Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-03-04 20:05 Segítsetek!

szotakdavid írta:
YELLOW írta:
Padre323i írta:
YELLOW írta:
Padre323i írta: Sziasztok!
2 kérdésem lenne.
Hogyan kell beállítani az órát?Kis bc-s,business cd-s.
Az automata váltógomb hogy jön le?
Köszönöm!


hát az órát a jobb oldali tekerővel lehet, ami az óracsoporton van. jobbra és balra kell tekerni, amig hallod a kattanást, akkor megnyom egy kis gombot. elég nehéz a járása nem kell parázni. kb egy negyed fordulatról van szó. egyik irányba növeled másikba csökkented az időt. ha úgy hagyod, akkor gyorsulva állatja. ha nem csinálja, akkor lehet letört a pöcök a gomb végéről, más is járt így,


Nem reagál se fél rádióállásban,sem gyújtáson.Ha letört a pöcök,mi a teendő?



de a műszeregységen is órán áll? vagy élehet a kis BC hőfokot mutat... ha letört, akkor szét kell szedni az óracsoportot és meg kell ragasztani, ha meg van a darab, vagy szermányolni bele egész pöcköt.
amúgy addig fordítsd el, amig kis mély tompa kattanást nem érzel. mondom nehéz tekerni. kis rugós gomb érzete kell hogy legyen.


Nem biztos h megtudod ragasztani,én se tudtam kicseréltem,de egy hónapja megint eltörtem így csak balra lehet most tekerni van másik gombom csak még nem cseréltem ki


nekem mind a kettő pöcke letört, de megragasztottam. azóta vagy 4 év telt el. igaz én egy fekete színű Loctite ragasztót használtam, ami fémet is úgy össze ragaszt, hogy nem hittem a szememnek.

YELLOW Elküldve: 2013-03-04 12:09 Segítsetek!

Padre323i írta:
YELLOW írta:
Padre323i írta: Sziasztok!
2 kérdésem lenne.
Hogyan kell beállítani az órát?Kis bc-s,business cd-s.
Az automata váltógomb hogy jön le?
Köszönöm!


hát az órát a jobb oldali tekerővel lehet, ami az óracsoporton van. jobbra és balra kell tekerni, amig hallod a kattanást, akkor megnyom egy kis gombot. elég nehéz a járása nem kell parázni. kb egy negyed fordulatról van szó. egyik irányba növeled másikba csökkented az időt. ha úgy hagyod, akkor gyorsulva állatja. ha nem csinálja, akkor lehet letört a pöcök a gomb végéről, más is járt így,


Nem reagál se fél rádióállásban,sem gyújtáson.Ha letört a pöcök,mi a teendő?



de a műszeregységen is órán áll? vagy élehet a kis BC hőfokot mutat... ha letört, akkor szét kell szedni az óracsoportot és meg kell ragasztani, ha meg van a darab, vagy szermányolni bele egész pöcköt.
amúgy addig fordítsd el, amig kis mély tompa kattanást nem érzel. mondom nehéz tekerni. kis rugós gomb érzete kell hogy legyen.

YELLOW Elküldve: 2013-03-04 11:38 Segítsetek!

Padre323i írta: Sziasztok!
2 kérdésem lenne.
Hogyan kell beállítani az órát?Kis bc-s,business cd-s.
Az automata váltógomb hogy jön le?
Köszönöm!


hát az órát a jobb oldali tekerővel lehet, ami az óracsoporton van. jobbra és balra kell tekerni, amig hallod a kattanást, akkor megnyom egy kis gombot. elég nehéz a járása nem kell parázni. kb egy negyed fordulatról van szó. egyik irányba növeled másikba csökkented az időt. ha úgy hagyod, akkor gyorsulva állatja. ha nem csinálja, akkor lehet letört a pöcök a gomb végéről, más is járt így,

YELLOW Elküldve: 2013-03-04 11:18 Váltógomb

engem inkább az érdekelne, hogy ha a bőrös csinál nekem, akkor hogy tudom rögzíteni azt a régi kerethez. mert nekem a gyári mintha oda lenne sütve a kis műanyag kerethez.

