Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-01-15 19:02 Motorolaj

gampetibor írta: Megcsinaltuk az olajcseret. Tegnap meleg de nem jaro motor mellett beletoltottem a xado motortisztitojat, jarattam par percet majd a mai olajcsereig 50 km- mentem a kocsival. Mielott belement volna a motortisztito mar szivargott az olajam az olajszuro tomites alol amit gondosan letorolgettem. A kiszivargott olaj vilagos sargasbarna volt. Amikor ma leengedtuk az olajat megdobbenve lattam h korom fekete olaj fojt ki a blokkbol. Engem ez a motortisztito ezalltal teljesen meggyozott es ezentul minden olajcsere alkalmaval hasznalni fogom. Az ezt megelozo olajcsereim alkalmaval a leengedett olaj mindig vilagos sargas barna szinu volt, majdnem mint az uj es az olajszuro is hasonlo, most pedig korom fekete mindketto. A valtoba is belekerult az adalek mert az 1-es, 2-es es hatramenet fokozatoknal akadva vette be a fokozatot. 15 kilometer varos volt a hazaut es mar ezido alatt sem akadt meg egyszer sem a valto. Ez is mukodik ugytunik. Amikor hazaertem beletoltottem a motorba is az adalekot majd jarattam 5 percet. Jaras csendes egyenletes konnyed, es finomabban allt meg mint szokott. Egyenlore ennyi, de majd az elso szaz kilometer utan leirom az addig tapasztaltakat. Koszi a segitseget Szoták Dávid!
Ami belekerultado atomic 5w-30 sm/cf szintetikus olaj, xado stage1 motoradalék, xado manuális válto adalék, xado vitaflush belső motortisztitó.


Köszi Tibi a visszajelzést!
Azt azért írd már le, hogy korábban milyen olajakat (márka, viszkozitás) használtál. ugyanis az olajban vannak olyan adalékok, amiknek pont az a szerepe, hogy oldják a koxot, szennyeződéseket és lebegtssék azokat, hogy olajcserekor az olajjal együtt távozzanak. az írásodból az következik, hogy korábbi olajaidból hiányzott ez az összetevő, aminek pedig alapnak kell lennie már pár éve a szintetikus motorolajokban.
én tudom, hogy BMW dobozos olajat is hazsnáltál, amiről ugye nem rég volt 400fokos videó tezst, mi vállt ki belőle. az általad tapasztalt tisztító hatás, fekete, sűsű olaj is alátámasztja, hogy a korábbi olajadi nem voltak a helyzet magaslatán. ezért is érdekelne a márka, viszkozitás.
én remélem más is ír tapasztalatokat majd, akár a xado-ról vagy más olajakról, termékekről.

YELLOW Elküldve: 2013-01-15 18:08 320d Motor

szotakdavid írta:
hun_tigoo írta: Na sziasztok!
Mai napi program is megvolt...
Nagynehezen kiszenvedtem a légtömegmérőt utána azt a szerelő szétszedte kifujatta, majd féktisztitó...
Ujabb kifujatás és utána visszaraktam a csokit rajta befújtam és indítás...
Próbakör!
Azt vettem észre az autó szebben húz nincs az az erőltetett húzás mint előtte!
Hamarosan termosztát csere ute107 társ jóvoltából!
Mivel a vizhőfokom nem mozdul ki csak éppenhogycsak a kékből 1-2 milimétert!
Ez ugye a fogyasztásban is megmutatkozik sajnos...
Ha valakinek van bontott kilométeróra jeladója amit a váltóba kell beletenni az jelezzen legyenszives valahol!
Vagy ha tud valaki bmw bontót és postáznak is az szóljon
Az élet apró örömei


Kasza Imit keresd meg.


valaki itt is hirdetett, mert vett egyet, aztán csak kontakt hiba volt a vezeték becsatlakozásnál. hirdetések között lehet fent van még.

YELLOW Elküldve: 2013-01-15 15:14 Multikormány beszerelése utólag...

ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: sziasztok! Kaptam nagyon szép állapotu multis kormányt légzsákkal 40 ezerért bontóbol, nekem ez a 4szögü sima volt eddig bent... business Cd radiom van, mire van szükséegm h a multi gombok is működjenek? kell még valamit beszerelnem vennem? csak átvezető kábelköetegt kell vennem vagy még más kábelokat is?



megírom ide.
egy ilyen kábelre elsz szükséged, ára olyan 6500Ft




ebben benne van a multipad átvezető kábel is? avgy még az is kell? vagy az már nem kell?


mivel nem tudom pontosan mivel kaptad a kormányt így nem tudom mikell neked. de általában az átvezetőt adni szokták hozzá azért nem írtam. az a kábel leve, oda szokott lenni rögzítve, nem nagyon szedik ki, ha mégis akkor ilyen is kell:

YELLOW Elküldve: 2013-01-15 14:51 Multikormány beszerelése utólag...

ateszka86 írta: sziasztok! Kaptam nagyon szép állapotu multis kormányt légzsákkal 40 ezerért bontóbol, nekem ez a 4szögü sima volt eddig bent... business Cd radiom van, mire van szükséegm h a multi gombok is működjenek? kell még valamit beszerelnem vennem? csak átvezető kábelköetegt kell vennem vagy még más kábelokat is?



megírom ide.
egy ilyen kábelre elsz szükséged, ára olyan 6500Ft


YELLOW Elküldve: 2013-01-15 12:15 Fûtés - Klíma

anubisz írta: majd megnézem úgy is, este le spriccnizem a kocsit, mert borzalmas állapotba van, minden csupa jég, meg ramaty rajta kívül, utána beállok, hogy leszáradjon, addig le se állítom, amíg nem kapom ki a tálcát, hogy teljesen be lehessen látni.

Ez egyből eltűnt, futott megint nézni a kocsiján, hogy zárnak a csapóajtók


én már komolyan kész vagyok. komolyan ennyire senki nem fárasztott még le. én is szeretem megmagyarázni, hogy mi hogy jó, hogy azt higyjem nekem fasza minden, de közben attól nem lesz jó. eleve azért jött ide, mert gyanítja, hogy nem jó. akkor...
veled még lehet beszélgetek Tony, de ehehz többet én nem szólok, mindent leírtam, de mintha el sem olvasná, vagy fel sem fogná, pedig születési adatából vagy 33 éves lehet, ha arra utal.

YELLOW Elküldve: 2013-01-15 12:00 Fûtés - Klíma

anubisz írta:

Menyi idő szerinted amíg visszazár a rendszer ha kiszállsz? Ma kimegyek este a garázsba, addig el bütykölök ott, leszedem a tálcát, megnézem mi történik ha lezárom a kocsit.
Bekapcsolt panellal fogom leállítani. A mot.h.tető kapcsolóját meg addig lefogatom, hogy lezárt tetőt érzékeljen, és bezárom a kocsit.


szerintem és én megnéztem rögtön visszazár. nyitott ajtónál is.

YELLOW Elküldve: 2013-01-15 11:58 Fûtés - Klíma

anubisz írta:

Hát ezt én se értem, nálam akkor miért volt nyitva, nekem is úgy van beállítva ez előző beállításra emlékezik, ha beülök ugyan onnan indul. Nyáron ha klímával állítom le, azzal is indul. Beláttam a ventilapátokig.
Visszaraktam, utána mikor ráadom a gyújtást akkor nyitnak a belsők, kajak hallani,mert ugye emlékezett a tegnapira,és bekapcsolva indult.
Ilyenkor szoktam kikapcsolni, hogy ne menjen,a gyorsabb melegedés miatt. Leállításkor természetesen még nem zár vissza, nem hallani semmit.
Nekem is jól megy a fűrés, klíma.
1 napot állt a kocsi mielőtt megnéztem éjjel.
Na most aztán tényleg meg fog zavarodni
Az még hozzá tartozik, hogy én belső keringetővel használom mostanság, és úgy is áll le, és úgy is indul automatán. De ez szerintem nem dominál amíg nem teszem rá a gyújtást.

Lehet úgy kellett volna megnézem, hogy én is leállítom a vezérlő panelt, mielőtt megállok a kocsival, hogy akkor be e zár elől.
Lehet akkor zár be elől is, ha ki kapcsolja a panelt az ember leállás előtt.


én télen nem használom a belső levegő keringetést mert kb 30 sec múlva párásodik minden.
próbáld ki úgy, hogy ne elgyen belső levegő keringetés, de mielőtt leállsz zárd el a ventit, setét klímapanel effektus, és nézd meg úgy. de nekem akkor is lezárt, hogy a venti ment és úgy vettem le a gyújtást. eleve ha a belső levegő keringetéssel állítod le, akkor az angol szöveg szerint 15 perc után ha automataára volt állítva a belső keringetés, akkor az megszűnik. de akkor is zárva kell lennie. pont ez a lényege, hogy oda ne menjen be semmi a külső szarból, ha az autó áll akkor sem. ha tüzelnek a közelben a füst ne jusson az utastérbe.

