Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-01-16 12:40 Fûtés - Klíma

anubisz írta:
YELLOW írta: Anubisz én sme úgy gondoltam, csak este ezen agyaltam, hogy az enyém nem volt semennyire sem bontva...
azért írtam nézd már meg úgy Te is, hogy leállítás előtt ne legyen belső keringetés, és a ventit nyomd ki, majd utána állítsd le. elvileg akkor le kell zárni.
mint írtam megnéztem videóztam az enyém újra. ha ventivel állítom le az autót, akkor nyitva marad, igazából nem értem miért, lehet itt lezár egy idő után, de ezt nem vártam ki. majd megnézem, mert úgy hagytam, hogy nyitva volt. viszont ha előtte kapcsolom ki a ventit, akkor lezár és úgyis marad.
tehát én már arra gyanakodok, hogy félreértések áldozata lett mindenki. mert ezek szerin nem mindegy ventivel, vagy anélkül van leállítva az autó.


Most majd kikapcsolom, úgy állítom le, már én is kíváncsi vagyok. Le is fotózom majd.


na én megnéztem most megint... nyitva maradt 1 óra után is, viszont ahogy gyújtásnál levettem a ventit, le is zárt, úgy is maradt. teháét a 15perc, ahogy aza ngol szöveg is írta, az a belső keringetés memóriája, ha indítasz azon belül, akkor zárva marad, aktív a belső keringetés utána viszont nem.
nekem is ciripel a venti, de csak hidegben. mármint ha megy közepes fordulaton, leállok, majd pár perc után gyújtást adok ciripel, de indítás után elcsendesül., majd nyáron lehet én is kibontom...
viszont ha bitunak sosem zár le, az gáz. ezt úgy is meg tudja nézni, hogy átvált belső keringetésre, nem az automatára hanem a simára, akkor mindenképp le kell zárnia. ha ekkor sem teszik, akkor valóban a mechanika szét van akadva.

YELLOW Elküldve: 2013-01-16 12:22 Fûtés - Klíma

Anubisz én sme úgy gondoltam, csak este ezen agyaltam, hogy az enyém nem volt semennyire sem bontva...
azért írtam nézd már meg úgy Te is, hogy leállítás előtt ne legyen belső keringetés, és a ventit nyomd ki, majd utána állítsd le. elvileg akkor le kell zárni.
mint írtam megnéztem videóztam az enyém újra. ha ventivel állítom le az autót, akkor nyitva marad, igazából nem értem miért, lehet itt lezár egy idő után, de ezt nem vártam ki. majd megnézem, mert úgy hagytam, hogy nyitva volt. viszont ha előtte kapcsolom ki a ventit, akkor lezár és úgyis marad.
tehát én már arra gyanakodok, hogy félreértések áldozata lett mindenki. mert ezek szerin nem mindegy ventivel, vagy anélkül van leállítva az autó.

YELLOW Elküldve: 2013-01-16 11:53 Vicces :)

YELLOW Elküldve: 2013-01-16 09:55 LED-es hátsólámpa

ateszka86 írta:
Coyote írta:
ateszka86 írta: erről mit gondoltok?
http://www.deviltuning.hu/?old...rmek=55385
mennyire megbízhatók a ledes lámpák? sok gond szokott lenni velük? megéri váltani vagy jobban járok ha maradok ami van



Nekem tetszik - de passzol ez a 2004-es modellekre? Ha nem, miért nem? Mert itt a facelift előttieket jelölték meg...

Sztem egy hátsólámpának 2 dolgot kell tudnia (azon kívül hogy nézzen ki jól):
- legyen valóban látható (tehát a sötétített megoldások nem jók)
- legyen ÜZEMBIZTOS - tehát ne ázzon be és ne égjen ki egyfolytában.

Na most, az enyém GYÁRI hátsó lámpa, és tegnap vettem észre, hogy a bal hátsóban szarakodik a csoki (megint) ami egy közismert típushiba. Most már szarabbul is világít mint a jobb oldali, és a csokit csak kitépni lehetne, mert valószínűleg megolvadt. Ha valaki ért hozzá Szfvár vagy Siófok környékén szóljon, ha nem akkor viszem szervízbe, mert csokicsere lesz és nincs olyan szerszámom amivel ezt kíméletesen tudnám megoldani.


mert az index mashol van, a facelifteknel közepen az az előttieknel pedig fent van az index


és még azon kívül számtalan más is... visszább leírtam miben különböznek. de ilyen LED-es van FL-be való is, ugyanígy néz ki. csak másképp van a lámpán belüli vezetékelés, hogy az FL csatival is jó legyen.