YELLOW Elküldve: 2013-03-03 22:10 Nem tudom mi a baja az autómnak

Pintyi86 írta:
Szia !

az a lényeg nincs harag nincs balhé mert azt nem fórumnak hívjak hanem chetnek, a disa szelepet kidobtam de szerintem nem lehetett volna boncolni azt úgy ahogy van cserélni kell sajnos de ez csak az én véleményem.
de tudjátok mi a legnagyobb gáz újra kigyulladt a chek lámpa .
a baj a következő hol húz a kocsi hol nem ha nem éri el a üzemi hőfokot akkor meg 1-esbe padlógaz durrog vagy melegen padlógaz gondolkozik és csak utána húz. meg üresbe ha kirakom vagy kinyomom a kuplungot menetközbe az alapjárat le esik és le áll de ezt csak ritkán csinálja általában le esik 500ig utána rá dúsít vagy mi fel megy 900 majd vissza áll és táncol az alapjárat.
meg olyant csinál hogy a olaj lámpa beinditás után nem alszik el csak kb 30-60mp után de olaj meg van benne.
a önindító szarakodik de attól nem lehet szerintem, és a szelepfedélnél nyomja a olajat egy kicsit de szerintem az sem.
a gyertyák kormosak mind a 4 megtisztítottam és vissza raktam ma kiolvastam hibakód kiolvasóval p0170 hibakód ugyan az mint volt.
na erre varjatok gombot, mi lehet a baja eddig ami megvolt rajta : szívósor ház tömítés csere, üzemanyag szűrő csere, vezérműtengely holtpont jeladó csere, disa szelep csere, lambda szonda csere, aki tud okosat mondani az írjon mert ezt már nem hiszem el. cseréljem ki a légtömeg mérőt ? vagy a benzin nyomás szabályzót ? hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő ?


húzd le a légtömegmérő csatit. ha akkor nem csinálja, akkor az a rossz. ha nem változik akkor más. de ami jelenségeket leírtál, nekem nagyon szétmentnek tűnik a dolog.a durrogásből nekem gyújtás probléma jön le. lehet cserélni kéne a gyertyákat. vagy megnézni a tfafókat, de ezeket már talán írtam egyszer.

YELLOW Elküldve: 2013-03-03 21:09 Nem tudom mi a baja az autómnak

Pintyi86 írta:
szotakdavid írta:
BarG írta:
anubisz írta:
hil írta:
Pintyi86 írta:

min nevettél jól nem érdekel ha át is basznak én ki tudom fizetni az a lényeg hogy működik és nem érdekel , hogy 100k fizetek a 5k meloért az a lényeg hogy el tudok menni melózni mert 18 embert foglalkoztatok és a kb 24h alatt vissza jött az ára. na ez a nevetséges öcsém !


Szia Pintyi86!
Már megbocsáss, de számomra némi bukfenc van a történetben: ha van miből kifizetned, mert mint írtad 24 óra alatt visszajött az ára, akkor mi a fenének Magad szerelted be, mert mintha azt említetted volna?

bye:hil



aki napi 100 ezret keres,az 316 os 2001 es BMW vel mászkál, pont ilyen a( Mogyar pogár )


Ott a pont!!!
Már majdnem írtam valami hasonlót, de szerencsére visszaolvastam, hogy leírtad, ami nekem is szemet szúrt.



Bolondok,hát persze h 316i,2001 napi 100E így nem keresi NAV A "HÜJE" csak nekem szúrt szemet??


Sziasztok !

Először is nem én néztem hülyének itt senkit és nem én nevettem először senkin hanem HIL !
Én szerelem vagy a wallis csak a kocsit, a wallisba azért nem vittem mert csak 4 nap múlva kaptam volna időpontot és nem a 4000ft szerelési díjért hanem azéért mert kellet a kocsi és idegesített ott megmutatták hogy csak 3 csavar fogja cseréljem ki én.
Nem nagyképűsködök ez az igazság ennyit keresek, és a kocsimba vagy jó minőségű utánagyártott alkatrészt veszek vagy gyárit.
Használtat soha ha nektek nagyképűség az , hogy nekem van pénzem meg venni az alkatrészt arról nem tehetek de ez az igazság akinek nincs rá az sajnos nem tudja meg venni akinek meg van rá az igen.