YELLOW Elküldve: 2013-01-15 11:52 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:

Ma lemegyek és kinyitom a motorháztetőt és megint megnézem.Gyujtást addig rá se rakom.
Azt nem értem,hogyAnubisznak akkor miért van nyitva meg nekem is...
Lehet Yellownál szar valami
Azt nem vágom még,ha megy a motor(vagy rárakom a gyujtást) és belső levegő keringetésen van,akkor bezárnak a csappantyúk.Ha nem jól lenne összerakva gondolom nem jól működne.


YELLOW-nál minden jó, szóval.... egyenlőre nem én nyavajgok amiatt, hogy nem jó valami, hanem te. nálam így működik és JÓ! tudod mit! a tiéd jól működik, csak szűnj már meg. ha enniyre nyugtatod magad, hogy az úgy jó, akkor legyen jó, de akkor ne nyávogj itt.

YELLOW Elküldve: 2013-01-15 11:15 Fûtés - Klíma

na Bitu-kám, most kapaszkodj meg erősen. és figyelmesen olvasd e sorokat. ezek után többet nem kívánok az ügyeddel foglalkozni, mert 3 hete ezen pörögsz, szarod le mit mond a másik. lefordítottam neked mit ír az angol szöveg. mondtam szerezz egy másik klíma vezérlő egységet, de leszarod mit mondunk.

nekem semmi baja a fütésemnek, sem a befúvásnak, és így működik:

- kiszereltem a pollenszűrőt onnan néztem, az autót kinyitottam ugye. az általad emlegetett csappantyúk ZÁRVA vannak, egy cseppet sincsennek nyitva

- mivel nekem a CKM úgy van belőve, hogy a leállításkori értéket megjegyzi, én mindig lekapcsolom a ventit, azaz a klímavezérlő sötét nem világít. gyújtást ráadva is ZÁRVA van a csappantyú, a ventim nem megy, viszont gyújtásra a belsők valószínű nyitnak, mert belül dolgozik valami

- gyújtáson ha benyomom a ventit, akkor NYITNAK ki a csappantyúk

- gyújtás levételre ZÁR minden

a következtetés, hogy nálam nincs hiba és így működik, a tiéd meg szarul lett összerakva, vagy a klímavezérlőd szar jelet küld a léptetőmotornak. és mint írtam amiket linkelgetsz itt szétszerelős képeket, azok azért vannak nyitva, mert kézzel benyomták őket, nem azért mert annak úgy kell lennie. ugyanis másképp nem férsz hozzá, hogy a ventit kiszedd. és mivel ha a léptető motoron nincs fesz, úgy abban erő sincs, nem tart ellen, kézzel benyomható. lehet valami rugó van ott, neked az vaészeg hiányzik, vagy valami más. de a tiád szar így ezt fogd fel! és őszinte elszek már unom a dolgodat. leírtam, hogy mit csinálj leszarod. akkor ezek után én is, nem pazarlom többet erre az időm.

YELLOW Elküldve: 2013-01-15 09:27 Fûtés - Klíma

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:

Na yellow megnyerted a melót, remélem 1,70 es hó esik reggelre a motorháztetőre


garázsban van


Hát akkor most is megnézhetnéd nekem is van garázs, csak a város másik felén


én meg még mindiog nem otthon vagyok, hanem az asszonynál, és nem autóval vagyok itt... 11 óra felé leszek otthon

viszont a fordításban az van amit leírtam... mondjuk ha nyitod az ajtót, attól kinyílhat. ugye ha ül bent valaki, csak ne fulladjon már meg, valahol kell levegőnek menni. lehet ezt hallani sem hallod, csak mozdul 1 centit a léptetőmotor, és nyitva is...

YELLOW Elküldve: 2013-01-15 09:20 Társalgó

csbalu írta:

Jó drága.... 600 alatt nem lehet venni ahogy nézem... Pedig nagyon jó lenne. Hiányzik az ülésfűtés meg a felfújható deréktámasz. A Scorpioban volt, full motoros belső memóriával, olyan kényelmes ülésben azóta se ültem még soha. Anno egy 20asért vettem bele
Ezek az alap ülések nem valami kényelmesek.....



én valami lancia kappa szerűben láttam, hogy még a fejtámla is motoros volt.
nekem is volna igényem combtámaszos, oldaltartásos szövet ülésre. nekem meg oszt nem lényeg az ülésfűtés, inkább a combtámasz, meg a dönthetőség, meg az oldaltartás. az én kárpitomban még van is, szóval két első is elég volna... de bontóból csak kiült szarokat láttam még. nekem kényelmes az alap ülés, csak kanyarban stabilabb az autó, mint én az ülésben, azaz a centripetális erő rám jobban hat, majd ki esek.

