Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-02-07 16:23 Szívócsonk-pillangószelep

sam87 írta:
YELLOW írta:
sam87 írta: Sziasztok!
Engem most a szerelő azzal ijesztett meg hogy 2 pillangó szelep ki van kopva és ha az leszakad beszívja a motor akkor motor csere!Nekem azt javasolta hogy vegyek új szívósort(azt hiszem így hívják) ami kb.:100-120 ezer!(320d 2002-es 150le)
Az a kérdésem hogy magukat a pillangó szelepeket lehet-e külön-külön cserélni vagy tényleg komplett szívósor kell?
Sajnos nem vagyok jártas a szerelésben és nem szeretném hogy lehúzzanak ennyi pénzel!
A válaszokat előre is köszönöm!!!


olvass picit vissza. ki szokták venni, és a helyüket ledugózzák. kb a dugó legyártásával, és ha magadnak szereled, szerintem egy 5-10ezerből simán megvan. vagy a neten lehet venni már kiszerelt szívósort, amiben nincs benne, de azok is olyan 35ezer környékén mennek ha jól emlékszem.


És ezzel a dugozással nem károsítom a motort?
Csak hogy tisztábban lássak pontosan mire szolgálnak ezek a szelepek?


nem károsítod. a régi szériákban nincs is. ez környezetvédelmi hókabókáát befolyásol. elvileg alacsonyabb fordulaton még nyomatákosabb is a motor ledugózva.

YELLOW Elküldve: 2013-02-07 15:57 Szívócsonk-pillangószelep

sam87 írta: Sziasztok!
Engem most a szerelő azzal ijesztett meg hogy 2 pillangó szelep ki van kopva és ha az leszakad beszívja a motor akkor motor csere!Nekem azt javasolta hogy vegyek új szívósort(azt hiszem így hívják) ami kb.:100-120 ezer!(320d 2002-es 150le)
Az a kérdésem hogy magukat a pillangó szelepeket lehet-e külön-külön cserélni vagy tényleg komplett szívósor kell?
Sajnos nem vagyok jártas a szerelésben és nem szeretném hogy lehúzzanak ennyi pénzel!
A válaszokat előre is köszönöm!!!


olvass picit vissza. ki szokták venni, és a helyüket ledugózzák. kb a dugó legyártásával, és ha magadnak szereled, szerintem egy 5-10ezerből simán megvan. vagy a neten lehet venni már kiszerelt szívósort, amiben nincs benne, de azok is olyan 35ezer környékén mennek ha jól emlékszem.

YELLOW Elküldve: 2013-02-07 09:47 Gyújtótrafó - milyen hibákat is okozhat, ha rossz

Ma olvastam egy cikket a TC jóvoltából. Azért is nyitottam neki egy új topic-ot, mivel ilyen nincs, és nagyon sokan hasonló hibával szenvednek. A cikkben jól látszik, milyen lehúzással akartak javítani nagy szervízben, ahol a motort is szétbontották volna, miközben töredékéért orvosolható volt a probléma motorbontás nélkül.
A trafó nem volt teljesen rossz, csak a megadott teljesítményre nem volt képes. A leírt hibára nem rég vagy ketten is panaszkodtak. Benzines társaim olvassátok el a cikket. Talán érdemes beszerezni 1db bontott (bár sokszor drágább, mint az új), de működő trafót és hasonló gond esetén, próbaképpen betenni. Sok szívás elkerülhető vele. És nem kell légtömegmérő, alapjárati motor, üzemanyag pumpa és társaira gondolni, mint hiba forrás.
A cikkben látható BERU trafókat vettem én is, amikor behalt az enyém, a régiekből a jókat is félre tettem vésztartaláknak. A cikkben jól látható, hogy ha az egyik trafó teljesítménye gyengébb, előjöhet a hiba. talán ezért is érdemes ilyenkor egyszerre cserélni az összeset.

Hogy vallasd a BMW-motort?