A kocsim igaz 2001-es évjáratú de 2004-ben vásároltam és nagyon bevált gép megvagyok elégedve vele most jött rajta ki komolyabb hiba csak és ez a kocsim olyan munka kocsim csak. 2004 ota most költök csak komolyabb összeget a BMW-re nekem elég a kis 1.6 os mert városba furikázok csak ellenőrzöm a területeket ahol dolgoznak az embereim.

A Luxus csajozós kijárós kocsim márkáját típusát azért nem írom le mert akkor lennék nagyképű.

Ernyit erről !

HA LEHET TÖRÖLJÉK AZ EGÉSZ FÓRUMOMAT BEJEGYZÉSEIMET. ÉS MÉG EGYSZER HA VALAKIT MEGBÁNTOTTAM VOLNA ELNÉZÉST SZIASZTOK.


szerintem ne sértődj meg. nyugi én csak nézem mi folyik itt... ha én reagáltam volna így mint itt sokan, akkor most rajtam köszörülnék a nyelvem. én mindig ezt szajkózom, ha én szólok be valami újnak, akkor én elüldözöm az embert, más simán megteheti ezt.
teszem hozzé, részben nekem is nadzolásnak tűnt, nekem is feltűntek dolgok, de valahogy mégsem váltott ki belőlem olyat, hogy pl neked essek. pedig én aztán szpktam kapni az ilyen dolgokon. én azt szoktam mondani, csak azért mert beszólogatok, vagy más, azért nem kell megfutamodni, mert azzal elismered az igazukat. szóval ne add fel ilyen könnyen én sem teszem... sokak "örömére"
szerintem fórumozz tovább, aztán aki kommentje nem tetszik, azzal ne foglalkozz. én is próbálom alkalmazni, néha összejön

YELLOW Elküldve: 2013-03-03 13:24 Féktárcsa és fékbetét

senna írta:
YELLOW írta:
senna írta: Üdv. Egy gyors kérdés. Hátsó fékbetét és tárcsát vehetek olcsóbbat és ha igen milyent? Sokan írták hogy hátul nincs jelentősége hogy milyen márka mert úgy is inkább az első fékeket használja az autó!


azért nem egészen. az oké, hogy az első tárcsa jobban kopik, hisz fékezésnél a súlypont előre megy, jobban kell taposni, jobban kopik. az is igaz, hogy mondhatni egy rendszer az eleje, hátulja. de. a BMW-nél ha megnézed a hátsó tárcsák majdnem akkorák mint az elsők (elsőkerekes autónál a hátsók eltörpülnek), igaz kisebb a felőletük amin a betét fog, a betét is kisebb. de mivel hátul hajt, ezért a hajtott kereket is jól kell hogy fékezze. azért a túl gagyi felé nem szabad elmenni. a hátsó tárcsa is fel tud hullámosodni (volt is nem rég egy sztori itt), aztán rázni fogja az autót.
én azt mondom Jurid, vagy ATE natúr tárcsák a hozzájuk való betétekkel.


Találtam jó áron 17.000ft/pár STEINHOF furt tárcsát hátra,erről mi a vélemény? Neten jókat irnak róla!



még nem hazsnáltam, de az ilyen kaliberű furt tárcsáktól mindig a hideg kiráz. a brembo is elvetemedik, meg képes megégni, sípolni, akkor ezek? nem tudom. szerintem felesleges is a furt tárcsa, ebben a kategóriában inkább gyengít a szerkezeten. de szerintem pl sima ATE-t ami semmi extra, már 12 max 14-ért is kapsz. veszel hozzávaló betéteket. tutti nem lesz hangja. ehhez meg kitudja milyen betét a jó. mellesleg tartósságban ezek a tárcsák szerintem gyengék, főleg ha véletlen egy keményebb betétet választasz hozzá.
nem beszéllek le róla, ha neked tetszik vedd meg, aztán idővel kiderül.

