Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-01-07 13:50 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta:
Tano írta: Hi!
Leállítás után automatikusan bezárja ezeket az ajtókat, tehát zárt helyzet lesz az alaphelyzet. Ezt hallani is lehet, miután levetted a gyújtást.


Na nekem néha meg olyan,mintha ki se nyitnának néha.Sztem lehet hogy pont fordítva vannak visszatéve a csappantyúk akkor nálam.Ezekszerint ha áll a kocsi,akkor a csappantyúknak zárva kell lenniük mindkét oldalon ugye?A fasz szerelő azt mondta h. szerinte meg nyitva vannak,mert ez biztosítja a szellőzést az utastérbe.Baszki de ideges lettem...


legyél is ideges, mert pont ez a lényege, hogy álló járműnél, ha kinthagyod a telepen, és valamelyik buzerant begyúút gumit égetni, akkor ne menyjen be az utastérbe a füst....

tehát zárva kell lenni!!!!

YELLOW Elküldve: 2013-01-07 13:48 Olajzabálás

ateszka86 írta:
YELLOW írta:

ha mész szerelőhöz, akkor a cooler csövét kell levenni, főleg a bemenő ágnál, ha ott áll benne az olaj, akkor annyira nem jó,ha a cooler kimenő oldalán is, akkor meg pláne

és ha a turbo rossz,mert huz jól, akkor bontobol evgyek vagy vmi megoldas? fleujitttani


én nem mondom, hogy rossz. attól, hogy húz, az azt jelenti, hogy a geometria vagy bármi nincs letapadva, van töltés. az aolajat azért köpi a turbó, mert mondjuk a csapágyazásnál átenged a szimering, mert neked a motorolaj keni azt is. ha jól mondom.

YELLOW Elküldve: 2013-01-07 13:45 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Bitu79 írta: Sztem nem érdemes szerelőhöz mennem ez végett.Légyszi segítsetek.Tutibiztos,hogy csak ezt rontottuk el.
A 2 kis csappantyú helyes visszatételét nem tudom csak.Valaki kérem nézze meg az autóján.
Ehhez elég leszedni a pollenszűrőházat,és az alatta lévő fedelet,és látszanak is.(pár perces munka csak ez a burkolat levétel)Megnéznétek nekem,hogy mikor külső levegő beszíváson van,akkor hogy állnak,és mikor belső levegő keringetésen van,akkor hogy?Ha tudtok,képeket szeretnék inkább.Rendkivül hálás lennék érte
Szervízbe ezért tök felesleges lenne bemennem.
20-30-at tuti megspórolnák igy.

Ezt te is megteheted, lekapod a burkolatot, és beindítod a kocsit, és megnézed hogy vannak, nyitva, vagy zárva, előbb melegítsd fel a motort, hogy fűtsön is. Már rég megoldottad volna. Azért mi csak nem fogjuk szétszedni, a kocsit, mert egy balfasz szerelő összegányolta a kocsit neked. 21 századba minimum ha szétszedek valamit, max kattintok 10 képet, mi, hogy állt, és mikor visszarakom ,ha nem emlékszem csak végiglapozom a képeket a fényképezőgép kijelzőjén.
Á, de ilyen profi szerelők ( vagy annak képzelik magukat ) nem szégyenkeznek ilyen technikai segítséggel. Sértés nélkül.
Tényleg jobban jártál volna ha szakszervizbe viszed.

Jó kis tanulópénz volt.


de eleve nem értem... már privátban is írtam neki. ha manuálisan jól megy, akkor jól van összerakva. azt mondjuke gyszer nem olvastam, hogy a sztszerelés előtt az ő általa leírtak szerint működött-e. arra sem válaszolt nekem, hogy üzem meleg motornál az általa említett Automata állásban is jelen van-e a problémája. valaki írta vissza, hogy amíg hideg a motor lehet direkt nem fúj mellkasra. mert addig úgyis csak hideget fújna, inkább kisebb keresztmetszeteken az üvegre nyomja párásodás elkerülése végett.
szerintem semmi baja nincs annak a cuccnak. meg én pl csak klímánál nyáron hazsnálom néha az automata állást, télen semmi értelmét nem látom...