YELLOW Elküldve: 2013-01-16 09:24 manuális váltó

pati írta:
YELLOW írta:
akkor a konzekvencia eddig annyi, hogy a benzines nem veszi be az 1-est, a dízel meg beveszi (3/3). ami mondjuk furcsa, mert pont a dízelt még úgysem kell 1-esbe rakni mint a benáyst, ha már gurul.


simán beveszi a hátramenetet is akár 30-nál is, nemhogy az 1 est



ha megadnád az autód típusát... mert ebből következtetve dízeled van. azóta tovább kérdezgettem és csak megállja a helyét, hogy dízelesek be tudják tenni, benyások nem. furcsa.

YELLOW Elküldve: 2013-01-16 09:22 Féktárcsa és fékbetét

Milan írta:
Sajnos nem találgatás, bár az lenne. A múlt év június végi műszaki vizsga
alkalmával szóltak, hogy lóg a talpas.
Mondom pont ezért lett cserélve 4 hónapja... igen, látja hogy szinte új, de ez van.
Ezek szerint én fogtam ki ismét a kiváló minőségű alkatrészekből 1-et, mert
a kátyúkat azokat kerülöm, még ha mutogatnak is mögöttem, hogy "ezmegmiaf@sztcsinál"...
Egyébként nekem is a Lemförder-t ajánlották, azért lett az. Így jártam.


vagy aki műszakin nézte annyira értett hozzá. nekem anno ki lett cserélve a szilentblokk (2007) 1000 km-t nem mentem az autóval, mentem műszakira, ahol aszondja a csóka, hogy lóg. mondom most lett kicserélve. azóta is ugyanaz a szilent van benne, ráadásul 28ezerrel több km, és azóta 2 műszakin is voltam, egyszer ugyanott és egyszersem szóltak. én is hallok kopogást, tavaly előtt pedig jól át lett mozgatva a futómű kérésemre még1x átnéztek mindnet de semmit nem látott. az egyik gátlóm nem nagyon fasza már, az idén cserélve is lesz. szóval ennyit a hozzáértő vizsgáztatókról. azt sem tartom kizártnak azért mondta, hogy beszarjá nem kapsz műszakit, hátha veszel bele újat aztán jól lehúz.

viszont én eddig is kétségben voltam melyik a jobb, most meg végképp. Mejle vs. Lémförder. tudjuk a Meyle csomagoló cég, de a HD lengőkarokat mgis sokan dícsérik. a másik mellett meg agyári beszállítós téma szól.

YELLOW Elküldve: 2013-01-16 08:57 LED-es hátsólámpa

ateszka86 írta: erről mit gondoltok?
http://www.deviltuning.hu/?old...rmek=55385
mennyire megbízhatók a ledes lámpák? sok gond szokott lenni velük? megéri váltani vagy jobban járok ha maradok ami van



nekem hátul csak a gyári jön be, max egy kis füsttel megbolondítani...

YELLOW Elküldve: 2013-01-16 08:56 Gyári riasztó (FAQ)

xmanez88 írta: Sziasztok!

anubisz fórumtárssal már néhány napja témázunk a problémámon, amit néhány napja vetettem fel, gondoltam leírom a tényállást, hátha tud valaki valami okosat mondani az ügyben

Röviden a hiba:
Egyik kulcs csak zárja a kocsit + a csomagtartót kinyitja, a másik kulcs semmit nem csinál a kocsival. A nyitás csak bedugva lehetséges, de ekkor a kocsi riasztani kezd, valamiért a riasztót nem aktiválják ki a kulcsok.

- Elemek kimérve mindegyik leadja a 3 Voltot
- Akku sarut lehúztam, vártam vele, hogy újrainduljon a rendszer, sajnos semmi reakció
- Próbáltam újra tanitani a kulcsokat, arra sem reagál, bár abban nem vagyok biztos, hogy jól csináltam



ezzel a módszerrel próbáld meg, nem kell nyitogatni az ajtót... nem tudom az E60 működik-e ezzel a módszerrel...