szerk.: jah neked már lehet hűtött tárcsa megy hátra is, akkor lehet drágább

YELLOW Elküldve: 2013-03-03 13:09 Féktárcsa és fékbetét

senna írta: Üdv. Egy gyors kérdés. Hátsó fékbetét és tárcsát vehetek olcsóbbat és ha igen milyent? Sokan írták hogy hátul nincs jelentősége hogy milyen márka mert úgy is inkább az első fékeket használja az autó!


azért nem egészen. az oké, hogy az első tárcsa jobban kopik, hisz fékezésnél a súlypont előre megy, jobban kell taposni, jobban kopik. az is igaz, hogy mondhatni egy rendszer az eleje, hátulja. de. a BMW-nél ha megnézed a hátsó tárcsák majdnem akkorák mint az elsők (elsőkerekes autónál a hátsók eltörpülnek), igaz kisebb a felőletük amin a betét fog, a betét is kisebb. de mivel hátul hajt, ezért a hajtott kereket is jól kell hogy fékezze. azért a túl gagyi felé nem szabad elmenni. a hátsó tárcsa is fel tud hullámosodni (volt is nem rég egy sztori itt), aztán rázni fogja az autót.
én azt mondom Jurid, vagy ATE natúr tárcsák a hozzájuk való betétekkel.

YELLOW Elküldve: 2013-03-03 12:28 E46 TÍPUSHIBÁK

bata0305 írta: sziasztok,

Érdeklődnék, hogy ez a hátsó futómű hiba (elvál a kasznitól) a FL előtti típusok típushibája, vagy mindegyiknél benne van

Köszönöm


én úgy tudom FL előtti, amit olyan 2000 környékén orvosoltak. bár itt most két dologról beszélünk szerintem. az egyik E46 hiba, amikoris a hátsó gátló kiszakadt a toronyból. ezt orvosolták 2000 környékén, már az FL előtti modellekben. az amikor is a futóműtartó, ami 4 ponton kapcsolódik a kasztnihoz az jó kérdés. én több E36-nál láttam ilyet saját szemmel, főleg a jobb oldali hátsó ülés alatt szakadt ki. ahogykivettem itt a kollégáknak is erről volt szó. pl úgy tudom az M3-nál ezek a pontok gyárilag meg vannak erősítve, szóval nem kizárt, hogy a gyár tudott erről a gyengeségről. amúgy ezt az esetet még FL-es E46-ban nem hallottam, nem olvastam, szóval lehet ott is módosítottak valamit.

YELLOW Elküldve: 2013-03-03 08:49 E46 TÍPUSHIBÁK

interlagos írta: Gondoltam, írok egy kicsit E46 coupe tipushibákról, amik nálam előjöttek...
2002/12, 330ci Mtech II. Interlagos Blue Metallic

0-90.000Km-ig:
-Navigáció pixelhiba (először csak egy pötty, ami fél év alatt fél kijelző méretűre nőtt) gariban cserélték az egészet
-Bal ablakemelő 2x gariba
-Ülésfoglaltság érzékelő gariban csere
-Bal ajtózárgariban csere
-Jobb oldali ablakemelő gariban csere
-Bal, és Jobb oldali ajtókéder, két év után a hátsók is felét garancia, felét én álltam. (120.000Ft)
-Első lengőkar szilentek
-Féktárcsák, betétek (100e)
-Kardáncsukló (45e)
-Hardy tárcsa (bontott, 10e)
-Gyújtótrafó 2x6db csere még gariban