Meg tudnátok nekem tenni,hogy megnézitek nekem hogy a csappantyúknak hogy kell állniuk?Akkor amikor le van állítva az autó,nem megy semmi.Amúgy én is bánom már h. balfaszra bíztam a kocsit.8 óra kellett neki mire kiszedte a motort,és betette ezt.A régi nem csinált ilyeneket amúgy.Igy tutibiztos h. a csappantyúk nem lettek jól visszatéve.
Az a legnagyobb bajom,ezért is akarom szétszedni,hogy autómata állásnál,mintha bizonyos hőmérsékletre állítva nem nyitnának ki a csappantyúk szerintem(az a kettő a fűtőmotornál),mivel maxra állítva a ventillátor fordulatszámot se érzem,hogy bárhonnan is fúja levegőt az utastérbe.A légcsatornákba belül pedig tornádó van olyankor,de belülre sehol egy deka levegő se jön be,magyarán megy a ventillátor maximum fordulatszámon,és a zsilipek meg zárva vannak mindenütt.Ettől van a hülye hang is akkor.Ezt csak autómata állásba csinálja,bizonyos hőmérsékletre állítva,és nagyon hülye hangja van.Ezért szeretném ha megnézné valaki a kocsiján,hogy azoknak a csappantyúknak a motornál hogy is kéne állniuk.Zárva,vagy épp nyitva.Mert nem hiszem,hogy ez igy normálisan működik nálam.


már ne is haragudj meg, de te rájátszol, hogy hülye vagy, vagy alapjáraton vagy értetlen? ezt most minden bántás nélkül írom.
itt lovagolsz már egy hete ezen a xaron.
1. leírták, hogy nem járó motornál, gyújtás nélkül ZÁRVA KELL LENNIE
2. senki nem fogja szétszedni az autóját, mert qrvára nem olyan egyszerű
3. vidd el szervízbe, oszt verd le a korábbi szerelőn az árát

szerintem fagyasszuk a témát, mert a az én béketűrésem határai már nagyon ki lettek húzva, pedig 24 órája ébren vagyok

YELLOW Elküldve: 2013-01-07 13:42 Olajzabálás

ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: sziasztok. ma néztem a nivo pálcát és az olajszint felénél van...ezelött a maxon volt, kb 5000km-mentem vele, közbe is néztem még novemberben is maxon volt, most peidg felénél...a turbo jo értéket mutatott, oljafolyás nincs... mitől lehet szerintetek?

Holnap megyek kb 700km-t,kivancsi vagyok azalatt mit mutat. még ne töltsek utánna ugye?



azt ugye tudod, hogy az sem mindegy, hogy hideg motornál, egy éjszakás állás után nézed a szintet, vagy meleg motornál leállítás után rögtön...

nem akkor ne parázzak? ne töltsek utanna? hideg motornal volt, 2 napos állás után. ezelött id hideg motorra néztem, csak akkor bőven plussz fokok voltak kint.



nem úgy értem....
hanem amikor legutóbb nézted, akkor is hideg motornál tetted? vagy leállítás után rögtön? (amikóóó a szint felénél vóóót)
mert ugye az olajnak kell egy kis idő amíg visszacsurog. igazából üzemmeleg motor hazsnálat után 10-15 perccel kell szintet nézni, ez a kb félhivatalos megfogalmazás.


ugyan igy hideg motornal volt...igy már gáz mi?



szerintem igen. igaz ez még levetítve 0,1 liter/1000 km kb. csak mintha azt írtad volna pont tegnap, hogy neked a turbódnak semmi baja, stb most látom kezd benned megtörni a hit
igazából ha azt vesszük 10ezer alatt 1 liter fogyás, végülis nem gáz, főleg ha azt nézem, hogy dízel, nem is a korszerűbb motor, km is van benne... áhh faxom sem tudja

ne töltsek még utánna? holnap megyek 700km akkro leviszem a szerelőhöz,h mit mond...a tubo kürl se volt olja nyom sehol...és jo értékete mutatott egy honapja kb...ha a turbo akkor az gondolom nagyon huzos összeg lesz...


ha mész szerelőhöz, akkor a cooler csövét kell levenni, főleg a bemenő ágnál, ha ott áll benne az olaj, akkor annyira nem jó,ha a cooler kimenő oldalán is, akkor meg pláne

YELLOW Elküldve: 2013-01-07 13:36 Olajzabálás

ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: sziasztok. ma néztem a nivo pálcát és az olajszint felénél van...ezelött a maxon volt, kb 5000km-mentem vele, közbe is néztem még novemberben is maxon volt, most peidg felénél...a turbo jo értéket mutatott, oljafolyás nincs... mitől lehet szerintetek?

