Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-12-08 15:36 320d Motor

szotakdavid írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
westsidergang írta: Először is üdvözlök minden Fanatikust.

Nekem olyan gondom lenne az E46-os 320D-vel, hogy 99.9%-ban emelkedőn olyan minta "tiltana", visszafogja valami, illetve nem megy kihagy a motor. Ez alatt azt értem, miszerint általában emelkedőn különböző sebességfokozatban és különböző sebességnél is egyenletes gázadásnál egyszer csak nem megy kihagy, ilyenkor a jobbik eset az, hogy játszok a gázpedállal és erőre kap megy úgy mint előtte a rosszabb variáció az, hogy nem megy ha padlóig nyomom a gázpedált akkor sem csak csökken a sebesség és ilyenkor vissza kell kapcsolnom egy sebességfokozatot és akkor indul el. Nézelődtem sok fórumban de kimondottan ilyen problémával, illetve a megoldásával nem találkoztam (lehet hogy én vagyok a béna) pedig azt hallottam, hogy ez típus hiba. Nagyon nagyon szépen kérnélek benneteket ha valaki tud megoldást az kérem írjon mert már nagyon sokat "szarakodtam" vele és ha valakinek votl már ilyen problémája biztos tudja, hogy milyen rossz is az ha nem megy valami...Kérlek segítsetek.

Volt már szerelőnél is de pontosan Ők sem tudják, volt cserélve a turbó nyomás szenzor és a turbo geomátriáján most állítottak mert szorult. A turbóval nincs baj a szerelő szerint Hála Istennek. Előre is köszönöm a válaszokat megoldásokat. Üdv.


Szia helyileg hol laksz?


gyökérországban

megérdemelné, hogy sneki ne válaszóljon neki!!!
én qrva isten, hogy nem fogok







má idegességembe írtam neki privit, persze kicsit félregépelve, aztán még kioktat, hogy ah hozzá szólok, akkor írjak helyesen, persze a kössz szót ő sem tudja. meg különben is fogjam be a pofámat kb, mert jó helyekre írta be a nyavajáját. ja jó helyekre még szerencse.... HOGY NEM NYITOTT NEKI ÚJ TOPIC-OKAT.... csak épp 10 helyre. attól ugysem kap hamarabb választ, főleg ha pl egy hétig fel sem lép az, aki tudja a jó választ

YELLOW Elküldve: 2012-12-08 14:42 320d Motor

valter320d írta:
westsidergang írta: Először is üdvözlök minden Fanatikust.

Nekem olyan gondom lenne az E46-os 320D-vel, hogy 99.9%-ban emelkedőn olyan minta "tiltana", visszafogja valami, illetve nem megy kihagy a motor. Ez alatt azt értem, miszerint általában emelkedőn különböző sebességfokozatban és különböző sebességnél is egyenletes gázadásnál egyszer csak nem megy kihagy, ilyenkor a jobbik eset az, hogy játszok a gázpedállal és erőre kap megy úgy mint előtte a rosszabb variáció az, hogy nem megy ha padlóig nyomom a gázpedált akkor sem csak csökken a sebesség és ilyenkor vissza kell kapcsolnom egy sebességfokozatot és akkor indul el. Nézelődtem sok fórumban de kimondottan ilyen problémával, illetve a megoldásával nem találkoztam (lehet hogy én vagyok a béna) pedig azt hallottam, hogy ez típus hiba. Nagyon nagyon szépen kérnélek benneteket ha valaki tud megoldást az kérem írjon mert már nagyon sokat "szarakodtam" vele és ha valakinek votl már ilyen problémája biztos tudja, hogy milyen rossz is az ha nem megy valami...Kérlek segítsetek.

Volt már szerelőnél is de pontosan Ők sem tudják, volt cserélve a turbó nyomás szenzor és a turbo geomátriáján most állítottak mert szorult. A turbóval nincs baj a szerelő szerint Hála Istennek. Előre is köszönöm a válaszokat megoldásokat. Üdv.


Szia helyileg hol laksz?


gyökérországban

megérdemelné, hogy sneki ne válaszóljon neki!!!
én qrva isten, hogy nem fogok

YELLOW Elküldve: 2012-12-08 14:41 E46 TÍPUSHIBÁK

westsidergang írta: Először is üdvözlök minden Fanatikust.

