Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-06-02 15:53 Tolató radar

SirToma írta: Sziasztok Srácok.

Ma megpróbáltam kiszedni a díszlécet,amiben a pdc-k vannak,de az istenért se jött le.
Ha jól vettem ki, akkor mindenféle gond nélkül ki kellene tudnom szedni a lökösböl ugye?
Az előző tulaj kókány módon megvágta a kábelt, és szigetelőszalaggal van összeberhelve.
Sajnos ez a bal hátsó, és nem fértem hozzá a hővédő lemeztől.
Akna híján pedig nem tudtam rendesen szemügyre venni.

Üdv:Toma


szerintem úgy egyszerűbb, ha leveszed az egész lököst hátulról. amúgy a díszléc iylen L alakban akad bele a lökösbe, nem mindegy merről kezded el kifeszíteni.

YELLOW Elküldve: 2012-06-02 12:56 Kuplung_

hancurozo írta:
lorand007 írta:
YELLOW írta:
lorand007 írta: Tiszteletem, nem rég volt lendkerék+kuplungtárcsa csere, a pedálnak ettöl ugyan ugy fent kell fognia? es 2, 3 ba kicsit rángatásal zár, v.kinek v.van v.mi tapasztalata e téren? köszönöm


a BMW-nek alapvetően fent fog. nekem is rángat igaz nem új már, de ahhoz nagyon csúsztatni kell, de a nyoamték meg rögtön rászabadul kis gázra is. szerintem nem baj ez.


Csak gondoltam, hogy uj minden es nem fog, mondjuk olyan 1500 km utan kezdet megent, osszinten engem idegesit mert surjen kozlekedem varosban es sokat kell valtogatnom az 1 2 3 fogozatot, nah de akkor nem agodom ha ez nem szerkezeti hiba, koszonom


Nekm gyári van még benne, 200+e km. Nekem középtájon fog, rendesen kiemel, nem csúszik és nem remeg.


akkor én valószínű rosszul vezetek, és valami nincs összhangban a két lábam munkája között...
vagy lehet valami tartószilent rossz már, azért csak 10 éves lesz, hiába a km nem sok, de az idő megette.

YELLOW Elküldve: 2012-06-01 15:00 soltvadkert 2011

InsectKiller írta:
YELLOW írta:
InsectKiller írta: Jó kis hangulatfokozó a talihoz:
.



vazze a pontra alig lehet rákattinta... szopatsz minket?

szerk.: na közben javítottad, de itt az idézetben megmarad bizonyítéknak


B+, nem gondoltam, h itt vagy! Azt hittem van időm pótolgatni...

cikk
videó



én vagyok a fórum Mumusa

YELLOW Elküldve: 2012-06-01 14:53 soltvadkert 2011

InsectKiller írta: Jó kis hangulatfokozó a talihoz:
.



vazze a pontra alig lehet rákattinta... szopatsz minket?

szerk.: na közben javítottad, de itt az idézetben megmarad bizonyítéknak

YELLOW Elküldve: 2012-06-01 13:08 Balesetek BMW-vel...

tarkanyif írta:
http://www.delmagyar.hu/szeged...m/2282329/

egy BMW motorost nekilökött egy BMW-nek egy BMW-s.



ez egy rapid tali vót csak!

az nem volt semmi amikor a BMW felborított egy kukás autót. a kukásautó személyzetét korházba keleltt vinni a BMW sofőrje karcolás nélkül megúszta

YELLOW Elküldve: 2012-05-31 18:28 Kuplung_

lorand007 írta: Tiszteletem, nem rég volt lendkerék+kuplungtárcsa csere, a pedálnak ettöl ugyan ugy fent kell fognia? es 2, 3 ba kicsit rángatásal zár, v.kinek v.van v.mi tapasztalata e téren? köszönöm


a BMW-nek alapvetően fent fog. nekem is rángat igaz nem új már, de ahhoz nagyon csúsztatni kell, de a nyoamték meg rögtön rászabadul kis gázra is. szerintem nem baj ez.