E46 kulcs betanítás:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

YELLOW Elküldve: 2013-01-15 22:41 Multikormány beszerelése utólag...

ateszka86 írta: most voltam egy szerelőnél azt mondta hogy mindenestől 30ezer Ft a multi bekötése,eredeti kábel stb ami megy a számitogéphez akkor kell ott vmit babralni a szamitogéppel is stb stb...elég durva összeg...


le akar húzni... kerüld el. 6500 a kábel, a ha kell a másik az plussz egy ezres kb. semmit nem kell programozni sehova, csak összedugni. 1 óra alatt kényelmesen megvan...

mobilgumi.hu-nál a srác asszem 6000 körül köti be...
de a 30ezer nagyon sok

YELLOW Elküldve: 2013-01-15 22:19 angel eye

kecsurobi írta: http://deviltuning.hu/?oldal=2...mek=120937 Ez jó lámpa? Mik a tapasztalatok. Fekete kocsihoz fehér vagy fekete?


ebben nincs magasságállító motor és nem is szerelhető bele a gyáriból. felejtős, és csúnya is.
én inkább ezt választanám:
http://deviltuning.hu/?oldal=2...termek=877

YELLOW Elküldve: 2013-01-15 22:02 angel eye

Alesi írta:
hetykepityke írta: Sziasztok!

Érdekelne, hogy szerintetek melyik éri meg jobban? (itt főleg a külső jegyekre gondolok és nem az árra)

Angel Eyes karika, vagy pedig ez a komplett AE Lámpa ?

A lámpa jobban vonz. Van benne magasságállító motor, az fontos nekem.
Beszerelése nagyon bonyolult?

Köszöntem!!


En Yellow-al ellentetben pedig pont, hogy nem probalkoznek utangyartott kinai lampaval. Sajat tapasztalat, es kozeli korben tobb tapasztalat, hogy ezeknek a minosege eleg silany, elobb, vagy utobb valami gond ugyis lesz vele (parasodik, nem vilagit rendesen stb.).

Az utolagos AE-nel a parasodastol ne felj, nekem is ugy van beszerelve, ha odafigyelessel csinalod nem lehet ilyen gondod. Ha pedig a sargas szinre buksz, arra is van megoldas, mert a LED AE-oknak van ilyen szinu verzioja.


vannak szarok, amiket 35ezerért árulnak. azoktól csodát nem kell várni. dectane márkát a németek is hazsnálják és többségében csak jókat írnak róla. én emiatt hajlok efelé, na meg a gyárit nem szeretném szétbontogatni. utólagos karikát nem egyet láttam már leesve, vagy nem működik rendesen. tény, hogy olcsóbb a sima akrika, de több munka. de ez csak az én véleményem. sokaknak a LED-es hamar meghal, vagy elpattan a másiknál a fényvezető szál, vagy akármi. még ha gari is van, majd azzal is a kínlódás, nem szakszerű beszerelés, csak a huzavona. nekem pl így legalább projektoros lenne, lámpa cserével.

YELLOW Elküldve: 2013-01-15 21:20 Motorolaj

hil írta:
gampetibor írta: Megcsinaltuk az olajcseret. Tegnap meleg de nem jaro motor mellett beletoltottem a xado motortisztitojat, jarattam par percet majd a mai olajcsereig 50 km- mentem a kocsival. Mielott belement volna a motortisztito mar szivargott az olajam az olajszuro tomites alol amit gondosan letorolgettem. A kiszivargott olaj vilagos sargasbarna volt. Amikor ma leengedtuk az olajat megdobbenve lattam h korom fekete olaj fojt ki a blokkbol. Engem ez a motortisztito ezalltal teljesen meggyozott es ezentul minden olajcsere alkalmaval hasznalni fogom. Az ezt megelozo olajcsereim alkalmaval a leengedett olaj mindig vilagos sargas barna szinu volt, majdnem mint az uj es az olajszuro is hasonlo, most pedig korom fekete mindketto. A valtoba is belekerult az adalek mert az 1-es, 2-es es hatramenet fokozatoknal akadva vette be a fokozatot. 15 kilometer varos volt a hazaut es mar ezido alatt sem akadt meg egyszer sem a valto. Ez is mukodik ugytunik. Amikor hazaertem beletoltottem a motorba is az adalekot majd jarattam 5 percet. Jaras csendes egyenletes konnyed, es finomabban allt meg mint szokott. Egyenlore ennyi, de majd az elso szaz kilometer utan leirom az addig tapasztaltakat. Koszi a segitseget Szoták Dávid!
Ami belekerultado atomic 5w-30 sm/cf szintetikus olaj, xado stage1 motoradalék, xado manuális válto adalék, xado vitaflush belső motortisztitó.


