzó esetkben, amikor nem hullámzik, akkor ciceregni szokott. vagy cicereg, vagy hullámzik a fordulat. én arra gondolok, hogy inkább szorul a motor, kenés kéne neki. a süni hiba legfőképp automata állásban jön ki, amikor nem tudja szabályozni a fordulatot magának. persze eltérő esetek lehetnek. nekem is lehet a süni lesz rossz, nem tudom.


A sünitől hullámzik neked is. Az a baj, hogy a legrosszabbkor fog teljesen behalni mint a compact-os srácnak esőben. Szerintem cseréld ki. A cicergés meg a ventiből jön, azt kikell venni és wd40-et vagy egy kis műszerolajat kell neki adni és jó lesz.


hát régóta hullámzik már, azóta volt már esőben is, talán 2 éve írtam először be erről. a cicergést meg szerintem az segítette elő, amikor szintén pár éve ilyen habos klímatisztítót használtam. idén rá fogok nézni, csak legyen melegebb.
a bontott sünitől meg félek, hogy kitudja meddig fog menni.

YELLOW Elküldve: 2013-03-10 10:24 Manuális klíma - Digit klíma

compact írta:
Átnéztem ma reggel mindent és az összes bizti hibátlan állapotban van.
Természetesen ugyan úgy nem ment reggel sem, viszont miután átnéztem elkezdtem nyomkodni/ugyan úgy ahogy már többször is próbáltam/ és egyszer csak elindult kb 2-es fokozaton össze-vissza, hullámzóan és ingadozva járt, felvettem a legnagyobb fokozatra, ott simán, gond nélkül működött.
Eljátszottam párszor azt, hogy le-fel kapcsolgattam és végül be is állt alacsonyabb fordulaton is normálisan. Most úgy jöttem be, hogy minden hibátlanul működik, kíváncsi leszek rá, hogy mi lesz délután ha megyek vele.
Akkor így akár biztosra is vehetem, hogy a sünis ellenállást hamarosan cserélni kell?
Mert akkor inkább már elintézem jövőhéten ha jó ha nem, mert kicsit érdekes volt tegnap a szakadó esőben úgy, hogy a párát nem tudtam lenyomatni!



ezt a hullámzó, ingadozó fordulatot nekem is csinálja, de csak mikor hideg van, mondjuk olyan 10 fok alatt, és csak akkor ha ment a venti, leálltam az autóval, aztán már amikor gyújtásra rakom elkezd hullámozni. indítok, ugyanúgy hullámzik, kb 1 perc után ababhagyja és megy normálisan. nyáron nagy melegben kint állt, igaz napnak háttal, akkor nem indult el a venti. nem tudom miért, de állt egy 1-1,5 órát a hűvüsben és jó lett. illetve hidegben szintén a hullámzó esetkben, amikor nem hullámzik, akkor ciceregni szokott. vagy cicereg, vagy hullámzik a fordulat. én arra gondolok, hogy inkább szorul a motor, kenés kéne neki. a süni hiba legfőképp automata állásban jön ki, amikor nem tudja szabályozni a fordulatot magának. persze eltérő esetek lehetnek. nekem is lehet a süni lesz rossz, nem tudom.

YELLOW Elküldve: 2013-03-10 08:48 légzsak_

én meg pont, hogy nem értem.
mind a két videón sorba vannak kötve az alkatrészek. az elsőnél azt hittem, hogy majd párhuzamosít, de nem. most vagy a képen van rosszul a kapcsolási rajz, vagy a videón.
elektronikailag mindkettőt meg tudom magyarázni. valszínű BMW-hez párhuzamosan kell kötni, más autóhoz nem.
amúgy én SMD alkatrészekből csinálnám meg, amit egy 5x5mm-es kockában meg lehet építeni.