YELLOW Elküldve: 2012-05-31 13:47 Hűtővíz..:S

csavargo írta:
YELLOW írta: egy kollega kérdezi:

közben kiderült, hogy a műanyaglapátos vízpumpa eltört, éski lett cserélve fémlapátosra. a tartályban talált darabokat. lehetséges, hogy attól tömődött el valahol.

"Adott az E46 318i-m, aminél egy olyan hiba lépett fel pár napja, hogy csepegett a hűtő, kétnaponta kellett úgy másfél liter vizet utánatölteni.
A hűtő oldalán levő tartályt szemrevételezve láttam,hogy megrepedt, így elvittem műanyaghegesztőhöz. Ugyanakkor azt iss észrevettem,hogy a vízcsövek kemények voltak, a termosztát nem nyitott ki időben valszeg.
Nahh, kiszedtem a termosztátot, tartály meghegesztve, gondoltam, ideiglenesen jó lesz..
El is indultam vele, mentem kb. 25 km-t, amikor a vízhőfok felment. Na, megáll, láttam,hogy a tartály oldala az eddig ép oldalon végigrepedt,az összes víz off.
Más választásom nem lévén, hazajöttem vele kb.25 km-t, víz nélkül. A motor jár, igaz érdekes hangja van, bár hajtókarcsapágyhangot nem hallok, de az olaj ég benne mint a szar, az biztos, mert levettem a betöltősapkát és ömlött kifelé a fehér füst. De a motor indul, a kipufogónál nem füstöl, rettenetesen büdös, pattog, ropog, serceg, de alapjárata is van, fordulatot veszi, tehát megy..
Elképzelhető,hogy ez kibírta, vagy sem, ennyi ami érdekel. Mondjuk sejtelmem nincs mi a fasztól nyomta szét a hűtőtartályt.. Most kétségeim vannak, hogy az egész motornak annyi, vagy sem. Szerintetek?"


szerintem GATYA! röviden,tömören a hütőrendszer javitása után talán egy friss olajjal megprobálni de.... nemhiszem...


aszondja, most, hogy lehült beindította és szépen jár. olaj világos barna, szint megvan. lehet szerencséje lesz. csak a kérdés, hol dugulhatott el.

YELLOW Elküldve: 2012-05-31 13:35 Hűtővíz..:S

jons írta:
YELLOW írta: egy kollega kérdezi:


Ez a kollega nem az eszéről híres igaz?


nem ismerem személyesen. csak gondoltam feltezsem itt a kérdést, hátha...

YELLOW Elküldve: 2012-05-31 12:14 Hűtővíz..:S

egy kollega kérdezi:

közben kiderült, hogy a műanyaglapátos vízpumpa eltört, éski lett cserélve fémlapátosra. a tartályban talált darabokat. lehetséges, hogy attól tömődött el valahol.

"Adott az E46 318i-m, aminél egy olyan hiba lépett fel pár napja, hogy csepegett a hűtő, kétnaponta kellett úgy másfél liter vizet utánatölteni.
A hűtő oldalán levő tartályt szemrevételezve láttam,hogy megrepedt, így elvittem műanyaghegesztőhöz. Ugyanakkor azt iss észrevettem,hogy a vízcsövek kemények voltak, a termosztát nem nyitott ki időben valszeg.
Nahh, kiszedtem a termosztátot, tartály meghegesztve, gondoltam, ideiglenesen jó lesz..
El is indultam vele, mentem kb. 25 km-t, amikor a vízhőfok felment. Na, megáll, láttam,hogy a tartály oldala az eddig ép oldalon végigrepedt,az összes víz off.
Más választásom nem lévén, hazajöttem vele kb.25 km-t, víz nélkül. A motor jár, igaz érdekes hangja van, bár hajtókarcsapágyhangot nem hallok, de az olaj ég benne mint a szar, az biztos, mert levettem a betöltősapkát és ömlött kifelé a fehér füst. De a motor indul, a kipufogónál nem füstöl, rettenetesen büdös, pattog, ropog, serceg, de alapjárata is van, fordulatot veszi, tehát megy..
Elképzelhető,hogy ez kibírta, vagy sem, ennyi ami érdekel. Mondjuk sejtelmem nincs mi a fasztól nyomta szét a hűtőtartályt.. Most kétségeim vannak, hogy az egész motornak annyi, vagy sem. Szerintetek?"

