Bitu79 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Bitu79 írta:
Sztem nem érdemes szerelőhöz mennem ez végett.Légyszi segítsetek.Tutibiztos,hogy csak ezt rontottuk el.
A 2 kis csappantyú helyes visszatételét nem tudom csak.Valaki kérem nézze meg az autóján.
Ehhez elég leszedni a pollenszűrőházat,és az alatta lévő fedelet,és látszanak is.(pár perces munka csak ez a burkolat levétel)Megnéznétek nekem,hogy mikor külső levegő beszíváson van,akkor hogy állnak,és mikor belső levegő keringetésen van,akkor hogy?Ha tudtok,képeket szeretnék inkább.Rendkivül hálás lennék érte 
Szervízbe ezért tök felesleges lenne bemennem.
20-30-at tuti megspórolnák igy.
Ezt te is megteheted, lekapod a burkolatot, és beindítod a kocsit, és megnézed hogy vannak, nyitva, vagy zárva, előbb melegítsd fel a motort, hogy fűtsön is. Már rég megoldottad volna. Azért mi csak nem fogjuk szétszedni, a kocsit, mert egy balfasz szerelő összegányolta a kocsit neked. 21 századba minimum ha szétszedek valamit, max kattintok 10 képet, mi, hogy állt, és mikor visszarakom ,ha nem emlékszem csak végiglapozom a képeket a fényképezőgép kijelzőjén.
Á, de ilyen profi szerelők ( vagy annak képzelik magukat ) nem szégyenkeznek ilyen technikai segítséggel. Sértés nélkül.
Tényleg jobban jártál volna ha szakszervizbe viszed.
Jó kis tanulópénz volt.
de eleve nem értem... már privátban is írtam neki. ha manuálisan jól megy, akkor jól van összerakva. azt mondjuke gyszer nem olvastam, hogy a sztszerelés előtt az ő általa leírtak szerint működött-e. arra sem válaszolt nekem, hogy üzem meleg motornál az általa említett Automata állásban is jelen van-e a problémája. valaki írta vissza, hogy amíg hideg a motor lehet direkt nem fúj mellkasra. mert addig úgyis csak hideget fújna, inkább kisebb keresztmetszeteken az üvegre nyomja párásodás elkerülése végett.
szerintem semmi baja nincs annak a cuccnak. meg én pl csak klímánál nyáron hazsnálom néha az automata állást, télen semmi értelmét nem látom...
Meg tudnátok nekem tenni,hogy megnézitek nekem hogy a csappantyúknak hogy kell állniuk?Akkor amikor le van állítva az autó,nem megy semmi.Amúgy én is bánom már h. balfaszra bíztam a kocsit.8 óra kellett neki mire kiszedte a motort,és betette ezt.A régi nem csinált ilyeneket amúgy.Igy tutibiztos h. a csappantyúk nem lettek jól visszatéve.
Az a legnagyobb bajom,ezért is akarom szétszedni,hogy autómata állásnál,mintha bizonyos hőmérsékletre állítva nem nyitnának ki a csappantyúk szerintem(az a kettő a fűtőmotornál),mivel maxra állítva a ventillátor fordulatszámot se érzem,hogy bárhonnan is fúja levegőt az utastérbe.A légcsatornákba belül pedig tornádó van olyankor,de belülre sehol egy deka levegő se jön be,magyarán megy a ventillátor maximum fordulatszámon,és a zsilipek meg zárva vannak mindenütt.Ettől van a hülye hang is akkor.Ezt csak autómata állásba csinálja,bizonyos hőmérsékletre állítva,és nagyon hülye hangja van.Ezért szeretném ha megnézné valaki a kocsiján,hogy azoknak a csappantyúknak a motornál hogy is kéne állniuk.Zárva,vagy épp nyitva.Mert nem hiszem,hogy ez igy normálisan működik nálam.
már ne is haragudj meg, de te rájátszol, hogy hülye vagy, vagy alapjáraton vagy értetlen? ezt most minden bántás nélkül írom.
itt lovagolsz már egy hete ezen a xaron.
1. leírták, hogy nem járó motornál, gyújtás nélkül ZÁRVA KELL LENNIE
2. senki nem fogja szétszedni az autóját, mert qrvára nem olyan egyszerű
3. vidd el szervízbe, oszt verd le a korábbi szerelőn az árát
szerintem fagyasszuk a témát, mert a az én béketűrésem határai már nagyon ki lettek húzva, pedig 24 órája ébren vagyok