YELLOW Elküldve: 2013-01-14 22:05 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta:

Itt van:

The fresh air/re-circulation flaps are controlled
by a separate stepper motor for the left and
right side.
The stepper motors are controlled by the Mbus
and are located on the left and right sides
of the housing inside the passenger compartment.
The fresh air flaps are closed and the re-circ
doors are opened when the re-circ. button is
pressed with the system switched on.
When the key is turned off with re-circulation on, the fresh air flaps will open. Re-circulation
memory in the IHKR control unit is 15 minutes. If the vehicle is started within 15 minutes
the re-circulation setting will be restored.
If the system is shut off with the blower switch, the re-circulation function will have to be reenabled.






Szia!
Azt írja: a friss levegő beengedő lap bezárul és a belső levegő (ajtó door)lap kinyit ha a belső keringtetés gombot megnyomod. Tehát nem az autó ki/be szállásra használandó ajtóiról van szó.


Ahogyan azt Yellow írja.....







Köszi.Már csak azt kéne kitalálni,hogy a friss levegő csappantyúknak be kell e záródnia gyujtás levétele után.Nálam kinyitnak.És remélemígy is kell neki működnie,és nem fordítva.Mármint h. csak a mögötte lévő csappantyúk zárnak le,a külsők pedig kinyitnak.Nálam így van.


holnap megnézem, mert nem vok otthon, de tutti zárva van, pont ezt írja az angol szöveg is. nem tudom mit nem értesz rajta. hiába bíztatod magad, a tiéd rossz úgy.
leírom még1x:
1. ha indítod az autót, akkor nyit a friss levegő csappantyú.
2. ha úgy állítod le, hogy előtte a belső levegő keringetés aktív volt, akkor 15 percen belül indulásnál nem fog kinyitni, mert a memória emlkszik rá. ha túl lépted a 15 percet, akkor indításra a 1.-es pont érvényes.

mint már írtam korábban szerezz egy klíma vezérlő egységet, mert az is lehet szar.

YELLOW Elküldve: 2013-01-14 21:26 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:
The fresh air/re-circulation flaps are controlled
by a separate stepper motor for the left and
right side.
The stepper motors are controlled by the Mbus
and are located on the left and right sides
of the housing inside the passenger compartment.
The fresh air flaps are closed and the re-circ
doors are opened when the re-circ. button is
pressed with the system switched on.
When the key is turned off with re-circulation on, the fresh air flaps will open. Re-circulation
memory in the IHKR control unit is 15 minutes. If the vehicle is started within 15 minutes
the re-circulation setting will be restored.
If the system is shut off with the blower switch, the re-circulation function will have to be reenabled.


a szöveg arról szól, hogy:
amiről szó van, azok a flepperek, amikről itt már több napja szó van. ezek jobb és bal oldalon vannak és léptető motorok nyitják, zárják, M-Bus vezérli. ez azért lehet, hogy automatán zárja, ha kint büdös van az AUC szenzor alapján.
a lényeg, ha be van kapcsolva vagy automatán, vagy manuálisan a belső levegő kerngetés, akkor ezek a flepperek zárnak. ha újra nyomjuk a gombot, azaz belső keringetés off, akkor nyitnak. ugye ez engedi be a külső levegőt az utastérbe.
a 15 perc arra vonatkozik, hogy a balső levegő keringetés be volt kapcsolva, és úgy lett leállítva az autó, akkor 15 percen belül ha újra indulsz, akkor zárva marad és nem nyit ki.

ergó a flepperek mindenképp lezárnak ha leállítod az autót. csak akkor marad zárva indításnál, ha belső keringetéssel lett leállítva az autó, és 15 percen belül indulsz újra, akkor nem nyit ki indításnál.

YELLOW Elküldve: 2013-01-14 20:49 Mi lehet a baj?_

basszus ott a főoldalon a másik topic, minek ide kellett írni? eleve nem értem ez minek van még...

YELLOW Elküldve: 2013-01-14 18:50 Társalgó

jons írta: Yellow!

Nem ismered? Nem komád esetleg?
http://www.youtube.com/user/ko...;flow=grid


máá te is? ismerem amúgy. régen amíg nem züllött le jókat lehetet derülni rajta, aztán csövesekkel bandázott.


YouTube videó


YouTube videó