?????


pontosan én sem tudom mennyire volt világos. de pl dízeleknél pár száz km után sötét lesz az olaj, pont azért mert a benne lévő anyagok tisztítanak, nem minden jön le az olajjal. benzinesnél azért több kell. de 15ezer alatt már sötétnek kéne lenni. majd csinálok fotót holnap nekem 10-12ezer után milyen, vederben van
vagy a korábbi gazdáknál túl sok tapadt le, vagy az olajakkal nem volt valami ok.
én örülök ha ez a xado cucc bejön. mégha nem lesz igazam akkor is, mármint a korábbi állításokat amit gondoltam. még a végén én is ezt fogom hazsnálni

YELLOW Elküldve: 2013-01-15 19:23 Lambdaszonda - dízelben

BarG írta: Hát, megrendeltem a cseredarabot, ha bekerül, kiváncsi leszek, mi fog változni. Csak tudnám, mitől ilyen piszok drága, amikor az általános szondát már 10e-től meg lehet venni. De hát aki bmw-t vesz, az szopjon csak.


mindegyiknél drága a lambda szonda nemcsak a BMW-nél. de nem feltétlen anank lesz baja. sokszor lambda hibát ír, bármyilen más pl befecskendezés keverék nem megfelelősség esetén is. remélem nem feleslegesen vásároltál be.

YELLOW Elküldve: 2013-01-15 19:11 angel eye

hetykepityke írta:
YELLOW írta:
hetykepityke írta: Sziasztok!

Érdekelne, hogy szerintetek melyik éri meg jobban? (itt főleg a külső jegyekre gondolok és nem az árra)

Angel Eyes karika, vagy pedig ez a komplett AE Lámpa ?

A lámpa jobban vonz. Van benne magasságállító motor, az fontos nekem.
Beszerelése nagyon bonyolult?

Köszöntem!!


én mindenképp a komplett lámpát mondom.
érveim. nem bontod meg a gyárit, nincs veszélye annak, hogy párásodni fog, neme sik le a karika. egyszerűbb ezt beszerelni. igaz jóval drágább így, de az eredeti lámpa megmarad, bármikor jó lehet, ha véletlen szükség lenne rá. illetve én azon a véleményen vagyok, hogy a sárgásabb AE sokkal jobban az E46-é, gyáriabb, mint a jégfehér, kékes akármilyen. hiszen a gyári AE-ek is iylen színűek még asszem 2010-ben is.


Én is így gondolom, köszi a megerősítést. Marad a lámpa, okosabb megoldás talán.

Üdv


amint nem lesz hitelem, én is belevágok, addig feleslegesen nem költök... pedig már eccer rendeés alatt volt, de valahogy mégsem találták meg se RS-ék se devilék. állítólag akkor gyártás sem nagyon volt belőle. 1 év után szóltak, hogy van, kapható, de akkor másra kellett a pénz.

YELLOW Elküldve: 2013-01-15 19:06 angel eye

hetykepityke írta: Sziasztok!

Érdekelne, hogy szerintetek melyik éri meg jobban? (itt főleg a külső jegyekre gondolok és nem az árra)

Angel Eyes karika, vagy pedig ez a komplett AE Lámpa ?

A lámpa jobban vonz. Van benne magasságállító motor, az fontos nekem.
Beszerelése nagyon bonyolult?

Köszöntem!!


én mindenképp a komplett lámpát mondom.
érveim. nem bontod meg a gyárit, nincs veszélye annak, hogy párásodni fog, neme sik le a karika. egyszerűbb ezt beszerelni. igaz jóval drágább így, de az eredeti lámpa megmarad, bármikor jó lehet, ha véletlen szükség lenne rá. illetve én azon a véleményen vagyok, hogy a sárgásabb AE sokkal jobban az E46-é, gyáriabb, mint a jégfehér, kékes akármilyen. hiszen a gyári AE-ek is iylen színűek még asszem 2010-ben is.