Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-11-21 11:19 Fékezéskor remeg az auto

Pistamann írta: Sziasztok

Látom már kiveséztétek a problémát, ezért elképzelhető hogy a megoldás a sorok között van. De azért leírnám a problémámat:

finom fékezéskor kicsit remeg a kormány, ha erőteljesebben fékezek akkor minden normális. A fék szépen és halkan fog. A kormány főleg bal oldalon érzékenyebb, könnyebben elvezeti az úthiba. Ugyanakkor ha balra kanyarodok akkor finoman tartom a kormány. Ha jobbra kanyarodok akkor kicsivel több erővel kell tartanom a kormányt. Kis fordulatszámnál de kb 70-100 km óráig remeg a kormány, főleg a bal oldal. Ha begyorsítok akkor a kocsi siklik, a kormány egyáltalán nem remeg (gondolom a szervo bekeményít)az úttartás egyenes lesz és az utazás kényelmes. A baj nem olyan nagy, de roppant idegesítő.

Lengéscsillapítók 90%, új stabrúdak, új lengőkarok, új szilentek, futómű állítva, gumik újak, felni átnézve, motortartó gumibakok cserélve. A féktárcsa/pofa tuti nem a legjobbak, nem kopottak csak gagyik.

Van vmi tipp?


hát ha az egyik irányba jobb tekerni si, akkor ott a kormánymű átengedi az olajat. nem tart ellennyomást eleget. szerintem. picit mindentől rázhat, de pont azért remeg be a kormány, mert két oldalról nincs kiegyenlítve a rásegítés nyomása, az egyik oldalon elmegy egy picit. szerintem.

YELLOW Elküldve: 2012-11-21 11:14 Csörgõkígyók ébredése a motortérben

tuzko84 írta: http://tis.spaghetticoder.org/...1/07/09/93

én most ezt fogom kicserélni(chain tensioner piston-láncfeszítő dugattyút), remélem változik a helyzet, meg az eladó is ezt mondta....meglátjuk. Otthoni munka és bruttó 9500 huf (Febi-Bilstein)


kiváncsi elszek, rá neme gy nagy munka kicserélni, szóval. attól függetlenül, hogy szerintem az enyém amilyen, azért érdekel.
csinálhatnál, előtte és csere után videót.

YELLOW Elküldve: 2012-11-21 11:12 Társalgó

anubisz írta:
Tegyél bele olyat, amit a legszimpatikusabb hozzászóló ajánl


ez nagyon zs.dós
ez a tipikus az, hogy az emberek így meggyőzni próbáló mézes mázas szöveggel behúzó dolog, vagy hogyis mondjam. inkább ajánlj neki olajat csak simán, mint hogy ez alapján döntsön. még az élet más területein is így fog, aztán.....
mi a TV-ben is benen voltuk, hogy ünnepek alkaplmával megjelentek (én is találkoztam velük) a csalük, akik beteg gyerekekért gyűjtenek. mindnet kitalálnak, kihazsnálják, hogy az ember érzékenyebb ünnepek közeledtével. velem rábasztak.

ja én már direkt nem ajánlok neki olajat, mert úgysem vagyok szimpatikus, meg oszt leírtam már visszább.

amúgy szűrőben: MANN, Mahle, Knecht - ár szerint csökkenő sorrendben, de kb ugyanaz mind
olajban: castrol-ból csak Prof. 0w-30 BMW LL-04 (FST), vagy edge Prof C3, de inkább ARAL Super Tronic, BP Visco ide való olaja, Mobil-1

egy kis érdekesség. minap bszélteme gy munkatársammal, akinek a testvére egyébként drift versenyző BMW-vel. neki ajánlották az ENEOS nevezetű olajat. én még korábban nagyon régen talán eccer hallottam. na ő most ezeket használja minden autóban és teljesen jó, pedig nem most kezdte. én is elkezdtem agyalni rajta, főleg ilye áron.
Nem reklámozni akarom, csak mivel nekem is újdonság a tapasztalat ezért írom le, ettől függetlenül lehet nem vennék az enyémbe.

http://www.olajshop.hu/auto-ol...liter.html

YELLOW Elküldve: 2012-11-20 19:44 N42B18A valami zakatol a motorban

anubisz írta:

az a csattogás 3.10 nél az brutál, az nem ok nélkül történik.