YELLOW Elküldve: 2013-02-05 21:08 Társalgó

van egy tippem, hogy lehet jamperkodni akart a kislánynak...
Csabai fiatalok haltak meg a rommá tört BMW-ben

szerk.: jah persze a legtöbb balesetnél sem jelentik ki az autó típusát, de a BMW-t mindig meg kell említeni. most hírtelen több BMW-s balesetes hírt is hallottam és mindenhol ki van írva. olyat meg végképp ritkán olvasni, hogy a vétlen BMW sofőrje, inkább ha vétlen, akkor úgy írják, hogy a vétlen autó sofőrje. mondjuk a BMW=autó szóval nézőpont kérdése

YELLOW Elküldve: 2013-02-05 18:52 Kipufogó

hetykepityke írta: Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata Ulter típusú kipufogókról?
Ezt
szeretném feldobni 2001 es 316i-re.



hát én nem költenék ennyit rá... 15 körül már jókat kapni savállóból. nekem amúgy full Remus koppintásoknak tűnik a többi is.

YELLOW Elküldve: 2013-02-05 18:49 Autóvásárlás

si3rrabravo írta:
Sophie írta: Sziasztok, megint én

Erről mi a véleményetek ? Márka-kereskedésből :
http://www.hasznaltauto.hu/aut...iz-6483968

köszi
Sophie


Miért van olyan érzésem, hogy azok a pecsétek egy napon lettek beleütve abba a könyvbe!

Lehet ez már paranoia?


nem csak neked volt ez, de én már nem mertem leírni sőt egy grafológus az írásképet is egyformának mondaná... hiába próbálták... másképp

YELLOW Elküldve: 2013-02-05 05:30 Társalgó

Ocsi írta: Sziasztok egy kis segítség kellene,mégpedig van egy E46 coupe-m 2002 -es 1.6 és ingadozik az alapjárat,rádugtuk gépre és azt mutatta,hogy a 2-3 hengernél kimarad a gyújtás,menet közben ezt nem érzékelem.Gyertyát cseréltem,de semmi esetleg még a gyújtótrafót kellene még kicserélni vagy lambda szondát...... nem tudom
Mi lehet a baj???
Válaszotokat előre is köszönöm.



inkább trafó gyanús. de folyamatosan ég a check engine lámpa? mert nekem eleinte indításnál volt gond, aztán gyorsan leállít, újraindít és jó lett. majd 3. alkalomnál menet közben de onnantól nem javult meg, trafó gond. az mondjuk fura, hogy egyszerre 2 is tönkre megy. de egyszerű. az 1,4 henger trafóját tedd át a 2,3-ba és nézd meg. ha a trafó viszi a hibát, akkor nem kell gondolkozni tovább.
alapjárati problémát a légtömegmérő is okozhat. húzd le a csatiját, ha a hoba eltűnik, akkor az a rossz. bár ez nem írna be hengerre hibát.

YELLOW Elküldve: 2013-02-04 21:55 Társalgó

anubisz írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta: Rendszám kitakarás level 99


ez azé elég off de a km igen valós, ahhoz képest nem is rossz az állapot, főleg, hogy tudjuk a vw konszern anyagai miylenek...


pdtdi se vennék 400 ezerrel,az biztos, azok az extrák KÉZI MOSÓBAN MOSATOTT na, aztán ott karcolják a legjobban, ez őrült
Nagyon jókat lehet mulatni az eladó kocsik ( fényezésén ) nem a festésre gondoltam


az 1.9-esek nem voltak rosszaka pd-ben... érdekes, hogy csak a 2.0 pd-ben kellett visszahívásos cserét csinálni az elemekre... és ha már ennyire off, akkor a merci dízelek után nekem a másodikhelyen a vw konszern dízelei vannak. a bmw csak azután jön. (és most tömeges fújjj a nézőtérről )

YELLOW Elküldve: 2013-02-04 21:41 Társalgó

BalaBMW írta: Rendszám kitakarás level 99


ez azé elég off de a km igen valós, ahhoz képest nem is rossz az állapot, főleg, hogy tudjuk a vw konszern anyagai miylenek...