Holnap megyek kb 700km-t,kivancsi vagyok azalatt mit mutat. még ne töltsek utánna ugye?



azt ugye tudod, hogy az sem mindegy, hogy hideg motornál, egy éjszakás állás után nézed a szintet, vagy meleg motornál leállítás után rögtön...

nem akkor ne parázzak? ne töltsek utanna? hideg motornal volt, 2 napos állás után. ezelött id hideg motorra néztem, csak akkor bőven plussz fokok voltak kint.



nem úgy értem....
hanem amikor legutóbb nézted, akkor is hideg motornál tetted? vagy leállítás után rögtön? (amikóóó a szint felénél vóóót)
mert ugye az olajnak kell egy kis idő amíg visszacsurog. igazából üzemmeleg motor hazsnálat után 10-15 perccel kell szintet nézni, ez a kb félhivatalos megfogalmazás.


ugyan igy hideg motornal volt...igy már gáz mi?



szerintem igen. igaz ez még levetítve 0,1 liter/1000 km kb. csak mintha azt írtad volna pont tegnap, hogy neked a turbódnak semmi baja, stb most látom kezd benned megtörni a hit
igazából ha azt vesszük 10ezer alatt 1 liter fogyás, végülis nem gáz, főleg ha azt nézem, hogy dízel, nem is a korszerűbb motor, km is van benne... áhh faxom sem tudja

YELLOW Elküldve: 2013-01-07 13:31 Olajzabálás

ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: sziasztok. ma néztem a nivo pálcát és az olajszint felénél van...ezelött a maxon volt, kb 5000km-mentem vele, közbe is néztem még novemberben is maxon volt, most peidg felénél...a turbo jo értéket mutatott, oljafolyás nincs... mitől lehet szerintetek?

Holnap megyek kb 700km-t,kivancsi vagyok azalatt mit mutat. még ne töltsek utánna ugye?



azt ugye tudod, hogy az sem mindegy, hogy hideg motornál, egy éjszakás állás után nézed a szintet, vagy meleg motornál leállítás után rögtön...

nem akkor ne parázzak? ne töltsek utanna? hideg motornal volt, 2 napos állás után. ezelött id hideg motorra néztem, csak akkor bőven plussz fokok voltak kint.



nem úgy értem....
hanem amikor legutóbb nézted, akkor is hideg motornál tetted? vagy leállítás után rögtön? (amikóóó a szint felénél vóóót)
mert ugye az olajnak kell egy kis idő amíg visszacsurog. igazából üzemmeleg motor hazsnálat után 10-15 perccel kell szintet nézni, ez a kb félhivatalos megfogalmazás.

YELLOW Elküldve: 2013-01-07 13:24 Olajzabálás

ateszka86 írta: sziasztok. ma néztem a nivo pálcát és az olajszint felénél van...ezelött a maxon volt, kb 5000km-mentem vele, közbe is néztem még novemberben is maxon volt, most peidg felénél...a turbo jo értéket mutatott, oljafolyás nincs... mitől lehet szerintetek?

Holnap megyek kb 700km-t,kivancsi vagyok azalatt mit mutat. még ne töltsek utánna ugye?



azt ugye tudod, hogy az sem mindegy, hogy hideg motornál, egy éjszakás állás után nézed a szintet, vagy meleg motornál leállítás után rögtön...

YELLOW Elküldve: 2013-01-07 13:23 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
Bitu79 írta: Sztem nem érdemes szerelőhöz mennem ez végett.Légyszi segítsetek.Tutibiztos,hogy csak ezt rontottuk el.
A 2 kis csappantyú helyes visszatételét nem tudom csak.Valaki kérem nézze meg az autóján.
Ehhez elég leszedni a pollenszűrőházat,és az alatta lévő fedelet,és látszanak is.(pár perces munka csak ez a burkolat levétel)Megnéznétek nekem,hogy mikor külső levegő beszíváson van,akkor hogy állnak,és mikor belső levegő keringetésen van,akkor hogy?Ha tudtok,képeket szeretnék inkább.Rendkivül hálás lennék érte
Szervízbe ezért tök felesleges lenne bemennem.
20-30-at tuti megspórolnák igy.

Ezt te is megteheted, lekapod a burkolatot, és beindítod a kocsit, és megnézed hogy vannak, nyitva, vagy zárva, előbb melegítsd fel a motort, hogy fűtsön is. Már rég megoldottad volna. Azért mi csak nem fogjuk szétszedni, a kocsit, mert egy balfasz szerelő összegányolta a kocsit neked. 21 századba minimum ha szétszedek valamit, max kattintok 10 képet, mi, hogy állt, és mikor visszarakom ,ha nem emlékszem csak végiglapozom a képeket a fényképezőgép kijelzőjén.
Á, de ilyen profi szerelők ( vagy annak képzelik magukat ) nem szégyenkeznek ilyen technikai segítséggel. Sértés nélkül.
Tényleg jobban jártál volna ha szakszervizbe viszed.

Jó kis tanulópénz volt.


de eleve nem értem... már privátban is írtam neki. ha manuálisan jól megy, akkor jól van összerakva. azt mondjuke gyszer nem olvastam, hogy a sztszerelés előtt az ő általa leírtak szerint működött-e. arra sem válaszolt nekem, hogy üzem meleg motornál az általa említett Automata állásban is jelen van-e a problémája. valaki írta vissza, hogy amíg hideg a motor lehet direkt nem fúj mellkasra. mert addig úgyis csak hideget fújna, inkább kisebb keresztmetszeteken az üvegre nyomja párásodás elkerülése végett.
szerintem semmi baja nincs annak a cuccnak. meg én pl csak klímánál nyáron hazsnálom néha az automata állást, télen semmi értelmét nem látom...