persze a kék mezőt akkor hagyja l a mutató a vízhőfoké. de írtam. amúgy pohár vizes mutatványt én is kipróbáltam. a 6 hengeres természetes, hogy finomabban jár. szervízben nem szóltak, Miki nem mondta, hogy gond lenne, én is sokat paráztam, sok videót megnéztem, kommenteket külföldről. ez ilyen. hidegen sokkal finomabban jár. ha meghajtom ás úgy állok meg, akkor hangosabban "zakatol". de a youtube-os leírásban leírom, hogy mi, miről mit tudok. beszéltem már olyannal, aki újonnan vette és neki a kezdetektől ilyen. szal én már nem parázok, szokatlan. a fényképező, meg bizonyos hangokat túl erősített.

YELLOW Elküldve: 2012-11-20 19:23 N42B18A valami zakatol a motorban

anubisz írta:
YELLOW írta:
tuzko84 írta: Sziasztok!

Két hónapja vettem egy 2004-es 318ci (N46B20A)faceliftes coupét. 185 ezer van most benn. Annyi gond lenne, hogy néha(ritkábban, nem mindig)hidegindításkor mikor a szivató kezd visszaállni előjön az a bizonyos csettegő hang pár másodpercig vagy az első 100 méterig ha egyszerre elindulok.Álló helyzetben mikor produkálja a hangot ha megemelem a fordulatot akkor megszűnik.Amúgy tökéletesen megy, szinte meg sem lehet hallani az alapjáratot, hibaüzenet semmi, füst nulla. Aki eladta, mondta hogy a feszítő patront vagy mit cseréljem ki (kb.10ezer forintos alkatrész). olvastam már azt is hogy a vanos o-gyűrű tömítéseket kell kicserélni, mert enged az olajnyomás, vagy eldugult, nem kap rendesen olajat az elején. Esetleg tapasztalat vagy tanács, ötlet?


nézd meg a videót kettővel lentebb. 3:10 perc környékén van valami fura hang nekem is.
ha iylen, akkor nincs probléma elvileg.


Hát én nem aludnák nyugodtan, ha ilyen kerregő hang jönne ki a motorból. Mintha valami beleverne a műanyagba, vagy a fémbe. Szerinted ez normális, hogy ilyen hangot ad ki egy motor, csak úgy ? nem is nézetted soha?
Most végig néztem, hát nagyon zakatol, valami ott nem stimmel. Mikor oldalt állsz rendesen kerreg. Ha nem tudom, hogy benzines, azt hinném diesel. Meg azért mikor leállítod, azért furcsa csattogó hangot ad. Lehet hogy a videó csalóka, de ennyire nem hiszem. Nem gondolom, hogy ilyen kevés kilométerrel így kéne csattognia.


sajnos csalóka... fura hangok verődnek. igazából élőben nem is hallani enniyt és is meglepődtem mikor visszanéztem, ezt le is írtam. a térdem olyat roppan, hogy szörnyű fényképező ezt tudja.
amúgy kérdeztem, akkor senki nem írt semmit. vagy csak mert engem leszartok, vagy mert senki nem hallott érdekeset.

YELLOW Elküldve: 2012-11-20 16:44 Lengéscsillapitó

gampetibor írta: Sziasztok! Előre gázos vagy olajos lengéscsillapítót vegyek? Cserés lett és találtam ilyet is meg olyat is...


én a gázos mellett teszem le a voksom.

YELLOW Elküldve: 2012-11-20 12:28 Féktárcsa és fékbetét

vivaladiesel írta:
e46f4n írta: 330cd-re keresek gyari garnitura fektarcsakat es beteteket! Mi a gyari beszallito? Bosch jurid? Esetleg valami otlet, hol vasaroljak?


Ha jól tudom az ATE a gyári beszállító.


ez változó. az ATE a fékrendszert hozza, de általában Jurid tárcsa és betét. amik szerintem teljesen jók. persze 100%-ra nem mondom, lehet a nagyobb motoroknál ATE a tárcsa és betét is.