90.000Km-170.000Km-ig:
-Hátsó rugók eltörtek kb. 120.000-nél
-Hátsó gátlókból ömlött az olaj kb 120.000-nél
-Új lengőkarok, stab pálcák, első teleszkópok kb. 120.000-nél
-130.000.nél új ablakemelő bal oldalra (30e)
-135.000km SMG váltó kuplungfelújítás
-138.000km Önindító felújítás
-140,000 ablakkapcsoló eltört, bőrülés elkezdett kikopni, repedni (pedig minden héten kenve van, világos színű bőr,, hamar vége)
-140,000km kipufogó két helyen kifúj
-145.000km Hátsó ledes lámpa ledjei elkezdtek kiégni
-Rendszámtábla világítás berohadt kb. 160.000-nél


Míg garis volt az autó a Miskolci Szinva Motor BMW szervízbe vittem, ami azután megszűnt, majd Bp-re Wallis.



azért ez borzalmas, hogy olyan hibák, amiknek jobb esetben 300ezer környékén kéne előjönnie, (bőrülés, ajtókéder, fákek is hamar cserések lettek) ahhoz képest elég hamar bejöttek. ha nálad van 0 km óta, akkor ezek alapján azt mondom ez biza városi hazsnálatban ment 80-90%-ban. sok kibeszállás okoz ilyen gondokat ilyen kis km-nél. vagy az, hogy csillaggarázsos a téma, vagy sokat áll napon, melegen.

YELLOW Elküldve: 2013-03-01 19:08 Autóvásárlás

Nyemo írta: Sziasztok,

pár perce regisztráltam még csak de már napok óta olvasom az autóvásárlásos topicot szépen visszafelé. olvastam elég sok pozitívumot és elég sok ellentétes véleményt is.
Nos nem spammelek tovább , a lényegre térek:

-Jelenleg egy 1,2 es Fiat Stilom van , első jogsis kocsi volt sajna csak erre futotta de megtanulni vezetni bőven jó volt , viszont hogy megmondjam az őszintét elegem lett belőle 2 év után,Istencsapása egy autó , mondjuk lehet a 2001 es évjárat miatt.
Lényeg , hogy autóvásárlás előtt állok és a BMW 3-as szériája fogott meg nagyon.Kinézetre ,teljesítményre , ár kategóriára.
Maximum 1.2 milliót szánok a kocsira is ha lehet szeretném azért beszámoltatni a kis csodámat is , szóval gondolom itt a leginkább csak kereskedések jöhetnek szóba.
-Pár információ kellene hogy mik lehetnek a bömösöknél típushibák mire figyeljek oda vásárlásnál? Olvastam hogy kormány , belső , fékpedálok azért elég árulkodók lehetnek de nem nagyon vagyok otthona témában.
- 2000 - 2005 ös évjárat között gondolkodtam , viszont nem tudok dönteni , tetszenek a 318 asok a 320 asok de a 325 ösök is nagyon. Szerintetek melyik lenne a legjobb választás?Melóba járnék vele nyáron nyaralni 1x 2x belföldön szóval éves 10-15k kilóméternél nem lenne többet hajtva. Szeretném azért ha rálépek a gázra akkor ugorjon is az autó ne csak a fogyasztásmérő emelkedjen rohamosan
-Nézegettem már elég sok oldalt és találtam is pár szimpatikusabb vasat , de az ár miatt nem nagyon merek belevágni,túl olcsónak tűnnek...
Pár példa:

itt én nagyon olcsónak találom az autót:
http://www.topauto.hu/bmw/318/...breadcrumb

ez viszont nagyon kecsegtető:
http://www.topauto.hu/bmw/320/...tactSeller

http://www.hasznaltauto.hu/aut...re-6652156

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-6325608

http://www.topauto.hu/bmw/320/...breadcrumb

Ez viszont elég hihetetlen:
http://www.topauto.hu/bmw/m3/c...breadcrumb

Esetleg ha adnátok pár tanácsot hogy ti milyet vennétek a helyemben , vagy milyen ajánlotok azt nagyon megköszönném.
Lehet kicsit sokat írtam de nem akartam elhadarni csak tőszavakban.

Előre is köszönöm!


nagyon sokan stilo-ról váltottak bmw-re, akárcsak jóatyánk
az első kerekes után egy gyengébb bmw-t is erősebbnek fogsz érezni.
ilyen áron túl jóra ne számíts, vagy az 1,2 mellé legyen még 3-400ezred tartalékba, még ha nem is dízelről van szó.
hasznaltauto-n érdemes keresni, a többi hirdetős felület, mint aprod, top auto, még az expressz is tele van kamuval.
a többit leírták.