Nekem olyan gondom lenne az E46-os 320D-vel, hogy 99.9%-ban emelkedőn olyan minta "tiltana", visszafogja valami, illetve nem megy kihagy a motor. Ez alatt azt értem, miszerint általában emelkedőn különböző sebességfokozatban és különböző sebességnél is egyenletes gázadásnál egyszer csak nem megy kihagy, ilyenkor a jobbik eset az, hogy játszok a gázpedállal és erőre kap megy úgy mint előtte a rosszabb variáció az, hogy nem megy ha padlóig nyomom a gázpedált akkor sem csak csökken a sebesség és ilyenkor vissza kell kapcsolnom egy sebességfokozatot és akkor indul el. Nézelődtem sok fórumban de kimondottan ilyen problémával, illetve a megoldásával nem találkoztam (lehet hogy én vagyok a béna) pedig azt hallottam, hogy ez típus hiba. Nagyon nagyon szépen kérnélek benneteket ha valaki tud megoldást az kérem írjon mert már nagyon sokat "szarakodtam" vele és ha valakinek votl már ilyen problémája biztos tudja, hogy milyen rossz is az ha nem megy valami...Kérlek segítsetek.

Volt már szerelőnél is de pontosan Ők sem tudják, volt cserélve a turbó nyomás szenzor és a turbo geomátriáján most állítottak mert szorult. A turbóval nincs baj a szerelő szerint Hála Istennek. Előre is köszönöm a válaszokat megoldásokat. Üdv.


állítsd már magad baszod

YELLOW Elküldve: 2012-12-08 14:31 320d Motor

westsidergang írta: Először is üdvözlök minden Fanatikust.

Nekem olyan gondom lenne az E46-os 320D-vel, hogy 99.9%-ban emelkedőn olyan minta "tiltana", visszafogja valami, illetve nem megy kihagy a motor. Ez alatt azt értem, miszerint általában emelkedőn különböző sebességfokozatban és különböző sebességnél is egyenletes gázadásnál egyszer csak nem megy kihagy, ilyenkor a jobbik eset az, hogy játszok a gázpedállal és erőre kap megy úgy mint előtte a rosszabb variáció az, hogy nem megy ha padlóig nyomom a gázpedált akkor sem csak csökken a sebesség és ilyenkor vissza kell kapcsolnom egy sebességfokozatot és akkor indul el. Nézelődtem sok fórumban de kimondottan ilyen problémával, illetve a megoldásával nem találkoztam (lehet hogy én vagyok a béna) pedig azt hallottam, hogy ez típus hiba. Nagyon nagyon szépen kérnélek benneteket ha valaki tud megoldást az kérem írjon mert már nagyon sokat "szarakodtam" vele és ha valakinek votl már ilyen problémája biztos tudja, hogy milyen rossz is az ha nem megy valami...Kérlek segítsetek.

Volt már szerelőnél is de pontosan Ők sem tudják, volt cserélve a turbó nyomás szenzor és a turbo geomátriáján most állítottak mert szorult. A turbóval nincs baj a szerelő szerint Hála Istennek. Előre is köszönöm a válaszokat megoldásokat. Üdv.




nemm kell mindenhova beírni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

YELLOW Elküldve: 2012-12-08 13:33 Autóvásárlás

zoliika írta: Ez létezhet ezzel a kormánnyal?Nekem ez gyanús!Valaki tudna valamit érdemben hozzáfűzni?Fontos lenne ,mert ha kiadták ezzel a kormánnyal és nem "gázos" ill.nem törött Én megnézem jövő héten és berakom a karácsonyfa alá!


szerintem ez az egyik legcsúnyább BMW... rosszul fogalmaztam. ez a legkevésbbé szebb.
hát igen futcsa, hogy 2007-es autóban olyan kormány van mint az első szériás X5-ben volt...
engem is meglephetnél valamivel

YELLOW Elküldve: 2012-12-08 13:28 Turbo

paci87 írta: Ha az EGR hűtő átlyukad, akkor is olyan tünetek vannak, mintha hengerfejes lenne, sűrű fehér "füst" a kipufogóból, vízfogyasztás...


igaz

YELLOW Elküldve: 2012-12-08 12:10 Autóvásárlás

wilco írta:
Szemy írta:
wilco írta: Sziasztok!