YELLOW Elküldve: 2012-11-20 12:13 Futómû és hibái

HARLEM írta: zoliika: Igen a kormánymű lesz sajnos, tegnep este megemeltem és brutálisan lóg


azt miből láttad, szűrted le? hátha én is észreveszek valamit remélem nem, csak érdekel, miből látni.

YELLOW Elküldve: 2012-11-20 10:35 Csörgõkígyók ébredése a motortérben

tuzko84 írta: Sziasztok!

Két hónapja vettem egy 2004-es 318ci (N46B20A)faceliftes coupét. 185 ezer van most benn. Annyi gond lenne, hogy néha(ritkábban, nem mindig)hidegindításkor mikor a szivató kezd visszaállni előjön az a bizonyos csettegő hang pár másodpercig vagy az első 100 méterig ha egyszerre elindulok.Álló helyzetben mikor produkálja a hangot ha megemelem a fordulatot akkor megszűnik.Amúgy tökéletesen megy, szinte meg sem lehet hallani az alapjáratot, hibaüzenet semmi, füst nulla. Aki eladta, mondta hogy a feszítő patront vagy mit cseréljem ki (kb.10ezer forintos alkatrész). olvastam már azt is hogy a vanos o-gyűrű tömítéseket kell kicserélni, mert enged az olajnyomás, vagy eldugult, nem kap rendesen olajat az elején. Esetleg tapasztalat vagy tanács, ötlet?


kár több helyre beírni

YELLOW Elküldve: 2012-11-20 10:24 Centrálzár vezérlő, grundmodul

PG_Junior írta: Köszönöm az eddigi válaszokat! Olyan valaki, akinek facelift előtti, hidegben nem nyílott, és a relé cserét követően jó lett? Az nem lehet, hogy a hideg, párás idő miatt valahol kontakt hiba merül fel?


először amit tudsz és a legolcsóbb le is írtam. az ajtózsanérnál megbontani a csatit, fújni bele kontakt spray.t, de ne WD-40-et meg ilyen szarokat, valami tuner kontakt lenne a jó. aztán a GM-be menó csatikat is, de ahhoz le kell venni a kesztyűtartót. ha ez nem segít, még esetleg egy kulcstanítást érdemes megpróbálni (keresd vissza itt, vagy az ajtónyitási gondok topicban) ez nem kerül szinte semmibe. ha nem oldódik meg, akkor relé csere. még mindig ez a következő szint az árban. ha az sem, akkor ajtózár bontás, csagy szerkezet csere.

YELLOW Elküldve: 2012-11-20 10:13 N42B18A valami zakatol a motorban

tuzko84 írta: Sziasztok!

Két hónapja vettem egy 2004-es 318ci (N46B20A)faceliftes coupét. 185 ezer van most benn. Annyi gond lenne, hogy néha(ritkábban, nem mindig)hidegindításkor mikor a szivató kezd visszaállni előjön az a bizonyos csettegő hang pár másodpercig vagy az első 100 méterig ha egyszerre elindulok.Álló helyzetben mikor produkálja a hangot ha megemelem a fordulatot akkor megszűnik.Amúgy tökéletesen megy, szinte meg sem lehet hallani az alapjáratot, hibaüzenet semmi, füst nulla. Aki eladta, mondta hogy a feszítő patront vagy mit cseréljem ki (kb.10ezer forintos alkatrész). olvastam már azt is hogy a vanos o-gyűrű tömítéseket kell kicserélni, mert enged az olajnyomás, vagy eldugult, nem kap rendesen olajat az elején. Esetleg tapasztalat vagy tanács, ötlet?


nézd meg a videót kettővel lentebb. 3:10 perc környékén van valami fura hang nekem is.
ha iylen, akkor nincs probléma elvileg.

YELLOW Elküldve: 2012-11-20 06:44 manuális váltó

zoliika írta:
YELLOW írta:
brutus20 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:

közben FB-n is kaptam választ itteni kollégától, Ő 70-nél (dízel) be tudja tenni 1-esbe minden gond nélkül. én azóta ma voltam az autóval és semmi gond nincs, mint amit leírtam, de 1-esbe betenni 2-sből már nagyon nehezen menne, nem is erőltettem. furcsa.
mindegy cserélek egy ATF olajra aztán meglátjuk.