YELLOW Elküldve: 2013-03-01 18:59 Nem tudom mi a baja az autómnak

Pintyi86 írta:
Köszi te legalább vágod a témát csak azt akartam le írni ,hogy ha nincs jó bmw szerelőd akkor irány a wallis mert az összes szerelő mind mást mást mond.
2 szerelőt ismerek el 1: Wallis 2: Illatos ut 9 bmw-sek.



azért ha megnézed a szervízértékeléseket, a wallis-nál befürödtek páran. a legnagyobb baj az a szervizekkel, hogy vagy öreg dölgozik ott, akit az újabb dolgok falhozvernek, és nem is képes elfogadni azokat, vagy sok fiatal kezdő, akinek kevés a tapasztalata. néhány kettő mixe van, na azok értenek hozzá. nagyon sok hibánál kell a gógyi ám, át kell látni, logikusan kell gondolkozni. munkahelyemen is látom, hogy oké vannak javítok, hibakeresők, de ők is egy séma szerint dolgoznak. kevés az olyan, aki egy új hiba esetén nem rogy össze és magától kezdi el feltárni a hibát. sokan küldik tovább, aztán eccer valahonnan csak jön hozzá megoldás.
Te esetedben azt tudom, mondani, hogy az első szerelőt nagyon kerüld el, valószínű a BMW kínai neki, hisz ha csak kicsit keres a neten megtalálja a hibát, hiszen mondhatni típushiba ez is ezeknél a motoroknál. nem véletlen van tele a youtube is ezzel. hidd el a wallisnál is lenne olyan hibád, amikor a fejüket vakargatnák. ott hiába van cookbook, nem segít. eze gy rutin munka volt mondhatni.

YELLOW Elküldve: 2013-03-01 18:52 Önindító

zoley88 írta:
Sn4k3 írta: Üdvözlet Tegnap este még előrébb álltam a kocsival 3-4 métert de ma nem akar tekerni az öninditó.

Az aksi biztos jó 3 hónapos 120 amp banner
eltekerem a kulcsot felgyullad minden ami kell el is alszanak de meg sem mukkan az öninditó . nem találom az öninditó biztosítékját se
2001 320 D turing
ha valakinek van valami ötlete azt megköszönném.


nekem pár hete volt egyszer ilyen, még mentem is vele majd leáltam pár percre a szerelőnél, aztán akartam továbbmenni és csak száraz kattogás volt indítózáskor. főnökúr azonnal hozta a bikát és úgy beindult. azóta is jó...


azt írja meg se mukkan a önindító, akkor nem valószínű. mert a lámpa még legalább villódzna, ha meg se kattan az önindító. illetve gondolom ezt a csúnya kattogást leírta volna, mint tapasztalt furcsa esemény. nem vagyok benen biztos, hogy az akksi lesz rossz. az önindítón van a relé, lehet az halt meg. vagy valahol lelazult a testkábel mondjuk. tipp.

YELLOW Elküldve: 2013-03-01 05:18 Társalgó

ember84 írta: Jaaaaj de kár,hogy senki sem tudja,mit tegyek most????Ha valaki tud érdemlegesen segíteni,kifizetem,csak segítsen,ne kelljen olyan helyre mennem,ahol:végy 4 új porlasztót nálunk,berakjuk,és kódoljhuk!!Köszi márkatársak!


pont lefekvéskor jutottál eszembe (nem félre érteni )
pont azon agyaltam, hogy egyszerűbb lenne elmenned valakihez. így hírtelen Zala megyében senki nem jut eszembe, viszont Szabolcsban igen, igaz az neked az ország másik vége kb.
nem tudom szalonban menniyért csinálnák meg, de lehet hamarabb megvolna. érdeklődtél már szalonban/szervízben mennyi lenne? javaslom a szervízértékelések között keress valakit, aki anniyra nincs messze és eltudsz menni hozzá.