YELLOW Elküldve: 2013-02-04 20:35 Társalgó

xmanez88 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
xmanez88 írta:
BarG írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: elmennek most már a búspicsába. nem azért fizettem, hogy most megint. ennek a célja megint a lehúzás. én lexarom, levizsgázok, de egy fityinget nem fizetek. egyszer már megfizettem, ez törvénytelen pénzbeszedés. komolyan mondom nem hiszem el, sneki nem akarja kiüldözni ezeket a férgeket.


Jön az új KRESZ – mindenkinek vizsgázni kell


amit ehhez írnák,azt nem írom le inkább.
bedobták az új rendszám lehúzás trükköt, most jött ez, és a baleseti adó, stb...


A segíííííílyezést kéne megszüntetni a rohadás egye ki a nyíkukat!!!!


Ha az újravizsgázás azt jelentené, hogy max 10e Ft-ért kellene vizsgázni, de ennek eredményeként:
- lehetne pályán 150-nel menni
- múmiák nem kapnának jogsit - tényleg megnéznék és aki nem lát, nem hall, nem tud gondolkodni és reflexei sincsenek már, attól tényleg elvennék a vezetés lehetőségét
- nem néznék gyerekeknek a közlekedőket a 30-as táblákkal
- a rendőröknek nevezettek tényleg a dolgukkal foglalkoznának - pl baleseteknél rendesen terelnének, veszélyes helyeken figyelnének/intézkednének
- az újravizsga bevételeit visszaosztanák a közlekedés javítására
Egy ilyen vágyálomszerú világban én még örülnék is az újravizsgáztatásnak.
De hogy mi lesz e helyett, azt mindnyájan tudjuk.



igazából a hír 2012-05-26 17:03:21 jelent meg, szerintetek napirenden van még?



nem is néztem, hogy ez ilyen régi cikk. Lehet semmi nem lesz belőle.


először én is megijedtem, alig találtam meg, mikori a cikk. nem is azért raktam be. hanem szépen fellázítják az embert, az ilyen baromságokkal, aztán ők a jók, úgy tesznek, hogy nem csinálják meg. altatnak. aztán hirtelen majd jön minden, és már csak majd kapkodjuk a levegőt....


akkor végülis mondhatjuk úgyis, hogy időben figyelmeztetve lettünk, és "szép nyugodtan" várhatjuk a dolgot, minket már nem fog meglepetésként érni. sőt



már kívánod, igényled

YELLOW Elküldve: 2013-02-04 20:34 320d Motor

kory05 írta:

a sárkány joli-nénit kell meg kérdezni akiről pár napja a társalgóban volt szó ,hogy nem e cserélné le az sx4-et


nem, mert neki a Pufi tetszik

YELLOW Elküldve: 2013-02-04 19:24 elektromos ablakemelõ_

batigol09 írta: Sziasztok!

Az a problémám, hogy a bal első ablak miközben felmegy, egyet - kettőt kattan. Vmi gondolom meg fog halni hamarosan... Volt már valakinek hasonló probléma? Köszönöm


nekem is ilyen. valaki le akarta feszíteni az ablakot... először nem is akart felmenni, aztán kézzel helyre ráztam és jó, de kattan , és szorul. még lusta voltam szétszedni, pedig már ilyen egy ideje de még megy.