Szeretnék egy BMW 318-ast vásárolni. Papirozós mindenes törénetre van 2M-om. Eddig nem nagyon találtam olyat amelyik tetszene is ÉS! árban is elérhető lenne.
Ellenben találtam egy 316-ost. Azért fordulnék a fórum mélyen tisztelt közönségéhez, mert tanácstalan vagyok. Azt mondják, a 115LE-s motor épp, hogy csak elhúzza a 1320kg-s kasznit és gyakorlatilag majdnem, többet is fogyaszt mint a 318-as. Nem nagyon izgat a fogyasztás, ne értsétek félre, csak ha még ebben sem győz a 316-os..... Eddig nem igazán voltak erős autóim. Volt egy 1,6os fordunk (92LE) meg egy Xsaránk (110LE - 1210kg-ra). Magyarán nem vagyok erős autókhoz szokva, persze, sofőrszolgálatnál sokat vezettem, de magántulajdonban még nem volt. Segítsetek összehasonlítani, hogy én is megértsem. Megy e úgy egy 1,6 bmw mint pl egy nála kb 150kg-val könnyebb szintén 1,6os Xsara.

Válaszaitokat előre is köszönöm!


Szia!

Egy hibat elkövettel: azt irtad, hogy nem nagyon izgat a fogyasztas. Na, hamarosan fogod kapni a valaszokat, hogy 325i de meginkabb 330i a legmegfelelöbb valasztas szamodra.

A viccet felreteve nekem 318i-m volt (143 LE), tökeletesen meg voltam vele elegedve, nagyon szerettem. Nem fogsz vele körrekordot dönteni a Hungaroringen, de közlekedni tökeletes volt es en erre hasznaltam. Az atlagfogyasztasom egyebkent 7,9 l/100km volt 1,5 evre vetitve, de en nem durvultam tulsagosan, igyekeztem racionalisan vezetni.

Sajnos a 316i-röl nem nagyon van tapasztalatom, azt majd a többiek megszakertik.

Sok sikert a keresgeleshez.
Szemy


Köszönöm szépen! Sajnos árban számomra megfelelőt itthon még nem találtam. Most nagyon hezitál, de sajnos még nem sikerült dönteni. Amúgy, úgy látom dízelesekhez majdnem olcsóbban, hozzá lehet jutni. Ez más márkáknál fordítva szokott lenni....




a dízel üzemanyag már drágább. a dízelekkel több a baj, drágább a javítása. valószínű az eladásuk sem véletlen, valószínűbb, hogy nagy kiadás miatt próbálják meg eladni. rizikósabb. ezért lett olcsóbb.

YELLOW Elküldve: 2012-12-08 11:26 Turbo

kecsurobi írta:
hát nem nagyon veszem észre hogy fogyik menyinek kéne egy hónap alatt fogynia?



nem igazán kéne neki.... inkább km-re vetítve... mondjuk 10ezrenként ha egy decit rá kell önteni, az nem gáz.
mondjuk ahhoz, hogy a kipuffból kijöjjön az összes kondenz víz, kipárologjon, ahhoz legalább egy 100km kell mondjuk autópályán. főleg így télen.... meg ugye a meleg levegő miatt is csalóka lehet a kipuffból kijövő füst. olyan mint amikor te fújod ki.

YELLOW Elküldve: 2012-12-08 10:19 Turbo

kecsurobi írta:
paci87 írta:
kecsurobi írta: nagyon füstöl ugy akkor mi van nyugodtan nyomjam neki nem lessz baj a motornak?

Maximum elolvad egy-két dugattyú. Általában oka van annak, hogy kormol az autó, itt azért elég jól szabályzott dízelmotorokról beszélünk, elsősorban a kormolás okát kell elhárítani, ez általában légtömegmérő, vagy porlasztó probléma. Ezután lehet a kormot kitakarítani a kipufogóból, de a VNT-t nem fogod kitakarítani adalékkal, ahhoz le kell venni a turbót, de ezt se mindegy ki csinálja... Én Protec rendszer tisztítót használok, ez nem csak az üzemanyag rendszert tisztítja jól, de tömény alkalmazáskor (2 flakon 10 liter gázolajhoz) a kormot is takarítja főleg a dugattyú tetejéről és a katalizátorból vagy DPF-ből.




de nem mindig kormol és nem feketétt szerintem fehér füst vagy azért mert hideg van és kicsapodik a pára?



vagy a kondenzvíz, vagy hengerfejes hűtővized nem fogy? mondjuk ilyenkor télen hidegben szar ezt megállapítani... de ha nyáron is fehéren nyomja, akkor gyanús a hengerfej téma. ha beindítás után, akkor elvileg normális.

mint pl itt:

YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2012-12-08 09:52 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila

e46f4n írta: Téged, hogy lehet elérni? Mert azt látom, hogy az emaileket elolvasod, viszont válaszra már nem méltatsz. Ha esetleg nem tudsz segíteni, akkor egy mondatba leírhatnád. Ha viszont tudsz, akkor meg nem értem.. talán nem szereted a pénzt?


jobban jársz ha felhívod

www.bimmerportal.hu -bmw alkatrészek- 20/ 326-48-82

YELLOW Elküldve: 2012-12-08 07:50 Motorolaj

anubisz írta:
medveborke írta: 316i-be BMW 5W-40 SuperPower Longlife-98 mehet ugye? Illetve mennyi az az ajánlott csereciklus amikor már érdemes cserélni? (hallottam már 30.000-et is ... csúnya volna) gondolom 12.000 az korrekt időtartam


Láttál már csak 20 ezres olajat a benzinesnél? Korom fekete, mint egy dieselbe 5 nap után képzeld 30 ezernél


legalább Longlife-01-et tegyél bele.

anubisz: dehogy koromfekete max annak látod. én most szerintem olyan 8-9ezer környékén járok az olajjal és a minap néztem papírra kiraktam a nívót, és barna. persze valami fekete kormok vannak benne, kell is lenni, eleve az szinezi el az olajat, de az lebeg a tetején. nekem megvan a múltkor leresztett olajam átlátszó vödörben. napfény mellett átnézel rajta és látszik miylen színe van. 12ezret ment azt hiszem. a dízel biztos hamarabb fekete.... de benyásnál nem ok akkor valami.

YELLOW Elküldve: 2012-12-07 22:14 Segítsetek!

anubisz írta:
fandor írta: Biztositék lista


http://www.google.hu/imgres?q=...&ty=28


Hál istennek, nem nekem kell keresgélnem, bár itt a DSC biztije mást is visz ahogy nézem, akkor másnak is el kellett mennie ha a bizti szállt el, vagy nem?


mivel ABS van így a 40 és 61-est kell csak megnézni.

YELLOW Elküldve: 2012-12-07 21:58 Segítsetek!

a fékolaj szint jó.
úgy világít, mint amikor hosszan nyomva DSC gomb, kikapcsol. ugye ABS akkor is van. tehát vagy a DSC biztije, vagy diag és kormányszög elfordulás nullázás. ha a DSC tömb lenne rossz, azt lehet nem jelezné.

YELLOW Elküldve: 2012-12-07 21:50 Segítsetek!

Sinyesz írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Sinyesz írta: Segítsetek légyszi!

Út közben kigyulladt a DSC jelzője és egy másik kis lámpa (Felkiáltó jel egy körben, sárgán világít)
Levettem az akkuról a sarut majd vissza de a jelenség maradt.
ABS működik, a DSC nem reagál gombnyomásra sem és nem is avatkozik be.

Mi lehet a gond?


fékfolyadék szint először. nézd meg.
aztán ABS. DSC biztosítékok megnézése.
aztán folytatjuk


Vagy ez, és utána úgy is a diag marad. Bár ha alacsonyabb az olajszint nem kapcsol le a DSC ,előbb már rég visszajelez, hogy kevés az olaj.


Az olajszint középen van pontosan. Melyik biztit kell megnézni? Rálelek egyből így hozzá nem értőként vagy el van dugva.



kesztyűtartó kinyit és felette lenyit kis ajtót. így hirtelen fejből nem tom melyik az, de nézd meg az összeset. ki sem kell venni látni aminek elégett a szálja, csak világíts oda.

YELLOW Elküldve: 2012-12-07 21:47 Segítsetek!

anubisz írta:
YELLOW írta:
Sinyesz írta: Segítsetek légyszi!

Út közben kigyulladt a DSC jelzője és egy másik kis lámpa (Felkiáltó jel egy körben, sárgán világít)
Levettem az akkuról a sarut majd vissza de a jelenség maradt.
ABS működik, a DSC nem reagál gombnyomásra sem és nem is avatkozik be.

Mi lehet a gond?


fékfolyadék szint először. nézd meg.
aztán ABS. DSC biztosítékok megnézése.
aztán folytatjuk


Vagy ez, és utána úgy is a diag marad. Bár ha alacsonyabb az olajszint nem kapcsol le a DSC ,előbb már rég visszajelez, hogy kevés az olaj.


én is a diag-ot mondtam volna, de jobb ha előbb megnézi azt, amit otthon is meg tud