YELLOW Elküldve: 2013-03-01 05:12 Nem tudom mi a baja az autómnak

Pintyi86 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Pintyi86 írta:
Pintyi86 írta: Nos !
Ki cseréltem a szívósor tömítéseket és a benzin szűrőt alapjárati motor tisztítás fék spray-vel a Légtómegmérő nem volt koszos gyertya ki be hengerenként.
NEM MARADT MÁS MINT A DISA SZELEP CSERE AZAZ A FORGÓATYUSHÁT SZÉLŐZTETŐ SZELEP mert amikor cseréltük a tömítéseket meg nézte a szerelő és elégé mozog azaz a végén a szelep mozog ez adja a csörög hangot és ettől nem tud zárni rendesen innen jön a falsh levegő.
itt igazolódik be a wallis-ba amit mondtak nem hűje gyerekek ők ö a BMW SZERVIZ !!!


Sziasztok !
Megoldódott a probléma a Disa szelep cserével 83.000ft magam cseréltem ki innen szívott fals levegőt mivel a membránja elromlott és csörgött más szerelő csak találgat benzinszűrő , vákuumcső, lambda szonda, ac pumpa, meg szívósor lamella csörög meg ilyen hülyeségek.
A Wallis a legnagyobb Király ők a HIVATALOS BMW SZERVIZ NEM MÁS hiába 20.000-ft a DIAGNOSZTIKA legalább nem szédítenek hogy ez meg az a baja és írásba is adja amire feleltséget válla.
Akinek kiég a check lámpa az ne szórakozzon irány a Wallis mert más ha nem is kéri el a munkadíjat akkor is anyagárba 100.000-nél járhatok mire megoldódik a hiba és ne felejtsétek senki csak a gyári eredeti BMW program tudja kiolvasni nem kalózmásolat amit nem is lehet frissíteni.


Szia!
Már megbocsáss, de a Wallis ekkora dicsérete talán túlzó! A DISA szelep szerintem nem a forgattyúsház szellóztető szelep, mert akkor mit keres a szívó csövön? Mellesleg 8-9K körül lehet kapni tuti jót pl Kasza Mester. A különbségből nem kevés "Bambit" ihattál volna.

bye:hil



az a kertergázszelep lenne nem? lehet azt cserélték neki, csak a drágábbat (DISA) számolták fel?
mondjuk erre gondoltam, nem rég erről linkelgettek itt páran videjót


SZIASZTOK !

ÚJAT VETTEM GYÁRIT AZÉRT VOLT 83k MERT HÁLA ISTENNEK VAN MIBŐL MEG VENNI.
VETTEM BONTÓBA ÉS CSÖRGÖTT MONDTA A WALLIS NÉZZEM MEG KÉZZEL RÁNGASSAM MEG A SZELEPET A VÉGÉN ÉS HA CSÖRÖG SZAR.
HIGGYÉTEK EL NEM VAGYOK HŰJE GYEREK NEM TUDNAK BEHÚZNI ÉS NEM IS ÚGY NÉZEK KI MINT AKIVEL MEG MERNÉK PRÓBÁLNI. DE ÉN IS DOBTAM HÁTAST MERT AMIKOR MONDA A WALLIS AUGUSZTUSBAN HOGY DISA BAJA VAN AKKOR MÉG CSAK 58.000 VOLT DE A BOSCH A BESSZÁLLÍTÓJUK ÉS A WALLIS FELVÁSÁROLTA AZ EGÉSZET 2013.01-TÖL ÉS CSAK KÖZVETLEN A WALLIS-TOL VAGY KÜLFÖLDÖN TUDOD MEG VENNI BOSCH GYÁRI SZÁMMAL AZT ÍRJA 0-DB A GYÁRTÁS SZÜNETEL UTÁNAGYÁRTOTT MEG NEM LÉTEZIK. PEDIG 47%-OM VAN A BÁRDINÁL !


ha meg tudod venni, akkor jó. a lányeg, hogy megjavult.