YELLOW Elküldve: 2013-01-07 07:34 Felni javítás, hol érdemes, mik a tapasztalatok?

jons írta:
YELLOW írta:
most mennem kell dolgozni, de holnap reggel megírom részletesen


Yellow maszekba felnijavít. Gondolom onnan vágja részletesen mi mennyibe kerül.


nem tudom az árat, és nem is javítok maszekban
azt tudom, anno 20ezer volt a fújás 4db felninek, olyan színben amire kéred, olyan lakkal amilyennel kéred. én láttam komplett autót is fújva (van kép a galériámban E36 barnás-szürke), eszméletlen szépen dolgozik a srác. nekem a lökösöm fújta.

Nácsa Attila: 30/307-9078 (Tiszavasvári) ha esetleg már nem ez a száma akkor sorry

élőben pl ez a munkája nagyon üt



YELLOW Elküldve: 2013-01-06 17:32 Felni javítás, hol érdemes, mik a tapasztalatok?

brutus20 írta:
YELLOW írta:
brutus20 írta: Engem is érdekelnének a tapasztalatok, kihez, hová érdemes vinni alufelni javíttatni, fényezni...Budapesti cím is jó, mert mostanában ott is megfordulok.

Egyébként Kaszától vettem 16-os felniket elég jó áron, de esztétikailag nem 100-asak, egy kis csiszolás és fényezés kellene nekik


Tiszavasváriban van egy jó fényező srác, szerintem ők megcsinálják.


Ok, köszi. Tudsz adni elérhetőséget vagy van honlapjuk például?
Amúgy szerinted mennyi a korrekt ár? (Tehát a padkázásokat lecsiszolni, meg fényezni mind a 4-et...)


most mennem kell dolgozni, de holnap reggel megírom részletesen

YELLOW Elküldve: 2013-01-06 15:34 Felni javítás, hol érdemes, mik a tapasztalatok?

brutus20 írta: Engem is érdekelnének a tapasztalatok, kihez, hová érdemes vinni alufelni javíttatni, fényezni...Budapesti cím is jó, mert mostanában ott is megfordulok.

Egyébként Kaszától vettem 16-os felniket elég jó áron, de esztétikailag nem 100-asak, egy kis csiszolás és fényezés kellene nekik


Tiszavasváriban van egy jó fényező srác, szerintem ők megcsinálják.

YELLOW Elküldve: 2013-01-06 14:05 Motorolaj

negativ0001 írta: Igy van, ukran, orosz tok mind1. Ami jo az jo.


ukrán, orosz, ami jó... az a csajok és ennyi

YELLOW Elküldve: 2013-01-06 13:56 Motorolaj

akkó a nagy Xado analízis más egyebet nem tudok hozzá tenni

ahogyan rá is van írva, ukrán


ez pedig valóban holland

YELLOW Elküldve: 2013-01-06 13:31 Valaki segítsen

BalaBMW írta:
Mokkanat írta: Sziasztok Urak!

Valakinek van egy INPA/ Ediabas - K+ DCAN obd - USB kábele?! Mire megjön amit megrendelek lemegy párszor a nap. Nem indul a vas, tudom is mit kell csinálni (EWS reset), de nincs meg hozzá a kábelem...

Nagy segítség lenne, ha kaphatnék egyet kölcsön pár órára, minél hamarabb.

Köszönöm



Csak egy epito jellegu kritika: amig nem tudjuk, hogy Mo-on belul merre laksz, addig nem is tudunk tovabb segiteni.


vazze ő ocsmány vittórió, akijé az ország azé így írta be

YELLOW Elküldve: 2013-01-05 13:16 Segítsetek!

zolikae36 írta: üdv.
Megtörtént a szivatyú csere és csodák csodájára nem lett jo!ááááá


én most olvastam vissza, mert már nem emlékeztem a hibádra. igen az alapján valóban szerintem nem üzemanyag rendszer. az sem mindegy mivel olvastátok a hibákat ki, mert ha ilyne kézi túró, az olykor annyit ír, mint halottnak a csók. nem tud mindent kiolvasni, és lehet valójában mellette van más hiba üzi, csaka ketyere nem láti. pl BMW-nél ez olykor keves.
írtuk, hogy keresd fel nyíregyen Mikit, vagyis írj neki itt, bmw320d4 néven találod. valószínű hamarabb, költséghatékonyabban meg lett volna a hibád.