Szia!
Én sem tudom betenni 1-be, Corsán sem megy és pont a napokban volt ez a téma a Vectra fórumon, ott sem tudják betenni menet közben a 1-et.



köszi a választ. kicsit számítottam volna további régi tagok tapasztalataira is. de mindig csak számítok...



jelentem nekem sem veszi 80nál az 1est Off autónál is kipróbálva, ott sem megy.
Amúgy olyan ez mint a spárga...szép dolog ha az ember meg tudja csinálni, de van értelme?! eddig eszembe nem jutott volna nagy sebességnél 1est nyomni, még anno az oktatóm is úgy tanította, hogy csak elindulásnál kell az egyes, ha kis sebességgel is, de gurul az autó, akkor 2es.


mint írtam világos, eddig én sem próbáltam, csak a múltkori 2-es akadás szerű dolog miatt. de nekem 40-nél sem veszi be. és csupán azért fura, mert BarG-nak, Valternak is beveszi. aztán már végképp nem tudom melyik a jó


A hülyeség ragályosma Én is kipróbáltam 50-nél és bevette az 1-es fokozatot bevette minden gond nélkül!Most már nyugodtan megyek hajnalban ill mindjárt....... Német.o-ba!



akkor a konzekvencia eddig annyi, hogy a benzines nem veszi be az 1-est, a dízel meg beveszi (3/3). ami mondjuk furcsa, mert pont a dízelt még úgysem kell 1-esbe rakni mint a benáyst, ha már gurul.

YELLOW Elküldve: 2012-11-19 17:30 E46 futómű állítás

ute107 írta:
HARLEM írta: Sziasztok márkatársak,

Kis segítséget szeretnék kérni. BMW E46 25Ci -vel az a gondom, hogy bármilyen úton, legyen az nyomvályús, kátyús, vagy akár hepehupás, kikapja a kezemből a kormányt, ill. kopog és üt az eleje, a felnim ugyan az mint a vásárlásnál (akkor még hibátlan volt, 215 széles 17") Ami cserélve volt kb2hónapja: első lengőkar hátsó szilent (gyári), alsó stabilizátor rudazat U alakú 23mm szilentjei(febi), futóműállításon is volt Szereintetek mi lehet??

Előre is köszönöm!


Méresd meg a csillapítókat is. Az is szokott ilyet generálni.

Nálam hasonló volt, mikor "eldurrant" a jobb első gátló.


az inkább akkor, ha mész bele egy gödörbe, lefellé nem csillapít, mármint kifelé, ahogy beleesik a gödörbe a kerék.

YELLOW Elküldve: 2012-11-19 17:28 Futómû és hibái

HARLEM írta: Sziasztok márkatársak,

Kis segítséget szeretnék kérni. BMW E46 25Ci -vel az a gondom, hogy bármilyen úton, legyen az nyomvályús, kátyús, vagy akár hepehupás, kikapja a kezemből a kormányt, ill. kopog és üt az eleje, a felnim ugyan az mint a vásárlásnál (akkor még hibátlan volt, 215 széles 17") Ami cserélve volt kb2hónapja: első lengőkar hátsó szilent (gyári), alsó stabilizátor rudazat U alakú 23mm szilentjei(febi), futóműállításon is volt Szereintetek mi lehet??

Előre is köszönöm!


én először a szilnetblokkot mondtam volna, de mivel cserélve volt... azért megnézném nem lazult-e le a kasztni felfogatásnál. illetve kormány összekötőre gyanakodnék még.

YELLOW Elküldve: 2012-11-19 17:17 Üzemanyag fogyasztás

csbalu írta: Köszi az infókat, gondolkodom egy 316, 318i-n asszony Yarisa helyett.
320i hogyé eszik?


én kihagynám a 20i-t. fl. előttiben 150lovas verzió van. városban nagyon sokat eszik. asszonyod gondolom a hang meg úgysem érdekli. ha motorikusan kell szervizelni, akkor a 4 hengeres mindenképp jobb. városban is. aki meg szándékosan 6hengerest akar, az 28i és felette. még a 25i is jó, de a 20 semmiképp. inkább 4 henger akkor.
egyébként most megköveztek, de én lehet a yarist nem cserélném le. nem tom melyik évjárat, de azok megbízhatóak és kicsi női autó.