YELLOW Elküldve: 2012-05-31 11:28 Motorolaj

már korábban linkeltem, de ezt az írást riszpektálom:

1. rész
http://www.mazda-auto.hu/motor...ruseg.html

2. rész
http://www.mazda-auto.hu/motor...w-10w.html

YELLOW Elküldve: 2012-05-30 21:53 Vicces :)

A rendőr leint egy kétszázzal száguldozó autóst.
- Hová ilyen sietősen?
- Ne is kérdezze, biztos úr! Most lőttem le az anyósomat, itt a hullája a csomagtartóban.A csőre töltött pisztolyt még nem volt időm eldobni, itt van a kesztyűtartóban.
A rendőr döbbenten előrántja a pisztolyát s a sofőrre fogja, a másik kezével meg rádión sürgős segítséget kér.
Megjön az erősítés.
- Mire fel ez a nagy riadó, őrmester?
- Hadnagy úr, jelentem, ennek az egyénnek ott az anyósa lelőve a csomagtartóban, a pisztoly meg a kesztyűtartóban!
Átvizsgálják a kocsit, se hulla, se pisztoly, semmi különöset nem találnak. Egyszer csak megszólal a sofőr:
- Fogadjunk, hogy most még azt is rám akarja majd fogni, hogy kétszázzal száguldozok!

YELLOW Elküldve: 2012-05-30 20:31 Mi lehet a baj?

kempelen írta: Azért tegyük hozzá, hogy ezek a gyújtótrafók a motorban helyezkednek el és fokozottan ki vannak téve hőterhelésnek. Nem csoda, hogy idővel megadják magukat. Régen ugye a motor mellett volt a trafó és csak a gyertyakábel kapott a nagy melegből...

Szerintem nincs mit csodálkozni ezen. Olyan ez a benyásoknál, mint a dízelnél a turbó vagy a porlasztó. Érdekes, ha dízelen elkopik, tönkremegy valami, akkor az mind szar. Ha ez benyásnál fordul elő, akkor az ott széria- és típushiba.
Na de nem gerjesztek vitát. Ennyi az élettartamuk és kész. Akinek 85 ezret kibírt, annak ajándék.


hát szar pont ezt írtam. ezé nem is gyártják. én a trafóra értettem, hogy szériahibás, nem az autóra. amúgy ez igaz, kb ennyi életük van ezeknek, max 100-150-et menne el a jó is.

YELLOW Elküldve: 2012-05-30 20:28 Chip tuning

jokerface írta: Csak vicceltem.
Ne vegyél komolyan


jó hát én is szivesebben vezetnék 330i-t, de akkor nem lett volna rá pénzem, meg minden (biztosítás, átírás) is nagyon drága lett volna. 20i jöhetett volna szóba a 170 lovas 2.2-es. de az is egy 1-1,5 misivel drágább volt.

YELLOW Elküldve: 2012-05-30 20:21 Chip tuning

jokerface írta: Dehogynem. Különben nem emlegetnéd annyiszor,hogy nem bántam meg,nem bántam meg,nem bántam meg.....


más dolog miatt bántam meg, de annak családi tragédia oka van. csak amiatt bántam meg. na meg, hogy most már E90-et vehettem volna.

YELLOW Elküldve: 2012-05-30 20:20 Mi lehet a baj?

Helioport írta:

Azt szerintem akkor leszögezhetjük, hogy a kilenc éves (...és ötvenezernél többet futott) autóban biztostutikurvaisten, hogy nem szériahibás trafó volt, amit nem is lehet kapni, és feltételezhető, hogy kicserélték. Ha pediglen az eredeti volt benne, akkor ez egy szériahibán-kívüli darab volt dojcslandból. Akkor pedig nem áll meg a szériahibás darab kifejezés se így, sem pedig úgy. Így van é???


NEM!