YELLOW Elküldve: 2013-02-03 18:58 Társalgó

jons írta: Ma jöttem fel Pestre. Húz az autó jobbra... mondom mi a franc ez. Rendesen ellen kellett tartanom a kormánnyal, hogy ne kiflibe menjek.
Leállok, hogy megnézem, biztos megint a fék, vagy kevés a levegő jobb elöl.
Ahogy kiszálltam meg kellett kapaszkodnom az autóban, mert elvitt volna a fuvallat a mezőre Meglett a rejtély megoldása... nem kerültem még ilyen szélbe.


azért ezzel vigyázni kell. főleg ha eddig nemnagyon tapasztaltad. akkor gáz mikor elmegy melletted egy kamion, felfogja az oldalszelet, majd amikor kiérsz a takarásból, hirtelen bebillent oldalra. sok baleset van ilyenből. vagy épp a szél löki meg a nyergesvontatványt.
nálunk se egyformán fúj a szél, inkább sávokban. én ha kamiont látok, inkább közelítek az út széle felé, és felkészülök agyban. jobb félni mint befosni...

YELLOW Elküldve: 2013-02-03 18:55 Társalgó

anubisz írta:
xmanez88 írta:
BarG írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: elmennek most már a búspicsába. nem azért fizettem, hogy most megint. ennek a célja megint a lehúzás. én lexarom, levizsgázok, de egy fityinget nem fizetek. egyszer már megfizettem, ez törvénytelen pénzbeszedés. komolyan mondom nem hiszem el, sneki nem akarja kiüldözni ezeket a férgeket.


Jön az új KRESZ – mindenkinek vizsgázni kell


amit ehhez írnák,azt nem írom le inkább.
bedobták az új rendszám lehúzás trükköt, most jött ez, és a baleseti adó, stb...


A segíííííílyezést kéne megszüntetni a rohadás egye ki a nyíkukat!!!!


Ha az újravizsgázás azt jelentené, hogy max 10e Ft-ért kellene vizsgázni, de ennek eredményeként:
- lehetne pályán 150-nel menni
- múmiák nem kapnának jogsit - tényleg megnéznék és aki nem lát, nem hall, nem tud gondolkodni és reflexei sincsenek már, attól tényleg elvennék a vezetés lehetőségét
- nem néznék gyerekeknek a közlekedőket a 30-as táblákkal
- a rendőröknek nevezettek tényleg a dolgukkal foglalkoznának - pl baleseteknél rendesen terelnének, veszélyes helyeken figyelnének/intézkednének
- az újravizsga bevételeit visszaosztanák a közlekedés javítására
Egy ilyen vágyálomszerú világban én még örülnék is az újravizsgáztatásnak.
De hogy mi lesz e helyett, azt mindnyájan tudjuk.



igazából a hír 2012-05-26 17:03:21 jelent meg, szerintetek napirenden van még?



nem is néztem, hogy ez ilyen régi cikk. Lehet semmi nem lesz belőle.


először én is megijedtem, alig találtam meg, mikori a cikk. nem is azért raktam be. hanem szépen fellázítják az embert, az ilyen baromságokkal, aztán ők a jók, úgy tesznek, hogy nem csinálják meg. altatnak. aztán hirtelen majd jön minden, és már csak majd kapkodjuk a levegőt....

YELLOW Elküldve: 2013-02-03 17:51 manuális váltó

sve21 írta: Hello mindenki!Kérdésem lenne közel 300.000 km van a kicsikében osztrák import és hidegen melegen néha nehezen veszi a sebességet.Célszerű lenne egy olajcserét beiktatni és ha igen milyen olajat tegyek bele?Köszönet előre is.2001 320d touring


igen célszerű lenne.
mint amiket leírtunk. vagy szervízbe mész, és belerakják az MTF-LT olajat, vagy veszel magadnak. én csak AUT. váltó olajat tennék bele. Dexron II vagy III típusút. én manuálisat rektam bele és rögtön akadt. jah legalább 2 litert vegyél, mert 1,1liter kell bele, meg ami mellé megy. esetleg egy kis pteróleummal, vagy motortisztítóval át lehet tisztítani. lenegdsz az eredto olajból, motormosó bele, picit mész vele, majd leenged. aztán ahygni szellőzni, és mehet bele az úk olaj.